Laden reviews...
Laden reviews...
17 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen consequent de vriendelijke en vakkundige instructeurs en duidelijke uitleg. De lessen worden als goed opgebouwd, aangenaam en op een prettig tempo ervaren. Leerlingen voelen zich zeker en ondersteund, en velen behalen met succes hun rijbewijs. De algehele ervaring is positief en bestrijkt de verschillende aspecten van het programma.
Een goede combinatie van gezellig met mensen om gaan en goed leren rijden.
Beveelt aan
8 June 2026
Wout
Berlicum
Ik vond de rijlessen eerst nog best spannend maar ik werd goed begeleid. Ze weten goed hoe ze met je om moeten gaan en dat vond ik altijd fijn. Ook zijn de rijlessen erg goed en duidelijk, alles word goed uitgelegd, dus ik ben erg tevreden en heb een leuke tijd gehad!
Beveelt aan
17 April 2026
Riva
Vinkel
.
Beveelt aan
14 April 2026
Tim
Berlicum
Ik heb met José gereden en zij was echt heel fijn ze legde dingen goed uit en ze kan een lekker praatje met je houden.
Beveelt aan
14 April 2026
Jesper
Berlicum
Leerzaam, soms spannend, maar uiteindelijk zelfverzekerd.
Beveelt aan
23 December 2025
Racquilyn
Vinkel
Beide instructeurs hebben het beste met je voor, en ze willen dus ook echt dat je slaagt voor je examen. Gezellige lessen en belangrijker, een goede kans op het halen van je rijbewijs.
Beveelt aan
15 December 2025
Merijn
Berlicum
Leuke tijd gehad in de auto en veel goede aanwijzingen gehad en daardoor goed leren rijden.
Beveelt aan
1 December 2025
Thorsten
Berlicum
Ik heb veel geleerd op een goeie en rustige manier! Het was ook altijd super gezellig en nooit stil in de auto! Echt een top tijd gehad.
Beveelt aan
4 November 2025
Demi
Heeswijk Dinther
Ik heb genoten van mijn tijd bij deze rijschool. Ik had een gezellige instructrise(José). Je voelt je op je gemak en je leert het rijden zeer goed en op je eigen tempo. Fijne sfeer en zeker aan te raden.
Beveelt aan
20 October 2025
Joost
Berlicum
Ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs en ik ben ontzettend dankbaar voor de goede begeleiding tijdens mijn rijlessen. Dankzij de duidelijke uitleg, het geduld en de steun voelde ik me steeds zekerder achter het stuur. Een dikke dankjewel aan mijn instructeur voor alle hulp en motivatie onderweg. Ik kijk met een goed gevoel terug op deze leerzame en leuke periode. Op naar veilige kilometers!
Beveelt aan
14 October 2025
Ephraim
Berlicum
Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij rijschool Berlicum. Er was een goede communicatie, er werd goed omgegaan met mijn beperkingen (faalangstig, perfectionisme etc) en ik heb dingen geleerd waar ik voor altijd iets aan zal hebben. Kortom: Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij rijschool Berlicum!!
Beveelt aan
14 October 2025
Fenna
‘s-Hertogenbosch
Twan verteld wat je moet doen hoe je het moet zou je zijn instructies volgen weet ik zeker dat je slaagd
Beveelt aan
18 September 2025
Pim
Heesch
Ze bouwen de lessen heel goed op, het is gezellig in de auto en ze leggen elke situatie goed uit zodat je weet wat je de volgende keer beter kan doen. De bijzondere verrichtingen worden veel en goed behandeld. Ze kijken veel en goed met je mee en laten je zelf ook mee nadenken over situaties waardoor je het beter oppakt. Ik ben erg tevreden.
Beveelt aan
22 August 2025
Amy
Berlicum
Ik heb super goed les gekregen en ben in één keer geslaagd!!
Beveelt aan
21 August 2025
Willemijn
Berlicum
De rijlessen worden duidelijk gegeven met goede uitleg en de regels worden goed erin gestampt zodat je 100% klaar bent voor je examen.
Beveelt aan
5 August 2025
Bram
Berlicum
Eerst bij een pruts rijschool gezeten waar ik 2 keer voor mijn examen ben gezakt, vervolgens bij Jose en Twan kunnen lessen. Uiteindelijk heb ik in 1 keer mijn rijbewijs bij hun kunnen halen!!
Beveelt aan
9 July 2025
William
Berlicum
Hele fijne en betrokken instructeurs, ze zorgen ervoor dat je echt goed voorbereid je examen ingaat
Beveelt aan
8 July 2025
Wouter
Berlicum
Duidelijke uitleg, afspraken altijd nagekomen, netjes op tijd, gezellig.
Beveelt aan
23 June 2025
Jens
Berlicum
Ik heb onlangs mijn rijbewijs gehaald en ik ben heel blij met hoe het is gegaan. De lessen waren altijd gezellig maar nog steeds heel leerzaam. Ik raad hem zeker aan!
Beveelt aan
20 June 2025
Sam
Berlicum
Ik heb met plezier gelest bij Rijschool Berlicum. José legde alles duidelijk uit, en ik voelde me op mijn gemak in de auto.
Beveelt aan
15 June 2025
S
Berlicum
Duidelijke tips en instructie
Beveelt aan
15 April 2025
Floor
Berlicum
Fijne rijschool, altijd met plezier rijles gekregen van Twan.
Beveelt aan
11 April 2025
Sander
Berlicum
Erg leerzame lessen. Het was altijd duidelijk wat je goed en fout deed.
Beveelt aan
11 April 2025
Nathan
Berlicum
Na een zwaar ongeval, 16 jaar geleden, werd ik, agv schade aan mijn been, genoodzaakt in een aangepaste auto te rijden. Ook in die periode ben ik al perfect begeleid door Rijschool Berlicum. Nu, 16 jaar later, ben ik zover hersteld dat ik dmv een pittige rijtest mijn oorspronkelijke rijbewijs weer terugverdiend heb. Maar daar was wel een grondige voorbereiding voor nodig. Na 16 jaar dus opnieuw contact opgenomen met Jose. Ik heb alle elementen van de test perfect kunnen oefenen, veel nuttige, bruikbare tips gekregen en dat alles in een zeer ontspannen sfeer. Jose bedankt, het was kei gezellig en een topresultaat bovendien!
Beveelt aan
20 March 2025
Ron
Heeswijk-dinther
José was altijd streng op fouten en had voor mijn gevoel altijd commentaar. Maar uiteraard was dit niet het geval, José wist precies wat ik fout deed en wou er alleen maar voor zorgen dat ik deze fouten corrigeerde. Uiteindelijk tijdens het examen galmde josé’s commentaar door mijn hoofd wat uiteindelijk leide tot mijn slaging. Ik zou josé aan iedereen aanraden!
Beveelt aan
27 February 2025
Guus
Berlicum
Kaathoven 35
5383 KV Vinkel
Branch
Automotive
Specializations
Rijles, Rijschool
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit