• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Absoluut een aanrader! Ik kan niks anders zeggen dan wat een geweldige ervaring! Ik wens iedereen de fijne lessen van Petra toe. Ook zeer geschikt voor mensen met faalangst (Zoals ikzelf).\r\nPetra, bedank voor je fantastische begeleiding. Het hielp mij enorm om zelfvertrouwen te krijgen. De dosis humor heeft ook absoluut geholpen. \r\n\r\nDeskundig, fijn persoon, geduldig en rustig! \r\nErvaar het zelf!

Thanks, was altijd een feestje, groet Petra

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Koos aangegeven dat ik graag snel mijn rijbewijs wou halen. Binnen anderhalve maand is hij binnen! Duidelijke taal, goede opbouw in de lessen en vooral genieten! Bedankt Koos!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb rijles gevolgd bij Petra. Petra stemt haar manier van lesgeven goed af op de leerling die zij les geeft. Ook blijf zij altijd rustig wanneer je een fout maakt. Dat vond ik erg prettig. Ik zou deze rijschool dan ook zeker aanbevelen.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne lessen gehad bij koos voor mijn motorrijbewijs.\r\nIk raad de lessen bij koos graag aan iedereen die zijn of haar rijbewijs wilt halen.\r\nBedankt koos voor de fijne lessen

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijles bij Petra gevolgd. In het begin ging alles prima, Petra was geduldig en aardig. Echter vond ik het geroddel over andere leerlingen en rijscholen niet prettig. Ik dacht dikwijls, \'wat zal ze over mij zeggen?\' Toen ik mijn TTT had gedaan was die goed gereden, en mijn bijzondere verrichtingen had ik in de pocket. Echter vond Petra dat ik pas in oktober examen mocht doen, terwijl ik nog zo aangegeven had dat een maand later mijn theorie verloopt. Dus ik heb maar één kans. Helaas bepaald Petra hoe en wanneer ik examen mag doen. Ook geeft ze niet aan wanneer mijn 10 lessen voorbij zijn, en er is ook geen leskaart ter controle. Ik zou deze rijschool niet aanraden.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supper rijschool.. top lessen gehad supper veel geleerd.\r\n

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Petra leert je veilig en besluitvaardig rijden. Je hoeft niet perfect te kunnen rijden, zolang je maar veilig en defensief rijdt. Met de nodige dosis geduld en humor waren de lessen eigenlijk altijd leuk! Uiteindelijk in één keer geslaagd, ik raad deze rijschool zeker aan!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 7 lessen mijn motorrijbewijs gehaald dankzij Koos!\r\nWat een geweldige en vooral nuchtere instructeur. \r\n\r\nPrachtige lesmotoren die goed verzorgd zijn.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn motorrijbewijs gehaald bij Koos, in een kleine 5 maanden met zeer weinig brommerervaring als basis. Koos heeft door zijn prettige manier van lesgeven mij snel op niveau gekregen en met het echte detailwerk tot aan het einde klaargestoomd voor het echte werk. Ik heb er leuke hobby bij en zal vaak terugdenken aan alle fijne lessen en de tips. Koos blijf het vooral doen, mijn zoon komt eraan, thanks.....

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heerlijk ontspannen heeft Koos mij geleerd hoe ik niet alleen motor moet rijden maar ook dat veiligheid en plezier hierbij in één hand van.\r\n\r\nDank je wel Koos voor deze fijne periode.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische ervaring in de auto. Petra van IkOpDeWeg is ontzettend betrokken. Gezelligheid in overvloed, waardoor de sfeer in de auto direct al ontspannen is. Veiligheid staat voorop. Vooruit kijken heeft meerdere betekenissen voor mij gekregen. Petra heeft het geheugen van een olifant... ze is oplettend.. hierdoor leer je ECHT elke les wat nieuws. In één keer geslaagd, ondanks dat ik de grootste stresskip ben. Wauw! top rijschool!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag geslaagd voor het laatste motorexamen. Ik ga met vertrouwen en ontspannen de weg op. Dankjewel Koos, je hebt hebt het allermooiste beroep.\r\nKoos leert je op een ontspannen manier motorrijden, neemt de tijd voor je en heeft geduld. Worth every penny!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne rijschool, leerzaam en leuk. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik me zelf kon zijn en dat fouten niet erg zijn, op een foutje werd altijd goed gereageerd en kreeg de uitleg over de situatie die ik nodig had.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een aantal maanden mogen lessen bij Koos Lagerweij en daar heb ik absoluut geen spijt van gehad. Elke les heb ik met plezier op de motor gezeten en naar de adviezen en aanwijzingen van Koos mogen luisteren. Koos is een geweldige instructeur die als geen ander weet hoe hij rijvaardigheid goed op zijn leerlingen moet overbrengen. Dit is hem bij mij zeker gelukt. Ik ben door goede verhalen van vrienden bij hem terecht gekomen en ook ik kan Ikopdeweg bij iedereen aanraden. Koos, nogmaals bedankt voor alles. Ik vond het prachtig!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb bij Koos mn motor rijbewijs gehaald ... hij nam tijd voor mij en nam mij serieus. Het was voor hem een uitdaging om mij motor lessen te geven omdat ik doof ben... deed echt zijn best zodat ik mijn rijbewijs kon halen en ik ben hem nog steeds heel dankbaar voor zijn gezellige lessen ! Vaak moet ik aan je denken! Je bent een top gozer !

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in weinig lessen toch in 1 keer geslaagd. Dit door de goede hulp van Petra

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lekker gezellig, en toch serieus.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Motorrijles gehad van Koos, van rijschool Ikopdeweg. Als je Echt goed en veilig wilt leren motorrijden, is dit t juiste adres! Geduldig en duidelijk uitgelegd, stimuleert je om te durven en te doen, met hier en daar wat humor. Super fijne lessen gehad en rij nu heerlijk vol zelfvertrouwen op mn eigen motor door t land!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Ikopdeweg geweest voor motorlessen. Geen enkele aanmerkingen op te maken, prima lessen, goeie tips en veel inzicht van instructeur en denkt goed mee.\r\nInstructeur neemt de tijd voor je, is rustig en gezonde dosis humor. Al met al uitstekende ervaring en raad het zeker aan hier te gaan lessen.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 8 jaar geleden mijn autorijbewijs gehaald bij ikopdeweg, verliep super en snel.. Onlangs dus mijn motorrijbewijs gehaald. Dankzij de duidelijke instructies en rustige instructeur overal fluitend doorheen gekomen. Super service!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In korte tijd mijn motorrijbewijs kunnen halen bij Koos. Koos is een ontzettend fijne instructeur die alles goed ziet en de juiste aanwijzingen kan geven. Hij kan je niveau goed beoordelen en houd van een gezellig praatje! @Koos, nogmaals heel erg bedankt en ik raad je zeker aan!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool! Prettige instructeur. Zeer bekwaam en genoeg ruimte tbv persoonlijke aandachtspunten. Mede hierdoor ook alles gewoon netjes in 1x gehaald. Thanks Koos!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb les gehad van koos. super instructeur!! Hele fijne lessen gehad en veilig leren rijden! Koos is geduldig als iets niet lukt doet ie het voor. Hij neemt de tijd voor je en kijkt persoonlijk naar je wat je nodig hebt en hoe je aangepakt moet worden !

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede rijschool met deskundige instructeurs die de tijd nemen om je te leren rijden

Over Rijschool IkOpDeWeg