goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle reactie, uitstekende communicatie en zeer snelle levering. En dan is de prijs ook nog eens uitstekend !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en goed verzorgde levering. Prettige communicatie. Ervaar ik ook wel eens anders..

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede snelle service en mensen die je goed helpen\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door een misverstand de verkeerde antenne ontvangen. Een telefoontje en 2 dagen later had ik de goede in huis.\r\nTop services.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service. Je wordt heel netjes ingelicht over de staat van de onderdelen. Zeer goede communicatie \r\n\r\nNiet duur voor de top service die ze leveren. \r\n\r\nIk beveel dit bedrijf zeker aan!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super snel en accuraat

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderdeel nodig gehad, Gemaild, direct reactie en afspraak gemaakt voor een bedrag en betaald en bijna direct in huis. Kortom om dit autodemontage bedrijf krijgt van mij een dikke 10.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle service

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en goede communicatie!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar aanbevelingen naar dit bedrijf! \r\nzeer fijn Contact, Snelle Levering. Goede Producten!\r\n\r\nOntzettend Bedankt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle reactie. Persoonlijk contact. Snelle levering. Keurig verpakt. Onderdeel in goede staat.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helaas een hele vervelende ervaring met dit bedrijf. Ik heb een onderdeel besteld wat totaal niet voldeed aan de verwachtingen en afspraken vooraf. Omdat normale communicatie met Boekholt niet meer mogelijk is als er een verschil van mening is, heb ik de hulp ingeschakeld van Onderdelenlijn.nl en een klacht geplaatst op klachtenkompas.nl. Resultaat: 3x niets!\r\nAdvies: bij dit onbetrouwbare bedrijf alleen iets kopen als je vooraf gedetailleerde foto\'s hebt ontvangen, anders krijg je roest en deuken en kun je vervolgens ook nog fluiten naar je geld!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf snelle service en goede afhandeling

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb voor mijn Golf 3 een paravan besteld en netje thuisgestuurd gekregen. Bij het uitpakken bleek deze helaas op essentiĆ«le punten beschadigd te zijn. \r\nToen ik hierover een email aan de heer Boekholt stuurde werd er totaal niet moeilijk gedaan en heeft hij gelijk een ander exemplaar gestuurd die wel in orde was. Ik ben heel tevreden hoe dit is opgelost en kan dit bedrijf aanbevelen omdat ze hun afspraken goed nakomen en betrouwbaar zijn.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle service!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, snelle levering van ons onderdeel (en goed verpakt, ook heel prettig).\r\nHelemaal tevreden!

• Service N.v.t.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Spanrol met distributie kap voor onze PT Cruiser op vrijdag besteld en op zaterderochend half negen ontvangen. Supersnelle service en zeer vriendelijke en adequate communicatie. Wij zijn er heel blij mee.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf slecht komen afspraak niet na

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het onderdeel wat ik zocht werd zeer snel opgestuurd, en het was heel goed verpakt. Ik kom hier zeker terug!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via onderdelenlijn een zonneklep gekocht bij Autodemontage Boekholt. Snelle communicatie, goede prijs en levering kwam goed verpakt en snel binnen, ben erg tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer snelle respons op aanvraag via onderdelenlijn.Reeds de volgende dag het onderdeel in goede staat ontvangen. En niet te vergeten een scherpe prijs.