Positief, de rijschool zou ik zeker aanraden.

Ik had een mindere ervaring met lessen voor het halen van mijn autorijbewijs bij een andere rijschool dus ik was nerveus om weer te beginnen voor de motor, maar dat is hier helemaal goed gemaakt. De instructeurs zijn vriendelijk en geven goed les. Ik ben nooit met meer dan 2 de weg op geweest waardoor er genoeg tijd en aandacht is. Ik kan de rijschool absoluut aanraden.

Fijne ervaring!

Ik heb een ontzettend fijne ervaring gehad! Mijn rij instructeur had ontzettend veel geduld en gaf op een fijne manier les.

Vriendelijk, goede service, duidelijk.

Duidelijk en vriendelijk contact. Zoals gewend van deze rijschool!

Super vriendelijk en goede lessen!!

Erg vriendelijke Rijinstructeur en met een goede les auto. Je kan er goed leren rijden en het is zeker een aanrader om bij jullie te komen lessen!

Heel fijn dat ik met zoveel regelmaat lessen had.

Ik vond de opbouw van de lessen heel erg fijn. We reden bijvoorbeeld met de eerste paar lessen vooral in Zeist waar het iets rustiger was dan in Utrecht. Daarnaast vond ik het erg prettig dat we zoveel bij CBR in de buurt hebben gereden, zodat ik op mijn rijexamen veel plekken herkende vanuit de lessen. Ook vond ik het fijn dat we elke les een aantal speciale verrichtingen oefenden.

Goede ervaring!

In 1 keer geslaagd, dus helemaal top!!

Top rijschool

E van Drie is een top rijschool met hele goede instructeurs

heel prettig

Gert is een pracht man, je kan hele goed gesprekken met hem voeren en ondertussen leer je heel goed en snel van hem. heel rustig en neemt zijn tijd om alles goed duidelijk te maken. ook is alles heel goed geregeld. ik zou E van Drie dan ook zeker aanbevelen

Professioneel, vriendelijk en natuurlijk doeltreffend

Met veel plezier en goede begeleiding heb ik mijn motorrijbewijs gehaald. Zonder de (soms kritische) feedback, bakjes koffie vooraf en de goede zorgen voor, tijdens en na de les had het niet zo soepel gelopen. Bedankt voor de mooie tijd, nu ga ik lekker zelf de weg op!

Duidelijke, overzichtelijke app en een erg leuke instructeur

De app is super handig om je proces te volgen. Ik heb me aangemeld bij E van Drie en kon een week later rijden. Instructeur super relaxt en ik heb een gezellige en leerzame tijd gehad met m, fouten mocht ik maken en hij pakte vrijwel alles goed op, Ik zou het 100% aangelegen, specifiek Tim Bakker

Langdradig echter effectief

Ik begon bij e van drie in 2021, Ik heb 2 corona crisi meegemaakt en ondanks dat heb ik in 1 keer mijn rijbewijs gehaald echt helemaal top

Goede rijinstructies, krijgen van zelfvertrouwen in het verkeer tijdens leuke lessen

Zeer goede lessen gehad, begonnen bij de basics en dus niet gehaast leren auto rijden, rustige vriendelijke rijinstructeur die goed alles uitlegde over het verkeer en de auto zelf. Zei ook goed wanneer je iets fout deed en vertelde hoe het wel moest, zodat je leerde van je fouten. Maar tegelijkertijd leuke lessen heb gehad en nu lekker zelf de auto kan pakken.

Kundige en ervaren rij instructeur

Kundige en aardige instructeur

Kundige en aardige instructeur

Aardige en kundige instructeur

Kundige en ontzettend aardige instructeur Ik heb gelest bij instructeur Merys van Kordelaar, en hij heeft mij de weg naar het examen geleid en mij laten slagen. Goede man, altijd aardig en behulpzaam en kritisch op de momenten wanneer dat moest. Altijd gezellig in de auto en ook de auto geleverd door E. Van Drie van goede kwaliteit en een goede lesauto. Netjes verzorgd allemaal!

Superfijne begeleiding bij de rijlessen

Pieter was een topinstructeur en de rijlessen waren nooit iets waar ik tegenop zag. Absoluut een aanrader!

Superfijne begeleiding bij de rijlessen

Jonge, vlotte instructeur. Op een prettige manier de lessen gevolgd. Meryce is zeer vriendelijk, ook is hij meedenkend en flexibel als het aankomt op het plannen van de lessen. Hij heeft mij het autorijden prima aangeleerd.

Je hoeft bij deze rijschool niet veel geld kwijt te zijn om je praktijkexamen makkelijk te halen!

Prettig contact met de instructeur. In plaats van een pakket had ik gewoon losse lessen van een uur. Ik denk niet dat je in deze tijd veel minder leert, want met ongeveer 30 lessen was ik klaar. Dat houd het ook nog lekker goedkoop!

Bergweg 17 3701 JJ Zeist