Zeer vriendelijk en professioneel

Via internet terecht gekomen bij autobedrijf Witjes. Teun (de eigenaar) is een vriendelijke man en kom zijn afspraken na. Onze Seat is keurig en snel afgeleverd. We zouden hier zeker nog een auto aanschaffen. De ballenbak deed het goed bij onze dochter!

Fantastisch geregeld zo'n aankoop bij Auto Witjes!

Bij Auto Witjes een prachtige MB A-klasse geokocht. Het heeft even wat voeten in de aarde gehad, omdat we ook een auto in te ruilen hadden en de leasemaatschappij niet zomaar open stond voor een occasion die niet bij de merkdealer staat... Ik kan echter iedereen aanbevelen om een auto bij Witjes te kopen. Er spreekt direct vetrouwen uit! Daarom uiteindelijk ook de lease via dit autobedrijf afgesloten. Ook de Bovag garantie is een uitkomst, aangezien deze kan worden geclaimd bij een willekeurige Bovag garage in het land (aangezien we niet in de buurt van Arnhem wonen). Zelfs een witte kentekenplaat is gratis meegeleverd en een volle tank brandstof (terwijl we bij een bedrijf bij Utrecht een zelfde soort auto wilden kopen, waar ze standaard maximaal 10 liter brandstof in doen...) Al met al erg blij met de hele in- en verkoop door de prettige manier van samenwerken!

Duidelijk, snel en betrouwbaar

Goede service van Auto Witjes Makkelijk contact met eigenaar Snel een afspraak kunnen maken en overgaan tot koop

Prima kennismaking met Teun Witjes

Vorige week kocht ik een Peugeot 3008 bij Teun Witjes na eerst een aantal foto's gedeeld te hebben van mijn 'oude' auto, zodat ik een idee had van de inruilwaarde. Ik kreeg de gelegenheid om een royale proefrit van een uur te maken. De onderhandeling duurde kort en nu staat de Peugeot twee dagen op onze oprit. De auto ziet er fraai uit en rijdt prima; voor de rest kan ik er nog niet veel over zeggen, maar de BOVAG garantie was voor mij belangrijk. Ik ga er dus vanuit dat ik voorlopig zorgeloos kan rijden.

very good experience ,

Very good

Nette, vriendelijke, behulpzame garage

We werden vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto!

Fijne autodealer

Via bovagsite bij Teun terecht gekomen. Appje gestuurd of het mogelijk was om volgende dag een auto te komen bekijken. Was geen probleem. Tijdens aankoop goed en transparant geïnformeerd over verleden auto en onderhoud daarvan. Na testrit en inruilprijs oude auto deal ook snel beklonken. Auto na alle inspecties en kleine beurt top opgeleverd. Ontbreken van een moer bij reservewiel is besteld en wordt nageleverd bij dealer hier om de hoek, helemaal fijn! Al met al een fijne en sympathieke autodealer. Wij hopen komende jaren veel plezier te hebben van onze aangekochte auto!

Goed en betrouwbaar autobedrijf

Vriendelijk geholpen door Teun. Eerlijk verhaal en verkoopt mooie auto's. Apk bij aflevering en 12 maanden garantie. Wij hebben een mooie auto gekocht, die er als nieuw uitziet.

Vriendelijk, open, eerlijk, snel reagerend

Teun doet wat hij belooft! Vanaf het eerste contact een erg prettige ervaring. Alles adequaat en netjes afgehandeld. Het enige puntje wat ik heb meegegeven is het feit dat de opties zoals genoemd in de advertentie zouden moeten kloppen met de werkelijkheid, Het valt anders toch een beetje tegen als de uitvoering toch niet helemaal klopt met wat je verwacht, want als koper ga je toch ook af op het optiepakket, en baseer je er je keus op. Maar verder niets dan lof!

Netjes, vriendelijk, snel, open en eerlijk!

We zijn netjes, open en eerlijk geholpen door Teun. Alles over de auto werd gedeeld, ook vragen over hoe hij te werk gaat en waar de auto vandaan kwam werden netjes beantwoord. Geen geheimen! En met 12 maanden BOVAG garantie erbij. Wij zijn erg blij met onze nieuwe auto, nergens anders zo'n scherpe prijs gevonden voor zo'n jonge auto met lage kilometerstand. Dat verklaard ook wel de landelijke dekking van zijn klanten (zie het kaartje op de site).

Goed en vriendelijk geholpen

Vandaag volgens afspraak de auto opgehaald. Nieuwe keuring erop terwijl deze nog ruim een half jaar op zat. Mooie auto voor een eerlijke prijs. Tevreden klanten!

Zowel telefonisch als ook direct , het contact als prettig ervaren.

Waren dringend op zoek naar nieuwe auto omdat de vorige kapot was gegaan en niet te repareren. Goed geholpen met een heldere uitleg en goede afspraken. Alles netjes en snel afgehandeld.

