Hij rijdt weer als een zonnetje!

Begin augustus 2024 een tweedehands Nissan Qashqai gekocht uit 2017. Na korte tijd begon ik mij steeds meer te ergeren aan het stroef terugschakelen van de automatische versnellingsbak, zeker als ik na het minderen van vaart weer gas begon te geven. Op dat moment leek het wel of de automaat nog even snel moest terugschakelen naar een versnelling die paste bij de snelheid. Dat veroorzaakte steeds een korte trilling in de auto. Maar ook op de snelweg was er met regelmaat een soort 'hik' te voelen. Je zag en merkte dan heel even een dip in het toerental. De flushbeurt heeft dit probleem totaal opgelost. De Qashqai rijdt nu als een zonnetje. Echt boven verwachting! Flushed heeft mij uitstekend geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ze nemen de tijd voor je!

Ben er alleen voor een diagnose langs geweest. Snel geholpen en er werd zelfs door twee personen naar mijn wagen gekeken! Werd niet met een kluitje het riet in gestuurd! Waren ook eerlijk over de slagingskansen van het eventueel spoelen van mijn automaat. Het probleem was niet helemaal duidelijk (zelfs mijn Hondagarage wist niet goed wat ze ermee moesten!), gelukkig waren ze eerlijk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

zeer aardige en professionele klantenservice

Ik ben zeer tevreden, garage die het aanbevelen waard is

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gewoon goede service, vriendelijke medewerkers

Gewoon goed en kwaliteit werk

Topservice

Ik heb de hele procedure van het flushen mee kunnen kijken en alle uitleg gehad, proef gereden voor en na het flushen, ben zeer tevreden mijn 7G-tronie rijd weer als nieuw. Als extra service ook nog mijn motor management uitgelezen vanwege een storing. Bedankt Michel

Prettig en professioneel!

Aardige en vaardige monteur. Geïnteresseerd en werkt precies en netjes. Nu differentieel olie vervangen. Eerder al mijn ZF HP8 automaat naar volle tevredenheid laten verversen.

Top geweldig

Slechte ervaring

Automaat preventief laten spoelen bij Flushed. Auto schakelde vooraf soepel en zonder problemen. Preventief toch maar laten spoelen. Helaas stond ik binnen twee uur ná het flushen langs de kant met een automaat die bonkte en niet meer uit de eerste versnelling kwam. Auto schoot direct in noodloop. Flushed gaf aan dat als ik geen plas olie onder de auto zag, het niet aan hun ingreep kan hebben gelegen. Wel héél toevallig dat dit direct na het flushen gebeurt. Uiteindelijk na het bezoeken van verschillende garages, is gebleken dat de stekker lekte. Deze zou volgens de garage standaard bij dergelijke modellen vervangen moeten worden. Flushed hierop aangesproken, zij zijn van mening dat zij dit wel gecontroleerd hebben en deze niet lekte. Wat vreemd is, als je binnen 2 uur met pech langs de weg staat. Op de website raden ze evt. stekkerwissel aan, maar als leek krijg je daar tijdens de afspraak niets meer over te horen. Uiteindelijk dezelfde week nog met de auto op vakantie geweest en helaas in Spanje identiek dezelfde problemen. Garages in het buitenland zeiden allemaal hetzelfde: vermoedelijk is het flushen de aanjager geweest van de problemen en voortaan niet flushen/spoelen, maar gewoon traditioneel de olie laten verversen. Mogelijk revisie nodig of computer die defect is geraakt door de lekkende olie. Conclusie: vakantie in de soep gelopen en een automaat die bakken met geld kost. Flushed was uit coulance ook niet bereid om financieel tegemoet te komen in de rekening die bij hen is betaald. Had al mijn twijfels met het spoelen, ná deze ervaring raad ik het persoonlijk af. Automaatolie traditioneel laten verversen is een betere oplossing. Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat flushed mij wel iedere keer netjes te woord stond en het werk dat zij verrichten op een nette manier doen.

Goede service, klantvriendelijk, professioneel

Gewoon goede service, door mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Duidelijke uitleg gehad over de werkzaamheden, lekker kopje koffie tijdens het wachten. Automaatbak BMW E60 laten spoelen en voorzien van nieuwe olie en filter. Heb er een stukje voor moeten rijden, en kom hier zeker weer terug. Zeker aan te raden. Flushed bedankt!

Professioneel, gastvrij en deskundig

Het flushen van mijn automaat is met aandacht uitgevoerd. Ook nog voldoende ruimte voor vragen. Auto schakelt weer als een zonnetje!

Vloeiend!

Vakkundige behandeling door opgewekte professionals. Resultaat is uitstekend soepelheid in de automaat. Bedankt!

5000% verbetering

Ik heb zowel de versnellingsbak laten spoelen als een motorreiniging uit laten voeren bij Flushed in Brummen. Medewerker was zeer kundig en legde ook uit wat het aan het doen was. Liet ook de kleur van de olie zien die uit de versnellingsbak kwam (bruine smurrie). Bij het wegrijden voelde ik al verandering maar vandaag bij een lange rit over landweggetjes, dorpjes en snelwegen was het verschil echt voelbaar. Betere reactie op de kickdown,sneller op en afschaffen.... oftewel zoals het hoort... Dit was mijn eerste bezoek aan Flushen maar na 80.000 km (of andere auto) kom ik zeker weer langs. Het geld meer dan waard!

Goede service en kwaliteit

Gebruikte Subaru gekocht en preventief laten spoelen i.v.m. behoud van de automaatbak en niet wetende automaat het reguliere onderhoud heeft gehad. Automaat bak werkt zoals deze zou moeten. Na de spoel beurt bij flushed in Woerden rijdt de auto soepeler en schakelt nog vloeiender op en af. Wat mij betreft de prijs van het spoelen en voor het behoud van de automaatbak zeker de moeite waard.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen met een direct merkbaar verschil.

