Great

Auto rijdt als nieuw

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hij schakelt weer als een zonnetje

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dacht ik heb de verkeerde auto !!!!

Afgelopen woensdag (28-09-22) bij de mannen van Flushed geweest en wat een ervaring zeg of dat ik in een nieuwe auto reed. Ik ben er dus erg blij mee en me auto ook. Dus twijfel niet of het werkt want het werkt ik kan weer min 60.000 km probleemloos rijden en dat goed voor de portemonnee want VW dealer in Den Hoorn wou het voor 885 terwijl ik daar vaste klant ben schaam je EDA bij Flushed was ik daar een van kwijt en ik kon er op wachten voor 350 euro incl alles. Dus mannen van Flushed bedankt en goede zaken verder ga zo door. Groeten, Ruud B een zeeeer tevreden klant.

Fantastisch bedrijf!

Automaat schakelde niet meer naar de 4, maar na de behandeling helemaal top!! Gezellig bedrijf en je kan er op wachten. Prijs kwaliteit echt een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Na deze spoelbehandeling rijdt de auto weer magnifiek. Toppie

Zoals deze jonge monteur zijn werk met zoveel vakkennis heeft uitgevoerd heb ik het gevoel dat ik de auto de eerste 5 jaar weer naar tevredenheid kan vertrouwen en gebruiken. GOED GEDAAN JOCHIE!!!!8

• Service N.v.t.

Hopelijk opgelost

Ik had al eerder een review geplaats dat ze er verkeerde olie in hadden gedaan en de auto ging trillen bij het optrekken. In Turkije hebben ze de olie met de juiste olie vervangen en de probleem was opgelost. Ze hebben mij verteld dat ik de factuur uit Turkije moest opsturen en dat heb ik gedaan en ben in afwachting om de betaling terug te krijgen. Zodra dat is gebeurd zal ik nog een review schrijven en vertellen of alles goed is afgelopen. Gelukkig is er onderzoek naar gedaan en kan ik de volgende keer zonder zorgen mijn automaatbak olie vervangen

• Deskundigheid/Vakmanschap

een welkome verbetering voor mijn auto(maat)

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel waarbij je alles met eigen ogen kunt volgen en wordt uitgelegd wat er gebeurd. Ik ben er helemaal blij mee en mijn Volvo ook ..

Professioneel en betrouwbaar

Klantgericht

Top vakmensen . Snelle service

Al 5 x een bak laten spoelen de afgelopen jaren, je kan meekijken als je wil om te zien wat er in zat en in gaat. Aardig en vakkundig personeel, aanrader!

Snelle service

Ik kon in de ochtend online een afspraak maken voor de zelfde dag in de middag. Na wat drinken aangeboden te hebben gekregen ging hij meteen aan de slag en was ook binnen 1.5 uur klaar zoals gepland. Mooi stukje vakwerk, dat mag gezegd worden. Na het pinnen werd de factuur via de mail gestuurd.

Specialisten in automatische transmissie

Gastvrij en specialisten aan het werk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goed, heeel vriendelijk, top service

Gewoon super goed

Zeer zinvolle investering

Professioneel, vriendelijk en met een goed resultaat. Aardige kerels die weten wat ze aan het doen zijn. Een kijkje in de keuken is bij de prijs inbegrepen. Geen spijt van deze investering. De bak schakelt weer als van ouds.

Super eerlijk

Super snel Eerlijk Vriendelijk

Aanrader

Onze beide auto’s preventief laten spoelen in Woerden - F48 X1 1.8dA en eerder onze F21 M135iA en tevreden van de service. Beter voorkomen dan genezen, want als je ziet welke smurrie er uit komt weet je dat longlife een fabeltje is….

TOO

Super vriendelijk geholpen. En een ondanks dat ik dacht dat m’n auto nog goed schakelde, schakelt hij nu nog beter. Dankjewel voor de service.

Gewoon fantasties

Erg super goed geholpen en het werk super goed gedaan. Erg blij mee. En zeker tot de volgende keer

Prima zaak

Vandaag mijn BMW laten doen, het lijkt dat hij nog mooier schakelt na deze verversing en spoeling. Ook leuk om te zien hoe alles verloopt tijdens zo'n spoel beurt.

Was perfect!

Prima service doen wat ze zeggen!

Perfect.

Vandaag bij flushed geweest om de automaat te spoelen van mijn bmw 320d. Auto bonkte weleens als die warm was of even mee had gereden. Na het flushen bij flushed is dit compleet verholpen. Zeker een aanrader!!!

Vriendelijke

Vriendelijke deskundige mannen en binnen 5 minuten koffie aangeboden met een tweede op de helft

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat mij het meeste op viel hoe zwart de olie was in de automaat.En normaal is de kleur ROOD .

Top service !

De hele behandeling mee mogen maken, met als eindresultaat een auto die weer schakelt als nieuw.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Na de spoelbehandeling werkt de automatische bak weer als een zonnetje! Prima bedrijf met een geweldige service.

prima volgens afspraak geholpen

De automaat bak van mijn Volvo S80 in Brummen laten spoelen. Aan het eind samen nog even het oliepeil gecontroleerd in dit geval onder de auto. De auto schakelt na de flush prima.

Over Flushed

Flushed is gespecialiseerd in de automaatbak spoelen. Wij zijn geen garage en doen geen andere activiteiten zoals: tuning of reparaties. Het voordeel hiervan is dat wij al onze tijd stoppen in het spoelen, waardoor wij over veel kennis beschikken en zeer professioneel te werk gaan. Ook kunnen wij scherpe prijzen hanteren. Onze methode van het spoelen van de automaatbak is gespecialiseerd: De gehele automaatbak inclusief koeler, leidingen, warmte wisselaar en koppelvormer gereinigd. De automaat wordt gespoeld terwijl de motor draait, wat zorgt voor een betere spoeling zonder complicaties. 95% van de oude vervuilde olie wordt tijdens het spoelproces verwijderd. De nieuwe verse olie voldoet aan de laatste eisen en laat uw automaat maximaal presteren. Wij werken op een zodanig milieu vriendelijke wijze, dat er geen olie verloren gaat. Deze professionele werkwijze zorgt dat de automaatbak op een correcte wijze wordt gespoeld voor een zeer scherpe prijs!