Uitstekende autodealer

Ik kan met volle overtuiging zeggen dat mijn ervaring bij Auto Witjes, met de hulp van Teun, simpelweg uitstekend was. Vanaf het moment dat ik de dealer binnenliep tot aan het moment dat ik met mijn droomauto naar huis reed, werd ik behulpzaam en deskundig geholpen. De showroom van Auto Witjes staat vol met prachtige auto's. Het was duidelijk dat er veel zorg en aandacht was besteed aan het selecteren van de auto's die daar te koop staan. Elke auto was in perfecte staat, en glanzend schoon. Wat me echt opviel, was de transparantie en eerlijkheid bij Auto Witjes. Er waren geen verborgen kosten of verrassingen bij het afsluiten van de deal. Teun biedt eerlijke prijzen voor zijn occasions en inruilen. Ik voelde me volledig op mijn gemak en had het gevoel dat ik in goede handen was. Kortom, mijn ervaring bij Teun van Auto Witjes was buitengewoon positief. Het is een autodealer die uitblinkt in service, eerlijkheid en kwaliteit. Als je op zoek bent naar een nieuwe auto, kan ik Auto Witjes ten zeerste aanbevelen. Teun heeft mijn verwachtingen overtroffen en ik ben absoluut dolblij met mijn nieuwe auto.

Top!!

Afgelopen week een prachtige auto bij autobedrijf Witjes gekocht. Mooie auto, voor een goede prijs. Prettig ontvangst en een nette afhandeling van de koop. Al met al een echte aanrader om hier je auto te kopen.

Fijn autobedrijf met top service!

Goeie service en duidelijke uitleg Na gebeld te hebben langs geweest op afspraak. en Lekker koffie bij, Teun Witjes hebben me de ruimte geboden om de auto volledig te controleren en rijtest te maken. Daarna heb ik met de Teun aan tafel gezeten en hebben we uiteindelijk een deal kunnen sluiten. De verkoper was heel transparant en was duidelijk. Al met al goede service van dit bedrijf.

Mooie auto en goed geholpen

We hebben via Teun een mooie import Skoda gekocht. Goede service en een nette prijs.

Een goed gedrijf met een eigenaar die als motto heeft "afspraak is afspraak"

Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen waarna wij alle ruimte kregen om de auto te bekijken. Na het bekijken van de auto en het maken van een proefrit werdt de koop gesloten. Alle afspraken die we maakten zijn nagekomen. De eigenaar is vriendelijk. De zaak is schoon en netjes ingericht.

Top service!

Voor mijn schoonmoeder een bijna nieuwe Volkswagen T-Cross gekocht. Top service, vriendelijk en top geregeld!

Attente service tegen nette prijs

Bij auto Witjes wordt de klant op een ontspannen en zeer transparante manier benaderd. Er zijn geen geheimen, alles wat er met de auto is gebeurd wordt netjes getoond en onderbouwd. En uiteindelijk wordt er een auto geleverd waarbij alle gemaakte afspraken worden nagekomen. En tegen een concurrerende prijs.

Prima koop en verkoop.

Wij vanuit Zeeuws-Vlaanderen hadden een prima deal gesloten wat vertrouwd aanvoelde. Eenmaal in Elst aangekomen werd dit alles bevestigd. We zijn gastvrij en vakkundig geholpen. Koop was inclusief een jaar Bovag garantie. Wij danken Teun voor de gastvrijheid en het vertrouwen.

Goede service, erg tevreden!

Ik had een goede ervaring bij dit autobedrijf. Ik kreeg de tijd om de auto te bekijken en een proefrit te maken zonder dat er onnodige verkooppraatjes werden gemaakt. Bij vragen wist de verkoper de juiste informatie te geven. Erg tevreden!

Super geholpen en blij met mijn nieuwe auto

Prettige communicatie, vriendelijk en concreet in onderhandelingen en afspraken.

Zeer netjes en eerlijke eigenaar

De auto’s zijn allemaal in zeer nette staat en staan voor een goede prijs te koop. De eigenaar is eerlijk en netjes. Fijne ervaring en een aanrader.

Hele fijne, vriendelijke en geduldige dealer

Wij hebben een auto gekocht bij Teun (auto Witjes). Wij waren daar geweest om een VW Touran te bezichtigen. Deze beviel ons zo goed, dat we de auto wilde gaan kopen. We hadden alles in werking gesteld om het financiële gedeelte in orde te krijgen. Doordat het allemaal niet echt wilde opschieten met de afhandeling van de financiële aanvraag hadden Teun en wij veel geduld moeten hebben. Gelukkig bleef Teun veel vertrouwen in ons te houden, door een aantal kopers die ook belangstelling hadden voor die VW in de wacht te zetten. Uiteindelijk is het financiële gedeelte, met veel geduld, in orde gekomen en hebben wij de auto na 3 weken kunnen ophalen. Wij zijn Teun heel dankbaar voor zijn geduld en de goede afhandeling van de verkoop van de auto. En ook bij het laten plaatsen van een trekhaak, die hij ook voor ons heeft laten doen, wat wij ook aan hem hadden gevraagd. Het was een hele fijne samenwerking en hadden geregeld contact over de gang van zaken.

Gewoon goed!

Vanmorgen bij Teun onze Mercedes Benz C300 Night Edition opgehaald. Hele mooie complete auto die zeldzaam is in Nederland. Fijne eerste kennismaking met Teun gehad, iemand zonder praatjes of snelle verkoop. Ruim de tijd gehad om de auto te bekijken en natuurlijk een stukje mee te rijden. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Industrieweg 26

6662 PA Elst