Goed geholpen in woerden, Mijn bmw 318 uit 2012 laten spoelen inclusief filter vervangen. Klein slipje in de bak is na 100 km helemaal weg, hij schakelt weer perfect en lijkt meer vermogen te hebben.

Uitstekend geholpen

SQ5, met 190k op de teller. De 8V tiptronic laten flushen en differentieel olie vervangen. Geholpen door Noa, die bij elke stap uitlegde wat ie deed en waarom. Had reviews gelezen dat alles met de schroeftol werd gedaan, Noa ging uiterst zorgvuldig te werk, kan niet anders zeggen. Er was geen probleem met de bak, schakelt nog steeds fijn. In D boterzacht, in sportstand was ie iets hakerig, maar lijkt nu soepeler te schakelen (vooral bij terugschakelen). Kortom, aanrader.

Rijd weer super!!

Perfect geholpen.. de medewerker was vakbekwaam en liet ons ook de stappen in het proces mooi zien.. enige minpuntje was dat er geen koffieautomaat was..

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super service, vriendelijk personeel, koffie.

Aardig personeel, vlotte service, koffie gehad. Top ervaring

Oliebeurtje zo gepiept

Ging prima, volgende keer weer langs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op 28 aug. Een afspraak ingepland om 15.00 om 13.30 ben ik gebeld door het filiaal in Schiedam of ik eerder kan en wil komen, om 2 uur was ik er en mijn auto werd na een bak koffie meegenomen voor een proefrit waar geen vreemde dingen uit kwamen. Auto is op de brug gereden en mij is alles uitgelegd wat is zou gebeuren. De oude olie zag er uit als smeerolie ...zo zwart, er is een nieuw filter geplaatst en de nieuwe olie verdween in de bak. Toen het kannetje leeg was is er nog handmatig olie gepeild en bijgevuld, waarnaar er nog een proefrit volgde. Top jongens voor de vriendelijke en informatieve tijd. Ronald

Uistekend

Perfecte service en uitleg!!!

Professioneel, snel en netjes

Bij flushed in Brummen werd ik heel goed, professioneel en netjes geholpen. Bedankt.

Geheel volgens verwachting

Werd exact op afgesproken tijd geholpen waarvoor alleen al 5 sterren Kreeg vriendelijke ontvangst incl koffie Beide auto’s (RAM 1500 en MERCEDES VIANO) werden bijna tegelijkertijd aangepakt en zelfs een lekkende stekker vd automaat werd opgemerkt en vervangen. Het bleek echt wel vreselijk nodig (veel ijzer deeltjes in de veel te donkere olie) ook al hadden we nog geen klachten gevoeld betreffende het schakelen. Beide auto’s werden ook nog Carbon geflushed en zo konden wij weer huiswaarts keren met een merkbaar frisse motor en bak. Wij kwamen helemaal uit Drenthe maar absoluut geen spijt en een stuk professioneler dan wat wij in onze eigen omgeving hebben ervaren Team Flushed Woerden bedankt en met name Roeland zelf uiteraard Kortom: een aanrader 5 sterren

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijk. Er wordt met kennis en met en beleidt aan de auto gewerkt. Er wordt tijd voor je genomen en geven je eerlijk advies over wat wel of niet nodig is.

Verstand van zaken!

Mijn BMW F10 528i met ZF8 bak laten spoelen en verse olie plus filter laten plaatsen in Schiedam. Vriendelijk, duidelijk en heldere uitleg. Auto reed goed maar na de spoeling/verversing weldegelijk een verschil! Echt een aanrader en kom zeker terug!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne mensen die er werken.

Ik ben op dinsdag 20 september bij flushed geweest. Ik had een afspraak voor mijn automaatbak en stuur huis van een Mercedes c180 2004. Ik heb mijn moter van de auto ook maar in eens door laten spoelen. De mannen die er werken zijn ook heel eerlijk. Ze pijlde de olie van het stuur huis en ze zijde dat het nog niet nodig was. Ze zijde dat het toch weer 85 euro schide toch moor dat ze niet oplichten. Top dus ze hebben de bak doorspoelt nieuwe olie filter nieuwe rubberen rand tussen het blok en deksel en nieuwe ilse filter boven in het blok. Je mag er bij zijn . Ze leggen alles uit. Her zijn hele fijne mensen top zaak . En ze zeggen de prijs en daar zit alles bij . Niet achter af dat er nog olie of zober bij komt. De auto rijdt weer zo fijn . Ik raat het je aan . Super gr henri uit den bosch

Kuipersweg 1 a

3446JA Woerden

Over Flushed

Flushed is gespecialiseerd in de automaatbak spoelen. Wij zijn geen garage en doen geen andere activiteiten zoals: tuning of reparaties. Het voordeel hiervan is dat wij al onze tijd stoppen in het spoelen, waardoor wij over veel kennis beschikken en zeer professioneel te werk gaan. Ook kunnen wij scherpe prijzen hanteren. Onze methode van het spoelen van de automaatbak is gespecialiseerd: De gehele automaatbak inclusief koeler, leidingen, warmte wisselaar en koppelvormer gereinigd. De automaat wordt gespoeld terwijl de motor draait, wat zorgt voor een betere spoeling zonder complicaties. 95% van de oude vervuilde olie wordt tijdens het spoelproces verwijderd. De nieuwe verse olie voldoet aan de laatste eisen en laat uw automaat maximaal presteren. Wij werken op een zodanig milieu vriendelijke wijze, dat er geen olie verloren gaat. Deze professionele werkwijze zorgt dat de automaatbak op een correcte wijze wordt gespoeld voor een zeer scherpe prijs!