Aardig

Heel ardige mensen

Goede service en betaalbaar

Hulpvaardig, komen afspraken na en zijn betaalbaar

fantastisch bedrijf

bram en bart zijn 2 toppers altijd helpen ze als ik vragen heb of wat meer wil weten over iets

Zijn goed is aan te raden voor een Volvo

Ronduit top, klantvriendelijk en meedenkend.

perfect.

Blijf op de kosten letten, het te betalen bedrag was erg hoog.

Top service!

Fijn bedrijf waar je netjes en correct wordt behandeld, leuk contact gehad, niks is teveel. Super service. Het is een leuk familie bedrijf. Mooie auto hier gekocht deze is super netjes afgeleverd.

Prachtige Volvo XC60 gekocht

Afgelopen weekend mijn oude Volvo V40 ingeruild voor een XC60. Ben vriendelijk geholpen, ook als jonge klant wordt je hier serieus genomen. Verder bieden ze een eerlijke inruilwaarde voor de auto en geen onzinnig lage prijzen, personeel is vriendelijk en er is een groot en veelzijdig aanbod aan Volvo occasions. Ik zal ze zeker aanbevelen en Autobedrijf Van Aarle bedankt!

Doet wat men belooft en nog meer...

Voor de eerste keer hier gekocht en afgegaan op wat men op internet te bieden had en wat de reviews waren. Ik kon geen negatieven vinden dus toch maar gaan kijken. Heel goed te woord gestaan en men neemt alle tijd om alles uit te leggen. Een proefrit in een CX 60 gedaan en we waren om. We hebben hem gekocht en we komen zeker hier terug!

Zeer goed, volgens afspraak

Klant sinds 2021. Volle tevredenheid. No nonsense. Aanbevolen!

Super bedrijf met Top service

Enkele maanden geleden bij van Aarle een volvo xc 40 gekocht, mooie occasion met weinig kilometers. Keurig geholpen door de verkopers lekker op mijn gemak de auto's bekeken en pas na een tijdje kwam een verkoper netjes vragen of hij mij ergens mee van dienst kon zijn. Proefritje gemaakt en de koop was snel beslist. Ik kan niets anders zeggen dan dat dit een geweldig bedrijf is, zitten er tenslotte al ruim 30 jaar dat zegt genoeg.

Uitermate tevreden over de service en contact.

Zeer aardige mensen die het je graag op alle mogelijke manieren naar de zin willen maken. Geen nonsens verhalen verkopen en je een goed gevoel geven.

Alles volgens afspraak

Netjes alles volgens afspraak

Servicegericht, maar voor top let op de details

Meer dan goede ervaring. Probleemoplossend, flexibel en servicegericht. Echter in de gemaakte afspraken blijkt dat in de interne overdracht zaken niet zijn uitgevoerd c.q. kortgesloten.

Erg deskundig, vriendelijke receptie, redelijke prijs

Snelle service, goed geregeld.

Alles volgens afspraken gemaakt.

Klantgericht. Goede service

Klantgericht

vriendelijk en beleeft

netjes en betroubaar goede servise

Fijn autobedrijf, prima service

Op zoek naar een andere auto ben ik oa ook bij Van Aarle binnengelopen. Verkopers stonden mij prima te woord, zonder opdringerig te doen. Zonder problemen kun je proefrijden in diverse auto’s. Begin deze maand de ‘nieuwe’ auto opgehaald en ik moet zeggen nog steeds super tevreden. Een klein dingetje met buitenspiegels is direct verholpen. Echt aanrader om hier te kijken, proefrijden en/ of zalen te doen

Een echt betrouwbaar familiebedrijf en een topservice!!

We kwamen weer in een vertrouwde omgeving na enkele jaren een ander merk gereden te hebben, TOP!!

Vriendelijke mensen, echte brabanders met kijk op mensen én auto's

Bij binnenkomst valt direct het grote aanbod mooie Volvo's op. Vriendelijke ontvangst en we konden direct een proefrit maken. Auto is erna volledig afleverklaar gemaakt en op tijd geleverd. Al met al een prettige ervaring en zeer aan te raden om eens te kijken naar t aanbod!

Aflevering van de auto in orde

Instructie van de auto bij aflevering was beperkt, maar later hersteld.

Geen flauwekul maar eerlijke praat.

Goede uitleg en heel reële verkoop als ook inruilprijzen. Ze zijn wars van de toneelstukjes zoals sommige autohandelaren opvoeren. Fijn om te ervaren dat het zo ook kan.

Kundig en vertrouwd

Handelsstraat 5