nooit meer

van de week er na toe, idd netjes ontvangen zo als de meeste reacties hier bekertje koffie erbij. Rondje rijden en op de brug zoeken plaat demonteren en weer terug monteren met slagtol bouten scheef er in. Toen maar zelf het vast gezet ivm stellen (zelf in bovag garage gewerkt ) de medewerker ging beginnen C clip schoot weg okay kan gebeuren. Zoeken, bij de garage er naast werd clipje gehaald en werd de boel aangesloten, spoelen ging prima tijd voor de carter pan. Bevestiging plaat demonteren en de medewerker vertelde mij dat hij nog nooit aan zon auto gewerkt heeft. Geen probleem vertelde ik, deze is net klaar ben er een jaar mee bezig geweest as, onderstel, motorisch alles zelf vernieuwd voor 7000 euro aan onderdelen besteld en gemonteerd. Ik help je wel mee, geen probleem dus pan los en toen moest die er af en daar kwam de leidinggevende jongere en vertelde zijn collega dan laat je het filter maar zitten, pardon jongen ik kom hier om mijn bak te laten spoelen de wagen heeft 140.000 km ik maak een afspraak om alles te doen dus me bak spoelen en vullen met nieuwe olie om vervolgens door een vuil filter heen te gaan gaat niet gebeuren. de leidinggevende liep weg en dat moet ik die gene nageven die het werk uitvoerde ( heb hem ook tientje tip gegeven) hij ging gewoon doen wat volgens de afspraak moest gebeuren. Alleen de laatste bout weer scheef met dat slagtolletje dus er in en er uit waar op ik uitlegde aub met de hand net er in draaien (was nog steeds scheef) en dan grote schroevendraaier er achter en rechtzetten dat lukte en toen vast gedraaid. In totaal 3 uur daar geweest vandaag even onder de wagen gelegen en ja hoor pan lekt, dus binnenkort maar zelf een nieuwe pakking plaatsen zonder vet en met beetje vloeibare pakking, doppen set en geduld Jammer grt Lee

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

nooit verwacht

ik heb een Alfa Stelvio 2.0T uit 2018 met 83.000km op de teller. met opschakelen vanaf stilstand trilde de auto licht bij het doorschakelen van 1 naar 2 en van 2 naar 3. Niet altijd maar voornamelijk als de ZF8 automatische versnellingsbakolie warm was. Bij Flushed eerst een rondje gereden om te bepalen wat er aan de hand zou zijn. Daarna de bakolie vervangen evenals de tussenbakolie en differentieelolie nu we toch bezig zijn. Tijdens proefrit geen verbetering gemerkt. Nu 2 dagen verder blijkt het dat na het "inrijden" van de nieuwe olie de trillingen voor 95% weg zijn. mooie bijkomstigheid is dat de auto opeens merkbaar sneller optrekt doordat de bak sneller reageert. Goed besteed geld en super blij mee.

fantastisch

van de bij Flushed langs geweest voor het spoelen van mijn Astra met automaatbak. Ontvangst zeer vriendelijk met een goeie beker koffie. Daarna ff stukje rijden om te controleren of het waarde had om de bak te spoelen, mijn problemen waren minimaal beetje bonken met terug schakelen. Dus auto op de brug en beginnen maar. Na een uurtje of 1,5 was alles gereed waarna we weer een ritje gingen maken. verschil was direct merkbaar. Nu een week later gaat het eigenlijk alleen maar beter dus ik ben erg tevreden. op alle vragen werd keurig antwoord gegeven, zodoende heb ik ook weer een en ander geleerd. Bedankt voor het spoelen van de automaatbak.

Alfa zf8hp

Na 240k kmers was het wel tijd voor een spoeling en verse olie en filter dus ben ik naar flushed gegaan. Ongeveer een half uur moeten wachten, afspraak was om 13:30 maar er werd begonnen aan de auto om 14:00. Het is mooi om te zien hoe er aan de auto gewerkt en je kan/mag alle vragen stellen. De automaat schakelt precies het zelfde maar hij deed het voor de spoeling ook al prima, dus het is meer een preventief ding. Enige puntje waar ik niet zo blij mee ben is dat de plastic carterpan inc filter van mijn versnellingsbak met een kleine slagmoer sleutel werd vast gerateld in plaats van netjes op moment werd gezet, uit ervaring weet ik dat deze wel eens kunnen scheuren dus ik zal dit zelf binnenkort opnieuw moeten doen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Secuur, vakkundig, betrokken, gastvrij.

