Uitstekende autodealer

Ik kan met volle overtuiging zeggen dat mijn ervaring bij Auto Witjes, met de hulp van Teun, simpelweg uitstekend was. Vanaf het moment dat ik de dealer binnenliep tot aan het moment dat ik met mijn droomauto naar huis reed, werd ik behulpzaam en deskundig geholpen. De showroom van Auto Witjes staat vol met prachtige auto's. Het was duidelijk dat er veel zorg en aandacht was besteed aan het selecteren van de auto's die daar te koop staan. Elke auto was in perfecte staat, en glanzend schoon. Wat me echt opviel, was de transparantie en eerlijkheid bij Auto Witjes. Er waren geen verborgen kosten of verrassingen bij het afsluiten van de deal. Teun biedt eerlijke prijzen voor zijn occasions en inruilen. Ik voelde me volledig op mijn gemak en had het gevoel dat ik in goede handen was. Kortom, mijn ervaring bij Teun van Auto Witjes was buitengewoon positief. Het is een autodealer die uitblinkt in service, eerlijkheid en kwaliteit. Als je op zoek bent naar een nieuwe auto, kan ik Auto Witjes ten zeerste aanbevelen. Teun heeft mijn verwachtingen overtroffen en ik ben absoluut dolblij met mijn nieuwe auto.

Top!!

Afgelopen week een prachtige auto bij autobedrijf Witjes gekocht. Mooie auto, voor een goede prijs. Prettig ontvangst en een nette afhandeling van de koop. Al met al een echte aanrader om hier je auto te kopen.

Fijn autobedrijf met top service!

Goeie service en duidelijke uitleg Na gebeld te hebben langs geweest op afspraak. en Lekker koffie bij, Teun Witjes hebben me de ruimte geboden om de auto volledig te controleren en rijtest te maken. Daarna heb ik met de Teun aan tafel gezeten en hebben we uiteindelijk een deal kunnen sluiten. De verkoper was heel transparant en was duidelijk. Al met al goede service van dit bedrijf.

Mooie auto en goed geholpen

We hebben via Teun een mooie import Skoda gekocht. Goede service en een nette prijs.

Een goed gedrijf met een eigenaar die als motto heeft "afspraak is afspraak"

Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen waarna wij alle ruimte kregen om de auto te bekijken. Na het bekijken van de auto en het maken van een proefrit werdt de koop gesloten. Alle afspraken die we maakten zijn nagekomen. De eigenaar is vriendelijk. De zaak is schoon en netjes ingericht.

Top service!

Voor mijn schoonmoeder een bijna nieuwe Volkswagen T-Cross gekocht. Top service, vriendelijk en top geregeld!

Attente service tegen nette prijs

Bij auto Witjes wordt de klant op een ontspannen en zeer transparante manier benaderd. Er zijn geen geheimen, alles wat er met de auto is gebeurd wordt netjes getoond en onderbouwd. En uiteindelijk wordt er een auto geleverd waarbij alle gemaakte afspraken worden nagekomen. En tegen een concurrerende prijs.

Prima koop en verkoop.

Wij vanuit Zeeuws-Vlaanderen hadden een prima deal gesloten wat vertrouwd aanvoelde. Eenmaal in Elst aangekomen werd dit alles bevestigd. We zijn gastvrij en vakkundig geholpen. Koop was inclusief een jaar Bovag garantie. Wij danken Teun voor de gastvrijheid en het vertrouwen.

Goede service, erg tevreden!

Ik had een goede ervaring bij dit autobedrijf. Ik kreeg de tijd om de auto te bekijken en een proefrit te maken zonder dat er onnodige verkooppraatjes werden gemaakt. Bij vragen wist de verkoper de juiste informatie te geven. Erg tevreden!

Super geholpen en blij met mijn nieuwe auto

Prettige communicatie, vriendelijk en concreet in onderhandelingen en afspraken.

Zeer netjes en eerlijke eigenaar

De auto’s zijn allemaal in zeer nette staat en staan voor een goede prijs te koop. De eigenaar is eerlijk en netjes. Fijne ervaring en een aanrader.

