• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Kleinschalig vriendelijk en geen verkoop praatjes

Fijn geholpen geen verkoop praatjes. Dik tevreden over afhandeling en onze nieuwe auto.

Betrouwbaar en uitstekende service

Afgelopen zaterdag hebben zijn onze nieuwe auto opgehaald in Ridderkerk. Vanaf het eerste contact tot aflevering hebben wij het als zeer prettig ervaren. Marco en Liesbeth gaven ons het gevoel een goede en betrouwbare aankoop te doen. Dit alles zonder ook maar 1 moment opdringerig te zijn. Onze volgende auto kopen we ook weer bij BijVerheij

• Betrouwbaarheid

Een goed gevoel bij de aankoop van onze auto.

Wij zijn netjes en vriendelijk geholpen bij alles i.v.m. onze aankoop van de auto. Auto zag er netjes uit bij de aflevering. Wij hebben er een goed gevoel aan overgehouden, en de auto rijd prima.

Vriendelijke verkoper, goede deal

Mooie auto, niets op aan te merken. Vriendelijke verkoper en niet zo opdringerig. Ik ben erg blij met mijn aankoop!

Betrouwbaar

Betrouwbaar en netjes afgeleverd.

• Betrouwbaarheid

Prettige ervaring - in “huiselijke sfeer”

Gewoon en zonder verkooppraatjes. Afspraak snel gemaakt en snelle afhandeling

• Betrouwbaarheid

Zeer aardige man en goed bedrijf

Ik heb hier mijn auto ingeruild. De ervaring met het bedrijf was heel fijn

positief

positief

Goed advies en service

De tweede auto die ik hier gekocht heb. Prima kwaliteit en service.

• Betrouwbaarheid

In het algemeen goed. Wij hebben 2 auto's gekocht en met 1 toen die thuis was, viel er een onderdeel bij de lampen achter op de grond bij het openen van de achterklep. Onderdeel was snel geleverd in de post.

• Betrouwbaarheid

Goed geholpen. Goede prijskwaliteit verhouding en ook een reële inruilwaarde voor de oude auto gekregen.

Zeer tevreden!

Eigenlijk spreken we hier alleen over de afhandeling van de aankoop. Dat is prima en netjes gegaan. Leuke en prettige mensen voor bij een aankoop. De auto is nog redelijk nieuw. Ik ga er dus van uit dat deze goed is maar dat is uiteraard nog niet te beoordelen na een paar dagen rijden. Niettemin is de eerste totale indruk (incl. een paar dgn rijden) helemaal goed!

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Betrouwbaar en aangenaam

De positieve recensies die ik gelezen had, waren waarheidsgetrouw. Ook wij hebben mogen ervaren dat dit een betrouwbare partij is en het persoonlijk contact is aangenaam.

Perfect service

I bought a Renault Twingo, perfect service, customer friendly and very helpful. It isn't easy to find a truthworthy person when buying a second hand car but you can definitely trust this one.

Betrouwbaar

Meerdere auto 's gekocht Prettige onderhandeling nemen de tijd en goede inruilprijs

Betrouwbaar en duidelijk

Eindelijk een auto bedrijf zonder slappe verkoop praatje en slechte inruil voorstellen, en denkt ook met je mee. Zou hier zeker nog een keer een auto kopen!

Prima!

Tot dusver prima tevreden!

Zoals het hoort!

Goed contact, duidelijke afspraken, vriendelijk, prima nazorg. Kleine reparatie laten uitvoeren aan onze cx5 in het oosten van het land, nota zelfde dag nog voldaan door Verheij, top!

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden we hebben na 1,5 uur sturen de nieuwe auto opgehaald. Alles ging vlotjes en naar tevredenheid. We zijn nu op de terugweg! Vol vertrouwen.

• Betrouwbaarheid

Geen gedoe, gewoon correct en goed.

Goed gevoel, rustige en correcte afhandeling.

• Betrouwbaarheid

Prima geholpen, duidelijk en behulpzaam.

Na afspraak een proefrit gemaakt en was het voor ons duidelijk dat deze auto het zou worden. Onze vragen werden snel en efficiënt beantwoord, ook de papieren over de historie van de auto prima in orde. Na afspraak over de prijs werd de auto binnen een week afgeleverd met nieuwe trekhaak en door Verheij een mooie aangebrachte beschermfolie over de achterbumper voor onze hond.

• Betrouwbaarheid

Duidelijke communicatie, betrouwbaar en snelle service.

Duidelijke communicatie, betrouwbaar en snelle service.

• Betrouwbaarheid

Très bon accueil avec des personnes très agréables

J ai acheté un véhicule d'occasion et j en suis super content j ai aucun problème avec il roule très bien c est un bon achat J ai été très bien accueilli et aucun problème pour les papiers Le revendeur a été très très réactif

• Betrouwbaarheid

Merci de votre très bon avis!

Betrouwbaar, persoonlijk, laagdrempelig!

Verheij had de auto staan welke we zochten. Een afspraak voor een vrijblijvende proefrit op zaterdagmorgen was snel gemaakt. Tijdens deze rit bleek dit precies de auto te zijn welke we wilden. Onder het genot van een bak koffie werden we het na enig loven en bieden snel eens, met inruil van onze oude auto. Anderhalve week later de perfect gepoetste auto opgehaald! We zijn inmiddels enkele weken verder, de auto bevalt ons zeer goed! Al met al zeer prettig zaken gedaan. Marco, Liesbeth, ga zo door!

Over Auto's Bij Verheij

Auto's Bij Verheij: occasions van dealerkwaliteit! De auto's worden door ons persoonlijk geselecteerd en ingekocht.