Erg vriendelijk en een goeie service.

Erg vriendelijk en een goeie service. Voor mij was het de eerste auto en bij de onduidelijkheden die ik had met het kopen van een auto ben ik ook goed geholpen. Verder is de garage erg makkelijk te bereiken met het treinstation in de buurt en de ligging tussen Nijmegen en Arnhem.

Een zeer vertrouwd adres waar je prettig, zonder poeha, geholpen wordt!

13 jaar geleden mijn vorige auto bij Teun gekocht. Toen al een hele goede ervaring. Teun is rustig, vertrouwd en heeft maling aan poeha. Het bedrijf is kleinschalig, dus je weet meteen bij wie je moet zijn. Het pand en terrein ziet er verzorgd uit en ademt een prettige sfeer uit. In een ongedwongen sfeer is het goed zaken doen met Teun. Wij bevelen Auto Witjes dan ook van harte aan.

Twee auto's in één keer aangeschaft. Prima, betrouwbaar bedrijf!

Mijn vrouw was op zoek een jonge Peugeot 2008. Na wat online speurwerk vonden wij Auto Witjes in Elst. Uit de vele recensies en overige info kregen wij een goed gevoel bij dit bedrijf en eigenaar Teun. Er stonden 2, min of meer gelijkwaardige, Peugeots 2008 (zelfde kleur, even oud/jong, ongeveer zelfde km-stand) te koop. Eén handgeschakeld en de andere automaat. Telefonisch een afspraak gemaakt voor een proefrit met beide auto’s. Teun, de eigenaar, is een vriendelijke, no-nonsense man. Hij loopt niet in een mooi pak en heeft geen gladde verkooppraatjes die je wel vaak tegenkomt bij merkdealers. Het was ons opgevallen dat Auto Witjes 10 à 20% voordeliger was dan anderen en dan vooral de (merk)dealers. Teun kon ons simpel uitleggen waarom hij voordeliger kon zijn. Ook dat was een prima, eerlijk en logisch verhaal. Zelf was ik niet direct op zoek naar een andere auto maar tijdens ons bezoek was mijn oog gevallen op een mooie Peugeot 3008 Hybrid bij Auto Witjes. Na een dag bedenktijd heb ik Teun gebeld met de vraag of ik een proefrit kon maken de dag dat wij de auto van mijn vrouw kwamen ophalen. Dat kon uiteraard. De Peugeot reed geweldig en Teun kon mij een prima inruilprijs bieden voor mijn auto en zo was ook deze deal snel rond! Wij kunnen de vele positieve recensies alleen maar bevestigen en wij kunnen iedereen die op zoek is naar een mooie jonge occasion aanraden om een afspraak te maken bij Teun. Je zal er geen spijt van krijgen! Teun: Bedankt voor je advies en hulp en je ziet ons vast nog wel eens terug!

Teun is een prettige prater om mee te onderhandelen.

Wij kwamen bij Auto Witjes terecht na een nare onderhandeling bij een officiële dealer. De auto die wij bij Witjes via de foto's hadden uitgekozen stond al klaar, wij kregen ruim de tijd om de auto te bekijken en een proefrit te maken. De onderhandeling over de inruil ging ook van een leiendakje, daarna was de koop snel gesloten. Na een week stond de auto inclusief de montage van een trekhaak rijklaar.

Vriendelijk en goede service

Een zeer goede ervaring en blij met mijn nieuwe auto

Fijn bedrijf vriendelijke mensen! Wij kregen er gelijk een goed gevoel bij, kwamen alle afspraken na. Heel blij met onze auto en hoe we geholpen zijn.

Prima zaak met mooie auto's en vriendelijk personeel.

De auto is binnen een week zeer netjes afgeleverd, wij hopen er vele km's mee te kunnen rijden.

Vriendelijk

Wij werden er goed en netjes geholpen.

Uitstekend!

Bij Auto Witjes B.V. mijn eerste auto gekocht. Ontzettend gastvrije en behulpzame mensen die moeite steken om het voor jou zo goed mogelijk te regelen. Bij de eerste keer kreeg ik de ruimte en tijd om de auto te inspecteren waarna we een proefrit mochten maken. Later besloten om voor de auto te gaan en binnen 1 week kon ik deze al ophalen! Kan niet anders dan 5 sterren geven en Auto Witjes B.V. aanraden aan iedereen die op zoek ik naar een goede auto!

Een goed en betrouwbaar bedrijf.

