Super ervaring!

Maandagmiddag 15 juli mijn nieuwe Skoda Karoq opgehaald. Bij binnenkomst opgevangen door een vriendelijke receptioniste. Direct een kopje koffie gekregen met de melding dat er zo iemand komt voor de aflevering van de nieuwe bedrijfsauto. Binnen enkele minuten kwam er verkoper die mij de auto liet onthullen. Hij gaf mij een duidelijke uitleg over de instellingen van de auto en nam hier de tijd voor. Nog een presentje ontvangen en de auto voor de showroom gereden. Na twee dagen nog een telefoontje gekregen over de uitlevering. Dit was na volle tevredenheid gedaan. Kreeg daarna nog een kaart met de felecitatie met de nieuwe auto en veel veilige kilometers. Top service!

Betrouwbaar en betrokken

Enkele weken geleden viel ik op deze website voor een Audi Q4 occasion die in Doetinchem beschikbaar was. Ik werd daar meteen ontzettend deskundig en ontspannen geholpen door Niels Tomesen. De koop was snel gesloten. Ik grapte nog, “als ik een mystery shopper was geweest was je ruimschoots door de keuring gekomen!” Ik voelde me serieus genomen en hij schatte obv het stellen van de juiste vragen, uitstekend in waar ik naar op zoek was. Maar feitelijk bleek pas in het traject dat volgde hoe betrouwbaar en betrokken hij zijn rol vervulde. We wilden namelijk wel graag een trekhaak. Ook die kon snel geplaatst worden. Maar op de valreep bleken er toch problemen. De haak had de centrale regel unit ontregeld en dat apparaat bleek ook zonder haak niet meer te werken. Er moest dus een nieuwe regelunit geplaatst maar er bleek er geen leverbaar. Sterker nog, er was ook geen leverdatum in zicht. Niels baalde er zo mogelijk nog meer van dan wij en hij hield me nauwgezet op de hoogte van de ontwikkelingen. Bood zelfs aan het geld terug te storten. En hij viel zijn collega’s niet af. Ook wat waard. Maar omdat er inderdaad weinig progressie in de situatie leek te zitten ben ik toch verder gaan kijken. Ik vond het door de manier waarop hij het tot nu toe gedaan had, wel leuk om mijn zoektocht met Niels en dus bij Huiskes-Kokkeler te vervolgen. En mijn oog viel op een ID4. Ik kon me voorstellen dat Niels mij liever een Audi zou verkopen maar vanaf het eerste moment werkte hij mee aan deze wissel. Hij liet me ter vergelijk nog een andere leverbare Audi overwegen. Maar uiteindelijk hebben we vandaag een nieuwe overeenkomst gesloten voor de ID4. Met even veel betrokkenheid van zijn kant. Echt grote complimenten. Zo’n verkoper gun je iedereen.

Oplichters!

Afspraak gemaakt: onderhoud en apk. Om 08:00 werd de auto verwacht rond 12:00 werd ik gebeld dat ik vooral niet moest schrikken, er zou voor €1900 aan reparaties nodig zijn om hem apk waardig te krijgen. Dat lijkt me wat veel omdat de afkeurpunten die genoemd worden een drietal lampjes, een niet optimaal werkende achterruitwisser, een zwetende koppakkingdeksel en een zwetende oliesensor betreft. Als ik aangeef de "werkzaamheden elders te willen laten uitvoeren" wordt gedreigd met afkeuren en dat ik dan niet meer met mijn auto op de openbare weg zou mogen enz. enz. Ik bel de RDW voor advies. Ze kunnen in het systeem zien dat de auto nog niet is afgemeld. Kortom de apk heeft feitelijk nog niet plaatsgevonden. Ik bel opnieuw met de werkplaats en wordt nog meer onder druk gezet over de ophanden zijnde "afkeur". Ik besluit mijn werkdag te onderbreken en mijn auto op te halen. Na heel veel gedraai en gekonkel van service medewerker Sergio Gerritsen krijg ik, eindelijk mijn auto mee. Ik krijg te horen dat de auto is afgekeurd, omdat Huiskes-Kokkeler anders wettelijk aansprakelijk zijn voor de mogelijke gevolgen die voortkomen uit de "gebreken" aan mijn auto (alleen al door ze te constateren, is de garage volgens meneer Sergio verantwoordelijk ook al hebben zij nog nooit enige werkzaamheden verricht aan de auto.... heel erg bijzonder toch!). Ik reken af voor de uitgevoerde apk (plus de afmeldkosten) vervolgens vraag ik om het apk rapport. Daarop krijg ik te horen dat zij niet verplicht zijn deze af te geven....ook al zo bijzonder). Lang verhaal kort, de auto blijkt helemaal niet gekeurd te zijn geweest, dat verklaard waarom hij niet afgemeld was bij de RDW en van afkeur is al helemaal geen sprake. Waar ik voor betaald heb, is een volkomen raadsel. Maar ik ben er echt helemaal klaar mee en ik besluit weg te gaan. Gelukkig kan ik nog voor onze vakantie bij een andere garage terecht. Heel benieuwd wat er van de €1900 aan reparaties overblijft. En oh ja, ik ben een vrouw...

Beste mevrouw Jacobse, Bedankt voor uw bezoek en de genomen moeite om een review te schrijven. Jammer om te lezen dat u onze service zo hebt ervaren. We hebben geprobeerd u op de best mogelijke manier te helpen en helaas konden we er samen niet uit komen. Ik hoop dat u bij de andere garage bent geslaagd en wens u veel veilige en plezierige kilometers met uw auto. Met vriendelijke groet, Ilker Esmer

Het is waar en doen wat ze zeggen.

Verkoper Marcel heeft ons uitstekend geholpen en een eerlijk verhaal verteld over de aangeschafte auto. Deze werd als nieuw opgeleverd. Top.

Zoals het moet zijn!

Prima voorlichting en goed geholpen. Goede deal gesloten en aflevering was prima.

teleurstellende ervaring

Aanvankelijk leken we goed te zijn geholpen met onze aankoop, een cupra born. Echter bij thuiskomst zagen we bij daglicht duidelijke beschadigingen aan de voorkant vd auto. Helaas zijn we daar niet van op de hoogte gebracht waardoor we enorm teleurgesteld waren. Nadat we contact hadden opgenomen hierover zou het door hun in orde gemaakt worden wat netjes is. Anderhalf uur heen en terug om de auto te brengen en dito weer bij t ophalen. Echter bij thuiskomst (dachten in 1e instantie dat t netjes gemaakt was) zagen we dat ze zich er heel gemakkelijk vanaf gemaakt hebben en nog beschadigingen te zien zijn. Wederom een teleurstelling, heel jammer maar dit verdient geen schoonheidsprijs.

geweldige service.

ben uitstekend geholpen met een reparatie en bij de aankoop van een SEAT ARONA in AALTEN.

wel positief uiteindelijk

andere auto aangeschaft bij jullie maar na ophalen was er een wiellager defect netjes opgelost door werkplaats auto bij mij thuis omgeruild top geregeld maar na zelf 50 km te hebben gereden toch nog aantal gebreken gevonden die ze bij aflevering beurt hadden moeten opmerken vind ik word wel opgelost door dealer bij in de buurt maar al met al toch goede service van jullie

Ik ben uitstekend geholpen door dhr. L. t M. Een prima inruil waarde voor mijn oude auto en een goede prijs voor de occasion die ik kocht. Tijdens de aflevering zag de auto er top top uit en kreeg goede uitleg. Ik ben zeer tevreden!

Vriendelijke en behulpzaam personeel

Bij binnenkomst in Hengelo,vriendelijk ontvangen door de receptioniste. Wouter Stegink (verkoper) is vriendelijk, behulpzaam (ook na de koop, met vragen die ik had). Ik had een prettig gevoel, zaken met hem te doen. Hij heeft er alles aangedaan om mijn problemen op te lossen

Toppers!

