• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voorop gesteld dat dit niet mijn stijl is om te oordelen over een bedrijf. Maar vandaag toch wel het ergste meegemaakt sinds lange tijd.\r\nEen totaal gebrek aan klantfocus en vertrouwen in de klant maakte dat ik zeer schrijnende/komische reacties van de leidinggevende kreeg:\r\n1. de werkbon is de waarheid en niet de klacht van de klant. Gevolg veel kosten en medewerkers die in hun hemd staan. Vriendelijke monteurs overigens\r\n2. tijdens het verplaatsen van de auto werd ik zowat de auto uitgehaald om te vragen waar ik naar toe ging. Stel je voor dat ik weg zou rijden zonder te betalen\r\n3. na het betalen van de hoge rekening kwam de leidinggevende nog even langs om de rekening te checken die een collega had gemaakt. Ze vond het bedrag namelijk aan de lage kant en had weinig vertrouwen in de kassier blijkbaar\r\nHet is triest als je te horen krijgt: u mag ook weggaan met de auto zoals hij nu is toen ik vroeg waarom de eigenlijke reparatie na 4 uur nog niet had plaatsgevonden. \r\nKortom mijn eerste bezoek aan dit bedrijf is ook gelijk de laatste. Ondanks het vermaak om de hilarische bedrijfsvoering. Dat is ook wat waard natuurlijk.\r\nGraag geen enkele reactie vanuit het bedrijf op deze beoordeling. Doe er mee wat je wilt en zorg dat je klant voorop komt te staan.\r\n

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niet erg service gericht. Toonde weinig interesse in accuut probleem.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service, ook na de aankoop! Alle medewerkers zijn erg kundig en betrokken.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Miscommunicatie, afspraken niet nakomen, slecht uitgevoerde reparaties, niet serieus omgaan met de klant, zaken anders voordoen dan ze zijn en zegt specialist te zijn, maar maakt dat zeker niet waar. Verbergt zich achter excuses flink financieel benadeelt door aankoop.Ongelooflijk wat bedrijf durft op te leveren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima in orde

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door mijn maat gek geworden op de Range Rover. Zo ook bij dit bedrijf terecht gekomen. Hier wordt je niet als klant behandeld, maar als gast. Waar zie je dat nog?

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn range rover wilde niet meer starten, netjes door de berger gebracht bij bas van slooten. Het bleek een probleem te zijn met het stuurkolom. Ipv dure reparatie hebben ze eerst contact gehad met land Rover UK en hebben hier een nette bypass oplossing gevonden en het werkt perfect. Monteurs en eigenaar weten waar ze over praten en hebben geen 9 tot 5 mentaliteit. Klopt er iets niet dan lossen ze het gelijk op. Ook de innerlijke mens komt bij de grote gastvrijheid niets te kort ook de kinderen vonden het fantastisch. Al met al naast een bulk en kennis en expertise word er ook echt aan de klant gedacht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf plezierig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laagdrempelig en service hoog in het vaandel tegen schappelijke prijzen. Top dus

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor garantie stuurpomp (welke 3 x vervangen is) als nieuwe eigenaar de auto aangeboden ter reparatie. Onderzoek wees uit, dat er lucht in het systeem zat, en verder werd er niets gedaan. Auto is door mijn garage opgehaald en verder onderzocht. Er bleek een zeefje in het vloeistofreservoir verstopt te zijn, waardoor de pomp valse lucht aanzoog. GEWELDIGE SPECIALISTEN BIJ VAN SLOOTEN, GEEN SERVICE EN GEEN DESKUNDIGHEID.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 10 jaar trouwe klant bij dit bedrijf omdat wordt gewerkt met een warm hart voor de Land Rover. Daardoor experts en deskundig met deze prachtige automobielen. Alleen Bas van Slooten garage mag asn mijn Range Rovers sleutelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke en zeer vakkundig geholpen, duidelijk en helder in communicatie, ook over de verwachte kosten, had een technisch moeilijke storing in mijn range rover, alles opgelost in no time \r\ndus zeer tevreden, monteurs zijn liefhebbers & ervaren professionals op gebied van deze auto\'s \r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Bas van Sloten gaan ze voor service. Gewoon een top team!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op doorreis naar frankrijk electronica probleem met de Defender. Ondanks drukte en vele werkzaamheden in de werkplaats een moment gevonden om euvel te verhelpen.\r\nEnthousiste monteurs en eigenaar van de zaak.\r\nVakbekwaam en probleemoplossende aanpak van de reparatie. Ondanks een vol uur aan arbeid werd er nauwelijks tijd in rekening gebracht. Hulpvaardigheid stond hoger op de prioriteitslijst dan geld verdienen!!!\r\nDit bedrijf verdient een klanttevredenheids prijs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaringen met dir bedrijf zijn prima. Vriendelijk personeel en niet te beroerd om zaken goed uit te leggen. Wij voelen ons wanneer wij in de garage zijn heel welkom. Onze ervaring met Bas in tegenstelling tot de Cito is geweldig wij voelen ons door hen gewaardeerd en hebben veel vertrouwen in het werk van de monteurs van de garage.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte communicatie tijdens reparatie, ongevraagd onderdelen vervangen. Hadden 2 keer zoveel uur geschreven dan voorraf begroot.Beperkte kennis en bij een rekening van meer dan 4000 euro nog 250 euro aan onderzoekskosten berekend Ik had veel beter naar een landrover dealer kunnen gaan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief. Staan altijd klaar voor de klant. Echt het gevoel, dat je niet belazerd wordt. Open en eerlijk bedrijf. Deskundige monteurs. Vlak voor de zomervakantie een storing in elektrisch systeem van mijn Disco. Ik was nog geen klant van Bas, maar de merkdealer kon mij niet helpen en zei doodleuk, dat ze geen tijd hadden om mij te helpen. Ik naar Bas, en hij heeft mij gelijk geholpen en de storing opgeheven. Ik vroeg wat de kosten waren, en hij zei: Geen kosten, fijne vakantie. Dit zegt genoeg, denk ik.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gaan verder daar waar het voor de gemiddelde merkdealer ophoud.