Garage waar de klant nog koning is.
Ik kwam hier voor de eerste keer bij toeval terecht. Ik wilde mijn auto inruilen en bij Veenstra hadden ze een auto staan die ze pas binnen hadden. Koop was snel gesloten zonder blikken of blozen en werd geweldig vriendelijk geholpen. Twee dagen later kreeg ik een storingsmelding op het dashboard. Mis dus en balen. Ik heb de auto uit laten lezen bij een andere garage dit ook mede door de afstand. De katalysator defect was de conclusie. Nou daar sta je dan , wat moet je. Ik heb Veenstra gebeld met als antwoord: Meneer wij zijn niet moeilijk en wisten dit ook niet. Komt u maar langs en wij verhelpen het en lossen het op. Dat is service van de bovenste plank. Ik ben s,morgens rond 10 uur volgens afspraak aangekomen en werd ontvangen met koffie. Daarna werd ik direct geholpen en de nieuwe katalysator werd uit de doos gehaald. Helaas paste deze niet en na het bleek een verkeerd type. Wederom geen gemekker of gezeur, een leenauto met volle tank stond voor me klaar en ik zou gebeld worden als de auto klaar was. Dat is service van grote klasse. Het was de eerste keer voor mij auto Veenstra, maar zeker niet de laatste keer. Hier geld echt klant is koning, maar je moet je ook als koning gedragen.