Perfecte service!!!

Ik had eerst een Peugeot gekocht, maar ik kwam er al snel achter dat de wagen niet bij me paste. Ik ging terug met de auto en vertelde dat ik een slechte keuze had gemaakt.. samen met verkoper Sam van Schenkhof keken we naar een betere optie. Het werd een Volkswagen Passat. Ik ben uiterst tevreden over deze verkoper! Sam heeft het prima voor mij opgelost. Ik kan Hazet bij één ieder aanbevelen! De service is perfect en er staat altijd een kopje koffie voor je klaar..... kortom perfecte service en uiterst vriendelijke bediening daar!

Top bedrijf

Bmw 320 gekocht bij verkoper Sam. Zeer tevreden over de gang van zaken en hoe mooi de Auto er bij stond bij aflevering! Ik kom hier zeker terug! Gr. H. Nurlu

• Bereikbaarheid

Prima bedrijf om een auto te kopen keuze genoeg.

Fijn geholpen, goede afspraken, niet opdringerig, laten je rustig kijken, Als er een keuze gemaakt is, kan je ook nog redelijk onderhandelen over bepaalde extra of andere dingen.

Super service

Garantiepuntjes serieus opgepakt en opgelost, een tevreden klant!

Positief

Ik heb bij de autobedrijf hazet een auto gekocht, eerste instantie erg blij met de auto. Helaas gaf de auto na enkele weken diverse problemen. Na gebeld te hebben naar het bedrijf werd dit gelijk opgepakt en de volgende dag stond er een leenauto voor me klaar. Na enkele dage kreeg ik een telefoontje de auto weer kosteloos op te kunnen halen. Na aantal maanden probleemloos rijden . Gaf de lpg installatie wat problemen , aangezien deze lpg installatie niet goed aangeschreven stond en het risico bestond dat de problemen zich herhalen. Bood het bedrijf me aan er kosteloos een nieuwe en geschikte lpg installatie in te laten bouwen. En dit allemaal buiten de garantie periode. Bedankt voor goeie service, ik zou hier zeer zeker terug komen voor een auto te kopen.

• Bereikbaarheid

Goed advies en veel keuze!

In onze zoektocht naar een nieuwe auto kwamen we uit bij Hazet in Ochten. Wat wij prettig vonden aan dit bedrijf is de grote voorraad aan auto's. Hierdoor hadden we de mogelijkheid om meerdere wagens in dezelfde categorie direct met elkaar te vergelijken. Ze werden letterlijk voor ons naast elkaar gezet en we mochten proefritten maken. Mede door het advies van de verkoper konden we vrij snel een keuze maken. Hij rekende met ons mee en maakte overzichtelijk waar de plussen en de minnen zaten. Ook na de koop werd er snel gehandeld en kregen we vrijwel direct de sleutel van onze nieuwe auto. En daar zijn we nog steeds hartstikke blij mee!

• Bereikbaarheid

Sprinter 313 gekocht bij hazet, super gepoetst afgeleverd en zelfs met een volle tank! Top service en wij raden dit bedrijf zeker aan!

TOP!

Heel fijn geholpen bij aanschaf van onze 2e auto! Bij aflevering stond de auto er keurig gepoetst bij, complimenten!

• Bereikbaarheid

Nette verkopers. Had er een goed gevoel bij. Mooie prijs kunnen krijgen voor de auto die ik kocht in combinatie met de gene die wilde ruilen. Zeer schoon opgeleverd met een volle tank. Zou er gerust een volgende auto halen

