Fantastisch

Ik had als rij instructeur Ersel Ersel kan duidelijk uitleggen. Als je iets niet begrijpt legt hij je het staps gewijs uit. En het is niet alleen maar stil in de auto zitten. Het is ook heel leuk altijd gezellig, en een beetje gekkigheid. Al met al een hele goede instructeur

Complimenten Saendrive en in het speciaal aan Danny

Leuke en informatieve lessen

Fantastische rijschool, top rij instructeur

Rij instructeur Danny van Saendrive is een fijne kerel die heel rustig alles uitlegt waardoor ik in 1 keer was geslaagd.

Professionele rijlessen van hoog niveau

Rijinstructeur met heel veel ervaring die rijlessen biedt van een hoog niveau. De instructeur is kalm, legt dingen duidelijk uit, geeft fijne voorbeelden die het helder maken en geeft je veel vertrouwen in je eigen kunnen. Ik ben Saendrive ontzettend dankbaar voor de fijne rijlessen en flexibiliteit wat betreft het inplannen. Dankzij Ersel binnen de geplande termijn mijn rijbewijs kunnen halen, héél erg bedankt!!

Betrouwbaar

Ik heb veel geleerd en veel vertrouwen gekregen dankzij deze rij school

Hele fijne lessen met Robbie

Robbie geeft je veel zelfvertrouwen. Hij blijft altijd rustig en legt alles duidelijk uit. Is fijn om naast je te hebben en laat zorgt er voor dat je je op je gemak voelt

Een top ervaring!

Een top rijschool en instructeur die jouw goed kan voorbereiden voor jouw autopraktijk examen. Een instructeur die goed kan communiceren en die er alles aan doet om jouw op de juiste niveau te krijgen! Zeker een aanrader!

Erg leerzaam en gezellig

Erg leerzame ervaring, goede sfeer, streng maar op een goede manier

Goede coaching op maat.

Ik heb Saendrive als erg prettig ervaren. Mijn rijinstructeur was geduldig en wist zich goed aan mij aan te passen met zijn aanwijzingen, zodat het voor mij binnenkwam. Ook was hij altijd in voor een gezellige babbel, zodat ik het rijden onder hem als prettig ervaarde. Echter was de planning niet altijd even op orde, omdat de lessen te vaak te laat werden ingepland ondanks dat ik mijn tijden redelijk tijdig aangaf. Mijn rijinstructeur wist mij goed te lezen, zo zag hij snel dat ik een situatie als stressvol ervaarde en paste de les hier dan ook adequaat op aan. Dit alles zorgde ervoor dat mijn ervaring zeker op orde was en ik zou Saendrive aanraden als je je rijbewijs wilt halen.

Echt top!

Alles is goed en duidelijk geregeld. Rijlessen plan je zelf in met de rij instructeur.

Ikzelf ben in 1x geslaagd en dat is echt te danken aan mijn rijinstructeur. Heeft geweldig werk geleverd, veel geduld met mij gehad en is ondanks dat het soms wat minder ging, altijd eerlijk geweest. Het hele proces is soepel verlopen en ik ben er van overtuigd dat ik een goede basis heb gekregen om auto te gaan rijden.

Fijne ervaring gehad

Fijne lessen gehad van Robbie! Altijd duidelijke uitleg en gaf een schop onder de kont wanneer ik dit nodig had :) Helemaal tevreden, bedankt !

Ervaring was eerlijk en geweldig kwam met kritiek waarvan ik kon leren en bracht me op rust voor het examen

Duidelijke uitleg Fijne lessen

Heel fijn

Robbie is een fijne instructeur, legt rustig uit hoe het moet en corrigeert waar nodig. Altijd een goed gevoel gehad bij hem in de auto. En na 1 poging geslaagd!

Echt een aanrader!

Ik heb bij Ersel gelest, ik raad hem echt aan. Hij is rustig en relaxed, als je iets niet begrijpt legt hij het rustig uit en laat hij zien hoe het moet. Zeker een aanrader dus!!

Super!

Top ervaring gehad bij Saendrive! Erg fijne instructeur gehad die je op juiste manier helpt naar je praktijkexamen! Fijne sfeer! Al met al top!

Leerzaam en leuk

Instructeur heeft mij op een fijne manier het autorijden geleerd. Ik was goed voorbereid op het examen dus ook in 1 keer geslaagd.

Fijne rijschool

De lessen waren heel fijn, nieuwe dingen worden erg duidelijk uitgelegd. Het inplannen van de lessen via een app werkte voor mij echt super goed zo kan je elke keer lessen wanneer je er tijd voor hebt. Top rijschool met zeer goede begeleiding.

Hele fijne rijschool, die ik zeker zal aanbevelen!

Ik heb bij Saendrive in één keer mijn praktijkexamen gehaald, dat komt doordat ik goed ben begeleid door het leerproces heen en je op he gemak wordt gesteld en er ook echt de tijd voor je genomen wordt. Met het inplannen van rijlessen zijn ze ook erg flexibel, omdat ze gebruik maken van een app waarin je zelf je rijlessen kunt inplannen. Ik zal deze rijschool zeker aan iedereen aanraden :)

Top rijschool

Ik heb les gehad van Ersel, de eigenaar van Saendrive. Altijd met een rustig en veilig gevoel achter het stuur gezeten. Ersel is begaan met zijn leerlingen en zoekt in overleg het beste pad voor jou om te slagen. Zodat je zelf ook duidelijk weet waar je aan toe bent.

Ga je er niet voor stressen, dan komt het goed

Na een tijdje rijden ging het bij mij persoonlijk niet goed, en heeft de rijschool mij geholpen om er weer bovenop te komen, rijexamen te verplaatsen en mij gerust te stellen. Daarnaast zijn de lessen goed en is zit je naast een leuke instructeur waar je mee kan lachen.

Leerzaam

Aardige en ervaren instructeur. Leert je de ins en pits van het autorijden op de juiste manier. Zeker een aanrader.

Goede lessen met veel uitleg

Ik heb dankzij erim mijn rijexamen gehaald omdat hij veel uitlegde tijdens de lessen over hoe alles werkt en gezellig was tijdens de lessen, wat me een goed gevoel gaf.

Fijne rijschool

Zeer fijne rijschool, voor vragen zijn ze altijd beschikbaar en goede lessen van khalil.