Filters

10

Fijne begeleiding

Marcel Poelman van locatie Hengelo heeft mij uitstekend begeleid met de aanschaf van een audi A4 van Selectie: Plus. Met prettige communicatie, informatie en geduld heeft hij dit proces met mij doorlopen. Top verkoper, top bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel erg blij met mijn nieuwe auto

Wout heeft mij fantastisch geholpen en ik ben super blij met mijn nieuwe auto

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed ontvangen. Vriendelijk personeel.

Goed. Alleen voor mijn oude auto veel te weinig geboden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne garage, behulpzaam personeel en een top auto!!!!Leve Volkswagen!

Top garage met goede uitleg en gevoel voor humor!!gewoon top

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne verkoper met de juiste handelingen voor het goed verlopen van een koop van een nieuwe aut

top!

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne ontvangst, alles relaxed.

Een kopje koffie na de testrit en koop van de auto was wel fijn geweest. De auto werd bij mij thuis afgeleverd en aangezien wij 140 kilometer van de garage wonen was dit heel aangenaam. Er ontbraken enkele onderdelen van de bandenkit maar die zijn keurig nagestuurd. Een fijne ervaring met deze garage!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische service en ontzettend vriendelijke mensen! Top auto's!

Ik heb al 3 autos bij deze dealer gehaald. Ik ben altijd top behandeld, ze hebben goed inruilprijzen gegeven en heb voor mijn gevoel ook altijd hele mooie prijzen betaald voor de gekochte auto's (allen occasions). De aflevering is netjes, er wordt de tijd genomen om alles uit te leggen en mocht er toch iets niet goed zijn, dan wordt er alles aan gedaan om het naar tevredenheid op te lossen. Het enige nadeel is dat ze ver in het oosten van het land zitten. Ik kan niet wachten op een vestiging in het midden van het land. :-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Super survers

In 1 woord super

  • Aanbevelen? Ja
9

geweldig

Ze boden mij een vervangende auto aan i.v.m. uitlopende werkzaamheden en dat was top. een aandacht puntje vind ik wel ze hebben de auto netjes gewassen een stofzuiger even er door heen halen was het helemaal top geweest.

  • Aanbevelen? Ja
2

Verkoop auto goed nazorg zeer slecht

Beste allen, ik heb een prachtige auto gekocht bij de dealer in Hengelo… alleen kwam de poetser die ikzelf heb ingeschakeld om de auto winterklaar te maken er achter dat de auto aan de zijkant overgespoten was(niet gemeld bij de verkoop)en het uitwasemen hiervan was zeer slecht uitgevoerd. Om dit op te lossen dient de auto gepolijst te worden en om de kosten hiervan te verhalen op de dealer ging in eerste instantie goed maar opvolging van de gemaakte afspraken zijn zeer slecht, mails worden niet beantwoord en bij een terugbelverzoek kan je lang wachten want terugbellen wordt niet gedaan. Het gevoel wat ik persoonlijk heb bij deze dealer is ja ze zijn goed in wat ze doen(auto’s verkopen)maar de nazorg en de communicatie is zeer slecht. Hoop dat de dealer hiervan kan leren en in de toekomst het beter zal doen, ikzelf moet maar wachten wanneer ze de gemaakte afspraken nakomen mbt het betalen van de helft van het polijsten van de Audi A3. Een gelukkige maar teleurgestelde Audi rijder.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed en snel geholpen

Vriendelijke geholpen door medewerker met fijne uitleg

  • Aanbevelen? Ja
1

Teleurstellende ervaring met leenauto

Ik heb mijn leaseauto gebracht voor onderhoud en APK, waarbij ik gebruik wilde maken van een leenauto. Omdat de UP leenauto’s niet beschikbaar waren, kreeg ik een Skoda mee. Tot mijn verrassing werd hier later een fors bedrag voor in rekening gebracht. Wat me stoort, is dat ik hier van tevoren niet over geïnformeerd ben. Als klant had ik graag willen weten dat er extra kosten aan verbonden waren, zodat ik de keuze had kunnen maken. Het zou klantvriendelijker zijn geweest als dit vooraf duidelijk gecommuniceerd werd, zodat je niet voor onverwachte kosten komt te staan.

