In 1 dag aanhangerrijbewijs, maar niet dankzij de instructeur

Ik heb de duo-opleiding voor de aanhangwagen bij Boensma gevolgd. De manier van instructie geven door de instructeur beviel mij echter totaal niet. Ik zat met tranen in mijn ogen achter het stuur doordat er zo tegen mij geschreeuwd werd en ik werd er alleen maar onzekerder door en ging er slechter door rijden in plaats van beter. Tijdens het examen ging de instructeur (gelukkig) niet mee en reed ik dan ook vele malen beter dan tijdens de les. Ik heb het wel gehaald, maar kan deze instructeur absoluut niet aanbevelen. (En ben niet de enige vrouw die er zo over denkt)

Juiste begeleiding met het gewenste resultaat

De duo dagopleiding gedaan. Rustige instructeur met de juiste tips en tricks. Goede begeleiding en voorbereiding op het examen. Een rijschool die ik ook zeker aan anderen zal aanbevelen. Dank jullie wel!

Top service !

Super geholpen Kom zelf uit het noorden en er was op korte termijn geen plek meer vrij in de buurt . boensma gebeld en kon nog mooi voor de vakantie periode super blij!

Soepel!

Zeer tevreden. Lessen zijn goed en ze zijn erg flexibel met het inplannen van de lessen

Snel mijn rijbewijs gehaald!

De inspecteur heeft me echt veel geleerd hij bleef altijd rustig en legde het nog eens uit als ik het niet begreep. Heel fijn om hier les te hebben gehah!

Vanaf dag 1 top service!!! Een aanrader

Prima les gehad in het rijden met aanhanger

De les was goed en gezellig. Heb het gehaald en wist wat me te wachten stond bij het examen.

Goede instructies duidelijk en klantvriendelijk

Helemaal tevreden. Onze zoon is in een half jaar in de eerste keer geslaagd.

Mega tevreden

Goeie instructeur, en alles goed geregeld

Super dag gehad. Ga zo door

Op aanraden van een collega afgereisd naar Twente. Wat een leuke mentaliteit. Was een pittige rijopleiding, maar Henk weet waar hij het over praat. Ondanks dat de wachttijden van het cbr zeer lang zijn, weet het kantoorpersoneel van Boensma, toch een plekje te bemachtigen, zodat wij met ons gezin alsnog op vakantie kunnen met de caravan. Super bedankt, en we sturen meer mensen naar jullie toe. Gelukkig werkt de review link nu wel. Ga zo door

Plezier en vakbekwaamheid hand in hand

Voor BE een losse les en een duo dagopleiding via Boensme gedaan. Lekker gereden met humor in de auto en met simpele duidelijke tips en tricks tijdens de lesmomenten het examen keurig gehaald

Toppers!

Geduldig begeleid en toen het nodig bleek werd er gelijk wat extra tijd ingepland. Nu kan ik met veel vertrouwen de weg op!

Zeer tevreden!

Goede service met veel geduld, heel tevreden en zeker een aanrader.

Geweldige uitleg en veel geduld

GEWELDIG!

Super ervaring gehad.

Heel tevreden over eigenlijk alles ! Uitstekende service ! Bedankt

Goede begeleiding voor mijn rijopleiding

In februari geslaagd voor mijn autorijbewijs. Wat was ik blijk en wat heeft Corry mij geholpen. Super bedankt voor de leerzame rijlessen, en wat een geduld heb je bij mij gehad. Ik ben niet in de eerste keer geslaagd, maar dat lag zekers niet aan de rijlessen. Ik ben van mijzelf faalangstig, en ben super blij dat ik in 2 contactmomenten bij het CBR ben geslaagd. Aan het eerste examen was er geen begrip voor mijn faalangstigheid, en moet zeggen, de tweede examinator stelde mij heel erg op mijn gemak. Ik zou Verkeersschool Boensma, en met name instructrice Corry zeer aanbevelen. Binnenkort start mijn vriendin met haar rijopleiding, heel veel succes met haar corry

Enthousiaste instructeurs en ik wilde sowieso al in een mini rijden helemaal leuk!

Specialisten

Zeer tevreden met deze rijschool, heb meerdere collega's naar deze rijschool gestuurd, allemaal in 1 x geslaagd! Het concept met de duo lessen werk prima, zeker als je al enige ervaring hebt met autorijden en aanhangers, dat scheelt daardoor flink in de portemonnee. Mailcontact verloopt ook soepel en ze zijn erg meedenkend en transparant

Leuke dag gehad en ook nog een BE rijbewijs gehaald!

Leuke relaxte dag in een mooie omgeving. Het was even rijden helemaal vanuit Noord Holland, maar zeker de moeite waard. Duidelijke informatie van te voren, ook diverse mailtjes en tips voor het aanvragen van het rijbewijs. Fijne service! Geen randstad drukte, geen gehaaste mensen en met oprecht een leuk examen als afsluiter.

Behulpzame gedreven goed opgeleide instructeurs!

Ze zijn erg behulpzaam, denken met je mee en zoeken overal een oplossing voor! Goede instructeurs, duidelijke uitleg!

Super leuke en leerzame dag gehad!

Ik heb de duo dagopleiding voor het BE rijbewijs gevolgd. De dag begon vroeg maar ging super snel voorbij! Het omwisselen met mijn partner verliep soepel en in alle rust werd ons dingen uitgelegd. Ik voelde mij voorbereid voor het examen in deze korte tijd.

Rijles en dagopleiding voor BE examen

Fijne en duidelijke uitleg! Nette bus en aanhanger combinatie. Zelf nog nooit gereden met aanhanger. 2x rijles gehad en een duo dagopleiding. Examen na afloop! In 1x Geslaagd! Bedankt voor de fijne begeleiding! Top!

Goede rijschool

Fijne tijd gehad met recep uzman Duidelijk uitleg en altijd in voor een grapje of een goed gesprek Bij vragen altijd kunnen appen of bellen.al was het om 21.00 in de avond Kortom je bent bij boensma geen nummer maar een persoon

Spanjerstraat 9

7491MG Delden