Goede uitleg over het werkproces, De spoel resultaten laten zien, Netjes werken. lekkere koffie. Vriendelijke medewerkers. Top.

Heel deskundige mensen

Was zeer tevreden met Mnr Michell Heel duidelijk uitgelegd stap voor stap wat er allemaal gebeurd tijdens het spoelen van me automaatbak. Was bij locatie schiedam geweest. Service top!!! Zeker een aanrader

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn nieuwe adres voor toekomstige oliebeurten

Gisteren in Schiedam geweest voor het verversen van olie van de automatische transmissie van mijn Range Rover. Noah en Vincent gingen erg kundig te werk en legde me ook precies uit hoe zo een proces van reinigen en spoelen in zijn werk gaat. Klasse werk jongens, tot de volgende!

Professioneel werk

Eindelijk is mijn automaat geflushed! Mijn eigen garage heeft het meerdere keren geprobeerd bij een beurt, maar telkens kreeg ik te horen dat het toch niet gelukt was. De laatste keer zelfs dat het helemaal nergens meer mogelijk zou zijn, wegens gebrek aan de juiste adapters voor mijn 20 jaar oude auto. Ik heb het er toch maar op gewaagd en een afspraak gemaakt bij Flushed in Woerden. Ik liet mijn auto achter en verwachtte elk moment een telefoontje van kom hem maar halen, het gaat helaas niet lukken...maar na anderhalf uur waren ze volgens afspraak klaar en alles was gelukt! Wonderbaarlijk, hij rijdt weer als nieuw! Jammer wel dat ik dit niet eerder bij hun heb laten doen.

Ze zijn erg zorgvuldig met mijn oude Audi 80 omgegaan

Drain-and-fill met filter gedaan bij Flushed. Ze hadden nog een filter voor mijn oldtimer uit 87. Ik mocht meekijken en fotos maken en ze gaan heel voorzichtig met alles om. De aandacht voor het voertuig is oprecht en ze weten wat ze doen. Ik kom hier zeker terug na een paar duizend km voor een tweede drain and fill. De auto rijdt beter.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Volgens afspraak per mail geregeld

Alles met de mail geregeld en nagekomen De auto is erg goed uitgevoerd met de spoeling van de versnellingsbak bij de eerste meters voelde het goed de overbrengen van de bak gaat goed de motor is rustiger Ik ga de volgende keer weer terug als het nodig is

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super snelle en netjes geholpen als wat j vraag krijg je netjes antwoord op . zeker één aanrader Om hier langs te gaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top bedrijf met top mensen

Geen gelul weten precies waar ze het overhebben vakbekwaam doen hun werk uitstekend en je krijgt op elke vraag een eerlijk antwoord Testen de auto voor je weer gaat dus echt super Prijs en kwaliteit uitstekend

• Deskundigheid/Vakmanschap

Telefonische afspraak ging prima, Roos wist van de hoed en de rand, erg klantvriendelijke vrouw. Dat hoor je tegenwoordig niet veel meer. Vrijdags gebeld, dinsdag gespoeld. Afspraak voor de spoeling, alles keurig op tijd. Goed ontvangst door vriendelijke monteur, met een kop koffie erbij. Een merk waardig punt: Spoeling zou plaatsvinden inclusief het vervangen van het filter, dat staat ook op de rekening vermeld. Echter tijdens het afrekenen vroeg ik aan de monteur of er bijzonderheden waren en of het filter vervangen was. Hij gaf aan dat er geen bijzonderheden waren en dat het filter niet hoefde of niet kon vervangen worden. Voor mij niet duidelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Vlotte online afspraak en makkelijk aan te passen qua tijd een datum. Goede ontvangst, zorgvuldige medewerker, even gezamenlijk rijden om de bak te beoordelen. Koffie, Wifi, ik werk op mijn laptop terwijl de bak wordt gespoeld. Alles volgens plan. Daarna weer even gezamenlijk rijden. Auto trekt merkbaar directer en soepel. € 340,- gepind en klaar is Kees.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Auto rijdt weer perfect. Uitstekend geholpen.

