Goed vakkundige en fijne mensen

Fijn en goed

Een top rijschool!

Heel veel geleerd in een hele korte tijd! Vandaag daarom ook mijn rijbewijs gehaald! Iedereen namens rijschool van oijen wil ik jullie heel erg bedanken voor deze fijne tijd!!

Echt een hele fijne ervaring met deze rijschool

De mensen zijn heel aardig en relax, je kunt altijd bellen als er iets is en ze helpen je graag. De mensen waar ik les van heb gehad waren ook heel fijn en legde alles goed uit. Dus zou zeker mensen aanraden om hier te lessen.

Heel erg prettige ervaring op alle fronten

Vanaf de aanmelding tot en met het examen ben ik erg tevreden over de informatievoorziening en ook de omgang van het personeel met mij. Frank als rij-instructeur was erg fijn. Rustig, duidelijk en ook veel gelachen.

Geweldig!

Jeroen, topper! Heel erg veel dank! Motorrijbewijs in 1 x gehaald!

Topervaring, deskundig en behulpzaam

Heel kundig en geduldige instructeur, fijne communicatie, altijd meteen reactie bij e-mail of bellen en een handige app voor planning. Vrolijke en professionele mensen. Top!

Rijschool van oijen TOP.

Heel fijn les gehad van instructeur Paul. Top kerel en administratief alles goed geregeld. Deze rijschool kunnen wij echt aanbevelen na een nare ervaring gehad te hebben bij rijschool Jos uit Mierlo. Van Oijen blinkt gewoon uit in service en vakmanschap. En nog een dingetje ook de eerste keer geslaagd.

Super rijschool!

Meteen eerste keer geslaagd, blij mee.

Super! Zeer fijne rijschool

Een hele fijne, prettige en gezellige rijschool. Ik ben hier geweest voor mijn C rijbewijs + code 95. Ik kan oprecht zeggen dat ik heel veel plezier heb gehad op deze rijschool tijdens de theorie dagen. Ik zag er tegenop maar het zijn allemaal gezellige mensen en ze willen je allemaal graag helpen. De sfeer van de instructeurs is ook allemaal gezellig. Ik zou iedereen aanraden om zijn rijopleiding hier te volgen!

Heb fijne, goede en leerzame rijlessen gehad, in 1 keer geslaagd!

Fijne lessen gehad, fijne begeleiding en goede communicatie als je les wilde verzetten

Hele goede service

Ik geef 5 sterren als er iets veranderen of ik kon niet wordt goed op gehandeld

Goed en professioneel

Heb rijles gehad van Paul was heel professioneel.examen ging ook heel professioneel en goed GESLAAGD!!

Hele fijne instructeurs en helpen je goed

Ik vond het hele fijne lessen, ze beleven fijn rustig als er iets mis ging en vertelde goed wat de bedoeling was.

Uitstekend rijschool

Absolute aanrader, vriendelijke en vakkundige instructeurs !!!

Zeer fijne begeleiding

Een zeer fijne begeleiding gehad waardoor ik nu met een vertrouwd gevoel kan autorijden

Mensgericht, professioneel en vakkundig

In de rijschool hangt een fijne sfeer. De instructeurs hebben belangstelling voor je en tonen interesse waarvoor je een bepaald rijbewijs wilt gaan halen/nodig hebt. Je voelt je welkom en bent zéker geen nummertje of zomaar een passant. Instructeurs zijn vakmensen en daarom beveel ik de rijschool ook aan voor het behalen van een rijbewijs.

Goede lessen

Goede begeleiding, in 1x geslaagd

Fijne rijschool met fijne rij-instructeurs en rij-instructrices

Fijn gereden hier. Ze zorgen dat je mits mogelijk bij dezelfde instructeur blijft. Goede tips en voorbereiding voor examen, helemaal tevreden.

Fijne begeleiding

Goede rijlessen, ik ben altijd fijn begeleid door Toon en heb het altijd naar mijn zin gehad

Uitstekende rijschool

Hele fijne rijschool ook een fijne instructeur Dirk gehad andere instructeurs leken ook erg aardig en goed zeker een aanrader!

Fijn

Hele goede begeleiding

Ik ben hier in mijn tijd allemaal goed geholpenet het behalen van mijn c rijbewijs.

Moeilijk in het begin maar top tot op het laatst

In het begin had ik vele instructeurs en allen met andere manieren. Ik moest meer afleren dan leren. Toen ik eindelijk mijn rijleraar had ging het snel beter. Verder had iedereen in het kantoor veel geduld en begrip getoond. Ik kan nauwelijks iets kwaads erover zeggen, helaas dat ik niet de eerste keer geslaagd was. Maar eenmaal geslaagd. Mijn complimenten Durk! My man!

gezellige rijlessen waarin veel wordt geleerd!

Ik vond het lessen bij VOC erg gezellig! Naast alle gezelligheid waren de instructies erg duidelijk en werd er ook aangegeven als je iets fout deed en hoe je dat dan ook beter kon doen zodat je flink groeit in het rijden. flexibel en heel erg duidelijke communicatie! Ook wordt je goed gemotiveert om door te gaan ondanks je bijvoorbeeld al een keer gezakt bent!

Goede begeleiding en staan altijd voor je klaar

Tijdens de rijlessen wordt er goede begeleiding gegeven en zorgen ervoor dat je alles goed leert om veilig op de weg te kunnen. Ze zijn altijd in staat om je overal mee te helpen en vragen te beantwoorden.

Bedrijfsgegevens

Churchill-laan 70

5705 BK Helmond

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.