Kan niet beter

Ik belde meteen toen ik was geslaagd voor mijn theorie-examen. Ze namen meteen op, legde me duidelijk mijn keuzes uit en hadden een duidelijk plan van aanpak. Ik kreeg een examen voor 2 weken later. In die 2 weken heeft Dirk (de instructeur) me veel geleerd en veel tips gegeven. Hij was heel lief, had veel geduld en hij heeft humor. Ik zou iedereen aanraden om bij deze rijschool les te nemen. Ik ga dat ook zeker doen voor mijn autorijlessen!! Ps. Ik ben geslaagd!

Onpersoonlijk, weinig geduld van docent

Heb weinig fijn gevonden aan mijn motor rijlessen bij VOC, ik heb meerdere malen aangegeven om rustiger aan te doen, dat werd genegeerd en toen ik mijn les cancelde vanwege dit en ziekte. Heb ik de lessen moeten betalen. Inmiddels 5 maanden geen contact meer gehad met nog een viertal open lessen in het pakket. Ik was op examen niveau met alle verrichtingen afgerond

Beste Stijn, jammer dat je het zo ervaren hebt. Kort voor de lockdown van maart ben je begonnen en hebt toen op eigen initiatief in korte tijd veel lessen genomen. Na de lockdown kon je in eerste instantie niet verder omdat je geen eigen helm had (dit is i.v.m. coronamaatregelen nu verplicht). Daarna heb je tot twee keer toe op het laatste moment je lessen afgezegd. Bij de laatste keer gaf je aan voorlopig te stoppen omdat je geen tijd meer had. Je lessen in het pakket zijn verbruikt, je hebt nog wel de examens open staan. Tot nu toe hebben wij gewacht tot je weer tijd hebt en wij zijn dan ook verbaasd over je reactie. Je bent welkom om je opleiding te vervolgen, als je echter toch liever definitief stopt verzoeken wij je je bankrekeningnummer door te geven zodat we alles correct met je af kunnen werken. Met vriendelijke groet, VOC rijschool van oijen.

Ik heb met plezier mijn rijbewijs gehaald!

-Een vaste instructeur -Duidelijke communicatie -Een goede voorbereiding voor het praktijkexamen!

Geweldige ondersteuning met een echte persoonlijke aanpak.

Bij de VOC heb ik op een hele prettige persoonsgerichte manier zowel mijn auto als motorrijbewijs mogen halen.

Gezellig lessen

Samen met Durk in de wagen gaan lessen. Na zo'n 37 lessen op examen geweest en meteen geslaagd. Super goede opleider. Zeker een aanrader!

Super fijne lessen!

Ik heb mijn lessen met Durk altijd als leerzaam ervaren. Het was daarnaast gezellig en informeel. Dat kan ik waarderen.

vriendelijkheid

Vriendelijke instructeur fijne uitleg rustig heeft geduld top ervaring k zou t menden aanraden

opleiding in een ontspannen sfeer, kritisch maar duidelijk.

door mijn wat hogere leeftijd heb ik ruim de tijd genomen goed voorbereid naar de 2 praktijk examens toe te werken. Sami is voor wat mij betreft een top instructeur. kritisch maar duidelijk wat tijdens de examens alleen maar tot voordeel leidt.

Geweldige rijschool

Ben ontzettend blij met de ondersteuning die deze rijschool me geboden heeft. Bedankt! Een dikke 10 voor jullie!

Ontspannen en professioneel tegelijk.

Plezierige sfeer, iedereen is betrokken met elkaar. Ik kreeg het gevoel dat iedereen daar voor mij was. Instructeur super vriendelijk, duidelijk en geduldig.

Uitzonderlijk goed

Na 2 andere rijscholen bij VOC uitgekomen, perfecte begeleiding, alles goed geregeld qua planning en contactmogelijkheden. Beter kan denk ik niet. Top!!

perfect

Hele fijne rijschool na slechte ervaring gehad met de vorige . Alles goed geregeld en een zeer fijne rij instructrice Jacky Met dikke letters JACKY en rijschool VOC van oijen THANKS

Hele goede uitleg en en veel geleerd van Paul bedankt

Zeer goede uitleg en veel geleerd van Paul bedankt

Allebei mijn kinderen in 1 keer geslaagd

Op een hele rustige maar duidelijke manier word alles gedaan ..uitstekende service qua planning ..vriendelijk behandeld

Het waren fijne lessen

Mijn rijlessen gingen steeds beter met een extra les ging het nog beter Ze bieden je hier goede hulp en zorgen dat je slaagt.

Zeer goed bevallen: ervaring, geduld, een nuchtere, klantvriendelijke benadering met humor.

Met zeer veel plezier heb ik de afgelopen periode autorijles gehad en vandaag dan eindelijk mijn autorijbewijs gehaald. Onder de deskundige begeleiding van Durk werd nauwgezet gewerkt mij goed, veilig en vlot te leren autorijden. Ik heb erg veel waardering voor hem dat hij me op mijn 47e veilig het verkeer in leerde gaan...:-) Buiten de deskundige, geduldige en persoonlijke benadering van Durk heb ik ook ervaren dat de dames bij de administratie snel, vriendelijk en altijd behulpzaam lestijden voor je aanpassen, checken of er nog een eerdere datum beschikbaar is voor een toets/examen, etc. Verder kan ik beamen dat de consequent positieve ervaringen die ik van vrienden hoor over jullie rijschool volkomen terecht zijn en daar mogen jullie terecht trots op zijn!

Helemaal top

Heb hier mij motor rijbewijs gehaald les gehad van sammie en jeroen 2 top instructeurs die heel goed met mensen om kunnen gaan, de dames achter de computers kennen hun klanten ook bij naam, kortom super tevreden over m’n opleiding

Echt top!

Leuke leerzame dag!

Vandaag rijles voor mijn BE rijbewijs gehad. Mijn rijinstructeur (Paul) is een zeer ervaren instructeur en geeft op een prettige manier les. Een leuke en leerzame dag. En natuurlijk geslaagd! Top

Hele fijne begeleiding!!

De sfeer tussen de mensen die er werken is plezierig. Aandacht voor mij als persoon, wat fijn is als je nerveus bent. Wim, mijn instructeur was heel geduldig en legde alles goed uit. En, wat ook belangrijk is, de koffie is lekker.

Super goed

Heel aardig, legt alles goed en rustig uit. Af en toe keer aan de zijkant stoppen om weer iets uit leggen.

Eigenaar kwam niet al te vriendelijk over. Baliemederwerksters waren vriendelijk, beide motorinstructeurs topgasten :)

Ik krijg duidelijk les en ben 1 een keer geslaagd. ook was de instructeur heel rustig en legde hij alles goed uit.

Korte maar krachtige opleiding!

Ik heb een rijopleiding voor rijbewijs C gevolgd bij VOC. De rijlessen en bijbehorende praktische toets en toets besloten terrein worden kort voor het examen ingepland. De lessen zijn zo ingedeeld dat je elke les steeds meer onderdelen erbij leert en zo uiteindelijk alle onderdelen leert beheersen. Een goede rijschool en zeker een aanrader!

Goede instructeur, prettig lessen.

Afspraken zijn duidelijk, goede communicatie en een instructeur met kennis van zaken.