Top autohandel

Zeer professioneel autobedrijf .. Mooie wagenpark Eigen garage en wasstraat .. Vakbekwame en vriendelijk personeel.. Ben zeer tevreden met hoe mijn aankoop is afgehandeld .. Joao dores uit Zaandam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerst 3 dagen zitten staren naar een schitterende Volkswagen Passat op de site van Hazet. Door op het pijltje te drukken kun je zo’n auto gewoon rondjes laten draaien..leuk!! Uiteraard eerst even gebeld en de auto stond voor ons klaar. Prettige ontvangst met goede koffie. Het verkoopgesprek liep soepel en wij hebben de auto direct meegenomen zonder afleverbeurt. Wel werd de auto nog even snel gewassen, leuke service. Goed gevoel aan overgehouden. Wel aparte plek voor zo’n groot bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bizar wat een voorraad! na drie kwartier rondkijken een hele mooie 2e hands auto gevonden, proefritje gemaakt en uiteindelijk overgegaan tot verkoop. Prima service! bij aflevering was de auto gepoetst en gepolijst en leek hij zo goed als nieuw!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer lage inruil prijs,bijna €7000,- minder dan vergelijkbaar bedrijf.\r\nNa 2x contact stond de auto waar ik voor kwam niet klaar ze konden geen restauratie foto’s overleggen en geen taxatie maar toch de hoofdprijs vragen..\r\nZonde van de dag en gereden km.\r\nDus met even verder kijken kunt u veel verdienen..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele mooie 2e hands auto uitgezocht. Super service en de auto werd als nieuw afgeleverd! Ik beveel autobedrijf Hazet zeker aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette mensen en veel keus. In het verleden al eens een auto gekocht en vorige week voor de tweede keer. Tot dusver geen klachten.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 3 mei van dit jaar kocht een Peugeot 307 SW, 32-LK-ZP, bij het afhalen bleken de LM velgen, de trekhaak en de boekjes niet aanwezig. Ik heb het zo gelaten, DOM maar ok. Op 7 augustus, dus na 3 maanden, wil ik de auto weer inruilen maar krijg tot mijn stomme verbazing een bod van 1350 euro, SCHANDALIG....... Ik heb bij Hazet 14 auto\'s gekocht maar er is iets helemaal veranderd, geen service en de auto is zo als die is, je kunt de auto kopen en verder weg wezen......

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 60 km onderweg naar onze vakantie\r\nKrijgen we pech op vrijdag avond naar hazet gereden waar we netjes zijn geholpen.\r\nZelfs onze bagage werd door de mensen van hazet overgeladen in een leenauto!\r\nSuper service👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige verkoper, netjes alle afgesproken punten uitgevoerd, mooi gepoetste auto meegekregen. Prima service!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via marktplaats advertentie gevonden voor een renault clio. Na wat onderhandelen een prijs afgesproken. Eenmaal daar. Stond de clio voor de deur al klaar. Dus ik loop een rondje om de auto en de auto zat vol onder de krassen wat je niet zomaar gebruikersschade kunt noemen. Tevens had de auto zelfs schade dat niet vermeld was op de advertentie. Ik had specifiek nog gevraagd voor dat ik kwam : \"de auto heeft geen echte schade toch?\" Waarop de verkoper antwoordde: \"nee\". Als kers op de taart wilde ik onderhandelen over de prijs zodat ik met een deel van de korting de auto op de schade plek wilde repareren. Maar de verkoper wilde niet eens een cent omlaag. Schandalig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Januari 2018 een Opel Astra uit 2014 aangekocht. Kort na aanschaf bleek de lambda-sensor stuk, gebeld met Hazet en op garantie vervangen. Tijdens het wachten vaak voorzien van koffie en een hapje terwijl ik aan het genieten was van al het pracht dat in de showroom staat.\r\n\r\nIk beveel Hazet zeker aan bij vrienden, familie en collega\'s. De beste dealer / garage die ik tot nu toe ben tegengekomen, ga zo door!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service na verkoop, ik werd goed en snel geholpen door de werkplaats.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een Landrover Defender aangeschaft van 10 jaar oud. Er kon weinig van de prims af bij aanschaf dus garantie afgesproken. Na een aankoopkeuring elders zijn de mankementen volgens afspraak keurig verholpen. Veel overleg en whatsapp contact zodat ik op de hoogte bleef. Zelf iets bijbetaald zodat de reparaties duurzamer zouden zijn. In plaats van stuurhuis te kitten hiervoor een gereviseerd stuurhuis gekregen dus het was het waard. Verder netjes aan de afspraken gehouden, alleen zou na een rit van anderhalf uur om de auto te brengen of te halen een kopje koffie erg lekker zijn.....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf, komen afspraken en service na aankoop was ook goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima autobedrijf, voor mijn stiefzoon 2 weken geleden een fiat punto gekocht van een zeer aardige verkoper leuk gesprek gehad leuk onderhandeld proefrit geen enkel probleem er waren een paar kleine mankementjes die netjes opgelost zijn nieuwe distributie volledig jaar apk\r\nhelemaal top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag de mooiste Old Timer Witte Volkswagen Kever 1977 gekocht die ik van dichtbij gezien heb. Na een landelijke oriëntatie van het aanbod tot de conclusie gekomen dat de prijs goed was in relatie tot de staat van de auto. Op een heel prettige manier de aankoop geregeld met Antoine. Afspraken, zoals een bezichtiging op de brug in de avonduren met een externe deskundige, waren geen enkel probleem. Prettige ( brandweer) man met empathisch vermogen en gevoel voor humor, ondanks het feit dat hij \"ginne gulden\" van de vraagprijs af deed. Toch groot compliment voor de prettige manier waarop we zaken gedaan hebben. APK voor 2 jaren was door het bedrijf geregeld.\r\nAanbeveling voor dit mooie bedrijf: Lever een auto in deze prijsklasse af met een volle tank. Ik had het einde van de straat niet gehaald met de aanwezige hoeveelheid brandstof die in de tank aanwezig was.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een mail gestuurd te hebben met een aantal vragen over een auto meteen duidelijk en concreet antwoord gekregen, afspraak gemaakt voor een proefrit.\r\nvriendelijk ontvangst, en na een leuk gesprek overgegaan tot koop van de auto.\r\nindruk van het bedrijf is erg goed, veel mooie auto\'s, en ook veel gelachen, koffie overigens ook erg lekker!!\r\nga zo door Hazet!!\r\n\r\n

