• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede rijinstructeur in ėėn keer geslaagd goede begeleiding Pyt Hotsma ga zo door ..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto rijschool hotsma was voor mij een goede keuze met een Hele goede Instructeur zegt waar het op staat en legt Alles goed uit met als gevolg dat ik mijn rijbewijs in de eerst keer heb gehaald ook door goed te luisteren en een zeer geschikte Instructeur geen Les te veel bij deze rijschool zit je goed was een leuke tijd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze zoon rijd al 3 jaar schade vrij. Hij heeft les gehad van autorijschool Hotsma. TOP

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hij kwam vaak te laat. maar hij reed aan het einde wel weer langer door, zodat je uiteindelijk wel had waar je voor betaalde. zeer geschikte instructeur, ook een plezierige man om mee in de auto te zitten. zit niet vast aan bepaalde routes, is elke keer een verrassing waar je langskomt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijinstructeur Pyt verzorgt zijn lessen met veel zorgvuldigheid en is goed voorbereid. Neemt de tijd om zijn kandidaat te leren kennen zodat de rijlessen goed zijn afgestemd op de persoon.\r\nTijdens de lessen zijn de instructies duidelijk en worden goed opgebouwd.\r\nIk ben in een keer geslaagd! Bedankt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dankzij rijschool Hotsma heb ik mijn rijbewijs gehaald en veilig leren autorijden. Het waren gezellige lessen waar ik veel heb geleerd.