Vriendelijk, goede service, duidelijk.

Duidelijk en vriendelijk contact. Zoals gewend van deze rijschool!

Super vriendelijk en goede lessen!!

Erg vriendelijke Rijinstructeur en met een goede les auto. Je kan er goed leren rijden en het is zeker een aanrader om bij jullie te komen lessen!

Heel fijn dat ik met zoveel regelmaat lessen had.

Ik vond de opbouw van de lessen heel erg fijn. We reden bijvoorbeeld met de eerste paar lessen vooral in Zeist waar het iets rustiger was dan in Utrecht. Daarnaast vond ik het erg prettig dat we zoveel bij CBR in de buurt hebben gereden, zodat ik op mijn rijexamen veel plekken herkende vanuit de lessen. Ook vond ik het fijn dat we elke les een aantal speciale verrichtingen oefenden.

Goede ervaring!

In 1 keer geslaagd, dus helemaal top!!

Top rijschool

E van Drie is een top rijschool met hele goede instructeurs

heel prettig

Gert is een pracht man, je kan hele goed gesprekken met hem voeren en ondertussen leer je heel goed en snel van hem. heel rustig en neemt zijn tijd om alles goed duidelijk te maken. ook is alles heel goed geregeld. ik zou E van Drie dan ook zeker aanbevelen

Professioneel, vriendelijk en natuurlijk doeltreffend

Met veel plezier en goede begeleiding heb ik mijn motorrijbewijs gehaald. Zonder de (soms kritische) feedback, bakjes koffie vooraf en de goede zorgen voor, tijdens en na de les had het niet zo soepel gelopen. Bedankt voor de mooie tijd, nu ga ik lekker zelf de weg op!

Duidelijke, overzichtelijke app en een erg leuke instructeur

De app is super handig om je proces te volgen. Ik heb me aangemeld bij E van Drie en kon een week later rijden. Instructeur super relaxt en ik heb een gezellige en leerzame tijd gehad met m, fouten mocht ik maken en hij pakte vrijwel alles goed op, Ik zou het 100% aangelegen, specifiek Tim Bakker

Langdradig echter effectief

Ik begon bij e van drie in 2021, Ik heb 2 corona crisi meegemaakt en ondanks dat heb ik in 1 keer mijn rijbewijs gehaald echt helemaal top

Goede rijinstructies, krijgen van zelfvertrouwen in het verkeer tijdens leuke lessen

Zeer goede lessen gehad, begonnen bij de basics en dus niet gehaast leren auto rijden, rustige vriendelijke rijinstructeur die goed alles uitlegde over het verkeer en de auto zelf. Zei ook goed wanneer je iets fout deed en vertelde hoe het wel moest, zodat je leerde van je fouten. Maar tegelijkertijd leuke lessen heb gehad en nu lekker zelf de auto kan pakken.

Kundige en ervaren rij instructeur

Ik heb gelest bij instructeur Merys van Kordelaar, en hij heeft mij de weg naar het examen geleid en mij laten slagen. Goede man, altijd aardig en behulpzaam en kritisch op de momenten wanneer dat moest. Altijd gezellig in de auto en ook de auto geleverd door E. Van Drie van goede kwaliteit en een goede lesauto. Netjes verzorgd allemaal!

Jonge, vlotte instructeur. Op een prettige manier de lessen gevolgd. Meryce is zeer vriendelijk, ook is hij meedenkend en flexibel als het aankomt op het plannen van de lessen. Hij heeft mij het autorijden prima aangeleerd.

Je hoeft bij deze rijschool niet veel geld kwijt te zijn om je praktijkexamen makkelijk te halen!

Prettig contact met de instructeur. In plaats van een pakket had ik gewoon losse lessen van een uur. Ik denk niet dat je in deze tijd veel minder leert, want met ongeveer 30 lessen was ik klaar. Dat houd het ook nog lekker goedkoop!

Goede lessen met heldere uitleg en veel ervaring van de instructeur (Pieter)

Top rijschool met fijne instructeurs

Prijs/kwaliteit verhouding is prima vergeleken met andere rijscholen. Ik reed in moderne auto's en de instructeurs zijn redelijk deskundig. Waar deze rijschool het echt waard maakt is de vriendelijkheid en flexibiliteit van de instructeurs. Ik heb in totaal met drie instructeurs gereden, en ieder was even begripvol en weet wanneer hij/zij iets juist wel of niet moet zeggen. De communicatie tussen de verschillende instructeurs was ook soepel. Ondanks tegenslagen ben ik toch in één keer geslaagd!

Leuke leersame tijd

Goeie instructeur gehad die duidelijk was in hoe ik dingen moest doen

Fijn en goed

Goede lessen en fijne begeleiding

Fijne rijlessen gehad!

Pieter was een goede instructeur. Door hem ben ik voorbereid het examen in gegaan en heb ik hem gehaald

Fijne instructeurs met goede lessen.

Peter heeft mij in het begin erg goed geholpen, toen hij wegviel heeft Tim dit erg goed opgevangen. Ik heb mijn examen door E. van Drie in een keer gehaald!

Goede rijschool met prettige begeleiding

Fijne ervaring om hier te lessen!

Pieter is een goeie instructeur

Goed duidelijk. Er wordt een hoge lat gelegd en dat heeft mij geholpen.

Fijne lessen gehad!

Fijne lessen gehad!

Super fijn!

Heb een hele goede ervaring gehad! Ik voelde me fijn en veilig tijdens het rijden met mijn instructeur. Hij liet me fouten maken en koppelde goed terug wat er veranderd moest. Heb gelijk mijn vriend verteld dat hij ook hier moest rijden! Communicatie is goed en ben erg positief!

Zeer professioneel en kundige rijschool

Voor het A rijbewijs les gehad van Cosma en Egbert. 2 Totaal verschillende stylen maar voor mij werkte deze combinatie heel goed. De backoffice werkt ook super fijn waardoor plannen van de lessen heel makkelijk gaat.

heel positief, top begeleiding. aardig personeel. alleen kosten wel hoog.

cosma was voor mij een perfecte begeleider, grappig maar wel direct wat beter moet, zodat we richting perfectie konden gaan. heel fijn. enige minpunt die ik heb is dat de kosten wat hoog liggen maar de lessen die je ervoor terug krijgt zijn wel van een hoog niveau.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.