Super fijne ervaring!

Petra heeft mij uitstekend geholpen tijdens mijn rijlessen! Er hing altijd een fijne, gezellige sfeer in de auto en ik voelde me erg op mijn gemak. Veel gelachen in de auto met Petra maar ze kon ook goed duidelijk zijn wanneer nodig. Ik ben erg zelfverzekerd geworden in mij rijkunsten door haar lessen en zou haar aan iedereen aanbevelen die goed wilt worden in autorijden!

Super fijne ervaring!

Geweldige rijlessen!

De rijlessen zijn altijd duidelijk en er wordt vaak op de kleine dingen gelet, wat natuurlijk fijn is voor later. De variatie in lessen is heel goed en je wordt vaak uitgedaagd om nieuwe dingen te doen en ondernemen. Verder is Petra altijd duidelijk en geduldig. Door deze geweldige lessen ben ik in 1 keer geslaagd, zelf na een moeizame tussentijdse toets. Bedankt Petra!

Dankzij Petra in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs. In het begin was ik super onzeker en een beetje bang om auto te rijden. Dankzij de lessen van Petra is die angst gelukkig weg gegaan.❤️ Altijd een vrolijke les gehad met leuke en diep gaande gesprekken super fijn iemand die je zo goed kan ondersteunen. Echt een aanrader deze rijschool. Bedankt voor alles lieve Petra

Super ervaring

Een geweldige rijschool! Nadat ik een andere rij instructeur zocht, kwam ik Petra tegen, ik ben zo blij dat ik die keuze heb gemaakt. Het was altijd super gezellig in de auto en we hadden de grootste lol maar ondertussen waren wij ook serieus bezig met de lessen en kreeg ik instructies met een duidelijke uitleg erbij. Door Corona heb ik een achterstand opgelopen met rijden maar met dank aan Petra in een keer geslaagd. Bedankt Petra!

Ik kreeg Petra aangeraden van me zus, ze zei 'deze rijinstructrice past precies bij jou'. Ik heb t altijd gezellig met haar gehad, altijd dollen maar toch serieus zijn wanneer het moet. Ik kon geen betere verzinne dan Petra. En het kan ook niet anders dat ik me rijbewijs heb gehaald bij haar in 1x.❤❤

Ik kreeg deze rijschool aangeraden van een vriend. Uiteindelijk leukste lessen die ik mij had kunnen voorstellen. Ik heb echt een top tijd gehad bij Petra. De lessen zijn altijd goed voorbereid en lekker op jouw niveau. Je krijgt een goede rustige begeleiding. Zeker een aanrader!

In een keer geslaagd dankzij Petra!

Terwijl ik op zoek was naar een rijschool kwam ik de site van IkOpDeWeg tegen. Ik kreeg er gelijk een goed gevoel bij en tijdens mijn proefles werd dit bevestigd. Petra is rustig, geduldig, legt goed uit, en is ontzettend vriendelijk in de omgang. Tijdens de rijles stelt ze je echt op je gemak! En niet alleen dat, de rijles was ook altijd gewoon gezellig! Ik heb via de RIS methode les gehad, en dit gaf mij de handvaten die ik nodig had om het stapsgewijs te leren. Door meerdere lockdowns helaas iets vertraging opgelopen, maar Petra heeft me zo goed klaargestoomd dat ik alsnog in 1x geslaagd ben!

Dankzij Petra in één keer geslaagd!

Na de proefles wist ik al, deze instructeur moet ik hebben. Petra is niet alleen super duidelijk in haar instructies maar ook gewoon heel gezellig om wekelijks naast te zitten. Ze is begripvol en rustig, maar ook doortastend en streng als het nodig is. Voor mij dé manier om niet alleen te leren autorijden maar ook om er plezier in te krijgen. Je merkt gewoon aan alles dat ze een enorme bak ervaring heeft. Jarenlang heb ik niet voor mogelijk gehouden dat ik ooit mijn rijbewijs zou halen en nu ben ik gewoon in één keer geslaagd! Bedankt Petra, ik had me geen betere instructeur kunnen wensen!

Perfect met een fijne werkwijze!

Ik heb voor mij op de juiste manier ‘leren rijden’. Met name de stappen die doorlopen worden waar je stap voor stap leert hoe de auto werkt en niet gelijk de snelweg op met de eerste les. Perfect was dit voor mij én Petra kan zich goed inleven in de situaties en helpt elke leerling daarbij.

Rijschool die samen met jou je leerstijl onderzoekt en hier de gehele lestijd op aansluit.

Petra onderzoekt samen met jou je leerstijl (bijv. tempo, of je het spannend vindt, hoe je het beste leert etc.) en stemt hierop de wijze van lesgeven af. Dit maakt dat ik op een voor mij fijne manier heb leren rijden. Dit heeft niet afgedaan aan het eindresultaat, integendeel: Petra weet wat belangrijk is voor goed en veilig rijgedrag en streeft naar een adequaat niveau waarmee je uiteindelijk goed voorbereid (en met vertrouwen) het examen in gaat. Tot slot is ze prettig eerlijk: er wordt altijd aangegeven wat je goed doet en waar ontwikkelpunten liggen. Zo weet je waar je aan toe bent.

