Mooie auto voor een goede prijs

In eerste instantie bij de fiat dealer geweest voor een jong gebruikte Fiat 500. Daarna van kennissen gehoord dat Auto Witjes ook altijd mooie auto`s heeft staan voor een eerlijke prijs. Vandaar even langs geweest om even te kijken. Uiteindelijk hier een erg mooie Fiat 500 gekocht!

Vlotte nette betrouwbare correct

Aardige betrouwbaar bedrijf. Sympathiek en correctr afhandeing. Heel blij met de fiat 500c

Keurige auto's voor een keurige prijs

Vraagprijs is redelijk en de inruilwaarde ook. Kortom prima

Prima aankoop ervaring

Vorige maand een auto gekocht van 1.5 jaar oud. Was mijn eerste ervaring met Garage Witjes. Eigenaar was flexibel in het maken van een afspraak en transparant over de historie van de auto. Prijs vond ik ook erg redelijk t.o.v. andere aanbieders. Ik ben super blij met mijn aankoop!

Goede samenwerking dus 5 sterren waard.

Mooie Astra gekocht

Goede ervaring

Vriendelijk en komt afspraken na. Wat je ziet is wat je krijg. Prijs qualiteit is goed.

Goede service en heldere communicatie

Erg tevreden over de auto die ik heb gekocht voor een mooie prijs. Een betrouwbaar autobedrijf welke ik zeker kan aanraden!

Helder in de communicatie. Mooi occasion bedrijf

Heb vandaag een prachtige auto gekocht bij dit bedrijf . Deze zaak heeft een heel mooi aanbod van werkelijk prachtige occasions Ben tevreden over de verkoop onderhandelingen . Eerlijk en helder in de communicatie.

Service klantvriendelijk

Behandelt klanten met respect. Goede service, denkt mee en denkt zeker in oplossingen

Zeer prettig

Ik heb het contact met de heer Witjes als zeer prettig ervaren. Geen poespas en geen snelle verkooppraatjes waardoor het als zeer vertrouwd aanvoelt. Ik kom graag weer terug bij een volgende aankoop.

Uitstekende ervaring met verkoop van mijn auto.

Vandaag mijn auto verkocht aan Auto Witjes. Na een kort telefoon gesprek de verkoop tot grote tevredenheid tot stand gekomen. De heer Witjes komt zijn afspraken na, ik kan Auto Witjes iedereen aanbevelen. Wim Vos Ede.

Super geholpen, prachtige auto gekocht..!!

Goede manier van verkopen. Behulpzaam, duidelijk, vriendelijk en vooral niet opdringerig..! Fijn gesprek gehad en de auto stond er gewoon netjes bij en niks geen afleverkosten en dat soort gedoe zoals bij de meeste..! Alles bij elkaar 'n echte aanrader..!! Bedankt..!

Een klantvriendelijke, laagdrempelige autogarage

Na vooraf goed contact via Whatsapp, waar een duidelijk beeld wordt geschetst van aankoop en verkoop, vonden wij het de moeite om af te reizen naar Elst. Hier werden we vriendelijk ontvangen en kregen tijd en ruimte om de aan te schaffen auto te beoordelen. Na een proefrit hebben wij een akkoord gesloten en aan het einde van de dag konden wij in onze nieuwe aanwinst weer naar huis. Ook na aankoop van de auto is er goed contact met de verkoper geweest, betreffende enkele zaken!

Top bedrijf

Mijn Volkswagen polo ingeruild, en een golf variant kocht. Geen poespas geen gezeur gewoon top!

Geweldig!!!

We hebben een Skoda citigo gekocht voor onze zoon. Hij mocht een proefrit maken. De auto kreeg nog een kleine onderhoudsbeurt en werd met veel zorg afgeleverd. We werden heel vriendelijk en kundig geholpen.

Super positief.

Ik heb in juni een auto gekocht, na telefonisch contact te hebben gehad zijn we naar Nijmegen gereden, aangekomen bij de garage stonden er alleen maar knappe auto’s. Het is een eerlijke en betrouwbare autohandelaar met kennis van zaken, en scherp geprijsde auto’s. Echt een aanrader! Bedankt.

Open, eerlijk en een goede deal

-uitstekende open communicatie, goed verkopen is vertrouwen wekken -alle tijd voor proef ritten -alle tijd voor vragen voor en na - niets gehaast -eerlijke prijs, met garantie -kreeg ook 3 dagen een leen auto mee en dat was zeer welkom Al met al top.

Een fijne garage

Een fijne en nette garage, je wordt er goed geholpen en ook vriendelijk te woord gestaan. Een garage waar we terug naar toe zouden gaan.

Betrouwbare uitstraling en scherpe prijs

Op zoek naar een Renault Captur kwam ik via autoscout24.nl terecht bij Auto Witjes in Elst. Ik heb vervolgens gebeld met eigenaar Teun en ben daar vervolgens gaan kijken. Ik kwam aan bij een keurig bedrijf met een vriendelijke eigenaar en ook de benadering gaf me direct een goed gevoel. Ik kreeg direct de auto mee voor een proefrit en eigenlijk waren we er met een half uurtje al uit. De hele administratieve afhandeling verliep vlot en transparant.

Prettig bedrijf met goede service

Auto Witjes heeft een zeer vriendelijke eigenaar die eerlijk en betrouwbaar is en waarmee goed te onderhandelen valt en zijn afspraken nakomt. Gevarieerd aanbod van auto's, goede en snelle service. Aanrader!

Gastvrij, eerlijk, betrouwbaar, mooi bedrijf

Op een zaterdag middag belden wij om een afspraak te maken omdat we een auto hadden gezien die ons erg aansprak. Omdat we een eind moesten rijden mochten we op zondagmiddag komen kijken wat wij al heel bijzonder vonden. De eigenaar van het bedrijf maakte echt tijd voor ons. We mochten op ons gemak de auto bekijken en vervolgens gaan proefrijden. Het viel ons op dat er allemaal mooie auto's stonden, echt een heel verzorgd bedrijf. De auto, een Ford Focus Station uit 2019 hebben we gekocht en onder het genot van een lekkere kop koffie werden de papieren in orde gemaakt. Een week later konden we de auto ophalen. Na maanden van speuren naar de juiste auto zijn we heel blij dat we bij Autobedrijf Witjes zijn terecht gekomen en erg blij met onze nieuwe aanwinst. Dit bedrijf is een absolute aanrader!

Een leuke, zeer persoonlijke benadering!

Vandaag een auto gekocht bij bedrijf Auto Witjes. Een zeer goede/fijne ervaring, alles zo persoonlijk! Kopje koffie, vertrouwen in ons. Het was voor ons absoluut de moeite waard, om 5 kwartier rijden ervoor over te hebben.

Super netjes

Via internet een mooie occasion gevonden bij Auto Witjes. Hierop telefonisch en via mail contact gehad, verliep allemaal erg prettig. Ook bij het bezichtigen keurig geholpen, ook kleine minpuntjes werd direct op gewezen. Na onze aankoop werd ook een klein puntje van nazorg keurig opgelost.

Vriendelijk persoon, verstand van zaken en open en eerlijk! Ik zou deze garage zeker aanbevelen!

Goede services, eerlijke prijzen.

Heb net een nieuwe auto bij garagebedrijf Witjes gekocht. Ben dik tevreden over de auto. Teun komt zijn afspraken na, en houd je goed op de hoogte over de gang van zaken. De auto zag er met de aflevering perfect uit. Ik kan deze garage aan iedereen aanbevelen.