Super rijschool echt een aanrader!!

De rijlessen die ik van Petra heb gehad heb ik echt als zeer prettig ervaren. Petra is een schat van een vrouw en we hadden ook gelijk een klik wat voor mij zeer belangrijk was. We hebben wat af gelachen,wat zal ik dat gaan missen. Niet iemand die je afsnauwt als je iets verkeerd doet maar iemand die je heel rustig corrigeert . Ze heeft zoveel geduld en legt dingen ook heel rustig uit en had ik ook echt nodig. Ik had geen betere rijinstructeur kunnen hebben als Petra. Lieverd bedankt voor alles xxx

Zeer goede rijschool met veel persoonlijke aandacht!

Erg prettige ervaring gehad bij deze rijschool. Koos weet je precies te vertellen waar je op moet letten en daardoor leer je snel. Hij heeft veel verstand van zaken en is een echte motorliefhebber. Koos bedankt!

fijne en leerzame lessen bij deze rijschool

-Duidelijk in communicatie. -Vriendelijk en open. -Goed lesmateriaal. -Kennis van zaken. Koos is een fijne instructeur die op een rustige, leerzame manier het motorrijden bij je binnen brengt. Altijd een relaxte sfeer en zeker altijd plek voor een goede flauwe grap! Ook de voorbereidingen voor het examen zijn top, nog even rustig alleen inrijden en dan een bakkie doen. Kortom, top rijschool!

Leuk, gezellig en goed

Tijd bij Petra mogen lessen. Petra is geduldig, neemt de tijd en legt duidelijk uit. Het is een aangename sfeer in de auto en er is ruimte voor een grapje. Auto is altijd keurig op orde en nu ook tijdens de corona tijd alles netjes gedesinfecteerd. Ik vind het een aanrader!

Zeer goed!

Petra legt alles heel rustig en duidelijk uit! Ze blijft altijd geduld hebben hoevaak ik iets fout deed. Altijd een gezellig praatje onderweg. Zit bijna nooit tijdens de les op der telefoon. Ze is echt alleen bezig met de leerling! Ze is altijd heel mooi optijd! Vaak 5/10 min te vroeg vond ik altijd erg fijn. Ze is aardige rustige vrolijke lieve vrouw! Ik heb echt altijd erg genoten van de rijles! Ik op de weg is overduidelijk aan te raden! Ik heb bepaalde dingen waar wat meer rekening mee gehouden moet worden dan bij anderen en petra kon daar heel goed mee om gaan!!

Ik had het niet beter kunnen treffen!

Ik heb mijn rijopleiding als een feestje ervaren. Je rijbewijs halen met humor en positiviteit. Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs heb, maar wat zal ik de uren met Petra in de auto missen. Het eerste wat Petra tegen mij zei was “ wij zijn een team, en we doen het samen” nogmaals bedankt!!

Fijn, duidelijk & gezellig.

Super fijne lessen gehad, elke les goeie feedback & opbouwende kritiek. Duidelijkheid en gezelligheid maar bovenal uitstekende lessen!

Fijne en gestructureerde lessen

Ik heb een hele fijne tijd bij de rijlessen van Petra. Ze geeft duidelijke instructies en is zorgvuldig in het benoemen van je verbeterpunten. Je krijgt (en zeker in het begin) gestructureerde lessen waar de focus wordt gelegd op een bepaald onderdeel, zo kan je snel zien wat goed en minder goed gaat. Hierdoor kom je niet voor verassingen te staan en zit je zelfverzekerd te rijden tijdens het examen. Top!

Leuke & leerzame lessen!

Het fijne is dat Koos zelf een erg goede motorrijder is en je goed op je gemak wordt gesteld tijdens de lessen. Hij neemt het motorrijden heel serieus, maar tussendoor wordt er ook een lolletje gemaakt. Aanrader!

helemaal top!

ik heb heel erg genoten van de lessen van Petra. Ze is een super fijne en lieve vrouw om les van te krijgen en is fijn recht voor zn raap. Petra vind het niet alleen belangrijk dat je bij het CBR laat zien dat je kunt rijden maar vooral dat zodra je je rijbewijs hebt je veilig op de weg kunt rijden. ik beveel rijschool ikopdeweg aan iedereen aan voor zowel auto als motor.

Petra is een fijne en gezellige vrouw die heel goed weet waar ze mee bezig is. Ik ben nooit met tegenzin gaan lessen en heb dan ook in 1x mijn rijbewijs gehaald. Als ik opnieuw mijn rijbewijs zou moeten halen was ik 100% weer naar Petra gegaan! Bedankt voor alle leuke, gezellige en vooral leerzame lessen.

Fijne, veilige en betrouwbare rijschool!

Met veel plezier leren autorijden bij Petra. Ik ging bewust opzoek naar een vrouwelijke instructeur en ben heel blij dat ik bij Petra terecht kwam. Ik voelde mij prettig en veilig bij haar in de auto en we hebben leuke gesprekken gevoerd tijdens het rijden.

Super!

