uitstekend

Wij hebben dit adres gevonden omdat er voor ons een perfecte auto te koop stond op gaspedaal. Wij werden er zeer gastvrij ontvangen door de eigenaar. we kregen direct de auto mee voor een proefrit. Ook de inruil van onze auto was prima. kortom direct een deal Nadat wij de auto hadden opgehaald, bleek de volgende dag, dat de ruitenwissers nogal wat herrie maakte. even gebeld oplossing ga na je eigen garage en laat er direct nieuwe opzetten, stuur de rekening maar op, gebeurt en dezelfde dag het geld nog op onze rekening. Kortom hebben een fijne auto bij dit bedrijf gekocht.

Honest

We were treated as royalty. Super helpfull and quality and honesty above all.

Zeer meedenkend en prettige omgang

Bij ons eerste bezoek hartelijk ontvangen. Een auto koop je niet vaak en voelde als vertrouwd! Totaal niet opdringerig en begripvol voor onze situatie! Na de aanbetaling voor onze auto alle ruimte en tijd gekregen voor dat alles officieel aan onze kant geregeld was! Zeer coulante houding en zijn blij dat wij onze auto bij Bloemert hebben gevonden en gekocht!

Uitstekend contact en afspraken prima na gekomen. Goede inruil en snelle levering.

De contacten met Hendrik Bloemert waren erg prettig, geen gladde verkooppraatjes maar gewoon een no nonsense benadering. We zijn zeer tevreden over de aflevering en over de contacten.

Prima bedrijf.

Hier koop je voor je plezier een auto. Heel tranparant,hartlijk,gezellig en komen prima na wat er afgesproken wordt. Kortom prima bedrijf en zou voor een volgende auto hier zeker weer naar toe gaan.

Super fijn geholpen!

Tijdens onze zoektocht naar een geschikte (rolstoel) auto, kwamen we in contact met Bloemert. Niet in de buurt, maar wat zijn we enorm goed geholpen en super blij met onze Caddy Maxi!

Super service.

Deskundig in advies. No nonsens verhaal, geen “gladde” verkoop praatjes. Hardwerkende mannen die staan voor wat ze verkopen. We zijn heel blij met onze VW Caddy.

Geweldig, fantastisch, niet verder zoeken!

We hebben de auto, vanuit Frankrijk, ongezien gekocht bij de firma Bloemert, we hadden meteen een goed gevoel bij deze lieve en behulpzame mensen. Toen we na 3 dagen de auto gingen halen, stond de auto te blinken en was hij nog mooier dan op de foto! Alle papieren voor de export naar Frankrijk waren binnen een half uurtje geregeld, en ook nadien werden we keurig en zeer vriendelijk geholpen. Het was zeer de moeite waard om hier naar toe te komen rijden, en we bevelen de fa. Bloemert dan ook bij iedereen aan. Een dikke 10! Hartelijk dank.

Klantvriendelijk en meedenkend

Dacht mee met de wensen die ik voor een auto had. Gaf tips over mogelijke aanpassingen. Mijn wensen werden goed geïnterpreteerd en uitgevoerd.

Een klant is daar klant (zelfs nog iets meer)

Snelle reactie op mijn mail, en de auto (VW Caddy) zag er in het echt ook uit alsof hij nieuw was, zoals ook op de site vermeld stond. De onderhandeling (prijs) over auto verliep ook zeer goed (vriendelijk). Ook de aflevering was zoals je mag verwachten. Kort samengevat, je voelt je daar als klant ook klant.

Betrouwbaar.

Het was een goed en zeer vriendelijk contact. Snelle reacties terug op de app. Betrouwbaar en betrokken.

Super tevreden over H.Bloemert Auto’s

Ik heb een hele mooie Skoda Yeti uit 2017 gekocht. Toen ik de auto eenmaal ging halen werd ik vanaf station Meppel opgehaald. Super service en een prachtig familiebedrijf met vriendelijke en professionele mensen. Ik ben super blij met mijn Yeti, een pracht auto!

Goed geholpen! Fijn contact

Goed en snel contact over de auto. Goed bereikbaar en net bedrijf met aandacht voor de klant

zeer tevreden

professioneel bedrijf met een persoonlijke aanpak, aanbod van hoge kwaliteit. prima auto gekocht, rijdt als nieuw

Wij zijn van aankoop tot en met aflevering prima behandeld.

Als hier boven.

Goede , flexibele service van een betrouwbaar overkomend familiebedrijf.

Er werd snel gereageerd, komen afspraken na . Nemen de tijd voor je .zijn vriendelijk en hebben passie voor hun bedrijf.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Fijn familiebedrijf met zeer goede service. Klantcontact is goed, je wordt vriendelijk benaderd en te woord gestaan. Geen onnozele verkoop praat, maar gewoon eerlijk advies en technisch goed. Verkopen nette wagens. Echt een aanrader.

Prettig en goed en makkelijk met prima service !

Caddy Maxi gekocht. Ziet er inderdaad als nieuw uit ( en toch dik 2 jaar oud). Er wordt méér gedaan dan dat je afspreekt en verwacht !

Wij zijn zeer netjes ontvangen door Klaas en zijn vader. Alles wordt zoals afgesproken afgehandeld en alle vragen werden uitgebreid en duidelijk beantwoord De mensen zijn erg behulpzaam

top!

het feit dat de 3 zonen bloemert ook een schadeherstelbedrijf hebben, betekent niet dat zij schadeauto's verkopen. vader bloemert heeft er liefhebberij in om prachtige auto's te zoeken en in te kopen voor de verkoop. dat zijn absoluut schadevrije wagens! vaak in speciale uitvoeringen. zeker in de verkoop van VW Caddy Combi's is bloemert gespecialiseerd. onderhandelingen worden zonder enige druk en kraakhelder gevoerd, waardoor je al snel vertrouwen krijgt. zo konden wij de gelukkige eigenaren worden van een werkelijk schitterende Caddy Combi JOIN!

Gewoon goed

Gewoon goed , klinkt simpel maar is een keus. Mooi familie bedrijf. Hendrik en zonen zijn geweldig en meedenkend . What you see is what you get. Dank voor jullie begrip!

Prima alles

Als ik weer een andere auto nodig heb kom ik graag bij jullie Groetjes Gerda

ik heb een auto gekocht

eigenaar was heel vriendelijk en aardig, goede service en ook behulpzaam

Vriendelijk, meedenkend, adviserend en zakelijk

Warme ontvangst, echt een familiebedrijf. Duidelijke en eerlijke informatie. Meedenkend met je situatie en/of het gebruik van de auto en adviserend. Laten je vrij in je beslissing. Zakelijke en correcte afhandeling. Wij durven Bloemert auto's aan te bevelen bij familie, vrienden en kennissen.

Bijzonder prettig en behulpzaam bij de aanschaf van onze volgende Caddy!!!

Vader en zoon zijn bijzonder gedreven en behulpzaam bij de verkoop en begeleiding van - in ons geval - de aanschaf van een VW Caddy. Goed en sympathiek bedrijf!!

Over H. Bloemert Auto's

H Bloemert Auto’s is een echt familiebedrijf met passie voor auto’s bij ons gaat service, persoonlijke aandacht en kwaliteit voor op. Ons aanbod bestaat voornamelijk uit mooie, jonge en compleet uitgeruste auto’s met weinig kilometers, veelal Duitse merken zoals Volkswagen, Audi & BMW. Welke we zorgvuldig selecteren en ook zelf importeren. Inruil is bij ons ook mogelijk. Ook kunnen wij de financiering van uw auto regelen.