ik ben netjes en goed geholpen.

Prima, voor de A.P.K moesten wat dingentjes vervangen worden en daar hebben ze VOOR de reperatie over gebeld met wat er vervangen moest worden en de kosten. Ik kwam bij het ophalen van de auto dus niet voor onverwachte kosten en verassingen te staan. Hierbij concludeer ik dat we bij Dekker goed op de hoogte gehouden worden van wat er met of aan de auto gebeurt en nogmaals niet voor verassingen komen te staan en dat is wel zo prettig.

Prima!

Opel Dekker doet zijn best

Een kleine storing aan mijn private lease auto werd tussen het ingeplande werk door snel en goed verholpen,

Het was een kleine beurt. Ik heb een vriendelijk mail gekregen met de herinnering dat ik een afspraak zou moeten maken voor de kleine beurt. Op de dag ging alles voorspoedig en ik kan weer met mijn auto veilig op weg

klantgerichte en snelle service

Klantgerichte snelle service

gewoon goed.

een bedrijf dat mijn vertrouwen heeft.

Binnen de afgesproken tijd en conform offerte. Belangrijker: auto heeft geen kuren

Zoals altijd goed.

Netjes op tijd geïnformeerd inzake de jaarlijkse beurt. Net jes ontvangen met een kop koffie. Goed geïnformeerd wat er eventueel gedaan gaat worden.

prima garage aar men de klanten nog kent

Zeer goede monteurs

Alle problemen altijd vakkundig opgelost

Alles is goed gegaan

Ik kom al 21 jaar bij Opel Dekker en als het niet goed gaat dan was ik allang weggeweest.

prima, flexibele inzet

klantbetrokkenheid, persoonlijke aandacht. Flexibel

Betrouwbare garage

Al meer dan 40 jaar kom ik bij deze garage eerst in de Tuinstraat en later dus in het huidige pand daar ik woonachtige ben in Rotterdam en er voldoende garage aan deze kant van de brug zijn zeg denk ik genoeg waarom ik toch over de klep naar Dekker ga . Betrouwbaar en persoonlijke benadering waren / zijn voor mij doorslaggevend hiervoor

werd snel en goed geholpen

Zeer serieus

Ik ben goed geholpen

fijne garage en personeel

word goed werk afgeleverd

Als vanouds

Prima service en vriendelijke ontvangst! Geen klachten over de gegeven kleine beurt. Auto rijdt als een zonnetje.

Al tien jaar een tevreden klant.

Vakmensen met aandacht voor hun klanten.

Uitleg was begrijpelijk.

Vooraf duidelijk over reparaties en kosten, correcte en nauwkeurige afhandeling

Klantgerichtheid en uitvoering waren goed

Geen nadere aanvulling

Snelle reactie

Snelle planning en ophalen, snelle service

altijd vriendelijk je word altijd goedgeholpen

Weer heel tevreden.

zeer tevreden over de grote beurt en de service van het afhalen en terugbrengen van de auto.Ook over het teefonisch overleg over de extra werkzaamheden.