Ontzettend fijne en gezellige lessen gehad bij Petra! Ze zorgde ervoor dat ik met zelfvertrouwen in de auto zat, ook al vond ik het soms nog best spannend. Erg genoten van de lessen. Ik beveel haar zeker aan!

Leerzaam, productief en gezellig.

Motor rijden is FUN! Met koos als instructeur begint dit al met de motorrijlessen.

Voor mijn verjaardag een proefles van mijn vrouw en kinderen gekregen. Ik was na de eerste les meteen verslaafd aan het motor rijden en mijn vrouw had geen betere rijschool kunnen uitkiezen dan rijschool IkOpDeWeg. Koos is een echte motorrijder en heeft echt plezier in het les geven. Hij geeft goede instructies en tips om zelf vooral veel plezier te beleven aan het motorrijden en natuurlijk goed te leren rijden. Bij de eerste les had hij ingeschat dat ik na +/- 17 uur mijn examen moest kunnen halen. Na ongeveer 17 uur (Koos kijkt per les niet op de minuut) ook daadwerkelijk mijn Motorrijbewijs gehaald. Ik heb genoten van alle lessen en kan niet wachten tot ik binnenkort op mijn eigen motor kan zwaaien naar Koos met al zijn nieuwe leerlingen.

Koos maakt van jou een motorrijder

Dat meen ik echt. Koos heeft oog voor belangrijke dingen van het rijden en veiligheid. Geen fabriekswerk om zo snel mogelijk je rijbewijs te halen, hier leer je echt motorrijden. Koos 'het zonnetje' is vrolijk, vriendelijk, streng en kundig. Ik heb mijn lessen als heel fijn ervaren en ook ik ben in 1 keer geslaagd. Doe jezelf een plezier en leer rijden van Koos en niet van een of andere megatent waar ze niet eens je naam kennen.

Een zeer bekwame opleider

Genoten van iedere minuut op de lesmotor met Koos achter of voor mij rijdend op zijn prachtige Goldwing. Hij straalt rust en vertrouwen uit en begeleidt je met een dosis humor in het stap voor stap onder controle krijgen van de motor. Na 17 uren rijles in 1 keer geslaagd!

Top instructeur!

Zeer gezellige, kundige instructeur. Lessen was altijd leuk met Koos.

Koos, Bedankt voor de leerzame lessen! Ik zal iedereen aanraden om bij rijschool Ik op de weg het rijbewijs te halen! Leerzame lessen en duidelijke uitleg van een ervaren motorrijder! Koos kent zijn klanten ook goed en weet precies waar hij nog wat meer aandacht aan moet besteden tijdens de lessen.

Leuke en veilige lessen 1 woord geweldig

Koos. Ontzettend bedankt voor de leerzame lessen door jou kan ik nu lekker genieten van het motorrijden. Ik raad iedereen aan om bij koos les te nemen gegarandeerd dat je je rijbewijs haalt.

Helemaal super!

Koos heel erg bedankt voor de super lessen en voor je geduld en je persoonlijke manier van lessen heb bij elke les een goed en veilig gevoel gehad! En de snelheid waar in ik mijn rijbewijs heb gehaald ook helemaal top! Bedankt en tot snel (op de motor!)

Goede en fijne Lesse

Bij Koos heb ik in 1x mijn motorrijbewijs gehaald! Hij geeft duidelijke instructies en kent zijn deelnemers en hun rijgedrag goed, en weet wat een ieder nodig heeft. Niets meer dan lof!

Serieuze, gezellige en verantwoordelijk lessen

Motorrijles gehad van Koos. Koos geeft op een duidelijke manier les, geeft aan waar de aandachtspunten liggen bij het rijden. Hij neemt rustig de tijd voor je en gaat verantwoordelijk om met jou en je ervaring. Heb samen met mijn zusje lessen gevolgd en als er een prive les nodig was had Koos dit aan. Stemt dit goed af en weet wat nodig is! De sfeer was altijd goed, werd altijd vriendelijk en enthousiast ontvangen door Koos en Petra!

Superlessen, aardige mensen!

Mijn motorrijbewijs A in een keer gehaald door goede en rustige lessen van Koos Lagerwij! Goede fijne motoren en communicatie middelen, advies op gevoel en niet op geld. Flexibel in dagen en tijden. Zeker een aanrader want je krijgt leuke rustige lessen waar je veel leert. Niks hoeft gehaast en als je er klaar voor bent ben je er ook echt klaar voor!

• Lesmateriaal
  • Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Absoluut een aanrader! Ik kan niks anders zeggen dan wat een geweldige ervaring! Ik wens iedereen de fijne lessen van Petra toe. Ook zeer geschikt voor mensen met faalangst (Zoals ikzelf).\r\nPetra, bedank voor je fantastische begeleiding. Het hielp mij enorm om zelfvertrouwen te krijgen. De dosis humor heeft ook absoluut geholpen. \r\n\r\nDeskundig, fijn persoon, geduldig en rustig! \r\nErvaar het zelf!

Thanks, was altijd een feestje, groet Petra