Staan altijd voor je klaar Deskundig team Nette prijzen

• Bereikbaarheid

Altijd goede service en goede prijs-kwaliteitverhouding

Ik ben al jaren klant bij Merkservice en zeer tevreden. De service en de prijs-kwaliteitverhouding zijn uitstekend.

Vriendelijk

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Positief

Zeer positief. Mijn RAV4 werd goed gerepareerd, en ik heb mijn auto gepoest en al teruggekregen. Prima service.

Geweldige service!

De mannen van merkservice Vught staan altijd voor je klaar, noout te benauwd om even iets tussen door te doen.

Een betrouwbare gagarage.

Deskundig en vriendelijk personeel. Staan altijd voor je klaar, om een oplossing te vinden. Er word altijd telefonisch overlegd, bij onverwachte gebreken.

• Bereikbaarheid

Dit is het 5e jaar dat ik bij dezelfde autoservice kom. De jongens zijn erg aardig en behulpzaam en ze hebben me elke keer geholpen als ik een probleem had met de auto. Als u weet welke onderdelen er aan uw auto vervangen moeten worden, kunt u deze zelf bestellen of zij bestellen de benodigde onderdelen voor u. Naar mijn mening is hun grote pluspunt het feit dat ze ook Engels spreken, zodat ze ook expats als ik kunnen helpen, op dezelfde manier waarop ze het Nederlandse volk helpen.

• Bereikbaarheid

Op wat kleine puntjes na is de service goed te noemen

Ze hebben mij bij Merk autoservice goed geholpen met een leenauto. de reparatie van d auto is goed te noemen net als de flexibiliteit. Op een paar kleine puntjes na dus goed te noemen.

Goed behandeld

Goed behandeld

• Bereikbaarheid

Merkservice: een specialist die zich moeiteloos kan meten met dealerbedrijven!

Uitstekend geholpen voor een véél lager bedrag dan de merkdealer.

• Bereikbaarheid

Al zo lang als zij bestaan ben ik er klant. Altijd naar volle tevredenheid. Ze zijn heel klantvriendelijk en behulpzaam en denken altijd met je mee hoe je het best geholpen bent. Voor mij geen andere garage!!!

Altijd top

Al jaren prima service. Aardige mensen, doen echt hun best je snel te helpen. Gewoon fijne plek.

Zeer klantgericht allround autoservicebedrijf

Ik kom al jaren met mijn auto's bij René en Samir, eigenaren van Merkservice. Beiden zeer vriendelijk en het bedrijf is heel klantgericht. Ze bellen altijd netjes op als er kosten gemaakt moeten worden om de opties te bespreken. Een bedrijf waar je blij van wordt, de klant staat er echt op de eerste plaats.

Geweldig vriendelijk

Fantasties

• Bereikbaarheid

Altijd bereid tot snelle hulp

Gezien ons specifieke wagenpark en onze dienstverlening is Merkservice altijd bereid een snelle diagnose te stellen en de reparatie uit te voeren. Er wordt heel goed met ons meegedacht.

Service uitstekend dikke pluim

Wij zijn een transport bedrijf, gevestigd in Utrecht. We hadden bus in Vught staan waar de accu van vervangen moest worden aan huis. Gebeld met merkservice ( Samir ) aan de lijn. Die dacht mee en was bereid om op locatie de accu te vervangen , uitstekend gewoon. Deze garage is een aanrader daar hebben ze de service hoog in het vaandel staan.

prima , aan te bevelen

goede service , aardige en bekwame medewerkers,

Behulpzaam

Vriendelijk personeel, snelle en goede service, vakbekwaam, een afspraak is snel in gepland, geen al te lange wachttijden mits de te vervangen onderdelen niet snel leverbaar zijn. De koffie staat klaar!

Zeer goede service!

Mijn accu was kapot. Helaas lukte het me niet om de auto te starten met de startkabels. Gebeld naar Merkservice Vught en die kwamen om de auto te starten. Aangekomen bij Merkservice stond er een nieuwe accu die er meteen in werd gezet. Heel goede service en vriendelijk personeel!

• Bereikbaarheid

Na onverwachte motorschade , van onze bedrijfswagen , en in deze drukke tijden , hadden ze de auto binnen een dag weer gerepareerd. Daar heb je nou iets aan.

• Bereikbaarheid

Hulpvaardig vakkundig en bijzonder prettig

Hoewel altijd met ellende op bezoek, is het toch altijd een plezier om daar te zijn en altijd met tevredenheid te vertrekken

Meer dan uitstekend!!!

Ik kom al jaren met mijn auto bij Merkservice. De dienstverlening is uitstekend. Dat begint al bij het zeer eenvoudig maken van een afspraak. De diagnose is helder en de oplossing ook. Er wordt dan goed nagedacht over een oplossing waarbij rekening gehouden wordt met je budget. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen voor originele onderdelen of over imitatie onderdelen de vaak niet onderdoen voor de merk onderdelen. Men gaat deskundig en snel aan de slag en de prijzen zijn meer dan redelijk. Daarnaast werken bij deze garage eerlijke mensen die NOOIT een dubbeltje meer zullen rekenen dan noodzakelijk.

Keurig

Aardige mensen, wordt altijd goed geholpen. Helaas wordt de garage wat drukker dus kan je minder snel terecht maar dat geeft okk maar weer eens aan dat ik niet de enige ben die zeer tevreden is

Snel en vakkundig geholpen

Erg vriendelijk personeel

• Bereikbaarheid

Deskundig, niet te duur en klantgericht.

Of het nu gaat om een APK of onderhoudsbeurt, deskundigheid en vriendelijkheid staat altijd voorop. Goede uitleg als er iets extra's gedaan moet worden. Geen verrassingen over de prijs. Toen de katalysator van onze auto bij ons voor de deur onder de auto was weggehaald (gestolen) had Merkservice Vught direct een goede oplossing tegen een scherpe prijs, terwijl dit geen eenvoudige en standaard klus was. Ze stonden direct voor ons klaar.

Over Merkservice

PERSOONLIJKE SERVICE, ALLE AUTOMERKEN Hoogste tijd voor onderhoud of reparaties aan je auto? Vind jij goede service belangrijker dan mooimakerij? Bij Merkservice richten wij ons op het leveren van de allerbeste service. Zo hanteren wij altijd een scherpe prijsopgaaf op voorhand en houden wij ons alleen bezig met wat echt nodig is aan jouw auto. Zo kom jij nooit voor verassingen te staan. Bij Merkservice Vught kun je terecht voor alle vormen van reparaties en onderhoud; Ongeacht het merk of de leeftijd van je auto. Omdat onze mensen werken volgens de fabrieksvoorschriften behoud je de fabrieksgarantie op je auto wanneer je kiest voor de officiële onderdelen. Natuurlijk bieden wij ook altijd de keuze voor betaalbaardere alternatieven.

Over Autoservice Totaal