Prettig en professioneel familiebedrijf

Fair geprijsde volvo’s en ook een eerlijke inruilprijs. Goede service en nette aflevering. Je merkt dat dit een familiebedrijf is waar de klant centraal staat.

Fijne mensen met een hart voor klant en auto

Een vriendelijk team, laagdrempelig, open en transparant in de contacten.

Heel relaxt familie bedrijf

Wordt fijn ontvangen, hebben een eerlijk advies, wordt goed en kundig geholpen en erg lekkere koffie

Zeer vakkundig en snel

Na vele lease-Volvo's brak mijn pensioen aan en kocht ik er zelf een bij Van Aarle. Daar stond de XC-60 die ik zocht, geimporteerd uit Zweden, weinig km en voor een aantrekkelijke prijs. Vanwege de prima service ook daar gebleven voor de onderhoudsbeurten (80 km enkele reis).

zeer positieve ervaring

Afgezien van het regelen van de financiering ging de verkoop en het leveren erg vlot

Vertrouwt en betaalbaar

Al jaren klant. Bij de eerste aanschaf van mijn volvo jaren geleden direct de juiste indruk gekregen van dit Familie bedrijf. Schappelijk, coulant. De juiste service. Top bedrijf

Mooie auto geleverd

Snel , goed en fijn

Geweldig autobedrijf met veel kennis.

Occasion gekocht bij autobedrijf van Aarle, geweldig geholpen door personeel wat zeker de tijd voor een klant neemt zoals het hoort en zeker niet opdringerig..Ben ontzettend blij met mijn aankoop van een volvo XC 40 hele fijne auto en ruime keuze occasions bij van Aarle zeker de moeite waard om er eens een kijkje toenemen als je op zoek bent naar een mooie Volvo.

Alles was perfect, alleen de aflevering was minder

Bij aankoop van de Volvo goed en prettig geholpen. Niets was te veel. Alleen bij de aflevering waren wat dingentjes vergeten, dit wordt as vrijdag 3 mei verholpen. helaas moeten wij daarvoor extra terugkomen. Nadat we met de auto naar huis reden kregen we onderweg de schildpad in het menu te zien waardoor de power uit de auto ging. Gebeld we konden meteen terugkomen de auto is opnieuw aan de computer aangesloten, uitgelezen en hersteld. Dit had naar ons inzien eerder opgelost kunnen worden, voor aflevering. Dit waren de 2 min puntjes, voor het overige uitermate tevreden.

Wat ze zegen doen ze

IK heb al vaker een auto bij van Aarle gekocht altijd correct

Goede service, en betrouwbaar adres

Goede service, betrouwbaar en correcte afwerking.

Deskundig, perfecte service en duidelijk in onderhoudskosten.

Duidelijke afspraken, goede indicatie van kosten en tijdsduur onderhoudsbeurt. Wachtruimte met goede WiFi en prima koffie

Vriendelijke geholpen en koffie

Vriendelijk en deskundig

Zowel in verkoop als onderhoud zorgen ze voor tevreden klanten.

Perfecte service en scherp geprijsde auto’s

Alles prima geregeld, goede uitleg over de verschillen tussen alle uitvoeringen. Snel een prijs gekregen voor de inruil. Ze doen echt hun best om een gebruikte auto bijna als nieuw af te leveren. Daarom meldt ik als enige minpunt dat bij de aflevering bleek dat toch een aantal zaken niet goed afgehandeld zijn. Daarvoor moet ik nu een dag terug.

Super fijn !

Wij hebben onlangs een Volvo cx 40 gekocht goede en fijne uitleg gehad . Er zijn nog een paar puntjes en die worden opgelost en gerepareerd. Goede en fijne service Dit bedrijf is zeer aan te bevelen

Mooi bedrijf waar je prima kan slagen.

Ruime keuze, mooie occasions tegen een goede prijs. We zijn geslaagd om een mooie xc40 aan te kopen. Was wel jammer dat we na de aflevering ontdekten dat er nog behoorlijk lakschade aan de zijkant van een portier zat. En ook de banden konden er APK mee door maar voor de winter toch 4 nieuwe nodig.. Maar goed, deze twee zaken moet ik nog wel aan v.Aarle laten weten.

Bedankt voor je review Nieck, kom bij gelegenheid even bij ons langs zodat we de lakschade en de banden kunnen nazien.

gewoon goed

Prima service, vriendelijk en correct.

Snel, goed en vriendelijk geholpen.

Van tevoren een afspraak gemaakt voor een kleine beurt van mijn XC40. Aangegeven dat dit 1,5 uur zou duren. Zoals afgesproken gebeurde ook. , terwijl ik met een kop koffie kon zitten werken met mijn lap top. De rekening viel erg mee, ook omdat ik bij aankoop van mijn auto een voucher van 50 euro had ontvangen. Maar zelfs zonder voucher was de rekening conform wat van tevoren was aangegeven en ook op de website staat.

Gewoon keurig

Netjes volgens afspraak, keurig werk en een hele nette prijs

Prettige aankoop

Wat een verschil, onze vorige auto en dan nu de hybride SC40, je voelt je een koning op de weg.

Prima deal, Super service!!

Wij hebben twee auto's ingeruild voor een volvo v90 van 2 jaar oud. Een faire inruilprijs gehad en prima afspraken kunnen maken over de deal en service. Onze nieuwe volvo is spic en span opgeleverd! Dank jullie wel! Wij komen zeker bij jullie terug als klant!

Superfijne mensen en een heel mooi bedrijf

Mooie Volvo gekocht bij fijne hard werkende familie. Leuk, spreekt ons aan. wij komen hier zeker terug voor onderhoud.

Efficiënte technische aanpak en genoegelijk ontvangst

Zie hier boven. En veel mooie jonge Volvo’s ter keuze.

Ervaren en betrouwbaar

Gezellige ontvangst en je bent er geen nummer. Ze kennen hun klanten en dat is voor mij heel belangrijk.

Handelsstraat 5 5391 LP Nuland