Gewoon keurig

Netjes volgens afspraak, keurig werk en een hele nette prijs

Prettige aankoop

Wat een verschil, onze vorige auto en dan nu de hybride SC40, je voelt je een koning op de weg.

Prima deal, Super service!!

Wij hebben twee auto's ingeruild voor een volvo v90 van 2 jaar oud. Een faire inruilprijs gehad en prima afspraken kunnen maken over de deal en service. Onze nieuwe volvo is spic en span opgeleverd! Dank jullie wel! Wij komen zeker bij jullie terug als klant!

Superfijne mensen en een heel mooi bedrijf

Mooie Volvo gekocht bij fijne hard werkende familie. Leuk, spreekt ons aan. wij komen hier zeker terug voor onderhoud.

Efficiënte technische aanpak en genoegelijk ontvangst

Zie hier boven. En veel mooie jonge Volvo’s ter keuze.

Ervaren en betrouwbaar

Gezellige ontvangst en je bent er geen nummer. Ze kennen hun klanten en dat is voor mij heel belangrijk.

Alles prima gerepareerd en gecommuniceerd.

Alles volgens verwachting

Wat een feest om hier een auto te kopen!

Het team van Autobedrijf van Aarle denkt mee en ontzorgt. Een fijne ervaring, alle verwachtingen zijn overtroffen.

Betrouwbaar adres.

Al 22 jaar klant.

Goed geholpen, beurt en apk naar tevredenheid, auto gewassen terug!

Heldere afspraken en goede service

Vlotte bediening, proefrit snel geregeld en daarna een heldere en eerlijke onderhandeling over de offerte voor een nieuwe auto.

Value for money

Klantvriendelijk, deskundig en betrouwbaar

Als ik mijn eigen auto bedrijf zou beginnen zou ik jullie als voorbeeld nemen van hoe het moet.

zoals beschreven in mijn zin hierboven

Komen belofte na op een prettige manier

Uitleg van Volvo On Call kan beter. Werkt nu nog niet.

Komen de afspraken na

No nonsense inkoop- en inruiltraject gehad bij van Aarle, wat ik als prettig heb ervaren. De XC40 die wij op het oog hadden, had behoorlijk wat opknapwerk aan de lak nodig plus ruitschade en nog wat andere puntjes die aangepakt moesten worden. Toen we de auto konden ophalen was ik blij dat alle afspraken nagekomen waren en dat de auto er tot in de puntjes verzorgd bijstond.

Vriendelijke mensen, prima service!

De auto is perfect afgeleverd.

Zeer goed geholpen

Ik ben erg tevreden over de service.

Heldere afspraken goed nagekomen. Fijne support van de backoffice

En fijne support van de backoffice

Prettig, gemoedelijk berdijf met ruime keuze aan volvo's

Prettig geholpen. Het zou alleen wat secuurder kunnen, controleren of alle vermelde opties ook daadwerkelijk op de auto zitten en afspraken goed vastleggen zodat deze ook nagekomen worden.

Uitstekende service en bijzonder klantvriendelijk

Goed geadviseerd bij het maken van de keuze bij de aanschaf van een auto. Aflevering was prima er werd uitgebreid de tijd genomen om e.e.a. uit te leggen.

prettig bedrijf goed geregeld.

Heb hier mijn Volvo XC60 gekocht. Vriendelijke mensen en goede service.

Ze doen wat ze beloven voor een faire prijs

Recent een Volvo XC60 bij hun gekocht. Ze hebben een grote voorraad Volvo's, Ze zijn er op gespecialiseerd. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed, beter dan bij menig volvo dealer. Ik kreeg ook nog een goede inruilprijs voor mijn oude volvo. Ze nemen ook de tijd om de auto uit te leggen en op te leveren. Voor lakschade op de bumper werd de bumper opnieuw gespoten. Dus totnutoe zeer tevreden. In Engeland zeggen ze: "they walk the talk" (ze doen wat ze beloven).

Erg goed geholpen

professionele en persoonlijke benadering

Mijn eerste auto bij Van Aarle en ben zeer tevreden over de professionele en persoonlijke benadering. Goede service en begeleiding. Zal van Aalre zeker als autobedrijf aanbevelen bij vrienden en familie.

Afspraak=afspraak

Auto geleverd volgens afspraak. Goede service, flexibele houding. Een goede en complete auto