Gewoon de service en klantvriendelijk die je wenst.

Gewoon goed. Duidelijk verhaal met de service die als klant wenst. Het bedrijf laat de klant voelen dat zij op de eerste plaats komen. Dik tevreden met de aankoop van mijn S60.

Probleem snel en correct verholpen.

Ik had een fout in de start/stop. De accubewakingssensor bleek defect. De sensor is direct vervangen en het probleem was snel opgelost.

Fijn bedrijf

Top auto

Prima service; goede kennis van zaken; meedenkend personeel; fatsoenlijke prijzen.

een afspraak is zo gemaakt en je kunt er altijd op wachten

vriendelijk, goede service, en vakbekwaam

Hulpvaardig en eerlijk verhaal met snelheid in afhandeling

Met een eigen goede voorbereiding heb ik op nog openstaande vraagpunten bij het eerste bezoek een eerlijk en duidelijk verhaal ontvangen. Goede ervaringen bij de aankoop van drie eerdere Volvo's hebben daarbij geholpen. Heb dan ook dezelfde dag de koop kunnen sluiten. Binnen anderhalve week kon vervolgens de auto netjes afgeleverd worden met een waardevolle instructie in de auto van de verkoper. Ook de overschrijving is vlotjes en soepel verlopen; helaas was de aan te brengen trekhaak niet tijdig geleverd waardoor ik nog een keer terug moet gaan. Maar dat klein gemis weegt niet op tegen de ontvangen professionele en vriendelijke service van verkoper en administratie.

Goede vakmensen

Geweldige klantervaring

Al jaren ben ik klant bij van Aarle. En nog steeds waardeer ik hun expertise, klantvriendelijkheid en scherpe prijzen. Met veel plezier loop ik dan ook bij hun binnen.

Gewoon goed

Goede service, netjes ontvangen en geen commercieel gedoe.

Tevreden

Duidelijk antwoord en altijd goed te bereiken

Een auto bedrijf die we vertrouwen, en in oplossingen denkt!

Bij een schade, reparatie of heb je een andere vraag; altijd wordt je netjes en vriendelijk geholpen . Aan Volvo van aarle kun je je auto toe vertrouwen , met vertrouwen !

Geweldig!!

Sinds 2,5 jaar liet ik, op advies van een vriend, het onderhoud van mijn ex-S60 D 2002 uitvoeren door Van Aarle. In de loop van die periode raakte ik ervan overtuigd dat ik mijn volgende Volvo bij Van Aarle zou kopen. Met een gebruikte Volvo van Van Aarle ben je goed af. Alles wordt gecontroleerd en zonodig kostenloos gerepareerd. Bij mijn huidige S60 t3 was dat de distributieriem, wat spuitwerk en een grote beurt. Van deze auto ga ik weer jaren genieten.

wordt altijd goed geholpen

goede ervaring met van Aarle

Perfect. Voor 100% tevreden.

De service bij de oplevering van onze auto en de nazorg was perfect.

Prima geholpen en alles goed uitgelegd.

Keurig bedrijf.

Goede service. Mooi bedrijf!

Prima ervaring, afspraak is afspraak en daar houd ik van.

Afgelopen december heb ik een Volvo XC60 uit 2019 gekocht bij van Aarle. Best wel spannend. Je maakt een verre reis ( ik woon in Groningen) en hebben ze alles gedaan zoals afgesproken? Maar dit was dik voor elkaar. Ook na de Volvo thuis te hebben heb je soms nog best wel wat te vragen. Ook hier reageerden ze snel en accuraat op. Samengevat: Er gaat niets boven Van Aarle,….maar eigenlijk zouden alle bedrijven zo moeten zijn!!!!

Goed, betrouwbaar en kundig

Eind 2022 2 auto’s ingeruild en een één jaar oude XC40 gekocht. Inruil was snel en met een mooie dagwaarde geregeld. Auto keurig afgeleverd tegen een reeële prijs conform alle eerder gemaakte afspraken. So far so good. Betrouwbaar. Zou dit bedrijf zeker aanraden.

Kan niet beter

Top bedrijf

Prima organisatie. Fijn geregeld allemaal.

De lijntjes in de organisatie zijn kort. Wat er gedaan moet worden aan de auto, nemen ze serieus. Prettige mensen die fijn communiceren.

Één en al goed, geen verkooppraatje.

Eerste aankoop Volvo V60 was in 2018, Omderhoud en APK al die jaren bij Van Aarle uitgevoerd ondanks dat we in Rotterdam wonen. Wij hebben al die tijd goede ervaringen gehad,, dus waarom elders zoeken…vandaar dat we in december jl. ons oude auto hebben vervangen voor een nieuwe Volvo XC40.

Klant vriendelijk

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan zowel persoonlijk als telefonisch. De service is goed.

Niet meer dan goed en veilig

Omdat ik mijn Volvo alleen voor langere afstanden gebruik, is het jaarlijkse kilometrage beperkt. Van Aarle houdt daar bij de onderhoudsbeurt goed rekening mee. Bravo!

Helemaal top

Zeer goed en deskundig

Prima garage

Persoonlijk, vriendelijk en kwalitatief een prima garage