Binnen iets langer dan een half jaar in 1 keer geslaagd voor praktijkexamen. Super duidelijke uitleg en goede communicatie. Aardige en gezellige instructeur.

Hele fijne instructeur, duidelijke communicatie en leuke tijd gehad

Ik heb een jaar gelest bij Saendrive. Ik heb de beste ervaring gehad. Je krijgt veel persoonlijke coaching op alle vlakken, en je wordt super goed geholpen met problemen waar je tegen aan loopt!

Duidelijke en fijne lessen.

Ik vond de rijlessen bij Saendrive erg fijn. Robbie is een aardige instructeur die altijd een duidelijke en heldere uitleg geeft. Het was altijd gezellig tijdens de lessen en het resultaat was ook goed, want ik hem mijn examen in 1 poging gehaald!

Dat was een geweldige ervaring

Zeer goede leraren, die je de weg naar het examen begeleiden. Ik was in het begin heel veel gestresst en bang maar dankzij jullie methode ben ik toch in 1x geslaagd.

Onvergetelijk

Fijne lessen gehad en ba de hoop zelf bijna op te hebben gegeven, bleef Saendrive in mij geloven! Ik ben ze ontzettend dankbaar.

Leuke ervaring

Het waren zeer leerzame lessen

Gewoon geweldig!!!!!

Wat een fantastische rijschool. Tussen door gewisseld van rijschool. Zo blij met deze keuze! Super professioneel allemaal. Fijne communicatie. En goud eerlijk. Zeker een aanrader.

Super goed, heel snel geslaagd!

Hele goede rijschool, heel vriendelijk en goede uitleg tijdens het rijden!

Ook nadat mijn instructeur ziek werd, werd er voor mij iemand anders aangewezen en heb ik alsnog mijn rijbewijs kunnen halen. Top!

goeie lessen met duidelijke instructies

Positieve ervaring, duidelijke instructies en een fijne uitleg.

Gezellig en gewoon goed!

Mijn rij-instructeur (D) gaf mij dat zelfvertrouwen en wist mij te motiveren. Veel geleerd van hem!

Amazing!

Best of the best. Ersel was really helpful and understanding. I passed the exam in one try thanks to him.

Goede ervaringen

Mijn ervaring met Saendrive is zeer positief, ben erg tevreden over mijn instructeur heb namelijk echt gemerkt dat hij mij oprecht wilden helpen om mijn rijbewijs te behalen. Voorbeelden hiervan zijn lessen in het weekend of dat hij een uurtje langer wilden doorwerken. Kan iedereen die nog zoekt naar een rijschool Saendrive zeker aanraden.

Goede lessen en goede voorbereiding op examen!

Goed lessen, goede voorbereiding voor examen en goede communicatie

Beide zonen in 1 x geslaagd bij Erim!

Wat een TOP rijinstructeur is Erim! Onze zonen zijn beide (met ieder 25 lessen) In 1 x geslaagd dankzij deze bekwame ‘leraar’! Ze waren ook beide heel enthousiast over zijn manier van lesgeven,duidelijk en af en toe streng waar nodig,precies wat ze nodig hadden en wij als ouders waren ook heel blij dat ze alle 2 bij hem konden lessen,nogmaals dank Erim,je bent de beste!,groet van de ouders van Ché en Mika.

Goede en leerzame lessen gehad!

Vanaf het begin leerde ik alles al heel snel. Ik kreeg goede en duidelijke uitleggen waardoor ik alles snel onder de knie had.

Snel en efficiënt

De rijschool legt alles precies goed en makkelijk uit. De routes zijn ook altijd al een voorbereiding op het examen wat heel fijn is zodat je aan elke weg rond het CBR al gewend raakt. Fijne auto’s en fijne instructeurs!

Serieuze, maar top lessen.

Met Erim als rijinstructeur ben je naar mijn gevoel zeker goed voorbereid voor je praktijkexamen. Je word serieus genomen en je word uitgedaagd. Ik ben in 1x geslaagd dus ik heb niks te zeuren dus wil je ook in 1x slagen? Stap lekker bij Erim in de auto!

goed!

ik vond de lessen heel fijn!, ik heb les gehad van danny en ben in 1x geslaagd!

Goed rijlessen gekregeb

Ik heb hier duidelijke en goed lessen gekregen.

Het was prettig

Ik heb alles eigenlijk goed geleerd voordat ik zelfs alle 20 lessen had gekregen. Alles wordt op volgorde behandeld en rustig ook nog. Ik zou Saendrive wel aanbevelen.

Uitdagend leerzaam

Je wordt tijdens de rijlessen uitgedaagd om goed te handelen en jezelf te inburgeren in het verkeer. Op deze wijzen is dat een leerzaam traject.

Relaxed

Fijne rijschool, mijn instructeur danny echt een fijne man met veel geduld en leuke grappen. De eerste x vond ik het spannend maar uiteindelijk door danny een fijne sfeer in de auto zonder echte druk.

Uitstekende rijschool, zeker aan te bevelen.

Ik ben erg blij met mijn keuze voor Saendrive, erg aardig leraar en de lessen zijn makkelijk te plannen via de app.