Super service!!

Auto gekocht zonder garantie en had binnen week allemaal foutcodes. Ze zeiden kom hier maar dan lossen we het op en binnen 3 werkdagen was de auto weer klaar zonder problemen en zonder kosten. Ben super tevreden hoe ze dit opgelost hebben. Dat is pas service!

Correct en vlot geholpen

Ons aangemeld voor een proefrit. De auto stond op het afgesproken tijdstip klaar. Eerst rijden, dan praten. De verkoper reageert correct op vragen en opmerkingen, zonder gladde verkooppraatjes. Voor onze inruil-auto reële prijs gekregen.

Duidelijke afspraak over de prijs goede vakbekwame monteurs en op de afgesproken tijd klaar en terug gebeld en de auto stond erook weer mooi schoon bij toppie Autobedrijf Veenstra wordt zeer gewaardeerd vanaf deze kant en weer een klant erbij

Goede service, vriendelijk.

Mocht u een auto willen dan bent u op het juiste adres.

Goed en behulpzaam.

Net een citroen C4 bij hun gekocht. Eigenaar komt vriendelijk en betrouwbaar over. Na testrit en een goede prijs voor mijn Chevrolet aveo tot een aankoop gekomen. Enige minpuntje was dat de airco het niet deed. Een paar dagen later terugkomen en was snel opgelost. Bedrijf komt bij mij betrouwbaar en vriendelijk over. Ik zou persoonlijk hier weer een auto kopen.

Snelle reactie en goede ervaring

Contact via de mail verliep prettig, bij proefrit werden we vriendelijk geholpen en kregen we alle tijd om een proefrit te maken. Zeer duidelijke en fijne communicatie. We kijken er naar uit om de auto op te halen.

Prettige ervaring, super tevreden.

Bij bezoek voor proefrit direct vriendelijk geholpen. Dit heeft mede geholpen om over te gaan tot de aankoop. Bij het ophalen van de auto weer dezelfde ervaring. De 'openstaande' punten voor aflevering zijn netjes aangepakt. Al met al super tevreden.

Vlot geholpen, goed gevoel

Zonder afspraak proefrit gemaakt. Hadden gelijk goed gevoel over de auto, en naderhand ook over het bedrijf. Alles verder prima afgehandeld.

Best service that I have had in Holland

Workmanship was very good and well informed

• Would you recommend us? Yes

hij is prima

Ik had ze verkeerd beoordeeld we waren allebeide boos op elkaar vanwege de p 307 uit 2007 als de garage houder gelijk vriendelijker was geweest dan was er niks mis gegaan en hij had zonder probleemen te zoeken alles goed had geregeld en gelijk een nieuwe db riem had in gezet was het niet zo gelopen Ik beid mijn excus aan voor mijn boosheid toen zand er over

Garage waar de klant nog koning is.

Ik kwam hier voor de eerste keer bij toeval terecht. Ik wilde mijn auto inruilen en bij Veenstra hadden ze een auto staan die ze pas binnen hadden. Koop was snel gesloten zonder blikken of blozen en werd geweldig vriendelijk geholpen. Twee dagen later kreeg ik een storingsmelding op het dashboard. Mis dus en balen. Ik heb de auto uit laten lezen bij een andere garage dit ook mede door de afstand. De katalysator defect was de conclusie. Nou daar sta je dan , wat moet je. Ik heb Veenstra gebeld met als antwoord: Meneer wij zijn niet moeilijk en wisten dit ook niet. Komt u maar langs en wij verhelpen het en lossen het op. Dat is service van de bovenste plank. Ik ben s,morgens rond 10 uur volgens afspraak aangekomen en werd ontvangen met koffie. Daarna werd ik direct geholpen en de nieuwe katalysator werd uit de doos gehaald. Helaas paste deze niet en na het bleek een verkeerd type. Wederom geen gemekker of gezeur, een leenauto met volle tank stond voor me klaar en ik zou gebeld worden als de auto klaar was. Dat is service van grote klasse. Het was de eerste keer voor mij auto Veenstra, maar zeker niet de laatste keer. Hier geld echt klant is koning, maar je moet je ook als koning gedragen.

Met koffie ontvangen in een gemoedelijke sfeer

Gisteren n seat arosa gekocht voor een zeer scherpe prijs. Wil hierbij leffert nog bedanken voor de service en vriendelijkheid. Wagen loopt als n zonnetje!!

Uitstekende garage

We hebben voor de 2de keer een auto gekocht…Deze auto had bij gebruik vd airco een lekke slang, belletje gedaan en zijn kosteloos door hun geholpen Goede service en fijn geholpen top Zijn heel tevreden met de auto

Verkeerde bedrijf beoordeeld. Zeer goede communicatie

Zeer goede communicatie, ondanks dat ik een verkeerde beoordelingen had geschreven m.b.t. een ander bedrijf, waren ze toch bereid om me te helpen. Bedankt!

Direct actie

Na stil te komen staan met mijn auto, gebeld er staat direct een leenauto klaar. Auto nagekeken de volgende dag. Weer top service!!!!!!! Er wordt echt met je geleefd en gedacht.

Top garage

Had Peugeot gekocht bij Veenstra, en had na een week wat reparatie aan mijn auto, dat is kosteloos gerepareerd door Veenstra, dat vind ik grote klasse als auto bedrijf, en het waren ook vriendelijke mensen

Klant vriendelijk perfecte service

Auto was nog even keurig gewassen toen wij voor een proefrit kwamen. Prijs met inruil was prima. Na 1 week 2 kleine dingen keurig kosteloos gemaakt. Vriendelijk in omgang. Erg tevreden met dit bedrijf.

Zeer slecht en onvriendelijk

Ze hebben mij een auto uit 2007 verkocht na een dag had ik geen olie druk meer de moter was op zij een andere garage ik mocht er niet meer mee rijden Slecht behadeld de verkoper is snel erg kwaad als je hem er op aan spreekt

Fijn contact, komt afspraak na.

Vandaag terug geweest omdat mijn autoradio niet goed werkte. Leffert ( eigenaar)heeft iemand die bekwaam is geregeld om de radio te vervangen. Super fijn

Net niet gekocht, maar lag niet aan het bedrijf !

Ondanks dat we de auto niet gekocht hebben (de klik was er net niet) Wouden we toch even kwijt..... Wat zijn wij goed en eerlijk geholpen ! Dat alleen is meer dan een dikke pluim waard ! Het bedrijf heeft voor ons in de toekomst "de voorkeur" gekregen. ...vriendelijk, oprecht, geen poes pas en neemt ongedwongen de tijd... Top !

Een familie bedrijf waar de klant nog centraal staat.

Je wordt vriendelijk geholpen en te woord gestaan. Leffert, de eigenaar, komt zijn afspraken na. Aan mijn gekochte auto waren wat dingetjes mis; na het te hebben aangegeven werd dit gemaakt. Wil je een betrouwbare goed geprijsde auto, dan is Auto Veenstra gevestigd aan de Lage Brink 64 zeker een aanrader.

Een goed bedrijf. En eerlijk. Goede surfers Ik raad het een ander ook aan. Zou zeker terug komen. Om een auto weer.

Een top ervaring

Ik kwam hier om een auto te kopen. De eigenaar was heel eerlijk over de auto en heeft een goede uitleg gegeven. Ik raad dit bedrijf aan voor iedereen die nog een auto zoekt. Ik zou hier zeker nog een auto kopen!

Top garage goede service en een goede prijs

Top garage goede service en een goede prijs

Met een heerlijke bak koffie & een goed praatje en super auto gekocht ! Rijdt er al 2 jaar mee zonder problemen!!