Zeer fijne begeleiding

Een zeer fijne begeleiding gehad waardoor ik nu met een vertrouwd gevoel kan autorijden

Mensgericht, professioneel en vakkundig

In de rijschool hangt een fijne sfeer. De instructeurs hebben belangstelling voor je en tonen interesse waarvoor je een bepaald rijbewijs wilt gaan halen/nodig hebt. Je voelt je welkom en bent zéker geen nummertje of zomaar een passant. Instructeurs zijn vakmensen en daarom beveel ik de rijschool ook aan voor het behalen van een rijbewijs.

Goede lessen

Goede begeleiding, in 1x geslaagd

Fijne rijschool met fijne rij-instructeurs en rij-instructrices

Fijn gereden hier. Ze zorgen dat je mits mogelijk bij dezelfde instructeur blijft. Goede tips en voorbereiding voor examen, helemaal tevreden.

Fijne begeleiding

Goede rijlessen, ik ben altijd fijn begeleid door Toon en heb het altijd naar mijn zin gehad

Uitstekende rijschool

Hele fijne rijschool ook een fijne instructeur Dirk gehad andere instructeurs leken ook erg aardig en goed zeker een aanrader!

Fijn

Hele goede begeleiding

Ik ben hier in mijn tijd allemaal goed geholpenet het behalen van mijn c rijbewijs.

Moeilijk in het begin maar top tot op het laatst

In het begin had ik vele instructeurs en allen met andere manieren. Ik moest meer afleren dan leren. Toen ik eindelijk mijn rijleraar had ging het snel beter. Verder had iedereen in het kantoor veel geduld en begrip getoond. Ik kan nauwelijks iets kwaads erover zeggen, helaas dat ik niet de eerste keer geslaagd was. Maar eenmaal geslaagd. Mijn complimenten Durk! My man!

gezellige rijlessen waarin veel wordt geleerd!

Ik vond het lessen bij VOC erg gezellig! Naast alle gezelligheid waren de instructies erg duidelijk en werd er ook aangegeven als je iets fout deed en hoe je dat dan ook beter kon doen zodat je flink groeit in het rijden. flexibel en heel erg duidelijke communicatie! Ook wordt je goed gemotiveert om door te gaan ondanks je bijvoorbeeld al een keer gezakt bent!

Goede begeleiding en staan altijd voor je klaar

Tijdens de rijlessen wordt er goede begeleiding gegeven en zorgen ervoor dat je alles goed leert om veilig op de weg te kunnen. Ze zijn altijd in staat om je overal mee te helpen en vragen te beantwoorden.

Hele fijne en ontspannen rijlessen!

Ik heb het goed naar mijn zin gehad tijdens het lessen, komt vooral door de manier van lesgeven en de instructeur

Vakkundig

Snel vakkundig en gezellig

Heel prettig

Ik heb nooit problemen gehad met de rijschool en ik kon goed overweg met de 2 rij instructeur/ instructrice

Echt een fijne ervaring

Ik had een super leuke en fijne rijinstructrice Merel Hermans. Ze legde alles super goed en fijn uit! Ook heeft ze mij goed voorbereid voor het examen.

Fijne instructeur, goede communicatie met de rijschool. Alles in overleg en ze proberen echt iets voor je te doen.

Erg fijne rijschool !

Fijne rijschool met goede instructeurs !

Goeie uitleg bij de fouten die je maakt en en goed de ruimte geven om t te kunnen verbeteren

Op een fijne manier mijn BE rijbewijs gehaald

Op een fijne manier heb ik mijn BE rijbewijs gehaald. Een prettige manier van lesgeven en aan het einde van de dag examen. Top!,

Kundig en zeer sympathiek

Ik ben zeer blij met mijn rijlessen en kan iedereen aanbevelen om naar VOC van Oijen te gaan. Er heerst een zeer prettige sfeer en je kan merken dat het een echt team is daar.

Fijne rijschool met geduld voor leerlingen

Top rijschool met oog voor de mens

Prettige lesomgeving met vakkundige leermeesters

Persoonlijke afstemming op je benodigde missende kennis. Goede communicatie.

Fijn leerproces, goeie instructeur

Ik heb met Harm gereden, hij kon erg goed lesgeven, gaf ook fijne feedback en was altijd gezellig

Fijne instructeur

Fijne ervaring met Sammy als instructeur, neemt de tijd en weet je goed te motiveren.

Goeie rij ervaring op gedaan