Met koffie ontvangen in een gemoedelijke sfeer

Gisteren n seat arosa gekocht voor een zeer scherpe prijs. Wil hierbij leffert nog bedanken voor de service en vriendelijkheid. Wagen loopt als n zonnetje!!

Uitstekende garage

We hebben voor de 2de keer een auto gekocht…Deze auto had bij gebruik vd airco een lekke slang, belletje gedaan en zijn kosteloos door hun geholpen Goede service en fijn geholpen top Zijn heel tevreden met de auto

Verkeerde bedrijf beoordeeld. Zeer goede communicatie

Zeer goede communicatie, ondanks dat ik een verkeerde beoordelingen had geschreven m.b.t. een ander bedrijf, waren ze toch bereid om me te helpen. Bedankt!

Direct actie

Na stil te komen staan met mijn auto, gebeld er staat direct een leenauto klaar. Auto nagekeken de volgende dag. Weer top service!!!!!!! Er wordt echt met je geleefd en gedacht.

Top garage

Had Peugeot gekocht bij Veenstra, en had na een week wat reparatie aan mijn auto, dat is kosteloos gerepareerd door Veenstra, dat vind ik grote klasse als auto bedrijf, en het waren ook vriendelijke mensen

Klant vriendelijk perfecte service

Auto was nog even keurig gewassen toen wij voor een proefrit kwamen. Prijs met inruil was prima. Na 1 week 2 kleine dingen keurig kosteloos gemaakt. Vriendelijk in omgang. Erg tevreden met dit bedrijf.

Zeer slecht en onvriendelijk

Ze hebben mij een auto uit 2007 verkocht na een dag had ik geen olie druk meer de moter was op zij een andere garage ik mocht er niet meer mee rijden Slecht behadeld de verkoper is snel erg kwaad als je hem er op aan spreekt

Fijn contact, komt afspraak na.

Vandaag terug geweest omdat mijn autoradio niet goed werkte. Leffert ( eigenaar)heeft iemand die bekwaam is geregeld om de radio te vervangen. Super fijn

Net niet gekocht, maar lag niet aan het bedrijf !

Ondanks dat we de auto niet gekocht hebben (de klik was er net niet) Wouden we toch even kwijt..... Wat zijn wij goed en eerlijk geholpen ! Dat alleen is meer dan een dikke pluim waard ! Het bedrijf heeft voor ons in de toekomst "de voorkeur" gekregen. ...vriendelijk, oprecht, geen poes pas en neemt ongedwongen de tijd... Top !

Een familie bedrijf waar de klant nog centraal staat.

Je wordt vriendelijk geholpen en te woord gestaan. Leffert, de eigenaar, komt zijn afspraken na. Aan mijn gekochte auto waren wat dingetjes mis; na het te hebben aangegeven werd dit gemaakt. Wil je een betrouwbare goed geprijsde auto, dan is Auto Veenstra gevestigd aan de Lage Brink 64 zeker een aanrader.

Een goed bedrijf. En eerlijk. Goede surfers Ik raad het een ander ook aan. Zou zeker terug komen. Om een auto weer.

Een top ervaring

Ik kwam hier om een auto te kopen. De eigenaar was heel eerlijk over de auto en heeft een goede uitleg gegeven. Ik raad dit bedrijf aan voor iedereen die nog een auto zoekt. Ik zou hier zeker nog een auto kopen!

Top garage goede service en een goede prijs

Top garage goede service en een goede prijs

Top service

Met een heerlijke bak koffie & een goed praatje en super auto gekocht ! Rijdt er al 2 jaar mee zonder problemen!!

Goed!!

We hebben daar een mooie auto gekocht. Bij aflevering brandde het motormanegement lampje; dit is vervolgens adequaat opgepakt en verholpen ondanks dat we de auto zonder garantie hadden gekocht!! Afspraak gemaakt en een gratis leenauto terbeschikking gesteld. De auto had nog een mankement en dat is vervolgens ook opgelost en daar werd een kleine vergoeding voor gevraagd. Ook geen probleem echter was het niet helemaal oké.we hebben over en weer wat app contact gehad. Dit laatste leverde echter wat problemen op que interpretatie van het geschrevene. Het geld van de reparatie is keurig teruggestort. Wij helaas met gemengde gevoelens uit elkaar gegaan. (Lering; toch beter om telefonisch contact te hebben dan via de app om zo het geschreven woord niet tot verkeerde interpretatie kan leiden) De service die wordt geleverd is goed en ik zou daar ondanks alles toch wederom een auto kopen! Kortom ; prima service en joviale eigenaar!!!

Ondeskundig en onprettige omgang

Aanschaf gebruikte auto die ik uiteindelijk niet genomen heb. Bij aankomst gaf de eigenaar aan dat hij me niet in de auto wilde laten rijden omdat ik teveel vragen volgens hem stelde. Hij komt heel onprettig en onbekwaam over. Uiteindelijk mocht ik 10 minuten in hun dorp rijden maar geen autosnelweg en daar heb ik een afstand afgelegd van 11 uur reizen om de auto in kwestie te beoordelen. Ongelofelijk, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Nee ik raad niemand dit bedrijf aan. Mijn ervaring hiermee is ronduit slecht.

Hele vriendelijke mensen , mooie auto's te koop voor ook mooie prijzen zeker niet duur.

Hele vriendelijke en behulpzame mensen bij garage Veenstra in Apeldoorn. Mooie en goede auto's te koop. En de prijzen voor de auto's daar zijn ook zeker niet duur. En echt nogmaals mooie en nette auto's worden daar verkocht. Dus mocht u een auto zoeken dan echt een aanrader om naar garage Veenstra aan de Lage Brink in Apeldoorn te gaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komen er al 7jaar echt een top garage en vakkundige monteurs en altijd vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige omgang, goede afspraken en denken mee met de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een goede occasion gekocht, afspraken werden keurig nagekomen en tijdige aflevering.\r\nVlot en eerlijk handelen, prima garantie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf! Erg klant vriendelijk.