Hele fijne rijlessen gehad met instucteur Danny. Bijna altijd gezellig ;) en heel veel op een fijne manier geleerd!

Top rijschool

Saendrive is een goeie rijschool. Waarbij instructeur danny mij goed met alles heeft geholpen.

Hele fijne rijlessen gehad bij Danny. Altijd gezellig jammer dat ik niet meer hoef te lessen. Ik ben in 1 keer geslaagd.

Een fijne en gezellige rijschool

Ik heb Danny als een hele fijne rijinstructeur beschouwd. Hij is altijd in voor een praatje en een grap en zorgt zo voor een ontspannen sfeer in de auto. Ik vond het ook prettig dat ik vanaf het begin in het diepe werd gegooid, zodat je vanaf moment 1 weet wat er van je verwacht wordt op je examen en je daarnaar toe kan werken. Hij heeft me niet alleen leren autorijden maar ook zelfverzekerder leren worden. Er is voldoende ruimte om aan te geven waar je zelf behoefte aan hebt, wat meteen meegenomen wordt in de rijles. De rijlessen voelden nooit als een verplichting, maar juist als een gezellig uitje. Ik kan SaenDrive en vooral Danny zeker aanraden!

Leuk leren rijden

Saendrive is een erg gezellige rijschool, heb door hun in 1x mijn rijbewijs behaald! Ik raad deze rijschool zeker aan!!

Top rijschool met name dankzij Chantal

Chantal was een hele fijn instructrice die door haar ervaring snel kan inschatten waartoe de leerling in staat is. In mijn geval hebben we snel onderdelen kunnen introduceren ondanks dat ik dacht het nooit zo snel zou kunnen, mede door me angsten. Ik heb deze allemaal overwonnen door haar duidelijke uitleg, motivatie en inzichten. Uiteindelijk in 1x geslaagd! Contact met Saendrive en beschikbaarheid in planGo was ook prima, altijd ruime keuze! Tevens was t lesmateriaal voor theorie enorm goed, veel beter dan de 1 daagse cursussen die onnodig €€€ kosten.

Goede rijschool met nette en vriendelijke instructeurs.

Mijn instructeur was erim onwijs aardige man die vriendelijk en duidelijk te werk gaat . Kijk met een positief gevoel op onze rijlessen terug .

Top rijschool!

Ik ben zeer tevreden met deze rijschool, ik raad iedereen deze rijschool aan. Ook voor mensen met angsten. Ik ben goed opgeleid door mijn rij instructeur Erim. Veel van wat ik tijdens de lessen heb geleerd kwam terug in mijn praktijkexamen. Ook was ik een leerling met best wel veel rijangst. Erim was heel geduldig met me legde alles goed uit en heeft me goed geholpen met het overwinnen van mijn angsten, door hem heb ik mijn rijbewijs gehaald. Bedankt Erim!

Overwin angsten

Ik heb veel van uw geleerd. Hij is de mooiste rij-instructeur ooit. Hij is erg geduldig en kalm. Bedankt voor alles.

Goed geleerd!

Ik werd goed begeleid in dit leerproces! Dankjewel Robbie en Saendrive

Tunc is een super fijne instructeur die alles goed uitlegd

Mijn instructeur was super chill, nam altijd de tijd om situaties uit te leggen en zorgde ervoor dat ik mij op m’n gemak voelde om fouten te maken.

Ik heb de rijlessen van Saendrive als super prettig ervaren! Je leert rijden in stapjes, waardoor er aan het begin niet meteen teveel op je afkomt. Mijn instructeur heeft mij ook erg geholpen met het krijgen van zelfvertrouwen waardoor ik in 1x geslaagd ben!

Een top rijschool!

Mijn ervaring met de rijschool Saendrive heb ik als super ervaren! Zoals op hun website beschreven staat “Wij weten goed dat iedere leerling uniek is en dat de leerling zijn eigen benadering nodig heeft om het leerproces te optimaliseren.” Zo heb ik dit ook mogen ervaren. Dit heeft Saendrive voor mij betekent: tijdens de rijlessen ben ik niet alleen vaardiger geworden in het autorijden maar ook zelfverzekerder, eigen inbreng met betrekking tot invulling van de lessen, het perfectioneren van bijzondere verrichtingen, goede en leuke gesprekken met mijn rij instructeur, flexibele planning omtrent de lessen en bekend met de wegen in Zaanstreek. Als jij opzoek bent naar een rijschool waarbij je gezien wordt als een individu en niet als een nummertje zit bij Saendrive goed op weg :D!

Fijne lessen met veel geduld, persoonlijke aandacht en plezier voor het rijden

Ik heb een heel fijne ervaring gehad met Saendrive. Mijn instructeur Ersel was heel geduldig met me, en leerde me niet alleen autorijden maar ook vertrouwen hebben in mezelf. Er wordt echt de tijd voor je genomen, er wordt met je meegedacht en de rijlessen zijn naast leerzaam ook ‘gewoon’ nog leuk en gezellig

Goede en duidelijke lessen hebben mij heel erg geholpen

Mijn rijinstructeur Danny heeft mij erg goed geholpen met waar we nog verbeteringen waren. Hij is in voor een praatje en houd ook wel van een grapje!!

Ik kreeg goede feedback over wat ik nog moest verbeteren kreeg duidelijke uitleg en aanwijzingen was een top ervaring

Uitstekende rijschool - in 1x geslaagd

In 4 maanden tijd heeft instructeur Tunc mij geholpen om in 1x te slagen voor mijn rijbewijs. Hij legt duidelijk de instructies uit, heeft geduld en is heel kalm - wat fijn is al je voor het eerst achter een stuur zit. De online theorie cursus die in het pakket zat, was ook perfect om ervoor te zorgen dat je zo goed mogelijk leert in dezelfde stijl als het theorie-examen gegeven wordt. Daarnaast is de flexibiliteit van keuze pakket fijn als je nog niet zeker weet wat je wil kiezen qua aantal lessen. Al met al een zeker aan te raden rijschool!

Geweldige top lessen waarin ik veel heb geleerd!

In 20 uur en 10 lesdagen mijn rijbewijs kunnen halen! Ersel heeft me erdoorheen gesleept! Heel erg dankbaar dat ik hier mijn lessen heb mogen volgen :) Waren ook erg flexibel met lestijden. In 1x geslaagd!

Goed!

Ben in 1x geslaagd, en ben positief over de rijschool, kreeg altijd goede instructies plus ze zijn ook flexibel qua lestijden.

Goed op maat!

Versneld gereden wegens dat ik van een andere rijschool kwam! Super goed geholpen en gehaald!

top

goede lessen erg duidelijk geholpen en goed klaargestoomd voor examen

Rustig en goed

Fijne en gezellige instructeur, nette wagen, voelde me serieus genomen, aanrader !

Ik ben goed geholpen door de leraar die mij les gaf. Ik heb een goed ervaring mee gehad waar ik zeer tevreden over ben. Door de leraar ben ik in 1 keer geslaagd en heb mijn rijbewijs in de pocket dankzij SaenDrive.

Heel fijn les gekregen.

Super fijn les gekregen!

All good

Basic package was enough to get my license It helps a lot that the practice lessons are in the same area that the exam.

De Weer 194

1503WN Zaandam