Goede rijschool en idem instructeur

Hallo Vandaag geslaagd voor mijn scooterrijbewijs. Vanaf moment 1 was de klik er met mijn intstructeur, gaf goede uitleg en vooral vertrouwen aan mij dit vond ik erg belangrijk. Ik kom hier zeker terug voor mijn auto rijbewijs, mijn ouders zijn ook te spreken over de rijschool. Vriendelijk aan de telefoon en alles werdt hun duidelijk uitgelegd

Super rijschool

Zeer goede rijschool, luisteren goed na de leerling, weten precies hoe ze het moeten aanpakken en wat ze je moeten leren of zelfs moeten afleren. Ze verkopen geen onzin!!

Fantastische team

goede ervaring zowel met de balie assistente als met de rijinstructeur Sammie. allemaal vriendelijk en meedenkend om lessen in te plannen.

Heel goed

Heel goede rijschool vriendelijke instructeur niet te vergeten vriendelijke receptie. En leerzaam

Fijn

Ik had een fijne ervaring hier, leuke rijinstructeurs. In een keer geslaagd voor het praktijkexamen, dat zegt al genoeg ;)

Ik vondt het een hele goeie rijschool

Heb er veel van geleerd en hele goede uitleg ik kom zeker terug voor men auto rijbewijs❤️

Ze zorgen dat je er echt helemaal klaar voor bent

Goede kwaliteits lessen. Top instructeur!

Goede lesplanning en zorgvuldigheid

fijne rijschool, die waarde hecht aan het opleiden van goede automobilisten.

Super fijne rijschool en instructeur

Een erg fijne ervaring met mijn rij instructeur en met de rijschool. De automaat heeft mij heel erg geholpen en de instructeur was heel duidelijk en heeft mij goed geholpen.

Professioneel, goed verzorgd.

Rij instructeur Frans Wiegers is top! Bedrijf ziet er netjes en goed georganiseerd uit.

Goede uitleg gekregen na elke rit

goede uitleg met de fouten die maakt met rijden

Top begeleiding

toppers bij deze rijschool

Heldere instructies en betrokken medewerkers

Mede dankzij de goede begeleiding heb ik mijn motorrijbewijs met het eerste examen behaald.

Een zeer VRIENDELIJKE en betrokken groep mensen, die je werkelijk proberen te laten slagen op een go

Zowel de receptionisten maar ook de instructeurs zijn mensen die niet alleen alles proberen te doen Om je te laten slagen, maar je ook echt wat willen leren en ondersteunen met de juiste motivatie. Super.

Kalm en beheersd

Goed opgebouwde les, kalm en duidelijk uitgelegd.

Fijne instructeur

Fijn en rustig les gehad

Super!!!

In de corona tijd is het moeilijk om er tussen te komen. Van Oijen kreeg het snel voor mij voor elkaar. Alles was fijn gepland en verliep vlot. Inmiddels rijd ik fijn rond. Daar was ik natuurlijk super blij mee! Bedankt!

Complementen! Ook aan Josje en Frans voor de goede service en fijne begeleiding. Ga zo door! Wij zullen jullie vanuit OTC ook zeker gaan aanbevelen!

Goede rijschool

Je krijgt door de lessen heen goede feedback over wat nog beter kan. Goede rijinstructeurs. top

professionele school

Ik was zeer te vreden over deze rijschool en de admenestratie was heel behulpzaam. Het is zeker een aanrader om voor deze rijschool te kiezen.

Goede rijschool

Top ervaring gehad. Goed geholpen en er word persoonlijk aandacht aan je geschonken. Alle examens in 1 keer gehaald. Instructeurs zijn vriendelijk en luisteren naar je moeilijkheden en spelen hier op in.

Uitstekende rijschool!

Heel vriendelijke mensen en ook echt heel behulpzaam. Leggen alles goed uit en hebben veel geduld.

Top rijschool

geruststellende en duidelijke instructies, instructeur neemt de tijd om alles duidelijk aan te geven zodat ik mijn handelingen daarop kon aanpassen. Gelijk bij de eerste keer geslaagd. Heel hartelijk dank voor de begeleiding.

Zeer tevreden!!

Wim is super geduldig, ook als ik iets moeilijk vond waardoor het soms wat langer duurde voordat ik het doorhad. Dat was fijn! Met een heel rustig gevoel toegewerkt naar mijn examen E achter B