Fijne lessen en vooral veel plezier!

Ik heb elke les plezier gehad en natuurlijk ook veel geleerd. Ik vond het heel fijn om bij deze rijschool te lessen.

Altijd prettige lessen gehad in de auto en duidelijk uitleg over eventuele vragen die ik had

Altijd prettige lessen gehad in de auto en duidelijke uitleg over eventuele vragen die ik had

gezellig

altijd gezellige rijlessen gehad!

Een heel fijne rijschool

De lessen waren een goede voorbereiding op het examen. Het inplannen van de rijlessen was ook zeer flexibel. Zeker een aanrader!

Veel en snel geleerd

Erg goede lessen, je leert snel en op een goed tempo, maar soms iets teveel er bovenop.

Zeer prettige rijschool. José is een pittig maar vooral gezellig. Je wordt echt goed voorbereid op je examen en de lessen zijn flexibel. Zeker aan te bevelen.

Leerzaam

De lessen waren erg leerzaam maar ook gezellig. José heeft een goede en prettige manier van les geven. Ik raad haar als rijinstructeur zeker aan.

Leerzaam

Ik heb een fijne tijd gehad bij rijschool Berlicum. José was mijn rij instructeur, lekker pittig en erg leerzaam. Door rijschool Berlicum en de bijbehorende methoden heb ik mijn theorie, tussentijdse toets en praktijkexamen in één keer gehaald. Zeker een aanrader

Rijschool Berlicum is een ontzettend fijne rijschool waar je goed begeleid wordt!

De lessen bij José waren altijd heel leerzaam, maar ook heel gezellig. Ik ben vanaf de allereerste les tot en met het laatste moment goed begeleid. Richting het einde kreeg ik echt de ruimte om aan te geven waar ik nog aan wilde werken, en José stelde zich altijd flexibel op bij het plannen van rijles. Ik ben dus heel tevreden met de rijschool en raad iedereen aan om hier te lessen!

Dqnk je voor je mooie woorden

Super fijne rijlessen!

Ik ben heel tevreden over de rijlessen van José. Ze geeft goede uitleg en het waren gezellige lessen!

Een hele fijne rijschool!

Alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Ik voelde me altijd op mijn gemak. Hierdoor heb ik een goede ervaring gehad bij deze rijschool.

geweldig

leuke gesprekken, fijne mensen. Nemen genoeg tijd voor je

Mijn ervaring bij Rijschool Berlicum was heel fijn

Het waren fijne en duidelijke lessen. Je kon al snel zelfstandig over de weg en begreep de tips van Jose. Veel examenritjes rijden van andere om een beetje in het gevoel te komen. Top

Dank je wel

Fijne rijschool! Goed uitleg en gezellige sfeer

Een prettige ervaring

Mij werd alles erg duidelijk uitgelegd door Jose en ik werd goed geholpen met het verwerken en verbeteren van mijn fouten.

Dank je wel

Heel gezellig en heel erg leerzaam

Ik heb mij erg op mijn gemak gevoeld tijdens de rijlessen en heb zeker ook meer zelfvertrouwen gekregen naarmate de lessen vorderde. Ondanks dat ik niet altijd in mezelf geloofde deed José dat wel, en dat was voor mij heel fijn. De lessen waren ook zeker gezellig en ik ga ze zeker ook missen.

Top rijschool!

Ik ben erg goed geholpen door Twan, kan geen verbeterpunt bedenken.

Dank je wel

Fijne lessen en gezellig kletsen onderweg

Ik kon het goed vinden met Jose en ze gaf duidelijke en handige aanwijzingen/tips op een rustige manier.

duidelijke en fijne rijschool

op het begin was het even wennen maar daar helpt de rij instructrice je helemaal mee. geeft duidelijk aan wat goed gaat en wat eventueel de volgende keer beter kan. over het algemeen zeer fijne rijlessen en in een keer geslaagd.

Goede rijlessen gehad

Goede rijschool met fijne instructeur.

Fijne rijlessen waarin het vertrouwen vanzelf komt

Fijne rijlessen waarin het vertrouwen vanzelf komt

Fijne lessen met een goede instructeur, weet situaties goed uit te leggen en de fouten die je maakt goed te herstellen. Gemaakte afspraken zijn altijd nagekomen, je wordt vriendelijk behandeld en waar hulp nodig is krijg je die. Uitstekende rijschool, niks op aan te merken.

Fijne, betrokken rijschool.

José is een betrokken en deskundige instructrice. Streng als het nodig is en motiverend bij een laag zelfvertrouwen.

Een goede rijschool

Een goede rijschool waarbij je het rijden snel op pakt en het goed en duidelijk uitgelegd krijgt. Daarnaast zit je ook met een fijn gevoel in de auto door een gezellige en lieve instructrice