Met veel plezier onze nieuwe auto bij Huiskes Kokkeler aangeschaft.

Zeer prettig zaken doen

Zeer prettig zaken doen. Afhandeling van zaken gewoon geweldig.

Huren leenauto

Vandaag mijn auto een beurt laten doen. Niets dan lof. Keurig werk afgeleverd. Heb ook een leen auto meegekregen ( een VW UP meegekregen met naar het leek een volle tank) Die moest ik met een volle tank weer inleveren. Dat lijkt me logisch. Maar 15.4 km rijden en dan na aftanken 5,98 l verbruiken en dus dik 12€ betalen??? Dan loopt die UP dus 1 op 3. Heb toch het gevoel dat er iets niet klopt. Jammer.

Perfect geholpen en afspraak is afspraak

Gewoon eerlijk en verder geen omkijken wat de heer Poelman met je overeengekomen is staat! En je hoeft je geen zorgen te maken. De Audi keurig afgeleverd waarbij alle tijd genomen is die nodig was

prettige verkoop, slechte nazorg.

Naar alle tevredenheid een nieuwe auto gekocht alleen het afhandelen van openstaande punten laat de wensen over daar gemaakte afspraken niet worden nagekomen.

Komen afspraken na

Wesley heeft naar volle tevredenheid een mooie Golf GTI afgeleverd. Er waren nog wat problemen. Hij heeft keurig geregeld dat dat opgelost gaat worden bij VW-dealer bij mij in de buurt. Het is mijn 2e auto die ik bij Huiskes-Kokkeler heb gekocht. Niets dan lof. Kortom: een TOPPER en de moeite waard om 1,5 uur te rijden.

Goed geholpen door Eric Blankert

Mooie en net bedrijf. Eric heeft me goed geholpen had veel mailtjes gestuurd voordat ik naar Aalten ging om de Tiquan te bekijken. Netjes een beurt gehad en schoon thuis afgeleverd. Nog een paar dingentjes die ze hopelijk snel gaan oplossen. Verder top

Super bedrijf

Vriendelijk geholpen netjes ontvangen En gedaan wat afgesproken was

Persoonlijke benadering

Zeer prettig koop en inruilgesprek met een persoonlijke benadering ,geen klassiek verkooppraatje! correcte en tijdige terugkoppeling over de aflevering van de auto.

Vriendelijk en vakkundig

Klantvriendelijk geholpen

Professioneel, maar een dealer waar de mens als persoon centraal staat.

Niels heeft ons op een professionele maar ook persoonlijk correct benaderd . Dit voelde als thuiskomen. Alles netjes uitgelegd en afspraken zijn nagekomen. Kortom een dealer waar de persoon als mens nog centraal staat. Huiskes-Kokkeler heeft er weer een klant bij .

Super goed

Ze hebben me super geholpen

Nette aflevering bij mijn thuis. Top.

Aardige verkoper en een goede uitleg over de auto.

Prettig gesprek met een gedreven verkoper!

Ik heb het contact als prettig en deskundig ervaren

Ontvangst prettig met lekkere koffie(echt kwaliteit) uitstekende service. aangenaam onderhandelt. Kortom, ik ben geslaagd met de aankoop en het persoonlijke aspect gewaardeerd.

Goudstraat 65

7554NG Hengelo

Over Huiskes-Kokkeler

Huiskes-Kokkeler is dé Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA Service en Volkswagen Bedrijfswagens dealer in Twente en de Achterhoek. Met de 6 merken, een eigen leasemaatschappij (Huiskes-Kokkeler Lease), verhuurbedrijf (Huiskes-Kokkeler Verhuur), de schadebedrijven Hanterink, Siebelink Autoschade, Albert Kip, HK Autoschade en een bedrijfswagencentrum (BWI Twente) is Huiskes-Kokkeler actief op bijna alle vormen van mobiliteit. Enthousiast over ons bedrijf en onze merken? Neem gerust contact met ons op of kom langs in één van onze vestigingen. Of kijk rond in onze digitale showroom: