Goed!!

We hebben daar een mooie auto gekocht. Bij aflevering brandde het motormanegement lampje; dit is vervolgens adequaat opgepakt en verholpen ondanks dat we de auto zonder garantie hadden gekocht!! Afspraak gemaakt en een gratis leenauto terbeschikking gesteld. De auto had nog een mankement en dat is vervolgens ook opgelost en daar werd een kleine vergoeding voor gevraagd. Ook geen probleem echter was het niet helemaal oké.we hebben over en weer wat app contact gehad. Dit laatste leverde echter wat problemen op que interpretatie van het geschrevene. Het geld van de reparatie is keurig teruggestort. Wij helaas met gemengde gevoelens uit elkaar gegaan. (Lering; toch beter om telefonisch contact te hebben dan via de app om zo het geschreven woord niet tot verkeerde interpretatie kan leiden) De service die wordt geleverd is goed en ik zou daar ondanks alles toch wederom een auto kopen! Kortom ; prima service en joviale eigenaar!!!

Ondeskundig en onprettige omgang

Aanschaf gebruikte auto die ik uiteindelijk niet genomen heb. Bij aankomst gaf de eigenaar aan dat hij me niet in de auto wilde laten rijden omdat ik teveel vragen volgens hem stelde. Hij komt heel onprettig en onbekwaam over. Uiteindelijk mocht ik 10 minuten in hun dorp rijden maar geen autosnelweg en daar heb ik een afstand afgelegd van 11 uur reizen om de auto in kwestie te beoordelen. Ongelofelijk, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Nee ik raad niemand dit bedrijf aan. Mijn ervaring hiermee is ronduit slecht.

Hele vriendelijke mensen , mooie auto's te koop voor ook mooie prijzen zeker niet duur.

Hele vriendelijke en behulpzame mensen bij garage Veenstra in Apeldoorn. Mooie en goede auto's te koop. En de prijzen voor de auto's daar zijn ook zeker niet duur. En echt nogmaals mooie en nette auto's worden daar verkocht. Dus mocht u een auto zoeken dan echt een aanrader om naar garage Veenstra aan de Lage Brink in Apeldoorn te gaan.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komen er al 7jaar echt een top garage en vakkundige monteurs en altijd vriendelijk

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige omgang, goede afspraken en denken mee met de klant.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een goede occasion gekocht, afspraken werden keurig nagekomen en tijdige aflevering.\r\nVlot en eerlijk handelen, prima garantie.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf! Erg klant vriendelijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring is dat het een bedrijf is waar de klanten voorop staan. Vriendelijk personeel en zeker een aanraden waard om eens te kijken als je een auto zoekt of een garage

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en klantgerichtheid bij de aanschaf van een occasion. Auto werd netjes afgeleverd, zonder mankementen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette zaak met vriendelijke en meedenkende eigenaar. Geeft eerlijke prijzen terug bij inruil.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed voor elkaar ga er altijd heen voor onderhoud van onze auto
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen Januari heb ik mijn Golf ingeruild voor een BMW 3-Serie bij Auto Veenstra. Het contact was erg prettig. Smiddags gebeld en savonds kon ik de auto al komen halen. Met de auto zelf heb ik ondertussen al 40000 kilometer gereden en dat naar volle tevredenheid.\r\n\r\nTop auto, Top Service!