Super begeleiding!

Ondanks dat het examen ivm sneeuw niet door kon gaan. Toch weer snel een nieuw examen geregeld.

Very well educated

My teacher took the time to explain every thing I need to know as a road user. Even the smaller things that some might think not necessary. These things I will keep with me as I go further.

erg goed!

heb nu een jaartje gelest bij de VOC. fijn dat het een grote rijschool is, zo kon ik erg snel worden geholpen. vriendelijk personeel.

Goede begeleiding

Het afgelopen jaar gerijlesd met VOC van Oijen bij Sammie. Bij hem altijd goede begeleiding gehad, hij was duidelijk in zijn uitleggen. Hij kon soms wel eens wat later beginnen maar dan zorgde hij er ook voor dat je wat langer door reed. De dames achter de balie zijn altijd vrolijk en vriendelijk en denken mee in oplossing mocht je een keer niet kunnen rij lessen. Ik heb mijn AVB en AVD in 1 keer gehaald!

Top geregeld en prettige lessen

Fijne rijlessen in een prettige sfeer, alles goed en duidelijk geregeld.

Goede rijschool

Goede rijschool waar je gewoon veel van leert

Zeer zeker aan te raden

Fijne instructeurs leggen alles perfect uit!

Goede rijschool

Mogen iets sneller zijn met alles te leren sommigen lessen alleen rond gereden nietmeer geleerd. Maar voor de rest een goede rijschool!

Leerzaam

Leerzaam, leuk en perfecte begeleiding met de rijlessen.

Super!

Fijne rijschool. Zeer professioneel. Goede service en prettige sfeer.

Super leuk!

Erg nerveus, maar ik heb het gered dankzij Dennis. Ik ben erg blij en tevreden met zijn diensten.

Zo als het hoort!

Wat een fijne rijschool, super goede en leerzame lessen mogen ontvangen bij jeroen. Er werd ook altijd rekening gehouden met de tijden. Meedenkende mensen en fijne motoren. Al met al een top rijschool!!!

Erg fijne rijschool, ben in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs!

Ik raad deze rijschool zeker aan.

Super rijschool met geweldig personeel

Hele fijne rijschool met super vriendelijk personeel. De instructeurs weten van hun zaak af en geven goed les. Ben zeer tevreden geweest en ben ook geslaagd! Zeker om aan te raden

Alles goed geregeld

Fijne rijschool, alles goed geregeld, zowel instructeur als backoffice.

Top begeleiding

Spoedcursus goed opgebouwd met net daarvoor rijden van de examenroute, aansluitend examen dus tevreden (en in 1x geslaagd)

TOP Rijinstructrice en rijschool

Fijne rijinstructrice en rijschool met heldere communcatie en echt inzoomen in wat belangrijk is voor diegen die les volgt. Een echte aanrader

Super!

Duidelijke uitleg, fijne lesmanier en een goede rijinstructeur.

Fijne rustige maar leerzame rijschool

Een rustige maar leersame opleiding op elk zijn eigen niveau en fijne betrokken instructeurs.

Fijne rij lessen alles goed geregeld met aanvragen enz

Goed duidelijk en persoonlijk

Ik heb het goed ervaren, ben bij VOC geweest om mijn motor rijbewijs te halen. De lessen waren persoonlijk in de zin van waar moet ik aan werken hoe kan ik dit beter doen op mijn manier. Sammie heeft me al de tijd goed geïnstrueerd me duidelijk verteld hoe het moet. Iedereen, ja iedereen was aardig bij VOC en ze wisten alle over mijn progressie. Een echte aanrader om naar VOC rijschool van Oijen te gaan.

Profecioneel en vakbekwaam!

Fijne mensen, van de receptie tot de instructeurs! Daar zouden de CBR eximinatoren nog wat van kunnen leren! ( Grapje natuurlijk.)

Leerzame dag met een prettige instructeur.

Goed verzorgde dag, goeie instructeur en een goed eindresultaat.

Super fijne en goede instructeurs fijne uitleg en begleiding

Excellent..

Goede,professionele en gezellige opleiding