• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle reactie op mijn mail en het onderdeel dat ik nodig had was de volgende dag al in huis. Prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg goed. Supersnelle levering voor een betaalbare prijs. Zowel het onderdeel als de verzenkosten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 3 hoofdsteunen gekocht.\r\nZagen er mooi uit snelle verzending netjes contact gehad via de mail.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed contact. Duidelijke informatie. Snelle verzending.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Binnen een dag in huis, helemaal fijn!\r\n\r\nIk had een andere armsteun voor onze Citroen nodig. Laat Boekholt er 1 online hebben staan... Dinsdag besteld en betaald, woensdag in huis! Helemaal TOP!

• Deskundigheid N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dinsdagmiddag besteld en betaald, woensdagmiddag in huis. Keurig verpakt en schoongemaakt. Ik ben er blij mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toen ik op zoek was naar Hoofdsteuntjes voor mijn Golf IV uit 2003, kwam ik toch weer uit op de onderdelenlijn. Boekholt bleek de steuntjes op voorraad te hebben, dus gaf ik ze een belletje: \"Zet het even op de mail, dan handelen we het af.\" (Met een grote glimlach) Ik als Rotterdammer had geen behoefte aan een tochtje naar Groningen voor 2 hoofdsteunen, dus heb ik de heren vriendelijk verzocht het op te sturen. Ze hebben gecontroleerd of de steuntjes pasten op mijn interieur, heb het geld overgemaakt en had het de volgende dag binnen. Perfecte service, super snel, en super vriendelijk. 10/10

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf GEWELDIGE SERVICE: op donderdag onderdeel aanvraag op onderdelenlijn gezet, meteen reactie van Boekholt, telefonisch gevraagd om foto van onderdeel ter verificatie, ook snel gemaild.\r\nVrijdag middag onderdeel betaald en zaterdag morgen al in huis, TOP SERVICE.\r\nWas het bij ieder bedrijf maar zo!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf artikelen opgevraagd bij onderdelenlijn.\r\nBinnen paar uur al reactie met de aanbieding.\r\nbij opvraag foto´s ook meteen geregeld.\r\nDaar onze zoon de wagen bij zich had pas een week later kunnen nakijken of het klopte en voor de zekerheid opgevraagd of alles nog op vrd lag.\r\nMeteen reactie terug.\r\nGeld overgemaakt en de volgende dag waren de onderdelen al aangeboden door de post.\r\nPerfecte service.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderdeel aanvraag geplaatst voor een Daihatsu op externe websities. Gerard reageerde hier snel op en gaf een gunstige prijs en zelfs 2 maanden garantie. Na betaling werd het product snel verzonden en de dag daarna had ik het in huis.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer prettig,duidelijk,eerlijk wat gerard belooft gebeurt ook,o.a zeer snelle verzending,daar kunnen anderen iets van leren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendlijke medewerkers en goeie monteurs word altijd super geholpen en dat voor een goeie prijs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle reactie, uitstekende communicatie en zeer snelle levering. En dan is de prijs ook nog eens uitstekend !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en goed verzorgde levering. Prettige communicatie. Ervaar ik ook wel eens anders..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede snelle service en mensen die je goed helpen\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door een misverstand de verkeerde antenne ontvangen. Een telefoontje en 2 dagen later had ik de goede in huis.\r\nTop services.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service. Je wordt heel netjes ingelicht over de staat van de onderdelen. Zeer goede communicatie \r\n\r\nNiet duur voor de top service die ze leveren. \r\n\r\nIk beveel dit bedrijf zeker aan!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super snel en accuraat

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderdeel nodig gehad, Gemaild, direct reactie en afspraak gemaakt voor een bedrag en betaald en bijna direct in huis. Kortom om dit autodemontage bedrijf krijgt van mij een dikke 10.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle service

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en goede communicatie!

Over Autodemontage Boekholt