Goed!

Ben in 1x geslaagd, en ben positief over de rijschool, kreeg altijd goede instructies plus ze zijn ook flexibel qua lestijden.

Goed op maat!

Versneld gereden wegens dat ik van een andere rijschool kwam! Super goed geholpen en gehaald!

top

goede lessen erg duidelijk geholpen en goed klaargestoomd voor examen

Rustig en goed

Fijne en gezellige instructeur, nette wagen, voelde me serieus genomen, aanrader !

Ik ben goed geholpen door de leraar die mij les gaf. Ik heb een goed ervaring mee gehad waar ik zeer tevreden over ben. Door de leraar ben ik in 1 keer geslaagd en heb mijn rijbewijs in de pocket dankzij SaenDrive.

Heel fijn les gekregen.

Super fijn les gekregen!

All good

Basic package was enough to get my license It helps a lot that the practice lessons are in the same area that the exam.

Goeie rijschool!

Ik ben vandaag in 1x geslaagd met dank aan robbie van saendrive!

Zeker aanbevolen!

Alles in de lessen kwam terug in het examen. Omdat de instructeur (Tunç) alles zo goed, rustig en duidelijk heeft uitgelegd heb ik in een keer mijn examen gehaald!

Dankzij Saendrive voor alles in 1x geslaagd! Thanks❤️

Het is super fijn dat je bij een lespakket ook een online theorie cursus krijgt, hierdoor voor mijn theorie in 1x geslaagd. Tussentijdse toets is zeker een aanrader! En echt top dat je de uren die je over houdt uit een lespakket gewoon kunt declareren en terug gestort krijgt, heel netjes.

Uitstekend dankzij dankzij professionele instructeur (Robbie)

Ik heb onlangs mijn rijlessen gevolgd (en Rijbewijs) bij Saendrive en ik kan deze rijschool ten zeerste aanbevelen. Vanaf de eerste les voelde ik me op mijn gemak dankzij de professionele en vriendelijke benadering van de Robbie. Hij is geduldig, duidelijk en geven uitstekende uitleg, wat essentieel is voor een beginnende bestuurder. De lesauto was best modern en goed onderhouden, wat bijdraagt aan een veilige en comfortabele leeromgeving. Bovendien is de flexibiliteit in het plannen van lessen een groot pluspunt, waardoor ik mijn rijlessen gemakkelijk kon combineren met mijn andere verplichtingen (zoals mijn studie). Zeer tevreden over mijn ervaring en raad Saendrive aan iedereen aan die op zoek is naar een betrouwbare en kwalitatieve rijschool.

Altijd fijne lessen met Robbie gehad, heel leerzaam en veel gelachen, zeker een aanrader

Goede lessen met duidelijke instructies!

Binnen iets meer dan een half jaar mijn praktijkexamen gehaald. Had top lessen bij Erim, voelde mij op mijn gemak en kreeg de juiste begeleiding om nu te kunnen deelnemen aan het verkeer. Ik raad Saendrive zeker aan!

Heel erg tevreden

Ik voel mij erg zelfverzekerd over mijn rijkunsten na mijn lessen met Erim. Hij heeft mij stap voor stap uitgelegd wat ik moest doen op een heldere manier waardoor de lessen uitdagend waren om mijzelf te verbeteren.

Hele leerzame en fijne rijlessen gehad

Ik vond het best spannend om rijlessen te nemen, maar dit was achteraf nergens voor nodig geweest. Ik had voordat ik startte geen kennis over hoe een auto überhaupt werkt en hoe je een auto moet besturen. Ik heb veel geleerd, zoals te zien is aan dat ik mijn rijbewijs nu heb.

Geweldig!

Binnen iets langer dan een half jaar in 1 keer geslaagd voor praktijkexamen. Super duidelijke uitleg en goede communicatie. Aardige en gezellige instructeur.

Hele fijne instructeur, duidelijke communicatie en leuke tijd gehad

Super!

Ik heb een jaar gelest bij Saendrive. Ik heb de beste ervaring gehad. Je krijgt veel persoonlijke coaching op alle vlakken, en je wordt super goed geholpen met problemen waar je tegen aan loopt!

Duidelijke en fijne lessen.

Ik vond de rijlessen bij Saendrive erg fijn. Robbie is een aardige instructeur die altijd een duidelijke en heldere uitleg geeft. Het was altijd gezellig tijdens de lessen en het resultaat was ook goed, want ik hem mijn examen in 1 poging gehaald!

Dat was een geweldige ervaring

Zeer goede leraren, die je de weg naar het examen begeleiden. Ik was in het begin heel veel gestresst en bang maar dankzij jullie methode ben ik toch in 1x geslaagd.

Onvergetelijk

Fijne lessen gehad en ba de hoop zelf bijna op te hebben gegeven, bleef Saendrive in mij geloven! Ik ben ze ontzettend dankbaar.

Leuke ervaring

Het waren zeer leerzame lessen

Gewoon geweldig!!!!!

Wat een fantastische rijschool. Tussen door gewisseld van rijschool. Zo blij met deze keuze! Super professioneel allemaal. Fijne communicatie. En goud eerlijk. Zeker een aanrader.

Super goed, heel snel geslaagd!

Hele goede rijschool, heel vriendelijk en goede uitleg tijdens het rijden!

Goed geholpen

Ook nadat mijn instructeur ziek werd, werd er voor mij iemand anders aangewezen en heb ik alsnog mijn rijbewijs kunnen halen. Top!

Bedrijfsgegevens

De Weer 194

1503WN Zaandam

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.