Tot aan mijn avb mogen lessen bij Koos. Helaas daarna het niet mogen afmaken bij je, ivm overlijden. Wat heb ik de manier van lessen en de persoon zelf gemist het laatste stukje. Ik heb mijn rijbewijs in 1x gehaald. Grotendeels door Koos. Bedankt voor de fijne lessen. Je was een fijne instructeur en oud collega bij de bus. X

Hele goede en leuke lessen!

Goede informatieve lessen waar je echt wat hebt en op een hele fijne manier!

Als zeer onervaren en lichtelijk bange leerling gestart met rijlessen bij Ikopdeweg. Al snel kon Petra het bange gevoel omzetten in plezier krijgen in het autorijden. Met heel veel geduld en herhaaldelijke uitleg vandaag mijn rijbewijs gehaald. Ikopdeweg....bedankt voor alle leerzame en vooral veilige lessen!!!

Super rijschool echt een aanrader!!

De rijlessen die ik van Petra heb gehad heb ik echt als zeer prettig ervaren. Petra is een schat van een vrouw en we hadden ook gelijk een klik wat voor mij zeer belangrijk was. We hebben wat af gelachen,wat zal ik dat gaan missen. Niet iemand die je afsnauwt als je iets verkeerd doet maar iemand die je heel rustig corrigeert . Ze heeft zoveel geduld en legt dingen ook heel rustig uit en had ik ook echt nodig. Ik had geen betere rijinstructeur kunnen hebben als Petra. Lieverd bedankt voor alles xxx

Zeer goede rijschool met veel persoonlijke aandacht!

Erg prettige ervaring gehad bij deze rijschool. Koos weet je precies te vertellen waar je op moet letten en daardoor leer je snel. Hij heeft veel verstand van zaken en is een echte motorliefhebber. Koos bedankt!

fijne en leerzame lessen bij deze rijschool

-Duidelijk in communicatie. -Vriendelijk en open. -Goed lesmateriaal. -Kennis van zaken. Koos is een fijne instructeur die op een rustige, leerzame manier het motorrijden bij je binnen brengt. Altijd een relaxte sfeer en zeker altijd plek voor een goede flauwe grap! Ook de voorbereidingen voor het examen zijn top, nog even rustig alleen inrijden en dan een bakkie doen. Kortom, top rijschool!

Leuk, gezellig en goed

Tijd bij Petra mogen lessen. Petra is geduldig, neemt de tijd en legt duidelijk uit. Het is een aangename sfeer in de auto en er is ruimte voor een grapje. Auto is altijd keurig op orde en nu ook tijdens de corona tijd alles netjes gedesinfecteerd. Ik vind het een aanrader!

Zeer goed!

Petra legt alles heel rustig en duidelijk uit! Ze blijft altijd geduld hebben hoevaak ik iets fout deed. Altijd een gezellig praatje onderweg. Zit bijna nooit tijdens de les op der telefoon. Ze is echt alleen bezig met de leerling! Ze is altijd heel mooi optijd! Vaak 5/10 min te vroeg vond ik altijd erg fijn. Ze is aardige rustige vrolijke lieve vrouw! Ik heb echt altijd erg genoten van de rijles! Ik op de weg is overduidelijk aan te raden! Ik heb bepaalde dingen waar wat meer rekening mee gehouden moet worden dan bij anderen en petra kon daar heel goed mee om gaan!!

Ik had het niet beter kunnen treffen!

Ik heb mijn rijopleiding als een feestje ervaren. Je rijbewijs halen met humor en positiviteit. Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs heb, maar wat zal ik de uren met Petra in de auto missen. Het eerste wat Petra tegen mij zei was “ wij zijn een team, en we doen het samen” nogmaals bedankt!!

Fijn, duidelijk & gezellig.

Super fijne lessen gehad, elke les goeie feedback & opbouwende kritiek. Duidelijkheid en gezelligheid maar bovenal uitstekende lessen!

Fijne en gestructureerde lessen

Ik heb een hele fijne tijd bij de rijlessen van Petra. Ze geeft duidelijke instructies en is zorgvuldig in het benoemen van je verbeterpunten. Je krijgt (en zeker in het begin) gestructureerde lessen waar de focus wordt gelegd op een bepaald onderdeel, zo kan je snel zien wat goed en minder goed gaat. Hierdoor kom je niet voor verassingen te staan en zit je zelfverzekerd te rijden tijdens het examen. Top!

Leuke & leerzame lessen!

Het fijne is dat Koos zelf een erg goede motorrijder is en je goed op je gemak wordt gesteld tijdens de lessen. Hij neemt het motorrijden heel serieus, maar tussendoor wordt er ook een lolletje gemaakt. Aanrader!

helemaal top!

ik heb heel erg genoten van de lessen van Petra. Ze is een super fijne en lieve vrouw om les van te krijgen en is fijn recht voor zn raap. Petra vind het niet alleen belangrijk dat je bij het CBR laat zien dat je kunt rijden maar vooral dat zodra je je rijbewijs hebt je veilig op de weg kunt rijden. ik beveel rijschool ikopdeweg aan iedereen aan voor zowel auto als motor.

Petra is een fijne en gezellige vrouw die heel goed weet waar ze mee bezig is. Ik ben nooit met tegenzin gaan lessen en heb dan ook in 1x mijn rijbewijs gehaald. Als ik opnieuw mijn rijbewijs zou moeten halen was ik 100% weer naar Petra gegaan! Bedankt voor alle leuke, gezellige en vooral leerzame lessen.