Ik raad iedereen Saendrive aan, Ersel is een geweldige rij instructeur!!

Met veel plezier gelest bij Robbie

Ik heb altijd veel plezier gehad tijdens de lessen. De lessen waren enorm leerzaam. De manier van lesgeven heeft hier enorm bij geholpen. Geen jaknikkers bij Saendrive, je krijgt meteen te horen wat je fout doet en hoe je het vervolgens aan moet pakken. Zo krijg je geen vertekenend beeld over je rijkunsten en blijft elke fout je bij.

Goede rijschool en heb er veel van geleerd heb mijn praktijkexamen in 1x gehaald.

Leerzame lessen om snel je rijbewijs te halen

Instructeur Danny helpt je om de belangrijkste dingen onder de knie te krijgen om je zo goed mogelijk voor te bereiden voor het examen.

Leuke en leerzame lessen

Heb heel fijn kunnen rijden bij Saendrive! Heb veel kunnen leren. Gezellige rij instructeur die goed afstemt en aanpast op m’n rijvaardigheden wat ik zelf erg fijn vond!!

Goed, maar wel opletten

Mijn rijervaring is goed en ik ben in 1x geslaagd. Deze rijachool telt geen uren maar minuten die je heb gereden, dat is wel even opletten. Verder prima

Leipppp

Goeie rijschool, alles geleerd wat ik moest leren en sws Ersel beste rijinstructeur!

Saendrive is een uitstekende rijschool

De rijlessen waren erg leerzaam en fijn. Ersel is een ervaren rij instructeur en legt alles duidelijk uit. Alles was verder goed geregeld!

Saendrive is een top rijschool

Ik ben overgestapt van een andere rijschool naar Saendrive, en heb daar meteen lessen op kunnen pakken. Ik kon het meteen goed vinden met mn rij-instructeur. Hij heeft me veel geholpen, ook met meer zelfverzekerd te zijn over mezelf en tijdens het rijden. Echt een aanrader.

Super goede rijschool

Voordeel zijn de lessen van anderhalf uur.

Goed inzicht in wat een leerling nodig heeft

Relaxte sfeer. Veel aandacht voor oefenen waar een leerling minder goed in is. Veel vrijheid in het opbouwen van rijervaring.

Flexibele rijschool die met je meedenkt!

Ik heb de 4 maanden die ik bij Saendrive heb gereden erg leuk en leerzaam gevonden! Je leert op je eigen niveau en wordt goed begeleid. Met mijn rij-instructeur kon ik er lachen en kon altijd bij hem terecht! Saendrive is zeker een aanrader!

Goede rijschool met duidelijke communicatie

Fijne rijschool, ik heb gereden bij robbie, fijne en duidelijke man. Zeker een aanrader!

Top uitleg, zeer leerzaam maar ook erg genoten. In zeer korte tijd mijn rijbewijs gehaald

Ik heb erg genoten van de rijlessen die ik gehad heb bij Saendrive. Heel erg leerzaam, maar ook genoten. Zeer goede uitleg. In zeer korte tijd heb ik mijn rijbewijs gehaald. Zoek niet verder, want dit is de beste rijschool die der is in Zaanstreek!

Fijne lessen gehad bij Saendrive in Zaandam.

Fijne lessen gehad bij Saendrive in Zaandam. In één keer geslaagd voor zowel theorie als praktijk. Voelde me altijd op mijn gemak in de auto. Ook fijne app om lessen in te plannen! Absolute aanrader om bij Saendrive te lessen! Bedankt

Super !..

Het is een geweldige rijschool, ze geven allebei heel goed les en bereiden zich goed voor op het examen. Vandaag had ik examen en in 1 keer geslaagd!.

Qualiteit van de rijlessen was altijd on point.

De rijlessen waren zeer leerzaam. Leren in een auto terwijl je rijd is lastig, maar om iemand naast je te hebben die precies weet hoe op welke toon en wat hij moet zeggen, dat is natuurlijk wat je zoekt. Elke einde van de les reflecteerde we, wat ging er goed wat ging er fout. Dat hielp mij uiteindelijk mijn examen vlekkenloos te halen. De zweer was altijd goed dus eigenlijk heb ik er niet veel op aan te merken. Seandrive bedankt. Robbie bedankt. Nog een gevaar op de weg erbij

In een korte tijd mijn rijbewijs kunnen halen dankzij de lessen van Ersel

Ik heb een leuke korte tijd gehad bij Saendrive. Mijn doel was om zo snel mogelijk een rijbewijs te halen. Uiteindelijk heb ik in minder dan een anderhalve maand tijd bij de eerste poging het praktijkexamen gehaald! Ersel is een hele fijne rijinstructeur, de lessen zijn duidelijk en consistent. Erg blij dat stilte in de auto word gerespecteerd, als je je liever wilt focussen op je rijvaardigheid. Echt een top rijschool!

Heel blij en gelukkig bij deze rijschool!

Ik ben heel blij dat ik heb mogen rijden bij deze rijschool! Zeer tevreden met de lessen die zijn gegeven door mijn lieve rij instructeur Ersel Bakim! Zeker een aanrader Saendrive :)

Goede begeleiding

Goede begeleiding met iemand die er veel van weet

Prima rijschool en ivm Corona toch goed geregeld

Ik vind Saendrive een prima rijschool. Ik heb veel geleerd en alles op tijd geleerd voor het praktijkexamen. De lessen waren goed geregeld en ik had een prima rij instructeur.

Een hele goede rijschool!

Een top rijschool! Robbie legt alles heel goed uit, en heeft heel veel geduld, een hele aardige man!

Uitstekende rijschool

Binnen twee weken mijn rijbewijs kunnen halen!

Snel en goed mijn rijbewijs gehaald

De lessen waar fijn en wat ook belangrijk is, dat ik ervan heb genoten. Een echte aanrader.

Staan altijd voor je klaar.

Ik heb een goede ervaring gehad. De eerste keer had ik mn rijexamen niet gehaald maar mn instructeur stond meteen klaar om weer te gaan oefenen en had geen probleem met een extra les inplannen. De tweede keer heb ik hem wel gehaald omdat ik toch nog wat extra tips had gekregen.