Altijd goed geregeld.

De lessen werden altijd met je besproken of het uitkomt RUIM van te voren, er naast waren er altijd gezellige instructeurs die les geven maar toch goed mee valt te praten over van alles en nog wat. Er naast als jij vaste instructeur niet kon, werd er een invaller geregeld en werd je ook RUIM van te voren op de hoogte gesteld.

Hele fijne maar vooral leuke ervaring!

Fijne instructeurs om mee samen te werken. Ze zijn rustig, duidelijk, nemen de tijd voor je en het allerbelangrijkste is dat ze je op je gemak stellen. Verder is alles goed en duidelijk geregeld en wordt er goed gecommuniceerd vanuit de receptie/administratie.. dank daarvoor!

Fijne en bovenal kundige rij-instructeurs, goede communicatie en flexibel qua planning

Top rijschool!!

Hele fijne rijschool! Instructeurs zijn vakkundig en de manier van lesgeven is erg prettig. Er word samen met je gekeken wat je nodig hebt om je doel te bereiken en hoe je dit kan behalen. Ook is het overig personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Altijd een warm welkom!! Ik raad deze rijschool zeker aan iedereen aan!

GEWOONWEG GEWELDIG!

Zéér tevreden klant hier, ik had problemen bij een andere rijschool. VOC was bereid me te helpen. Ze hebben me meer dan goed geholpen. Met veel geluk heb ik zelf mijn examen eerder kunnen doen. En dankzij de zeer profesionele begeleiding van instructeur Dennis slaagde ik vanzelf. Ik ga mijn motor rijbewijs in Mei ook halen aldus. 100% Aanrader van een 1000% tevreden klant!

Fijne rijschool!

In 2 halve dagen (met aansluitend examen) mijn BE rijbewijs gehaald. Fijne instructeur! Rustig, geduldig en bekwaam. Gaf fijne tips, stelde gerust en motiveert op een positieve manier. Ook de communicatie met medewerkers op locatie ging vlot en vriendelijk.

Een hele goede en betrouwbare rijlschool.

Ik ben ik één keer geslaagd dankzij VOC.

Fijne begeleiding, en leerzame lessen!

Fijne ervaring en leuke instructeurs!

Een fijne en leerzame tijd gehad, zeker aan te raden!

Heel erg fijn!

Mijn ervaring bij VOC rijschool van Oijen is fantastisch. De mensen die er werken zijn allemaal ontzettend lief en meedenkend. Zowel de rij-instructeur als de rest van de mensen die werken voor VOC. Het maakte niet uit waar je voor belde, maar het werd zo snel mogelijk opgelost en ik heb echt de gezelligste rijlessen gehad.

Perfecte rijopleiding

Fijn contact, goede begeleiding en uitleg op een relaxte manier!

Top rijschool met heel fijne begeleiding en een prettige sfeer.

Ik heb mijn C1-rijbewijs gehaald dankzij de hulp en ondersteuning van VOC Rijschool van Oijsen. Frans, mijn instructeur, is uitermate kundig en heeft me erg goed geholpen. Hij is rustig, zet me aan het denken en zorgt ervoor dat ik precies wist wat ik moet doen. Het was een fijne tijd. Hartsikke bedankt!

Echt geweldig.

Ik heb met plezier gelest. Mijn instructeur was Paul. Heb veel gelachen en hij heeft me goed begeleidt. Ik ga het lessen zeker missen!!

Top ervaring

Administratief helder en vindingrijk! Instructeur next level!

Echt de beste rijinstructeur die je maar kan hebben.

Ik heb les gehad van Durk van Dellen, Echt de beste en fijnste rijinstructeur ooit!. Ik ben vandaag in 1 keer geslaagd voor mijn rijexamen!

De rijschool voor de beste rijopleidingen

Van a tot z geholpen bij het behalen van mijn motor rijbewijs. Goede lesopbouw en een ervaren leraar die je de juiste kant op weet te sturen ;)

Goed voorbereid op rijexamen

Ik heb hele fijne en leerzame lessen gehad. Je kunt hier echt op je eigen tempo de weg op. Mijn rij instructrice was erg betrokken bij mijn persoonlijke leertraject en wist alles goed uit te leggen. Ik heb mijn rijexamen in 1x gehaald. Zeer ervaren rijschool!

Zeer goede en betrouwbare rijschool

Mijn ervaring was top

Ik heb fijne lessen gehad bij Toon. Veel geduld en heeft me veel vertrouwen gegeven

Heel fijne rijschool

Zeer fijne rijschool. Heel vakbekwame medewerkers Duidelijke antwoorden bij vragen vanuit mij. Goede instructies. Ik zal het zeker anderen aanraden om daar naartoe te gaan.

Goeie leuke leraren

Leraren die niet alleen leraren zijn, maar er ook voor je zijn als je iets nodig hebt.

GE-WEL-DIG!

Vond het zo fijn om te mogen rijden elke week. Hele fijne instructeur die altijd wel in is voor een praatje en dolletje. Ik ga het zeker missen! Bedankt voor alles!

Hele fijne rijschool

Ik had heel veel angst op de motor. Door het VOC is die angst er langzaamaan uitgehaald en ben ik vandaag geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Allemaal bedankt voor de goede zorgen :)

Goed geregeld en een fijne instructeur Leon

Het was een leerzame dag en t werd allemaal goed uitgelegd door instructeur Leon met als gevolg in 1 een klaar

Zeer bekwaan en hartelijk.

Eerste keer in meer dan 25 jaar weer rijles. Reed al jaren met een aanhanger maar toch weer veel bij geleerd en ook afgeleerd. Rustige en goede uitleg, heel belangrijk als je een dagopleiding doet. Erg tevreden met het resultaat (in 1 keer geslaagd) heel tevreden met de rijschool Zo tevreden dat mijn zoon hier ook zijn motorrijles gaat volgen.