Filters

10

Fijnste rij instructeur!!!

Mijn ervaring bij deze rijschool was zeer goed, mijn rij instructeur was zeer aardig en meedenkend. Echt een aanrader en ben zeer tevreden over hoe ik werd behandeld en werd geholpen. Ben ook door deze rij instucteur in een keer geslaagd voor mijn praktijk. In een woord Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer tevreden

ik heb de dag als zeer prettig ervaren, de instructeur was zeer duidelijke en kon alles goed uitleggen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne en meewerkende rijschool

Ik ben erg tevreden over deze rijschool. De lessen waren duidelijk, professioneel en dankzij de fijne begeleiding heb ik met vertrouwen mijn rijbewijs gehaald.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige sfeer, duidelijke uitleg en in één keer geslaagd

Voor mijn rijbewijs BE (auto met aanhangwagen) heb ik hier een dagopleiding gevolgd en ik ben zeer tevreden over de hele ervaring. De instructeur was duidelijk, kundig en geduldig. Hij nam de tijd om alles rustig uit te leggen en gaf praktische tips waar ik veel aan had tijdens de les en het examen. De dag zelf was goed georganiseerd en zat logisch in elkaar, waardoor ik stap voor stap vertrouwen kreeg in het rijden met een aanhanger. Dankzij de goede begeleiding heb ik het examen in één keer gehaald. Een professionele autoschool met een prettige sfeer. Zeker een aanrader voor iedereen die zijn BE-rijbewijs wil halen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige instructeur!

Ik had een geweldige instructeur. Voor BE hebben ze een fijne bus en goede aanhanger. Dus fijn materiaal en een geweldige instructeur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Succesvol

Een goede en duidelijke lesdag gehad voor BE rijbewijs, met een goed verlopen examen erachteraan . Een fijne instructeur met goede tips.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leerzaam, duidelijk en direct.

Ik had het genoegen om met Leon op pad te mogen. Leon geeft duidelijke no nonsens instructies. Na 18 jaar rijden wordt je in een dag weer teruggebracht naar je eerste rijlessen dus alles omtrent netjes auto rijden en daarbij uiteraard alles m.b.t. de aanhanger in mijn geval. Enorm bedankt voor deze leerzame dag Leon & de rest.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goede rijschool

Hele goede en snelle reactie bij inschrijving. Goede informatievoorziening vooraf en een erg fijne instructeur bij de voorbereiding om mijn BE rijbewijs te halen

  • Aanbevelen? Ja
10

Gezelligheid

Goede ervaring, goed advies gekregen. Fijne rijschool!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne instructeur

leuk en leerzaam , fijne instructeur

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne rijopleiding

Fijne opleiding

  • Aanbevelen? Ja
9

Gezellig en nuttig

Durk legt alles goed en snel uit

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

BE in 1 dag gedaan. Bijzondere verrichtingen waren voor mij het meest moeilijk om onder de knie te krijgen. Prima instructeur die als het niet helemaal top gaat in de les bozig wordt en niet met nieuwe tips komt. Pittige dag voor mij ook door de 33 C. Door een fijne examinator rust gevonden en toch geslaagd

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP!

In 1 dag de BE-cursus gevolgd en ontzettend tevreden! Goede en duidelijke cursus met ruim aandacht voor alle onderdelen. De instructeur was zeer professioneel, geduldig en gaf veel vertrouwen. Kortom: een topervaring en zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, behulpzaam en erg geduldig!

Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam als je vragen of hulp nodig hebt. Jìj wordt altijd met geduld behandeld. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Kan niet beter!

In het algemeen is het echt een top rijschool, hele fijne instructeurs! Ik ben in een leer geslaagd, super veel geleerd en hele fijne tips gekregen na iedere rijles. Ik raad deze rijschool 100% aan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Professionaliteit ten top

Fijne rijlessen rijbewijs C gehad. Rustige, professionele en kundige instructeur gehad. Vooraf goede niveaubepaling en daarna een rustige opbouw qua rijlessen. Top rijschool!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne rijschool met professionele opleiders.

BE examen in 1 dag gehaald!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige ervaring en goed geholpen.

Ik ben goed voorbereid voor het examen en goed geholpen met de bijzonderen verrichtingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een fantastische rijschool met ervaren rijinstructeurs

Er hangt een goede en gezellige sfeer op deze rijschool. Hetzelfde geldt ook voor Leon Meulendijks. Met een enorme bak aan ervaring heeft hij mij vakkundig door de theorie en BE lessen heen geloosd. Altijd positief en ook nog bereid om op zijn vrije avond wat extra lessen te geven. Mede dankzij Leon en het team van Oijen ben ik in één keer geslaagd. Bedankt allemaal!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goeie rijschool/rij-instructeur

Alles wordt duidelijk en goed uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top

Goede les en personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne rijschool en prima instructeurs.

Dagopleiding gedaan voor BE - rijbewijs. Moest toch wel wat dingen af en aan leren, maar is allemaal goed gekomen. Was een intensieve dag, en ben geslaagd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super fijn rijinstructeuren en balie medewerkers als er wat dan belde ze

Naar 2 rijscholen kwam bij jullie uit geen vertrouwen om nog te halen maar dankzij Paul en toon heb ze me het vertrouwen terug gevonden en heb nu mijn rijbewijs kunnen halen dankjewel aan het theam rond om heen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Churchill-laan 70

5705 BK Helmond

492522994

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.