Snel (afspraak 1 dag) en vakkundig geholpen

4-traps automaat van Citroën C5 (2003, 350.000 km) kon niet gespoeld worden. Daarom 2x oliewissel. Rijdt beter, maar nog niet schokvrij.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke uitleg, goed resultaat.

Perfect geholpen

Prima service en goed geholpen automaat schakel weer soepel

TOPPY

Ik wist hoe mijn automatische versnellingsbak aanvoelde voor dat ik hem liet spoelen . Hij maakte overvoeren tijdens het schakelen en als ik remde dan voelde ik dat ook . Nu merkte ik dat na de spoeling dat hij veel lekkerder rijdt . Terwijl je dat pas na enige kilometers rijden pas hoort te merken. Hij maakt gelukkig niet meer die overbodige toeren tijdens het schakelen en schakelt lekker door als nieuw. En ik ben blij dat ik dat heb laten doen ,ik zal het iedereen aanraden. Proficiat aan het FLUSHED Team

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Resultaat is boven verwachting.

Afgelopen week mijn 'nieuwe' Mercedes Benz W203 uit 2003 met 120.000km preventief laten spoelen. Na drie eerdere slechte ervaringen met automaatbakken van Audi en BMW die tot zeer hoge kosten leidde dit keer besloten na aanschaf de automaatbak preventief te laten spoelen. Het resultaat is boven verwachting. De bak schakelt nu zonder twijfelen en veel directer wat veel meer rijplezier geeft. Het preventief spoelen levert dus direct al meer rijplezier op en geeft me vertrouwen de komende 60.000km (Mercedes adviseert elke 60.000km een oliewissel/spoeling) zonder problemen door te komen.

Professional and experienced

Quick pro service and equipment

• Deskundigheid/Vakmanschap

Aardige deskundige man! Alle ‘wachttijd’ volgepraat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig ontvangen en uitstekende service

Zag al een tijdje te denken aan een spoeling van de automaat. Mijn BMW e39 523i uit 2000 schakelt nog prima, en dat wil ik zo houden. Zowel het stuurhuis als de autmaat laten spoelen. Roeland heeft op prettige wijze het proces uitgelegd en me mee laten kijken. Duidelijk iemand die verstand van zaken heeft en plezier heeft in wat hij doet. De BMW heeft 396.000 kilometer gelopen en het originele oliefilter zat nog in de automaat. Hoewel geen problemen, lijkt de bak wat soepeler te schakelen. Ben er bij mee. Ook het stuurhuis gespoeld en het stuur draait veel minder zwaar, heerlijk! ‘Money well spend’ Hopelijk kom ik bij ruim een half miljoen kilometers weer terug!

Positief verrast!

Vandaag de ZF 8HP70 bak van mijn 530D touring uit 2014 laten spoelen. Auto heeft nu 154.000km gelopen zonder gebreken aan de bak en doel was daarom ook 'regulier' onderhoud. Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat hij de laatste tijd wat lui aanvoelde. Enthousiast onthaald door Roeland (heeft duidelijk kennis van en passie voor auto's) en mee mogen kijken met het proces. Er waren geen bijzonderheden te zien, zoals bijvoorbeeld overtollig ijzerslijpsel aan de magneten van de oliekuip en dus na 1,5 uur weer naar huis. En wat een verschil! Totaal niet verwacht, maar het schakelen gaat soepeler, sneller en de versnellingsbak pakt veel beter op, waarbij het lijkt dat er minder slip en dus meer koppel voorhanden is. Heerlijk! Dit is echt genieten en ben daarom bijzonder blij met resultaat. Aanrader voor iedereen die in het bezit is van een auto met ZF 8HP bak (en wellicht ook alle andere mensen die een auto met automatische versnellingsbak hebben, maar daarmee heb ik geen ervaring).

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super service echt een aanrader

Vandaag de automaatbak van mijn bmw f31 320d laten flushen. Na aankomst samen met roeland een proefrit gemaakt om vervolgens de automaat te flushen. Roeland verstaat zn vak en heeft er veel verstand/ kennis van. Onder het genot van een bakje koffie mee staan kijken bij het flushen en uitleg gehad. Een uurtje later was het grote moment daar weer een proefrit maken voor het resultaat. En wat denk je?? Mijn automaat heeft nog nooit zo goed geschakeld. Echt heel erg blij mee en het geld dubbel en dwars waard.

Goede service en klantvriendelijkheid

Mijn mercedes c350 schakelt weer als nieuw

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes en deskundige uitleg in een nette werkplaats

Leon heeft op deskundige en begrijpelijke manier uitleg gegeven wat hij deed. Ik mocht kijken naar het hele proces en vond dat interessant ook. Dank jewel Leon, de automaatbak van mijn Mercedes SLK schakelt weer super!

fantastisch

Dit bedrijf is mij aanbevolen door iemand die ook al zo tevreden was. Goeie informatie. Je mag er bij blijven staan en het hele proces wordt uitgelegd. Heel, heel aardige monteur.

Erg professioneel bedrijf!

Je word goed op de hoogte gehouden waar de monteur mee bezig is en je kan meekijken wat er allemaal gebeurd.Vriendelijk personeel.

Prima Service Deskundig en Aardig Eigenaar

Prima Service Deskundig en Aardig Eigenaar

• Deskundigheid/Vakmanschap

of dat ik hier al jaren kwam

super aardige gasten, altijd klaar voor een praatje, geen gehaast. kunnen andere bedrijven nog wat van leren. super bedankt de auto schakelt weer super

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top service en zeer deskundig.

Volkswagen Eos dsg automaat hier laten spoelen. Zijn vriendelijk ontvangen en hebben gehele proces mee kunnen kijken en uitleg gehad tijdens de procedure. Flushed is zeker een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top! Automaat laten spoelen inclusief nieuw filter. Goede service, koffie en perfect geholpen. Bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend positieve ervaring. Gemoedelijke organisatie en je wordt goed geïnformeerd over de handelingen die er worden uitgevoerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraak eenvoudig telefonisch te maken. goede uitleg hetgeen de spoeling inhoudt en snelle en goede schone afwerking van de werkzaamheden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig bedrijf met een persoonlijke benadering!\r\nTop