Top instructeur, heel ervaren en weet precies wat je nodig hebt qua lessen.

Heb een top ervaring gehad! Binnen 1x geslaagd!

Fijne rijinstructeur.

Geweldig.

Goede communicatie, fijne instructeurs!

Ik heb met veel plezier mijn rijlessen ervaren. En met de 1e keer geslaagd!

Top rijschool voor C rijbewijzen.

Fijne rijinstructeurs, zeg maar rijonderricht docenten. Werken fijn en inspirerend.

Na vele uurtjes met Sammie 1e keer geslaagd

Een betrouwbare en vakkundige rijschool.

Ik heb de code 95 en rijopleiding bakwagen doorlopen, deskundige en betrokken mensen die veel ervaring hebben en het goed over kunnen brengen, er hangt een gezellige positieve sfeer, dat stelt je erg op je gemak.

Geweldige instructrice

Mijn dochter heeft het heel goed naar haar zin gehad tijdens de rijlessen met Jacky. Verder is de communicatie met rijschool Van Oijen duidelijk en snel dus ik ben blij dat we deze keuze hadden gemaakt.

zeer prettige rijschool en fijne en vakkundige instructeurs

Vlotte Behandeling van aanvraag Duidelijk en overzichtelijke instructie,s Prettige rijschool en ervaren en deskundige instructeurs

Dikke prima, heel tevreden

Goede lessen, duidelijk, aardige mensen. Fijne dagen gehad, en natuurlijk geslaagd. Bedankt Dirk!

Duidelijke, nuchtere coaching

No nonsense feedback. Goede ingevulde lessen en er wordt goed gekeken naar je individuele behoeftes.

Leert veel

Ze zijn supportive en ze helpen heel goed als je iets niet snapt en ze vinden het niet erg als je neurodivergent bent

Veel geleerd.

Leuke en leerzame lessen gehad. Jammer van de drukke planning en lange wachttijden voor herexamens.

Chill en leerzaam

Het was een hele fijne rijschool ze hielden veel rekening met mij als ik bv niet kon omdat ik te laat kwam met de treinen.

Professioneel bedrijf met kundige instructeurs

Aanvraag van rijlessen is goed geregeld. Je wordt goed en professioneel geinformeerd over je rijlesaanvraag. Vriendelijk en professioneel personeel. Rustige uitleg tijdens de rijles waardoor je je snel op je gemak voelt.

Vertrouwd

Een hele fijne, flexibele rijschool met lieve mensen die echt zorgen dat jij het beste in jou na boven haalt. Geven goed en op eigen tempo les.

Het was een leuke ervaring

De docent zorgde ervoor dat je je zeer op je gemak voelt. Hij heeft altijd goede tips en weet het onderwerp en de verbeter punten ook op een leuke manier te brengen. De lessen waren zeer leerzaam en gezellig. Ik heb nu echt het gevoel dat ik veilig heb leren motor rijden. Nogmaals bedankt Jeroen!

Fijne rijschool, helaas wel erg duur.

Een fijne en goede rijschool. Receptie is meteen bereikbaar en staat altijd klaar om te kijken wat in jouw planning als leerling past. Je kan zelfs een vervangende rijinstructeur krijgen. Nadelen zijn dat het wel echt heel duur is, ik moest alles zelf betalen en dan is het pittig. Verder vond ik het jammer dat als ik opnieuw een examen en lessen in wilde plannen er zo veel mogelijk lessen ingepland worden. Eerst de lessen en dan pas kijken naar het examen. Dit vond ik niet fijn en als je niet snel tegen durft te spreken ben je al snel heel veel geld kwijt aan lessen die je niet nodig hebt. Dit voelde dan ook echt als geldklopperij en zorgde hiervoor dat mijn ervaring van de rijschool minder positief werd.

Ik heb opfris cursus gevolgd

Mijn instructeur Durk. Lessen waren veel gericht op situaties bijtijds inschatten, beslissingen nemen=verkeersinzicht. Was ook mijn grootste verbeterpunt. Herhaling om situaties te beheersen, belangrijk, ja. Dank Durk voor je prettige uitleg!

Very friendly and professional staff and instructor

I am very happy with my learning experience with VOC. I am an older student who had been putting off learning to drive for years but instructor (Paul) was super patient and provided me with very useful tips and feedback. I passed my practical in first attempt with their help. The office was very professional and there was always clear communication about pricing, timing etc.

Ik heb vlot en fijn mijn rijbewijs kunnen halen.

Ik begon in oktober met het lessen samen met Toon. Ik pikte alles snel op door de fijne uitleg en hij had ook veel geduld.

Fijne rijschool met goede instructeurs!

VOC is erg aan te raden, rond de 30 lessen nodig gehad om te slagen en dit dankzij de fijne rij instructeurs. Bedankt!

Ervaren persoon die streven naar de student zo ervaren mogelijk te maken.

Fijne rijinstructeur die kijkt naar een haalbaar en realistisch doel om examens te halen. Hierbij heb ik telkens feedback gekregen na de les en deze is ook nadrukkelijk naar voren gekomen in de volgende lessen. Naast mijn rijinstructeur was de rest van het VOC team erg vriendelijk en warm wanneer ik er was.

Comfortabel

Direct, hulpzaam en snel