Hele fijne rijschool

Ik had heel veel angst op de motor. Door het VOC is die angst er langzaamaan uitgehaald en ben ik vandaag geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Allemaal bedankt voor de goede zorgen :)

Goed geregeld en een fijne instructeur Leon

Het was een leerzame dag en t werd allemaal goed uitgelegd door instructeur Leon met als gevolg in 1 een klaar

Zeer bekwaan en hartelijk.

Eerste keer in meer dan 25 jaar weer rijles. Reed al jaren met een aanhanger maar toch weer veel bij geleerd en ook afgeleerd. Rustige en goede uitleg, heel belangrijk als je een dagopleiding doet. Erg tevreden met het resultaat (in 1 keer geslaagd) heel tevreden met de rijschool Zo tevreden dat mijn zoon hier ook zijn motorrijles gaat volgen.

Geweldige rijschool

Een super rijschool ze zijn duidelijk in hun lessen mega vriendelijk had geen betere rijschool kunnen hebben Samie bedankt voor alles

Top rijschool

Bij deze rijschool mijn motorrijbewijs gehaald. Beide examens in één keer gehaald. Daarvoor ook wel een flink aantal lessen genomen. Enthousiaste en joviale instructeur. Personeel achter de balie erg vriendelijk.

Goede rijschool

Ervaren instructeurs die er alles aan doen om je te laten slagen. Weten waarover ze spreken en bereiden je goed voor op het examen. Zeer vriendelijk en denken mee ivm planning van de lessen.

Geweldige begeleiding

Super fijne begeleiding, ik heb er heel veel aan gehad en een super fijne ervaring gehad

Prima, zeker een aanrader

Heel erg tevreden over deze rijschool, Rijinstructeur (en collega's) waren vriendelijk en gaf veel informatie die nuttig was. 2 halve dagen gelest en rijbewijs BE binnen Nogmaals Dank

een prettige goed georganiseerde rijschool

Een heel prettige rijschool. Als er een instructeur ziek is, wordt ook altijd een goede vervanging geregeld. VOC is wel wat duurder, maar daar krijg je een goede service voor terug.

Hele fijne prettig rijschool

Zeer kundige rij-instructeur

Super fijn

Fijne instructeur, fijne lesopbouw. Heel goede rijschool!

Prettige en deskundige begeleiding

Een dagcursus net een prettig en deskundige instructeur met goed resultaat afgerond. Alle situaties waar ik in mijn examen mee geconfronteerd werd waren meermaals aan bod gekomen met tips die me goed geholpen hebben!

Supper fijn en goede begeleiding!

Ik heb een lange tijd mogen lessen bij het voc. Naar mijn mening een supper goede rijschool. In de lessen wordt je heel goed geholpen en bij zenuwen wordt je goed gerust gesteld. Veel geleerd!

Zeer goede en prettige instructeurs

Mijn rijlessen ben ik begonnen met instructrice Bo. Zij is een goede, gezellige en secure instructrice. Zij is een instructrice die geweldig is voor mensen die een iets strictere instructrice kunnen gebruiken. Later ben ik gewisseld naar instructrice Merel. Zij is een vrolijke, optimistische en gezellige instructrice. Zij is een ideale instructrice voor mensen die graag positieve feedback krijgen. Voor mijn laatste paar lessen had ik instructeur Paul. Hij is een vriendelijke en rustige instructeur. Met alle instructeurs valt een goed praatje te maken tijdens de lessen en regelmatig ook lekker wat te lachen. Ze doen zeer hun best je prettig te laten lessen. Hierdoor had ik vaak zin in de volgende rijles. Het is ook heel prettig dat in geval van ziekte je les meestal gewoon door kan gaan met een vervangend instructeur.

Goed vakkundige en fijne mensen

Fijn en goed

Een top rijschool!

Heel veel geleerd in een hele korte tijd! Vandaag daarom ook mijn rijbewijs gehaald! Iedereen namens rijschool van oijen wil ik jullie heel erg bedanken voor deze fijne tijd!!

Echt een hele fijne ervaring met deze rijschool

De mensen zijn heel aardig en relax, je kunt altijd bellen als er iets is en ze helpen je graag. De mensen waar ik les van heb gehad waren ook heel fijn en legde alles goed uit. Dus zou zeker mensen aanraden om hier te lessen.

Heel erg prettige ervaring op alle fronten

Vanaf de aanmelding tot en met het examen ben ik erg tevreden over de informatievoorziening en ook de omgang van het personeel met mij. Frank als rij-instructeur was erg fijn. Rustig, duidelijk en ook veel gelachen.

Jeroen, topper! Heel erg veel dank! Motorrijbewijs in 1 x gehaald!

Topervaring, deskundig en behulpzaam

Heel kundig en geduldige instructeur, fijne communicatie, altijd meteen reactie bij e-mail of bellen en een handige app voor planning. Vrolijke en professionele mensen. Top!

Rijschool van oijen TOP.

Heel fijn les gehad van instructeur Paul. Top kerel en administratief alles goed geregeld. Deze rijschool kunnen wij echt aanbevelen na een nare ervaring gehad te hebben bij rijschool Jos uit Mierlo. Van Oijen blinkt gewoon uit in service en vakmanschap. En nog een dingetje ook de eerste keer geslaagd.

Super rijschool!

Meteen eerste keer geslaagd, blij mee.

Super! Zeer fijne rijschool

Een hele fijne, prettige en gezellige rijschool. Ik ben hier geweest voor mijn C rijbewijs + code 95. Ik kan oprecht zeggen dat ik heel veel plezier heb gehad op deze rijschool tijdens de theorie dagen. Ik zag er tegenop maar het zijn allemaal gezellige mensen en ze willen je allemaal graag helpen. De sfeer van de instructeurs is ook allemaal gezellig. Ik zou iedereen aanraden om zijn rijopleiding hier te volgen!

Heb fijne, goede en leerzame rijlessen gehad, in 1 keer geslaagd!

Fijne lessen gehad, fijne begeleiding en goede communicatie als je les wilde verzetten

Hele goede service

Ik geef 5 sterren als er iets veranderen of ik kon niet wordt goed op gehandeld