Gezellige en leerzame lessen gehad!! Fijne manier van aanpak bij het leren :)

Een zeer kundig en uitstekende rijschool

Ik kijk met heelveel enthousiasme terug op mijn rijlessen bij Pyt Hotsma. Pyt Hotsma bouwt de rijlessen heel zorgvuldig op. Hij legt goed en duidelijk uit en heeft alle tijd voor zijn leerlingen. Ook laat hij je zelf nadenken hoe je in verschillende verkeerssituaties moet handelen. Mede door Pyt Hotsma heb ik zowel mijn tussentijdse toets, als examen in 1X gehaald.

Geeft goed en duidelijke uitleg met veel geduld

De lessen waren altijd gezellig en geeft heel rustig en duidelijke uitleg , Hotsma was voor mij de goede instructeur, .Dankzij hotsma in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs.

Goede autorijschool

Wij (twee zussen) hebben tegelijkertijd een lespakket gehad van 30 lessen bij deze autorijschool. In 1 keer zijn we dankzij Pyt Hotsma geslaagd! Pyt geeft goed en duidelijk les. Het waren altijd gezellige en leerzame lessen. Pyt stelt je op je gemak en benadrukt niet alleen de punten die je beter kunt doen maar ook de dingen die je goed doet. Pyt heeft achteraf vaak nog wat tijd om na te praten over de autorijles. Oftewel autorijschool is een topper en kunnen wij zeker weten aanbevelen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede rijinstructeur in ėėn keer geslaagd goede begeleiding Pyt Hotsma ga zo door ..

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto rijschool hotsma was voor mij een goede keuze met een Hele goede Instructeur zegt waar het op staat en legt Alles goed uit met als gevolg dat ik mijn rijbewijs in de eerst keer heb gehaald ook door goed te luisteren en een zeer geschikte Instructeur geen Les te veel bij deze rijschool zit je goed was een leuke tijd

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze zoon rijd al 3 jaar schade vrij. Hij heeft les gehad van autorijschool Hotsma. TOP

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hij kwam vaak te laat. maar hij reed aan het einde wel weer langer door, zodat je uiteindelijk wel had waar je voor betaalde. zeer geschikte instructeur, ook een plezierige man om mee in de auto te zitten. zit niet vast aan bepaalde routes, is elke keer een verrassing waar je langskomt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijinstructeur Pyt verzorgt zijn lessen met veel zorgvuldigheid en is goed voorbereid. Neemt de tijd om zijn kandidaat te leren kennen zodat de rijlessen goed zijn afgestemd op de persoon.\r\nTijdens de lessen zijn de instructies duidelijk en worden goed opgebouwd.\r\nIk ben in een keer geslaagd! Bedankt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dankzij rijschool Hotsma heb ik mijn rijbewijs gehaald en veilig leren autorijden. Het waren gezellige lessen waar ik veel heb geleerd.