Ik ben super tevreden over de rijlessen!

Bedankt voor de super fijne en gezellige rijlessen!

Ik heb goede lessen gekregen.

Ik heb goede lessen gekregen ik ben er tevreden over

Echt fantastisch

De rijlessen waren niet alleen gezellig bij José maar ook heel leerzaam. José is duidelijk in haar uitleg en aanwijzingen voor mij werkte dit super goed. Tijdens de rijlessen heb ik trucjes geleerd die in de praktijk erg handig blijken te zijn. Je hoeft je bij José niet onzeker te voelen. Ze stelt je altijd op je gemak. Ik stapte nooit met tegen zin in de auto en heb mijn rijbewijs in een keer gehaald!

Prima, ik voelde me op mijn gemak

Ik heb fijne rijlessen gehad

Mijn ervaring was erg fijn

Mijn ervaring was erg fijn, omdat alles duidelijk werd uitgelegd en ze mij vriendelijk en goed hadden voorbereid voor mijn examen.

Helemaal top!

Hele sympathieke aardige instructrice, rijbewijs in 1x gehaald dankzij deze rijschool. Duidelijke lessen en altijd enthousiast. Oftewel helemaal top!

Heel erg fijn!!

Ik heb een erg fijne tijd gehad bij José! Kon van alles bij haar kwijt en ze lette goed op me. Duidelijke uitleg en mooie voorbeelden gebruikt om me te laten zien wat minder goed ging, maar ook dingen die goed gingen! Kortom erg fijn en super bedankt dat ik heb mogen lessen bij jullie! Groetjes Bas

Goede ervaring

Legt alles duidelijk uit en herhaalt totdat het goed is

De rijlessen waren zeer leerzaam en gezellig.

Ik ben nooit met tegenzin de auto ingestapt. Het was altijd heel gezellig.

Ik heb een fijne tijd gehad tijdens het lessen

Er wordt gezorgd voor een relaxte sfeer tijdens het rijden. Je wordt tot een hoog niveau opgeleid zodat je zeker weet dat je klaar bent voor het examen.

Fijne rijschool

Het was een fijne rijschool en ik zou jullie zeker aanraden!

Top ervaring!!

De basis wordt op een fijne manier aangeleerd, en vanuit daar krijg je steeds meer onder de knie.

Leuke en gezellige rijschool

Tijdens de rijles voel je, je eigen op je gemak. Ze leggen goed uit en je kan alles vragen wat je wilt. Het is een gezellige en leuke rijschool waar ik altijd naar uitkeek.

Leerzaam

Ik heb een leerzame tijd gehad bij José. Tussen het opletten door was het altijd heel gezellig kletsen. Verder was José steng en consequent wanneer dat nodig was, en dat vond ik heel fijn.

goed bevallen en duidelijke afspraken

soms denk je zelf dat het heel lang duurt voordat je op mag maar dat is niet voor niks ze zorgen echt dat je 100% klaar bent voor je examen. en dan laten ze je pas opgaan. en leggen dingen goed uit.

Lang, maar tevreden

Het duurde lang door corona, maar uiteindelijk blij dat ik mijn rijbewijs zo heb kunnen halen.

Een fijne, kundige rijschool.

Mijn weg naar het rijbewijs was een fijn proces met ups en downs. Er waren soms strenge momenten in de auto maar dat was zeker soms nodig om het goed te leren. Ik ben goed over de mindere momenten in de auto heen gekomen. Jose begreep me goed en ik ben blij met de keuze van een tussentijdse toets en een faalangstexamen, wat ze mij heeft voorgesteld.

Leerzame en gezellige rijlessen

Elke les wanneer ik samen met Jose in de auto zat was het gezellig. Er was tijd voor een praatje, maar ik leerde ook heel veel. Wanneer er een puntje van kritiek was, of iets wat ik beter moest doen, werd dat gezegd maar die sfeer bleef niet in de auto hangen. Waardoor ik mijzelf erg op mijn gemak voelde!

Een fijne ervaring

Fijne en duidelijke hulp. Op mijn tempo en een rustige uitleg. Voor mij erg fijn en ontspannen rijden.

Helemaal top

Goed vooruit geholpen en veel vooruitgang. ondanks corona soepel verlopen en eerste keer geslaagd, bedankt!

Dank je wel voor je reactie

ik was zelf best koppig, vooral in het begin. maar daar hebben we goede gespreken over kunnen voeren. ik ben ook in 1 keer geslaagd

Goede ervaring

Ik heb mijn lessen als heel fijn ervaren, ze nemen echt de tijd voor je en het is op je eigen tempo.

Gezellig en leerzaam

Twan was altijd scherp en hij leerde de goede dingen

Dank je wel voor je reactie

Het was heel duidelijk en gezellig

Het is altijd heel gezellig geweest in de auto. Op de momenten dat dat kom natuurlijk, want het rijden gaat natuurlijk voor. Dat was ook zeker duidelijk. Je voelt je iniedergeval heel fijn in de auto!

Super top!

Mijn rijbewijs in een keer gehaald. Door corona een aantal keer stilgelegen maar rijles was altijd goed.