Voorkomen is beter dan...

Mijn Subaru Forester uit 2006 wordt regelmatig door een erkende dealer onderhouden. Uit het overzicht van de in het verleden verrichtte onderhoudswerkzaamheden zag ik dat de olie van de automatische versnellingsbak sinds kilometer stand 62.000 niet meer was ververst. Aangezien de auto nu 187.125 kilometer heeft gereden leek het mij verstandig de olie te verversen en de automaat, alsmede het stuurhuis te laten spoelen. Op mijn zoektocht kwam ik terecht bij het bedrijf Flushed in Woerden. Deze heeft alle werkzaamheden, en... dit na volle tevredenheid, verricht. Men nam hiervoor ruim de tijd en men kon, indien gewenst, meekijken en het proces volgen. Het verversen van de olie, zo bleek, was nog niet echt nodig; maar voorkomen is beter dan... zullen we maar zeggen.

Flexibel en klantgericht.

Ik kwam bij Flushed met een vrij zeldzame en bijna 30 jaar oude auto. Ondanks dat dit type niet dagelijks voorbij komt kon Flushed, door creatief te zijn en in oplossingen te denken, de auto toch spoelen. Ook erg fijn dat je op het spoelen kunt wachten en dat je het proces kunt zien. Leuk bedrijf met passie voor auto's die elke vraag enthousiast beantwoord.

zeer professioneel

vandaag een spoeling van de zf automaat bmw f10. Alhoewel er pas 59000km op de teller stond preventief laten spoelen en was verbaasd hoe zwart de oude olie al was! Ook zat er een laagje gruis op de magneten dus niets verkeerd aan om nu al te spoelen. Jongens gaven prima uitleg en werkten op een zelfverzekerde manier die op een lange ervaring wees. De automaat had geen problemen en schakelt nog steeds prima, misschien ietsje zachter dan voorheen. Zeer aan te bevelen dit bedrijf waarbij de automaat professioneel en wordt gespoeld (men gebruikt de originele olie met een additief) en daarna met schone olie (draaiend) wordt afgevuld. Bedankt en met groet uit Almere

• Deskundigheid/Vakmanschap

Had ik veel eerder moeten doen.

6 traps dsg Het schakelen van 1 naar 2 was altijd goed voelbaar en voor de rest van de versnellingen waren de shakelmomenten ook niet soepel. Spoelen word bij de dealer en andere garages (die niet kunnen spoelen)afgeraden. Wat ben ik blij dat ik het wel gedaan heb,het wegrijden gaat mooi soepel en het overschakelen is haast niet voelbaar. Ik ben erg tevreden

Uitstekend geholpen

Keurig op tijd geholpen. Duidelijke uitleg. En er is merkbaar verschil, dus top. Koffieautomaat zou wel lekker zijn ;-)

Alle probleempjes verholpen

Mercedes E500 bij 2002 met 298000 op de teller.Het probleem waar ik last van had is het peddelen van de motor bij lage toeren (rond de 1500 toeren) Deze is geheel verdwenen en hij schakelt nog soepeler dan er voor.

Verschil meteen merkbaar

Binnen komen met een lekker kopje koffie. Ondanks corona, toch via een afstandje mogen meekijken. Kleurverschil in transmissieolie duidelijk zichtbaar. Bij het wegrijden, merke ik meteen dat geen overbodige luxe om uit voorzorg te spoelen.

Uitstekend, klassewerk!

Prima ontvangst met koffie en een vriendelijk woord. Ik moest er ruim een uur voor rijden en na anderhalf uur was ik een heel stuk wijzer door de uitstekende uitleg. Bij een volgende beurt kom ik graag terug.

100% tevreden

De automaat schakelt weer top!

Perfect bedrijf

Een prachtig bedrijf met een eigenaar die hart voor de zaak heeft.Waar kom je dat nog tegen.

Professioneel

Vriendelijk personeel, Alles wordt professioneel aangepakt stap voor stap uitgelegd en je kunt alles zien wat er gebeurt ,heel tevreden over deze ervaring ,raad het iedereen aan .

Aanrader

Vandaag bij Flushed geweest om preventief de bak te laten spoelen van mijn S60. Verzorgd en open bedrijf. Vriendelijk geholpen, goede uitleg en kon alle stappen (op gepaste afstand) mee kijken. Aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede ontvangst nette schone garage op alle vragen van mij werdt netjes uitleg en antwoord gegeven Maar het belangrijkste de automaat schakeld nu veel soepeler Ik ben een tevreden klant

• Deskundigheid/Vakmanschap

zeer vriendelijk en doet zn werk goed geeft ook advies zeker een aanrader

• Deskundigheid/Vakmanschap

Via verschillende reviews bij Flushed terecht gekomen. Goede planning, ontvangst en uitleg. Daarna het spoelwerk en verdere arbeid op gepaste afstand mogen meekijken. Voldoet helemaal aan de verwachtingen. Helemaal TOP!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke man, kennis van zaken

Eerst bakkie pleur, daarna een proefrit. Tijdens de werkzaamheden uitleg gehad over de werking. Tijdens het proefrijden werden continu handschoenen gedragen ivm corona. Auto schakeld nu rustiger en stuurt directer. Bedankt Roeland

zeer kundig

kundig, snel, en bereid op zaterdag of avonden te spoelen

Professionele service.

Ik heb mijn Aisin automaat preventief laten spoelen, daarom nog niet echt verschil opgemerkt. Het schakelen gaat misschien een flintertje soepeler dan voorheen. De Aisin, of anders gezegd, de EAT6 en 8 automaten van de PSA groep zijn officieel levenslang onderhoudsvrij. De vraag is wel wat onder levenslang wordt verstaan, als de automaat geen filter en magneet kent om metaalslijpsels op te vangen. Voor iedereen met een wat oudere automaat van dit type, is het zeker aanbevolen deze spoeling te doen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben heel erg tevreden

Ik heb een BMW E61 Diesel automaat 2008. Ik had last van toerenschommelingen rond de 1500 toeren. Ik las op inetrnetforums dat dit aan de automaatbak kan liggen. Vandaag de automaat gespoeld en olie ververst, inclusief filter. Uurtje werk en ik ben dik tevreden! Het probleem is helemaal verholpen en de bak schakelt duidelijk soepeler.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend super service top service

Mercedes E350 cdi 7-traps automaat.. Auto schakelde beetje zenuwachtig op lage toeren na het flushen incl filter en pakking schakelt de auto als nieuw.. Hier weten ze precies wat ze doen. Eerst een rondtje gereden om te kijken wat de automaatbak doet. Top service gehad ben er super blij mee. Bedankt flushed

Perfecte service

Kon direct komen doordat een ander zijn afspraak had verzet bedrijf is een echte aanrader heb voorheen een ander bedrijf laten spoelen maar die haalde de carterpan er niet af en ook niet schoon gemaakt. Met een woord een topbedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Nette ontvangst en prima werk afgeleverd.

Door wat kleine klachten besloten de bak te laten spoelen bij Flushed. Nette ontvangst en vriendelijke man. Verschil is zeer duidelijk merkbaar, alle klachten die ik had zijn verdwenen als sneeuw voor de zon.

Super behandeling

Ik werd vriendelijk ontvangen met een kopje thee. Eerst op afstand meekijken vanwege Corona. Later mocht ik op afstand meekijken wat ik fijn vind om de kleur van de olie te zien die eruit komt. Dat vind ik een meerwaarde om te zien wat er met je auto(Citroen C5 3.0 6 cylinder 2006, 170.000 km) gebeurt en zo kan je ook een praatje maken met de monteur. Altijd leuk om over je auto te praten. Immers de auto is ook mijn hobby. Door even mee te kijken kan ik gelijk de staat van onderhoud zien aan de onderzijde van mijn auto. Wel zo prettig. Roeland(eigenaar) is een prettig persoon die echt met zijn hart praat over zijn vakgebied. Dat is leuk om te horen en ik word er enthousiast van. Bij de testrit voor- en na de spoeling had de monteur geen handschoenen aan(zoals voorgeschreven op hun eigen Coronaprotocol inzake werkzaamheden aan de auto) Maar voorruit...de desfectie deed ik thuis dan wel. Anders was de score een 10!

Zeer goede service en vakmanschap

Zeer goede service en vakmanschap

Vakkundig uitleg vriendelijke mensen

Ik kwam en werdt gelijk uitleg gegeven goede en vakkundige mensen

Over Flushed

Flushed is gespecialiseerd in de automaatbak spoelen. Wij zijn geen garage en doen geen andere activiteiten zoals: tuning of reparaties. Het voordeel hiervan is dat wij al onze tijd stoppen in het spoelen, waardoor wij over veel kennis beschikken en zeer professioneel te werk gaan. Ook kunnen wij scherpe prijzen hanteren. Onze methode van het spoelen van de automaatbak is gespecialiseerd: De gehele automaatbak inclusief koeler, leidingen, warmte wisselaar en koppelvormer gereinigd. De automaat wordt gespoeld terwijl de motor draait, wat zorgt voor een betere spoeling zonder complicaties. 95% van de oude vervuilde olie wordt tijdens het spoelproces verwijderd. De nieuwe verse olie voldoet aan de laatste eisen en laat uw automaat maximaal presteren. Wij werken op een zodanig milieu vriendelijke wijze, dat er geen olie verloren gaat. Deze professionele werkwijze zorgt dat de automaatbak op een correcte wijze wordt gespoeld voor een zeer scherpe prijs!