Hele fijne, vriendelijke en geduldige dealer

Wij hebben een auto gekocht bij Teun (auto Witjes). Wij waren daar geweest om een VW Touran te bezichtigen. Deze beviel ons zo goed, dat we de auto wilde gaan kopen. We hadden alles in werking gesteld om het financiële gedeelte in orde te krijgen. Doordat het allemaal niet echt wilde opschieten met de afhandeling van de financiële aanvraag hadden Teun en wij veel geduld moeten hebben. Gelukkig bleef Teun veel vertrouwen in ons te houden, door een aantal kopers die ook belangstelling hadden voor die VW in de wacht te zetten. Uiteindelijk is het financiële gedeelte, met veel geduld, in orde gekomen en hebben wij de auto na 3 weken kunnen ophalen. Wij zijn Teun heel dankbaar voor zijn geduld en de goede afhandeling van de verkoop van de auto. En ook bij het laten plaatsen van een trekhaak, die hij ook voor ons heeft laten doen, wat wij ook aan hem hadden gevraagd. Het was een hele fijne samenwerking en hadden geregeld contact over de gang van zaken.

Gewoon goed!

Vanmorgen bij Teun onze Mercedes Benz C300 Night Edition opgehaald. Hele mooie complete auto die zeldzaam is in Nederland. Fijne eerste kennismaking met Teun gehad, iemand zonder praatjes of snelle verkoop. Ruim de tijd gehad om de auto te bekijken en natuurlijk een stukje mee te rijden. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Wij hebben een seat Leon Station bij Auto Witjes aangeschaft. We zijn uitstekend geholpen, afspraken zijn keurig nagekomen. Kortom een volgende auto zouden wij zo weer bij Auto Witjes aanschaffen.

Prettige, gemoedelijke ervaring

Vriendelijke, gemoedelijke verkoper, geen gladde praatjes, gelijk gevoel bij. Mooie auto gekocht en geen moeilijk gedoe over inruil.

We hebben online deze auto gevonden bij auto Witjes. Proefrit gemaakt en hierna overeengekomen de VW TCross te kopen. Vriendelijk en open gesprek gehad met Teun. Fijn bedrijf en we komen zeker terug hier.

Vriendelijk, ruim aanbod en een uitstekende service

Mijn ervaring met witjes auto’s is uitstekend. Bij de aanschaf van volvo is een uitstekende service verleend. De verkoper neemt rustig de tijd. Kom hier in de toekomst zeker terug!

Goede service met een eerlijke prijs!

aardige verkoper,proefrit prima.

Professioneel, responsief en klantvriendelijk..

Teun, ga zo door.....

Goed gevoel over de aankoop van mijn auto.

Via internet een mooie auto gevonden bij Auto Witjes in Elst. Per mail contact gehad en de mogelijkheid gekregen om even een testritje te maken. We hebben een open en eerlijk gesprek gehad over de mogelijkheden van aankoop van de auto, inruil huidige auto, service, opties en geschiedenis van de auto en aflevering. Na overweging en nette onderhandeling de auto aangeschaft. Bij het ophalen was de auto netjes, voorzien van laatste onderhoudspunten, was de accu geladen en stond er bos bloemen klaar. Top!

Uitstekende ervaring

Witjes is een vriendelijke en correcte man, neemt de tijd voor je en denkt met je mee.

Net bedrijf

Ik heb mijn nieuwe auto met veel plezier gekocht, vriendelijke eigenaar en een heel mooi bedrijf heeft hij neergezet.

Prettig, duidelijk en goede kwaliteit

Ruim de tijd gekregen om de auto te bekijken en er een proefrit in te maken. Auto, maar ook het bedrijf zien er netjes en verzorgd uit. Teun is prettig in de omgang en duidelijk in zijn afspraken. Gr. Gijs

Uitstekende ervaring

Goede ervaring gehad bij Teun. Komt zijn afspraken na. Nogmaals bedankt. De koffie en taart smaakte goed bij aflevering.