Filters

9

Uitstekende service!

We werden snel en professioneel geholpen!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijk, helder en klantvriendelijk

Allervriendelijkste ontvangst door een van de leden van dit echte familiebedrijf. Zijn niet voor niets een grote speler geworden binnen de Volvo 'familie', en dat al vele jaren en inmiddels in de derde generatie. Kennen hun klanten en doen er alles aan om jou als klant op het gemak te stellen. Zowel bij het eerste contact als bij de aflevering wordt alles in het werk gesteld jou als klant tevreden te stellen, maar wel binnen hun kaders! Een probleem met een accukabel werd probleemloos opgelost. Kan hun -nog- niet beoordelen bij een schade of reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch!!!

Wij hebben hier nu de tweede Volvo gekocht, wat een fijne mensen, er wordt meegedacht, je wordt op een fijne manier geholpen, ze zijn zeer behulpzaam, hebben alle tijd voor je en regelen van alles voor je. Kortom een garage die ik zeker zal aanbevelen!!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super tevreden !

De uitleg van de bediening van de auto bij het ophalen kan beter, De jongeman ervaar ik een beetje als een matcho.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service en klantvriendelijkheid is perfect

Alle medewerkers zijn vriendelijk en goed ingespeeld op elkaar, bij het stellen dan vragen wordt direct op correcte wijde gereageerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Alles prima geregeld dus mijn dochter Annelies Markus Boon ook naar jullie gestuurd voor andere auto. OK ? Groetjes Rob Boon

  • Aanbevelen? Ja
8

Heeft goed gedaan

Was goed gegaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd fijn behandeld aan de balie en goede afspraken!

Altijd fijn behandeld aan de balie en goede afspraken!

  • Aanbevelen? Ja
8

Komt afspraken na

Prima bedrijf. Ik had wat garantiedingetjes bij mijn auto, maar tot zover is alles keurig opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
7

goede service!

afspraken werden nagekomen mbt levertijd,vlotte afhandeling,uitleg bij aflevering auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar bedrijf, vakbekwame monteurs, prima service aan de receptiebalie.

Een goed onderhouden auto zorgt voor veiligheid op de weg. Van Aarle zorgt voor een veilig gevoel op de weg, kreeg bij de grote beurt een gratis APK. Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
10

fijne mensen, leveren prima werk, ben zeer tevreden

TOP bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed geadviseerd bij de aankoop van onze nieuwe auto.

Bij de aankoop van onze nieuwe auto zijn onze vragen heel goed beantwoord. Ook is er een goede uitleg gegeven om de nieuwe auto goed te kunnen gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
10

van Aarle doet wat is afgesproken!

Een fijn familiebedrijf waar je nog klant bent en geen nummer. Inmiddels heb ik aldaar mijn 3e Volvo gekocht. Zoals hierboven al aangegeven van Aarle doet wat is afgesproken! Ook het periodieke onderhoud van mijn auto is daar in goede handen. Voor mij is van Aarle niet "om de hoek", maar de goede en persoonlijke aandacht is het voor mij waard om die extra afstand af te leggen

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk ontvangst

Blij met onze aankoop

  • Aanbevelen? Ja
10

Responsive, friendly, and helpful.

As the name suggests, they are a Volvo specialist with an impressive collection of Volvo cars and long experience with them.

  • Would you recommend us? Yes
10

Uitstekende oplevering

Zeer tevreden met de aanschaf van onze Volvo XC40 bij Autobedrijf Van Aarle. De Volvo is in goede staat opgeleverd en met een prettige overdracht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Fijn bedrijf, niks op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima garage

Mooi assortiment, goede service

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima, dik tevreden

Laagdrempelig en helder in zaken doen. Na zorg ook prima.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede.service, doen wat ze beloven

Auto aangeschaft bij van Aarle, goede service en ze.doen wat beloven super tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima bedrijf om een knappe Volvo te kopen.

Jonge occasions, veelal uit de lease dus goed onderhouden, te vinden bij van Aarle. Na een eerdere 1984 240 Diesel en een 1964 Amazon B121 beiden niet meer in bezit, hebben we nu onze V40 T3 Nordic ingeruild voor een XC40 T4 hybride, zodat de zonnepanelen nu alle brandstof voor de korte ritten in de buurt leveren. Ideaal. Fijn bedrijf, geen nette pakken, gewoon eerlijk klanten helpen. Een verbeterpuntje wellicht - de communicatie over de planning van afleveren, ong. 3 wk werd uiteindelijk 5 - iets duidelijker communicatie was welkom geweest.. Maar alles is goed gekomen. Tot zover uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service. Klantgericht.

Goede service. Klantgericht. Zonder overbodige poespas. Ze denken met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
7

ik weet het nog niet

afspraken zijn super, moet nog even afwachten

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Handelsstraat 5

5391 LP Nuland

735324118

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.