Goede service en snelle levering

Vriendelijk en goede service

• Betrouwbaarheid

Netjes en komt betrouwbaar over

Neemt de tijd, dringt je niets op.

Betrouwbaar | prima geholpen

Heel belangrijk: komen afspraken na; een betrouwbaar bedrijf! Prima geholpen met de aankoop van m'n nieuwe auto.

• Betrouwbaarheid

in een gemoedelijke sfeer een mooie auto gekocht.

in een gemoedelijke sfeer een mooie auto gekocht. Alles vlot en volgens afspraak verlopen. Zeker een aan te raden adres voor goede gebruikte auto's.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Afgeleverd volgens apk met nieuwe bandjes erbij

Voor een auto gingen wij naar Auto's bij Verheij Afgeleverd volgens apk met nieuwe bandjes erbij Ridderkerk was voor ons 50 kilometer ver Voor de prima service krijgen zij een extra ster En met de Opel Adam is onze dochter super blij

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Goed advies. Goed contact. Betrouwbaar. Komen agspraken na!

Goed advies. Goed contact. Betrouwbaar. Komen agspraken na!

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Prettige ervaring en snelle levering!

De door mij gewenste occasion hier tegen een scherpe prijs gevonden. Kleinschalig bedrijf met vriendelijke, gastvrije eigenaren en totaal niet opdringerig. Ik wilde de auto graag al paar dagen later in bezit hebben vanwege vakantie maar dat was ook geen probleem. Auto is netjes afgeleverd volgens de afspraken en niet geheel onbelangrijk, de auto rijdt geweldig! Al met al een uitermate prettige ervaring en zeker een aanrader!

• Betrouwbaarheid

Deze week mijn aygo ingeruild voor een Peugeot 208. Rijd tot nu tot goed. Goede service en vriendelijk geholpen

Professioneel en betrouwbaar Autobedrijf

Ik heb bij Auto's Bij Verheij een zeer goede auto gekocht welke geheel aan de beschrijving op Auto Trader voldeed. Ik werd zeer gastvrij onthaald door Marco en zijn vrouw. De koop, tenaamstelling en aflevering ging soepel en vlot. Het is een klein doch zeer overzichtelijk autobedrijf waar ze echt nog tijd voor je inruimen!

• Betrouwbaarheid

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Familie bedrijf met super vriendelijke en enthousiaste mensen. De service en kennis is hoog en alles wordt netjes afgehandeld. Ik heb mijn eigen auto ingeruild voor een andere die ik via internet heb gevonden bij hun. Ik ben zeer tevreden over hoe alles snel en vakkundig is verlopen. Ik raad dit bedrijf dan ook zeker aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige echtpaar als eigenaren. Runnen het bedrijf echt samen. Mooie autos en geven betrouwbare informatie. Prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief.\r\nTrefwoorden, deskundig, betrouwbaar, gezellig, aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk, nemen de tijd, niets is te veel moeite.

• Deskundigheid N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuk contact\r\nPa en ma Verheij stralen als ze gezellig over de zaak praten.\r\nLeuk en vriendelijk dat mag ik wel\r\nPs ff nog even over de sproeier achter bellen komt geen water uit 🙄\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, eerlijk en meedenkende mensen. We zijn zeer goed geholpen, maar konden op dat moment niet vinden wat ze zochten. Goede kwaliteit - prijsverhouding en historie van auto\'s aanwezig. Ga gerust eens langs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring gehad met de aankoop van mijn auto. Klantvriendelijk en deskundig en duidelijke uitleg bij de koop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen..vriendelijke verkoper !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn familie bedrijf. Heeft onze Zafira afgeleverd zoals was afgesproken. ongedwongen sfeer bij aankoop auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk en goede service.

Over Auto's Bij Verheij

Auto's Bij Verheij: occasions van dealerkwaliteit! De auto's worden door ons persoonlijk geselecteerd en ingekocht.