Een top rijschool

Vanaf het begin goed opgevangen. Erg vriendelijke instructeur die goed lesgeeft en ook in is voor een gezellig gesprek! Kortom, een hele fijne ervaring bij Saendrive gehad. Echt een aanrader!

enorm fijne rijschool

Zeer fijne rijschool. Prettige rijinstructeur, gezellige lessen en goede begeleiding in aanloop naar het examen. In 1x geslaagd, dat zegt ook genoeg ;)

Veiligheid onbekend

Ik had geen ervaring met autorijden of met hoe een auto is ingesteld (ik reis niet vaak met de auto). De instructeur liet me als proefles rijden in het stadscentrum, schreeuwde tegen me omdat ik naar mijn voeten keek toen hij me vroeg om de rem te duwen waarvan ik niet wist waar het was omdat hij me geen tijd gaf om de verschillende pedalen en namen te leren kennen voordat ik ging rijden. Hij gaf me een onveilig gevoel en gaf me de schuld dat ik dingen niet wist, ook al was het duidelijk geweest dat het mijn eerste rit ooit was. De eigenaar van de rijschool was nog erger. Hij nam niet direct na de les contact met me op alleen toen ik een slechte recensie op Google achterliet, bood hij aan om me zelf lessen te geven. Ik voelde me onder druk gezet om een beslissing te nemen en mijn review te annuleren. Ik heb de recensie verwijderd, maar ik heb tijd gevraagd om na te denken over mijn standpunt over de hele zaak. Hij maakte een afspraak met mij om contact te nemen 3 dagen erna. Het is meer dan een week geleden... en ik heb nooit meer iets van ze gehoord. Professionaliteit en veiligheid zijn deze mensen zeker niet bekend.

Toppiee

Heb mijn praktijk in een keer gehaald, top lessen gehad

Top rijschool

Leuke rijinstructeurs! En alles word tijdens het lessen zo duidelijk mogelijk uitgelegd

Leuke tijd gehad en veel geleerd

Ik had een hele leuke rij instructeur! Met Corona verliep alles een beetje stroef, maar uiteindelijk wel gewoon in 1 keer geslaagd. Ik heb veel geleerd en ik heb een erg leuke tijd gehad met mij rij instructeur.

Hele gezellige, leuke en leerzame lessen!

Ik heb mijn rijlessen zeker als gezellig, leuk en vooral leerzaam ervaren, ik zou iedereen deze rijschool willen aanraden!

De lessen van Robbie waren zeer effectief en gezellig.

Als iemand die vaak standvastig is in zijn eigen mening en moeilijk wilt leren van anderen kan ik zeggen dat Robbie voor mij een hele goede instructeur is geweest. Streng doch rechtvaardig is de juiste benaming voor de manier waarop hij les geeft en op deze manier heeft hij mij naar een mooi rijbewijs geholpen. Zeker een aanrader!

Goede uileg

Robbie heeft veel gedult heb een goed tijd gehad

Mijn ervaring is goed

Ik ben begonnen met lessen toen ik 16,5 jaar oud was. Ik ben toen bij Robbie terecht gekomen. Ik veel van Robbie geleerd en het was fijn om naast hem achter het stuur te zitten!

Echt top!

Echt goede uitleg over het rijden en zelfs theorie tijdens het rijden. Goed de stappen van de bijzondere manoeuvres geleerd.

Echt perfect

Gewoon top lessen, Ersel is super relaxt, kan je goed grapjes mee maken maar wel serieus zijn.

Een goeie ervaring

Ik vond mijn ervaring bij Seandrive erg goed. Goeie communicatie.

Fantastisch!

De beste rijschool van de Zaanstreek! Niks te klagen!

Hele fijne rijschool

Ik heb de rijschool ervaren als heel professioneel. Ik raad de rijschool aan, omdat alles heel goed wordt uitgelegd en bij vragen je altijd terecht kan bij je instructeur.

Hele fijne lessen gehad met rij instructeur Robbie! Hij legde alles super duidelijk uit

Hele fijne en flexibele rijschool. Alles staat duidelijk aangegeven en nooit problemen gehad.

Heel goed

Ik heb Met Ersel de lessen als heel prettig ervaren, eerlijk en kundig advies. Denkt met je mee en wilt het beste voor je. Ben heel erg blij dat ik voor Seandrive heb gekozen.

Goede rijschool

Professionele lessen van instructeur Danny gehad

Ik heb tijdens de lessen bij saendrive altijd kunnen lachen met mijn instructeur Robbie tijdens de lessen, ook waren de lessen van zeer hoge en goede kwaliteit. Zeker een aanrader voor iedereen die zijn of haar rijbewijs wilt halen.

Heel erg goede ervaring

Was een erg goede ervaring, goede instructeur

Top rijschool

Samen met instructeur Sander die alles goed heeft uitgelegd en er de tijd voor nam in 1x geslaagd!

Erg fijn!

Erg fijne instructeurs en willen graag met je meedenken en je zo snel mogelijk vooruit helpen! Zijn duidelijk en in voor een grapje en gezelligheid!

Heel goede rijschool

Zeer duidelijk en leuke rijschool die met je meedenkt, om ervoor te zorgen dat ik zo snel mogelijk mn rijbewijs heb kunnen halen. Daar bij was het contact en de communicatie onderling super fijn.

Super goed!

Hele fijne lessen gehad van Robbie! Duidelijk en makkelijk uitgelegd hoe alles te werk ging. Ook de app was erg fijn en overzichtelijk. Kortom, een hele fijne rijschool!

Fantastisch

Erg professionele rijles instructeur!! Stopt heel veel aandacht in de leerling, neemt de tijd om de leerling goed te leren en past zich daar op aan. Hele fijne manier van lesgeven, legt alles rustig uit maar er is ook ruimte voor grapjes tussendoor zodat het niet te formeel is. Beste rijschool van Zaanstad!!!