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reden van het bezoek was interesse in een Audi TT. Verkoper vertelde eerst doodleuk dat de auto door zijn familie gebruikt is voor een vakantie naar Frankrijk en er een hele tijd mee gereden is. Verkoper kwam ongeïnteresseerd over en had er duidelijk geen zin in. Moeten vragen naar een proefrit en met verse tegenzin werd ermee ingestemd. Vervolgens na de proefrit in onderhandeling gegaan over de inruil van onze auto en meneer bood een schandalig lage prijs en wilde niks doen met de prijs van de Audi want hij had hem ook voor dat bedrag ingekocht. Terwijl er ondertussen wel 6000km mee gereden is!! Hij gaf toe dat hij 20% marge wilde maken op een bedrag van bijna €40.000. Toen wij aangaven beledigd te zijn keek hij vreemd op en wilde hij wel even overleggen met een collega, meneer had zelf dus 0 zeggenschap. Hij kwam terug met een minimale verhoging van de inruil. Meneer hanteerde de ANWB koerslijst en wil de inkoopwaarde geven en €0 korting op de Audi. Vervolgens maar afscheid genomen. \r\nErg jammer want wij waren serieuze kopers maar werden vreselijk behandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende ervaring, zowel met de verkoop, als met de service van de werkplaats achteraf tijdens de garantieperiode. Ik ben daarom van plan mijn auto door Hazet te laten onderhouden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super afhandeling van de garantieklachten, bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg blij met mijn nieuwe auto! Heel veel keus en er wordt heel goed met je meegedacht. Ik kan het bedrijf aan iedereen aanbevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb op 11-06-2018 een review geplaatst die onterecht was en heb ook de host van de site gevraagd deze te verwijderen. De reden hiervoor was een complete misvatting mijnerzijds. \r\n\r\nWij hebben april/mei een Peugeot 3008 Hybrid4 gekocht. Wij zijn door de afdeling verkoop goed geinformeerd en na een proefrit, zijn we overgegaan tot koop. Alle probleempjes die nu eenmaal bij een gebruikte auto aanwezig zijn, werden door de monteurs in de werkplaats opgelost. \r\n\r\nBelangrijkste in het geheel is wel, dat Hazet altijd bereid is om de problemen die zich voor kunnen doen op te lossen, of in iedergeval mee te denken in de oplossing hiervoor. Dus alle eerdere onderbuikgevoelens ten spijt, zullen wij de volgende auto weer bij Hazet kopen/aanschaffen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels meerdere auto’s gekocht bij Hazet. Altijd goed verlopen. Goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben met hazet in contact gekomen over een kabeltje voor de mdi vw, Audi.\r\nArnoud van hazet bood deze aan via marktplaats!\r\nDe eerste zending bleef lang uit, na meermaals berichten en bellen kwam het kabeltje na een week aan, compleet vernageld in de envelop, na meermaals te zijn opgelicht via Mp, ontstak ik in grote woede die ik richting hazet botvierde(niet juist, hij kon niet weten dat het al vaker mis was gegaan bij mij).\r\nMoet zeggen dat Arnoud zeer professioneel bleef ondanks het moddergooien van mij.\r\nHij draagt oplossingen aan die voor beide ook het probleem oplossen, bij mij was dit een nieuw produkt toezenden.\r\nIk heb mij er verbaasd over hoe netjes Arnoud bleef en ook daadwerkelijk het wil oplossen voor beide.\r\nAls ik weer een auto ga kopen ga ik ook even bij hem kijken, want alleen al met kabeltjes waar voor hem eigenlijk geen winstmarge opzit wil hij de klant tevreden stellen.\r\nTopservice en Arnoud hazet bedankt!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires