Uitstend

Ik zou zeker iedereen hierheen verwijzen

Erg fijne ervaring

Duidelijke instructeur die gerust stelt, veel complimenten geeft en erg gezellig is. Ben in 1 keer geslaagd!

Correct, snel in goede sfeer

Was ruim de goedkoopste aanbieder van dagopleiding BE-rijbewijs die ik kon vinden. Aanmelding en vervolgstappen maken verliep correct en vlot. De dag zelf verliep in een rustige ontspannen sfeer wat uiteindelijk resulteerde in een positieve afloop.

Hele prettige instructeur. Echt een aanrader!

Voor mijn BE rijbewijs kwam ik al snel bij Boensma uit. Dit door de scherpe prijs, en doordat ik snel op kon. Binnen 1 dag geslaagd voor mijn BE! Henk, Bedankt voor de fijne dag!

Prettige en vriendelijke ervaringen

We vonden het een prettige ervaring, een vriendelijke en rustige manier om je klaar te stomen voor het behalen van je examen.

Super aardige en bekwame mensen!!!

Rustige instructeur die alles zeer duidelijk uitlegt en je allerlei verrichtingen laat oefenen. Hij heeft me vertrouwen gegeven! Ik raad Boensma iedereen aan!

Fijne ervaring duidelijke instructies

Zeer goede ervaring

Vandaag een top dag gehad door de goede begeleiding van Henk. Hier wordt echt kwaliteit geleverd voor een bijzonder scherpe prijs! En ook nog in 1x geslaagd!

Heel rustig en gedegen lesgekregen

Heel fijne sfeer, extra leerzaam door in een duo met elkaar mee te kijken. Uitleg is uitstekend en de tips zeer nuttig. De lesauto en de aanhangwagen zijn zeer goed op elkaar uitgekiend wat de besturing extra makkelijk maakt.

Geweldig!!!

Henk heeft alles heel goed uitgelegd en ben zeer tevreden over hem. Ik ben met weinig ervaring toch geslaagd. Qua kosten scheelt het ook dus ++++++++++

Ik heb het als een leerzame dag ervaren goede uitleg en Henk in het bijzonder erg aardig en die stelt je gerust bij zenuwen!

Onzettend goede rijschool

In één keer geslaagd dankzij de top instructructie van Henk! Grote aanrader.

Prima rijschool en instructeur!

Het concept duo-opleiding is me goed bevallen.

Super fijne ervaring om hier mijn BE rijbewijs te behalen.

Niet alleen was Jacqueline erg behulpzaam maar ook Johan de instructeur was top. Geslaagd voor Be. Dank jullie wel!

Positieve ervaring

Fijne, rustige en zeer vakkundige begeleiding! Supertevreden!

Prima rijles

Henk gaf prima aanwijzingen. Vooral over het aan en afkoppelen van de aanhanger was hij duidelijk. Henk mag af en toe wel iets gas terugnemen (figuurlijk). Hij geeft zo’n 5 aanwijzingen in een paar seconde. Dat is didactisch niet handig.

Super goed geregeld

Vriendelijk instructeurs en goed materiaal. Een hele fijne en leerzame dag gehad.

Professioneel

's morgens na een hartelijk ontvangst en goede uitleg gingen we met z'n allen op pad. Er wordt zelfs gebeld dat ik mijn lampen van de auto aan had staan, top👍. Goede instructies en de bijzondere verrichtingen werden net zolang geoefend totdat je ze kende. Bij het CBR werd ook dat stukje goed begeleid. Fijne ervaring, helemaal goed en de complimenten aan de instructeurs.

Hele prettige en deskundige begeleiding

Goed en goedkoop.

Fijne, goede en nuchtere begeleider.

Fijne, goede en nuchtere begeleider.

Binnen een dag je E rijbewijs

Erg prettig en snel klaargestoomd voor het CBR examen.

Fijne rijschool, goede instructie

Mooi in 1 dag je aanhanger rijbewijs halen onder goede instructie met fijne combinatie om mee te rijden. Zeker een aanrader.

Vriendelijke en deskundige voorbereiding op het rij-examen.

Strak georganiseerd lesprogramma onder begeleiding van een deskundige rij-instructeur. Begrijpelijke en doeltreffende aanwijzingen waarmee je snel op het vereiste niveau voor het examen komt. Goed functionerend materieel (VW Transporter en aanhanger).

Zeer duidelijke en goed opgebouwde training.

Zeer goede training verzorgd door een kundig en vriendelijke instructeur.