Top autohandel

Zeer professioneel autobedrijf .. Mooie wagenpark Eigen garage en wasstraat .. Vakbekwame en vriendelijk personeel.. Ben zeer tevreden met hoe mijn aankoop is afgehandeld .. Joao dores uit Zaandam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerst 3 dagen zitten staren naar een schitterende Volkswagen Passat op de site van Hazet. Door op het pijltje te drukken kun je zo’n auto gewoon rondjes laten draaien..leuk!! Uiteraard eerst even gebeld en de auto stond voor ons klaar. Prettige ontvangst met goede koffie. Het verkoopgesprek liep soepel en wij hebben de auto direct meegenomen zonder afleverbeurt. Wel werd de auto nog even snel gewassen, leuke service. Goed gevoel aan overgehouden. Wel aparte plek voor zo’n groot bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bizar wat een voorraad! na drie kwartier rondkijken een hele mooie 2e hands auto gevonden, proefritje gemaakt en uiteindelijk overgegaan tot verkoop. Prima service! bij aflevering was de auto gepoetst en gepolijst en leek hij zo goed als nieuw!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer lage inruil prijs,bijna €7000,- minder dan vergelijkbaar bedrijf.\r\nNa 2x contact stond de auto waar ik voor kwam niet klaar ze konden geen restauratie foto’s overleggen en geen taxatie maar toch de hoofdprijs vragen..\r\nZonde van de dag en gereden km.\r\nDus met even verder kijken kunt u veel verdienen..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele mooie 2e hands auto uitgezocht. Super service en de auto werd als nieuw afgeleverd! Ik beveel autobedrijf Hazet zeker aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette mensen en veel keus. In het verleden al eens een auto gekocht en vorige week voor de tweede keer. Tot dusver geen klachten.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 3 mei van dit jaar kocht een Peugeot 307 SW, 32-LK-ZP, bij het afhalen bleken de LM velgen, de trekhaak en de boekjes niet aanwezig. Ik heb het zo gelaten, DOM maar ok. Op 7 augustus, dus na 3 maanden, wil ik de auto weer inruilen maar krijg tot mijn stomme verbazing een bod van 1350 euro, SCHANDALIG....... Ik heb bij Hazet 14 auto\'s gekocht maar er is iets helemaal veranderd, geen service en de auto is zo als die is, je kunt de auto kopen en verder weg wezen......

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 60 km onderweg naar onze vakantie\r\nKrijgen we pech op vrijdag avond naar hazet gereden waar we netjes zijn geholpen.\r\nZelfs onze bagage werd door de mensen van hazet overgeladen in een leenauto!\r\nSuper service👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige verkoper, netjes alle afgesproken punten uitgevoerd, mooi gepoetste auto meegekregen. Prima service!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via marktplaats advertentie gevonden voor een renault clio. Na wat onderhandelen een prijs afgesproken. Eenmaal daar. Stond de clio voor de deur al klaar. Dus ik loop een rondje om de auto en de auto zat vol onder de krassen wat je niet zomaar gebruikersschade kunt noemen. Tevens had de auto zelfs schade dat niet vermeld was op de advertentie. Ik had specifiek nog gevraagd voor dat ik kwam : \"de auto heeft geen echte schade toch?\" Waarop de verkoper antwoordde: \"nee\". Als kers op de taart wilde ik onderhandelen over de prijs zodat ik met een deel van de korting de auto op de schade plek wilde repareren. Maar de verkoper wilde niet eens een cent omlaag. Schandalig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Januari 2018 een Opel Astra uit 2014 aangekocht. Kort na aanschaf bleek de lambda-sensor stuk, gebeld met Hazet en op garantie vervangen. Tijdens het wachten vaak voorzien van koffie en een hapje terwijl ik aan het genieten was van al het pracht dat in de showroom staat.\r\n\r\nIk beveel Hazet zeker aan bij vrienden, familie en collega\'s. De beste dealer / garage die ik tot nu toe ben tegengekomen, ga zo door!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service na verkoop, ik werd goed en snel geholpen door de werkplaats.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een Landrover Defender aangeschaft van 10 jaar oud. Er kon weinig van de prims af bij aanschaf dus garantie afgesproken. Na een aankoopkeuring elders zijn de mankementen volgens afspraak keurig verholpen. Veel overleg en whatsapp contact zodat ik op de hoogte bleef. Zelf iets bijbetaald zodat de reparaties duurzamer zouden zijn. In plaats van stuurhuis te kitten hiervoor een gereviseerd stuurhuis gekregen dus het was het waard. Verder netjes aan de afspraken gehouden, alleen zou na een rit van anderhalf uur om de auto te brengen of te halen een kopje koffie erg lekker zijn.....

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf, komen afspraken en service na aankoop was ook goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima autobedrijf, voor mijn stiefzoon 2 weken geleden een fiat punto gekocht van een zeer aardige verkoper leuk gesprek gehad leuk onderhandeld proefrit geen enkel probleem er waren een paar kleine mankementjes die netjes opgelost zijn nieuwe distributie volledig jaar apk\r\nhelemaal top!