Mijn ervaring. Zeer positief. Ik kon duidelijk merken dat er in het bedrijf een goede sfeer hangt. Compliment aan de Receptie en administratie. Zij hadden een fout gemaakt en gaven deze meteen toe, dus niet aan een ander toeschuiven. Dit kan alleen als er een goede bedrijfscultuur is en niemand bang is om daar voor afgerekend te worden. (Hoera Directie). Mijn instructeur was Leon Meulendijks. Vakman. Was van het begin tot de laatste sec. Alert. Geen verslapping. Had alles in de gaten en kon zelfs gedachtengangen en aarzelingen van de leerling ontdekken tijdens de rit. Heb gemerkt dat je CE niet zomaar in een dag kan halen. De opbouw in deze dagen waren voor mij goed. Ik zou VOC zeker aanbevelen bij anderen. Ps. Had vernomen dat Ĺ.meulendijks graag weer in Helmond zou willen wonen. Dus geef deze heer wat opslag zodat hij zijn droom kan verwezenlijken. Groetjes

Een leerzame en leuke tijd

Bij Rijschool VOC Helmond heb ik vooral veel zelf moeten ontdekken en leren, maar daar onthoud je ook meer van dan alles dat wordt uitgelegd. Je moet wel zelf vragen stellen als dingen onduidelijk voor je zijn of als je extra wil oefenen met een bijzondere verlichting. Je wordt in het begin veel instructies gegeven en al snel moet je meer zelfstandig rijden en gewoon veel uren maken. Zo kom je in allerlei drukke of rare situaties en dat bereidt je goed voor op het examen.

Zeer goed!

Uitstekende dag gehad samen met instructeur Frank. Veel geleerd, heel veel geoefend en daarmee super voorbereid op het examen (E achter B in 1 dag). Geslaagd!

Hele fijne rijschool

Hele vriendelijke medewerkers en ze nemen de tijd voor jou. Hele goede begeleiding

Top bedankt harm In een keer geslaacht ondanks de corona boelshit

Nette en duidelijke rijschool

Fijne rijlessen gehad, duidelijke en goede uitleg. Nemen goed de tijd voor je.

Goede motor rijlessen gehad.

De rijlessen waren zeer goed! Echter, de lessen waren erg langdradig. Ik had het idee dat ze je zo lang mogelijk bij je houden. Dat kost de klant dan uiteraard meer geld. Ik beveel deze rijschool wel aan aangezien de instructeurs je alles perfect uitleggen en altijd de tijd voor je hebben. Ik heb mijn AVB en AVD allebei in een keer gehaald. Dat is mede te danken aan deze rijschool!

Altijd vriendelijk en rijlessen op maat

Iedereen is vriendelijk, en tijdens de rijlessen wordt goed gelet op hoe je je voelt. Tijdens de periode dat ik bij VOC heb gelest, is er veel gelachen en op mijn eigen tempo geleerd. Super rijschool! Super instructeur! Dankjewel VOC. Dankjewel Sami.

Zeer deskundig en vriendelijk

Ondanks dat ik nog nooit achter het stuur van een vrachtwagen had gezeten ben ik na het volgen van de theorie en C praktijkopleiding bij Rijschool van Oijen in 1x geslaagd. Zeer deskundige vakbekwame instructeurs waarbij ik ook tussentijds (over bvb theorievragen) terecht kon. Natuurlijk vergt het wel inzet van jezelf om de theorie goed te leren maar er worden zeer goede handvaten aangeboden om je daarbij te helpen. Ook in aanloop naar het examen wordt je goed begeleidt

Top rijschool!

Bij deze rijschool word je ook echt geleerd ! Bedankt nogmaals

Hele goeie rijschool

Helpen super goed bij het behalen van je rijbewijs

In 1 keer geslaagd!

Een rijschool welke ik ga missen. Normaal ben je blij als je klaar bent en dat ben ik ook zeker! Maar ga wel de mensen missen. Iedereen is daar erg vriendelijk, maar hebben ook kennis van zaken, welke goed wordt overgebracht. Daarnaast ziet alles er netjes en verzorgd uit. Niet alleen de school, of de zeer lekkere lunch, maar ook het wagenpark. Zelf merkte ik dat er ook echt maatwerk op de persoon is. Er wordt echt aandacht geschonken aan zaken waar ik wat minder in was, of waar ik wat meer van wou weten. Ik heb veel kennis opgedaan en ga met een gerust hard de weg op. (vrachtwagen) Was wel erg verbaast hoe snel dit is verlopen in tijd. Kortom, bedankt allemaal. Ik heb een mooie tijd gehad

Top rijschool waar ik met veel plezier mijn A heb gehaald.

Met de motorrijlessen van Samie weet je zeker dat je met een veilig gevoel de weg op kunt. Ik had meer lessen nodig dan ik gedacht had, mede omdat door corona mijn examen 4 maanden werd uitgesteld. Daar kan natuurlijk niemand iets aan doen maar Samie heeft er wel voor gezorgd dat ik helemaal op en top klaar was voor het examen waardoor ik gewoon netjes in een keer ben geslaagd. Ik heb veel uren mogen door brengen op een splinter nieuwe motor wat de ervaring erg aangenaam maakt.

Goede rijlessen, het gaat om slagen, niet geld verdienen.

Er wordt gekeken naar hoe jij kan slagen, dus niet naar hoeveel geld ze ermee verdienen. Ook is het inplannen en verzetten van lessen heel simpel, snel en duidelijk geregeld.

Fijne rijschool

Zeer fijne rijschool, zowel de dames die alles inplannen als de rij-instreurs. Korte lijntjes en alles is goed geregeld.

Zeer netjes goed vezorgd

Prettige dag gehad

Prima!

Rustige instructeur, flexibel qua tijden, vriendelijk personeel. Helaas door COVID heeft het allemaal langer geduurd dan gepland, maar daar kon de rijschool ook niets aan doen. Er werd altijd op een veilige manier gelest en instructies werden op een zeer kalme manier duidelijk gemaakt, iets waar ik erg veel aan had. De lessen waarbij de instructeur met de motor mee reed, vond ik het meest leerzaam, je kon op die manier snel volgen wat de instructeur bedoelde. Helaas waren die lessen sporadisch. Al met al kijk ik terug op een leerzame en gezellige periode, die helaas door omstandigheden wat langer duurde. Op een gegeven moment was ik het lessen wel een beetje zat vanwege het continu uitstellen van het examen door de maatregelen, maar dat lag niet aan de rijschool!

Geweldige ervaring!!!

De lessen zijn enorm leerzaam en effectief. De instructeurs zijn enorm goed geleerd, kunnen alles uitleggen. Ik zou zeker aanraden om deze rijschool te kiezen!!

Heel fijn gelest.

Fijne omgeving en fijne lessen gehad.

Duidelijk en adequaat gehandeld en gecommuniceerd .

Fijne duidelijke lessen en duidelijke communicatie vooraf bij de aanvraag.

Goede rijschool

Goed les gehad van Frans Wiegers

Fijne rijschool... gemoedelijk en fijne instructeur.

Uiterst gezellig en professioneel

Uitstekende service en planning. 3 leerzame dagen gehad, waarin ik gegroeid ben maar ook nog eens gezellig waren. Kan niet wachten om weer met jullie aan de slag te gaan voor CE. VOC, raad ik iedereen aan!

Zeer fijne en goede begeleiding

Hele fijne begeleiding, met goede uiteg.1ste x geslaagd!!

Top rijschool

Goede rijschool en de rij instructeurs weten waar ze het over hebben en hebben een goede inzicht in de leerlingen.