Een geweldig bedrijf, mensen die altijd voor je klaar staan en met je mee denken.

Je voelt je welkom

Je voelt je welkom en je wordt netjes en vriendelijk te woord gestaan. Een heel fijn bedrijf met vriendelijke mensen… En, we hebben er een hele mooie, fijne Volvo XC60 gekocht.

Een geweldig goed bedrijf

Wij rijden met veel plezier 330 km vv. Voor een service beurt. Goede en vriendelijke ontvangst. No nonsens benadering. Heerlijke koffie en een prima locatie om je tijd door te brengen als je Volvo onderhanden wordt genomen. En de kosten zijn in goede verhouding met de geleverde prestaties door het bedrijf.

Kundig bedrijf, volop keuze uit mooie Volvo's

Er staan veel mooie auto's, ik zou zeggen voor ieders wat wils. De verkoper weet heel goed een aanbod te selecteren wat passend is bij de vraag van ons, dat was heel prettig. Het is wel een druk bedrijf en daardoor vraagt het ook geduld. Soms voelde ik hier wat gehaastheid vanuit van Aalst en voelde ik me bezwaard nog meer vragen te stellen.

Professionele & servicegerichte club, waar je je als klant (al 20 jr. lang) ronduit welkom voelt.

Fijn familiebedrijf waar de volgende generatie (mét kennis van zaken) inmiddels volop meedraait en waar de technische dienst vaste gezichten heeft, kortom een geoliede machine, waarvan wij met veel genoegen al vele tweedehands Volvo's hebben afgenomen. Wij reizen nu al ruim 20 jaar (jaarlijks twee keer) met veel plezier af naar Nuland vanuit het midden van het land om o.m. het onderhoud aan onze auto('s) te laten plegen. Eerlijke prijzen en een vriendelijke ontvangst, een verademing na ook eerdere andere ervaringen ;) Een echte aanrader!

Vriendelijk en goede aflevering en komen afspraken na.

We hebben helaas wel lang moeten wachten, maar uiteindelijk heel tevreden over de aflevering.

Ruim voldoende

Het was een klijne buurt. Maar alles is gedaan zoo als was besproken.

Zeer deskundige monteurs en heel goede behandeling door het hele team

Al jaren prima service. Al 7 Volvo's gekocht.

Geweldige, betrouwbare en vriendelijke vakmensen!!

Zonder meer zijn wij uitmuntend ontvangen en geholpen door betrouwbare vakmensen , een bijzondere ervaring! Wij zijn blij met onze aankoop bij dit familiebedrijf! In deze tijd zeldzaam! Ga zo door!

Erg positieve ervaring en kennismaking

Tot grote tevredenheid een Volvo V70 2014 gekocht. De tijdens de proefrit geconstateerde mankementen zijn grondig onderzocht en gerepareerd. Van Aarle splitst je niet zomaar iets in je maag om snel van je af te zijn. Ook de aflevering voelde goed. Dit schept vertrouwen. En wow, wat rijdt en zit die auto lekker! We doen als regel lang met onze auto's, maar voor de volgende vast en zeker weer naar Nuland!

Betrouwbaar bedrijf waar service met hoofdletters geschreven wordt

Gewoon een zeer prettig bedrijf om te komen. Je wordt netjes te woord gestaan, men neemt hier echt de tijd voor. Heb voor de solide garantie gekozen. Niemand kan in een auto kijken, maar bij dit bedrijf is mijn ervaring dat als er een keer iets is, ze de kennis in huis hebben om het klant gericht op te lossen. Daar word ik enthousiast van!

Goede uitleg en goed geholpen

We zijn goed geholpen, waardoor we de juiste keuze konden maken en zijn blij met onze aankoop.

Top bedrijf

Zeer klant- en service gericht!!

ik heb mijn auto al wel gekocht, maar is nog niet geleverd.

Verkoper Bart is erg vriendelijk en verstaat zijn vak goed. Het lijkt echter iedere keer mis te lopen in de werkplaats. Duurt altijd langer dan gedacht. Dat is de reden dat wij onderhoud ergens anders hebben.

Wij zijn zeer tevreden met de koop van onze Volvo die wij bij jullie gekocht hebben en hebben fijne

Wij zijn zeer tevreden met de hybride Volvo en de uitleg van Bart en Bram

Prima snel klaar

De apk was snel geregeld

komen afspraken na

We wilden een VOLVO CX 40 en die stonden er in overvloed. Zelfs de kleur konden we nog uitzoeken. Ook de service bij de levering was prima. Het gaat dan niet over de fles wijn maar wel over de instructie van de Volvo plug in. En dat is toch anders maar na de instructie was het ons helder.

Goede service. Nette auto's

Vriendelijk, klantgericht personeel. Auto's zien er netjes uit. Ze denken mee de klant. Geen overbodige poespas, zoals bij veel merkdealers.

Snelle reacties en persoonlijke benadering.

Snelle antwoorden op vragen via email, hartelijke ontvangst bij bezoek. Tijdens proefrit inruilauto bekeken en serieus gewaardeerd. Door drukte een beetje ruime periode tussen koop en aflevering, maar op zich geen probleem. Kortom: prima bedrijf!

straight!

Schade aan de auto netjes hersteld. Van Aarle heeft alles met de schade-verzekeringsexpert door- en afgesproken. Het schadebedrag is niet uitgebuit. Mij de zorg voor het regelen ontnomen en alles perfect uitgevoerd.

Vertrouwd en professioneel

Een familie auto bedrijf die je kunt vertrouwen , sinds we hier klant zijn zijn we gebleven. Echte aanrader!

.mooie XC40 gekocht. Vriendelijk personeel en alle afspraken nagekomen!

Mooie XC40 gekocht. Alle afspraken na gekomen, vriendelijk geholpen!

Zeer relaxte service, zonder veel poespas

Goed geholpen bij mijn eerste Volvo, bedrijf is een echt familiebedrijf.

zoals altijd prima

goed niets op aan te merken

goed !

Prima auto bedrijf, goede service , snel en gunstig in prijs

Handelsstraat 5

5391 LP Nuland