  • Aanbevelen? Nee
2

Onprofessioneel personeel

Onlangs geholpen door een jonge medewerker die duidelijk geen idee heeft wat klantbeleving is of moeite doet om zijn klant fatsoenlijk te benaderen. Kopje thee zat nog niet half vol. Terwijl ik zit te wachten belt (!) medewerker mij om te melden dat de reparatie klaar is - zat nog geen 10 meter bij hem vandaan. Doet overkomen alsof reparatie noodzakelijk is; bij navraag bij andere VW-garage bleek dit niet zo te zijn. Medewerker straalt in alles uit dat goed scoren bij de werkgever belangrijker is dan een tevreden klant. Na jaren trouwe klant denk ik dat dit mijn laatste bezoek aan HK is geweest.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top service en een hele mooie en fijne auto rijker

Snelle en goede service door Marcel Poelman. Kreeg een eerlijke inruilprijs voor mijn eigen auto en Audi stelt verder nooit teleur. Extra service dat ze de auto bij mij thuis konden afzetten! Tot over een paar jaar, voor de opvolger.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Wat een fijn contact heb ik gehad met Marcel Poelman, zeer kundige en vriendelijke medewerker. Top auto aangeschaft tegen uitstekende voorwaarden, auto werd zelfs aan huis afgeleverd. Absoluut een aanrader om bij dit bedrijf een auto aan te schaffen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super ervaring!

Maandagmiddag 15 juli mijn nieuwe Skoda Karoq opgehaald. Bij binnenkomst opgevangen door een vriendelijke receptioniste. Direct een kopje koffie gekregen met de melding dat er zo iemand komt voor de aflevering van de nieuwe bedrijfsauto. Binnen enkele minuten kwam er verkoper die mij de auto liet onthullen. Hij gaf mij een duidelijke uitleg over de instellingen van de auto en nam hier de tijd voor. Nog een presentje ontvangen en de auto voor de showroom gereden. Na twee dagen nog een telefoontje gekregen over de uitlevering. Dit was na volle tevredenheid gedaan. Kreeg daarna nog een kaart met de felecitatie met de nieuwe auto en veel veilige kilometers. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar en betrokken

Enkele weken geleden viel ik op deze website voor een Audi Q4 occasion die in Doetinchem beschikbaar was. Ik werd daar meteen ontzettend deskundig en ontspannen geholpen door Niels Tomesen. De koop was snel gesloten. Ik grapte nog, “als ik een mystery shopper was geweest was je ruimschoots door de keuring gekomen!” Ik voelde me serieus genomen en hij schatte obv het stellen van de juiste vragen, uitstekend in waar ik naar op zoek was. Maar feitelijk bleek pas in het traject dat volgde hoe betrouwbaar en betrokken hij zijn rol vervulde. We wilden namelijk wel graag een trekhaak. Ook die kon snel geplaatst worden. Maar op de valreep bleken er toch problemen. De haak had de centrale regel unit ontregeld en dat apparaat bleek ook zonder haak niet meer te werken. Er moest dus een nieuwe regelunit geplaatst maar er bleek er geen leverbaar. Sterker nog, er was ook geen leverdatum in zicht. Niels baalde er zo mogelijk nog meer van dan wij en hij hield me nauwgezet op de hoogte van de ontwikkelingen. Bood zelfs aan het geld terug te storten. En hij viel zijn collega’s niet af. Ook wat waard. Maar omdat er inderdaad weinig progressie in de situatie leek te zitten ben ik toch verder gaan kijken. Ik vond het door de manier waarop hij het tot nu toe gedaan had, wel leuk om mijn zoektocht met Niels en dus bij Huiskes-Kokkeler te vervolgen. En mijn oog viel op een ID4. Ik kon me voorstellen dat Niels mij liever een Audi zou verkopen maar vanaf het eerste moment werkte hij mee aan deze wissel. Hij liet me ter vergelijk nog een andere leverbare Audi overwegen. Maar uiteindelijk hebben we vandaag een nieuwe overeenkomst gesloten voor de ID4. Met even veel betrokkenheid van zijn kant. Echt grote complimenten. Zo’n verkoper gun je iedereen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Oplichters!

