Ik heb hele fijne lessen gehad!

Ik heb hele fijne lessen gehad. Je geeft goede begeleiding en je laat leerlingen dingen doen die je (ondanks dat je het misschien niet doorhebt) wel kan. Ook heb ik goede kritiek gehad en als iets niet goed gaat hoorde ik wat ik beter of anders kan doen. Over het algemeen hele fijne ervaring!

Joost zorgt voor een fijne, gezellige sfeer in zijn lesauto. Tijdens de lessen geeft hij duidelijke aanwijzingen en begeleid hij je door iedere verkeerssituatie, maar laat hij je ook veel zelf ervaren. Deze combinatie zorgt voor een veilige leeromgeving, waar fouten maken menselijk is!

Gezellig en professionele rijles

Erg fijne en goede rijlessen met een leuke sfeer. Goede uitleg en goede routes om je examen als goede bestuurder in te gaan!

Super fijn

Ik vond het super fijn om bij joost te lessen, omdat je precies uitlegt wat ik moest doen. En je hebt me echt goed door heel het proces heen geholpen.

Fantastische rijschool!

Wanneer ik bij Joost in de auto zat, kreeg ik altijd het juiste vertrouwen. Joost zei altijd tegen mij dat fouten menselijk waren, hij heeft mij nog nooit een verkeerd gevoel gegeven in de auto. Wanneer je in één keer slaagt met 27 lessen, kan je het een fantastische rijschool noemen.

Geduld is een schone zaak, en van fouten kun je leren. Toch? Hele fijne man om van te leren!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen die ik met Joost heb mogen ervaren waren altijd heel fijn. Joost straalt veel rust uit en zorgt er zo voor dat je zelf ook rustig wordt. Het is een hele fijne rijschool en raadt het zeer aan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top tijd gehad. Altijd gezellig en natuurlijk veel geleerd! Zeker aan te raden om bij Joost je rijlessen te nemen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Joost heb ik veel geleerd in een korte tijd, iedere les was voor mij erg leerzaam. Joost is flexibel met afspraken maken en als het niet uitkomt wordt er samen gekeken naar een andere datum. Hiernaast ook in 1 keer geslaagd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele fijne en goede lessen gehad van Joost. Altijd gezellig in de auto! De uitleg over alle situaties vond ik fijn omdat Joost het rustig vertelde en op een duidelijke manier uitlegt. Kortom, je rijbewijs haal je bij Joost Verhoeven!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig bedrijf, instructeur is super.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Joost is een hele vriendelijke, rustige man die goed weet hoe hij zijn leerlingen op hun gemak kan stellen en per leerling heeft hij een persoonlijk plan van aanpak. Verder kun je ook heel goed met hem lachen ;)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne instructeur, goede lessen en hele fijne lesauto. Erg aan te raden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de lessen bij Joost als zeer leuk en leerzaam ervaren. Naast het veel lachen, is er genoeg leerzame tijd besteed aan het rijden op de weg. Ik heb veel geleerd en ik raad rijschool Verhoeven zeker aan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede keuze om te gaan lessen bij Joost, hij kan alles goed uitleggen in een manier dat je het begrijpt. De lessen waren altijd gezellig en ik keek er altijd na uit om te gaan rijden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een mooie tijd gehad met Joost in de auto.\r\nHij legt alles goed uit en je kan alles aan hem vraagen. Ik raad zijn rijschool zeker aan!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze autoschool is erg fijn. De instructeur heeft er verstand van en weet je op verschillende goeie manieren de technieken aan te leren. Samen met een beetje humor verlopen de lessen goed en is er een goed plan om tot het eindresultaat te komen.\r\nKortom een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rustige rijinstructeur die precies genoeg tijd neemt om alles duidelijk uit te leggen. In een keer geslaagd dankzij Joost.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top instructeur!\r\nFijne vent, aardig en altijd in voor een lolletje. Fijne persoonlijke lessen op je eigen kunnen aangepast, goede herhaling en voorbereiding op je examen!\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede keuze om te zorgen dat je je rijbewijs behaald in 1x zonder onnodige extra lessen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne rijschool, ik heb veel geleerd.\r\nIk voelde mij echt op me gemak in de auto.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne lessen gehad met duidelijke uitleg. Joost neemt de tijd voor je zodat je dingen die je lastig vindt op eigen tempo kan leren. Hij laat je fouten maken, waardoor je steeds een leermomenten hebt zodat je diezelfde fout niet meer maakt.

Burgtakkerdreef 105 5061XH Oisterwijk

683551936