Bij 170.000 km schakelde Volvo V70 Powershift heel slecht. Na spoelbeurt in Woerden was het een totaal andere auto. Bij 230.000 besloten preventief weer te spoelen (bakt voelde weer wat harkerig), deze keer in Schiedam. Super geholpen door Michel, alles netjes uitgelegd en laten zien. Na behandeling schakelt de Volvo weer boterzacht!

Super service !!!

Uitstekende service !!! Dank U !!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wordt zorgvuldig gewerkt en goed geadviseerd. Michel en collega zijn zeer betrokken en ethousiast. Automaat pakte na flushen duidelijk vlotter op.

Nette medewerkers vriendelijk

Alles naar wens verlopen. Alleen 1 dingetje ik zou een beschermhoes aanbevelen voor de stoel&automatten en stuurwiel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer klantgericht, vakkundig en een schone werkomgeving

Klantgericht, Professioneel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat een kennis en service is gewoon top.

Ik heb mijn audi q5 automaat laten flushen in het filiaal Schiedam. Michel bedankt wat een verschil. Een zeer schone garage ze houden het goed bij werken erg netjes. Alles wordt duidelijk verteld en je mag er gewoon bij zijn. Ik weet in het vervolg wel waar ik moet zijn. Vakkundig erg netjes en zeeeer klantvriendelijk. Ga zo door jongens. Ook zijn collega erg aardig en hulpzaam. Geeft ook goed advies en verteld ook als er andere mankementen zijn. Gewoon perfect

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en een "bak" aan kennis

Mijn RR Sport uit 2005 schakelde niet helemaal soepel en ook de bijgeluiden waren verontrustend. Enorm aardig ontvangen en tijdens het uitvoeren van het werk meegenen door het hele proces heen. Na de spoeling weer als een zonnetje.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professionals die zuinig omgaan met jouw auto!

Vandaag de automaatbak van mijn BMW Z4 laten reinigen en vullen met nieuwe olie bij Flushed in Schiedam. In één woord: fantastisch! Goed, snel en uitermate prettig geholpen, écht een aanrader! Voor een kritisch persoon als ik is het prettig dat er voorzichtig met mijn auto is omgegaan. Een méér dan prettige ervaring, dusverre dikke “10” voor dit bedrijf.

Top ervaring met mijn F-Type

Puur als preventief onderhoud, mijn F-Type's versnellingsbak geflushed bij Flushed Woerden. Vriendelijk ontvangen, mocht de gehele tijd meekijken en vragenstellen. En je voelt ook dat de versnellingsbak ietsjes soepeler schakelt en vooral met kickdown iets eerder respons geeft.

Super geholpen

Preventief mijn ZF8 bak laten spoelen. Had geen klachten maar merkte wel het verschil het schaken van de bak gaat nog een stuk soepeler. Super geholpen door de vak mannen in Schiedam.

Uitmuntend

Zeer correct bedrijf Mijn Polo gti dag laten fluchen Oliebeurt gelijk laten doen Werken netjes Bedankt en tot de volgende keer

Kuipersweg 1 a

3446JA Woerden

Over Flushed

Flushed is gespecialiseerd in de automaatbak spoelen. Wij zijn geen garage en doen geen andere activiteiten zoals: tuning of reparaties. Het voordeel hiervan is dat wij al onze tijd stoppen in het spoelen, waardoor wij over veel kennis beschikken en zeer professioneel te werk gaan. Ook kunnen wij scherpe prijzen hanteren. Onze methode van het spoelen van de automaatbak is gespecialiseerd: De gehele automaatbak inclusief koeler, leidingen, warmte wisselaar en koppelvormer gereinigd. De automaat wordt gespoeld terwijl de motor draait, wat zorgt voor een betere spoeling zonder complicaties. 95% van de oude vervuilde olie wordt tijdens het spoelproces verwijderd. De nieuwe verse olie voldoet aan de laatste eisen en laat uw automaat maximaal presteren. Wij werken op een zodanig milieu vriendelijke wijze, dat er geen olie verloren gaat. Deze professionele werkwijze zorgt dat de automaatbak op een correcte wijze wordt gespoeld voor een zeer scherpe prijs!