Afspraak gemaakt: onderhoud en apk. Om 08:00 werd de auto verwacht rond 12:00 werd ik gebeld dat ik vooral niet moest schrikken, er zou voor €1900 aan reparaties nodig zijn om hem apk waardig te krijgen. Dat lijkt me wat veel omdat de afkeurpunten die genoemd worden een drietal lampjes, een niet optimaal werkende achterruitwisser, een zwetende koppakkingdeksel en een zwetende oliesensor betreft. Als ik aangeef de "werkzaamheden elders te willen laten uitvoeren" wordt gedreigd met afkeuren en dat ik dan niet meer met mijn auto op de openbare weg zou mogen enz. enz. Ik bel de RDW voor advies. Ze kunnen in het systeem zien dat de auto nog niet is afgemeld. Kortom de apk heeft feitelijk nog niet plaatsgevonden. Ik bel opnieuw met de werkplaats en wordt nog meer onder druk gezet over de ophanden zijnde "afkeur". Ik besluit mijn werkdag te onderbreken en mijn auto op te halen. Na heel veel gedraai en gekonkel van service medewerker Sergio Gerritsen krijg ik, eindelijk mijn auto mee. Ik krijg te horen dat de auto is afgekeurd, omdat Huiskes-Kokkeler anders wettelijk aansprakelijk zijn voor de mogelijke gevolgen die voortkomen uit de "gebreken" aan mijn auto (alleen al door ze te constateren, is de garage volgens meneer Sergio verantwoordelijk ook al hebben zij nog nooit enige werkzaamheden verricht aan de auto.... heel erg bijzonder toch!). Ik reken af voor de uitgevoerde apk (plus de afmeldkosten) vervolgens vraag ik om het apk rapport. Daarop krijg ik te horen dat zij niet verplicht zijn deze af te geven....ook al zo bijzonder). Lang verhaal kort, de auto blijkt helemaal niet gekeurd te zijn geweest, dat verklaard waarom hij niet afgemeld was bij de RDW en van afkeur is al helemaal geen sprake. Waar ik voor betaald heb, is een volkomen raadsel. Maar ik ben er echt helemaal klaar mee en ik besluit weg te gaan. Gelukkig kan ik nog voor onze vakantie bij een andere garage terecht. Heel benieuwd wat er van de €1900 aan reparaties overblijft. En oh ja, ik ben een vrouw...

  • Aanbevelen? Nee
8

Het is waar en doen wat ze zeggen.

Verkoper Marcel heeft ons uitstekend geholpen en een eerlijk verhaal verteld over de aangeschafte auto. Deze werd als nieuw opgeleverd. Top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals het moet zijn!

Prima voorlichting en goed geholpen. Goede deal gesloten en aflevering was prima.

  • Aanbevelen? Ja
4

teleurstellende ervaring

Aanvankelijk leken we goed te zijn geholpen met onze aankoop, een cupra born. Echter bij thuiskomst zagen we bij daglicht duidelijke beschadigingen aan de voorkant vd auto. Helaas zijn we daar niet van op de hoogte gebracht waardoor we enorm teleurgesteld waren. Nadat we contact hadden opgenomen hierover zou het door hun in orde gemaakt worden wat netjes is. Anderhalf uur heen en terug om de auto te brengen en dito weer bij t ophalen. Echter bij thuiskomst (dachten in 1e instantie dat t netjes gemaakt was) zagen we dat ze zich er heel gemakkelijk vanaf gemaakt hebben en nog beschadigingen te zien zijn. Wederom een teleurstelling, heel jammer maar dit verdient geen schoonheidsprijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldige service.

ben uitstekend geholpen met een reparatie en bij de aankoop van een SEAT ARONA in AALTEN.

  • Aanbevelen? Ja
10

wel positief uiteindelijk

andere auto aangeschaft bij jullie maar na ophalen was er een wiellager defect netjes opgelost door werkplaats auto bij mij thuis omgeruild top geregeld maar na zelf 50 km te hebben gereden toch nog aantal gebreken gevonden die ze bij aflevering beurt hadden moeten opmerken vind ik word wel opgelost door dealer bij in de buurt maar al met al toch goede service van jullie

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Ik ben uitstekend geholpen door dhr. L. t M. Een prima inruil waarde voor mijn oude auto en een goede prijs voor de occasion die ik kocht. Tijdens de aflevering zag de auto er top top uit en kreeg goede uitleg. Ik ben zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Goudstraat 65

7554NG Hengelo

742554141

[email protected]

Over Huiskes-Kokkeler

Huiskes-Kokkeler is dé Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA Service en Volkswagen Bedrijfswagens dealer in Twente en de Achterhoek. Met de 6 merken, een eigen leasemaatschappij (Huiskes-Kokkeler Lease), verhuurbedrijf (Huiskes-Kokkeler Verhuur), de schadebedrijven Hanterink, Siebelink Autoschade, Albert Kip, HK Autoschade en een bedrijfswagencentrum (BWI Twente) is Huiskes-Kokkeler actief op bijna alle vormen van mobiliteit. Enthousiast over ons bedrijf en onze merken? Neem gerust contact met ons op of kom langs in één van onze vestigingen. Of kijk rond in onze digitale showroom:

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.