Fijn lesmateriaal en kundige en zeer vriendelijke instructeur

Geslaagd 1 een keer

Ik vind de rijles bij van oijen heel goed je gaat 1op1 rijden en dat is heel fijn want dan krijg je al de aandacht en al de tijd en ik vond het ook een hele chille rij instructeur en daarbij was in ook in een keer geslaagd!!

Fijne lessen en begeleiding

Fijne en goede theorielessen en rijles voor C rijbewijs gehad. Vriendelijke en kundige medewerkers!

Achteraf had het lessen efficiënter gekund en sneller waardoor er eerder resultaat is.

Lessen opzich waren goed maar al met al heeft het achteraf veel langer geduurd en meer kosten met zich meegebracht, mede door het niet pro actief zijn/ plannen van de rijschool.

Goede rijschool met vakbekwame rijinstructeurs

Goede, fijne en meedenkende rijschool met vakbekwame rijinstructeurs die het beste met je voor willen hebben.

Prettige uitleg goede communicatie

Zeer prettig,Dirk stelde de leerling goed op z’n gemak,

super goed

Ik heb een goede leerzame ervaring opgedaan vandaag met als uitslag geslaagd

Goed ervaren

Voc is een heel meelevend en flexibel met lessen in plannen, wanneer je kan en tijd hebt. ook mijn ervaring met Carlo als rij instructeur is ook goed, en een gezellige rij instructeur die zowel grapjes maakt als serieus is.

Leerzaam

Het heeft lang geduurd, maar ik heb het erg naar m’n zin gehad en ik heb heel veel geleerd. Mijn rij instructeur vond ik heel fijn. Hij legde het op een rustige manier uit en ook duidelijk.

Leraar mag wel wat strenger stringenter zijn.

Leraar kan beter op kijken letten en vertellen hoe het moet.

Excellent experience

I had a really good experience with the driving school. The administration is really good, they did the best to adapt the planning of the lessons to my needs. Regarding the lessons, the instructor was quite professional and positively strict what helped me to be prepared for the exam. I definitely recommend it!

Professioneel en kundig

!

Ik vond het echt een fantastische ervaring

Ik heb echt een goede ervaring overgehouden aan deze rijschool. Met Durk heb ik echt een goede en duidelijke rij-instructeur gehad. Ik vond het echt leuk!

Super gezellig!

Ik vond het super fijn! Jacky was super gezellig en begeleidde mij goed. Voelde me op me gemak en ik durfde fouten te maken wat ik niet vaak durf. Ik had elke keer ook zin in de rijles. Communicatie met de rijschool was ook super fijn!

Geweldige rijschool

Goede rijschool met leuk en ervaren personeel

Absolute top-rijschool!

Superfijn les gehad van Toon! Een zeer ervaren, rustige en aardige instructeur. 1e keer geslaagd!!!

Ik heb een hele fijne en gezellige tijd gehad bij toon als rij instructeur.

Super!

Erg fijn en goed geholpen. Duidelijke lessen en erg fijne instructeur.

Erg fijne ervaring. Lieve mensen. Goede begeleiding.

Prima voorbereiding op mijn rij-examen! Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk heb ik het door de goede rijlessen wel in één keer gehaald.

Geweldig!

Instructeurs die weten wat ze doen,zodat jij zo snel, en goed mogelijk slaagt!

Ik vond het leerzaam en een fijne rij instructeur

De uitleg was duidelijk van dennis en goed.

Fijne praktijk lessen.

Goede en gezellige les instructeur. Duidelijk en zeer prettig in omgang. Je voelt je eigen echt op je gemak.

Een aanrader!

Goede en fijne rijinstructeurs. Ze hebben oog voor de juiste zaken. Ontvangst op de rijschool is goed, aardig en vriendelijk.

Fijne instructeurs. Geduldig en gewillig om je iets uit te leggen. En humor op zijn tijd. Een woord gewoon goede mensen.