Bij binnenkomst straalt het bedrijf rust uit en komt netjes geordend over. Teun komt professioneel en betrouwbaar over en heeft kennis van auto’s. Hij neemt alle tijd voor je vragen en levert snelle goede service. Ik raad dit bedrijf zeker aan als je op zoek bent naar een occasion.

Goed en betrouwbaar met snelle levering

Onlangs een auto gekocht en prima geholpen. Ook was de auto al snel beschikbaar en klaar voor gebruik. Aardige mensen die goed helpen zonder rare verkoop verhalen of opdringerig worden. Goed aanbod van jonge gebruikte auto's.

Keurig bedrijf, nette uitstraling en niks is hem te veel en heeft vertrouwen in de mens.

De foto’s waren duidelijk en daarom de moeite genomen om een bezoek te brengen. Kreeg rustig de tijd om de auto te bekijken. Bij de vraag over de riem werd zelfs de kap verwijderd. Had Teun al gezegd dat ik naar een eerdere auto nog ff ging kijken. Op de terugweg bij Ziggo dome gekeerd en de kooppapieren getekend. S’avonds de auto opgehaald en hij heeft e.a. goed voor elkaar om buiten kloktijden zijn service voor te zetten. Nu staat deze bij huis als tweede auto. De uitstraling en zijn aangeboden auto is 99% kopen en wegrijden.

Niets is gelogen

Tot zover waren er 92 beoordelingen over dit autobedrijf. Ik heb ze niet allemaal gelezen, de meeste wel. Ik sluit me aan bij alle beoordelingen die ik heb gelezen. Er is geen woord aan gelogen. Topzaak wat kwaliteit en betrouwbaarheid uitstraalt.

Goed geholpen!

Goed geholpen bij de aanschaf van onze auto. Bedrijf is duidelijk over de herkomst en geschiedenis van de auto's, geen onduidelijkheden. Zeer prettig contact gehad en komt zeker betrouwbaar over.

In alle rust een keuze maken

We kwamen kijken voor de ene auto en gingen na een nachtje slapen toch met een andere naar huis. Een ongedwongen sfeer en een behulpzame eigenaar maken het kiezen tot een fijne ervaring.

Fijne en snelle service en afhandeling

Via een grote website terecht gekomen bij auto witjes. Prettig contact, fijne service en een eerlijke gang van zaken.

vriendelijke verkoper

Top bedrijf

Ik kocht bij Teun een peugeot 208 en hij nam alle tijd, ik mocht zelfs de auto op de brug nakijken of deze geen gebreken had. Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Als je op zoek bent voor een mooie jonge auto kan ik je dit bedrijf zeker aanbevelen.

Prima!

Uitstekende service en auto volledig naar wens.

Zeer goed gevoel en leuk geholpen niet opdringerig

was en warm bad en zeer vertrouwd!!!!!! Je moet steeds wel weer een hap geld toe betalen,wij hadden elektrisch wat zeer goed beviel en helaas de afstanden waren te kort om te kunnen rijden. regering zet je steeds weer op verkeerde been helaas!!!!!!!!!!!!!!

No nonsense service

Nette import auto’s uit o.a. Denemarken, goede service

Vertrouwd gevoel

In augustus heb ik onze Ford Focus Active hier gekocht. Hele nette auto met weinig kilometers. Teun geeft je alle tijd om de auto te bekijken en een testrit te maken. Ook vragen worden keurig beantwoord. De koop was snel gesloten. Ook de voorwaarde van een aankoopkeuring van de eigen Ford garage was geen probleem. Nu in december inmiddels 7.000 kilometer verder en nog steeds meer dan tevreden. Ik kan iedereen een reisje naar Elst aanbevelen.

Zeer goede service, blij met onze nieuwe auto!

Zeer goede en snelle service. Auto volledig naar wens en ook snel geholpen.

Duidelijkheid en eerlijkheid.

Na een korte gezellige onderhandeling heb ik bij Auto Witjes (Teun) een schitterende BMW M430i gekocht. Teun besteedt oprecht aandacht aan je. Hij is nieuwsgierig naar jouw interesse voor de auto die je van hem wilt kopen. Dat geeft vertrouwen. Ik heb de auto nog maar een paar dagen en ik kan daarom nog niet oordelen over hoe er wordt omgegaan met een beroep op garantie. Ik heb er echter het volste vertrouwen in dat wanneer ik een beroep op garantie moet doen dit goed komt.

Super Goed

Het was super snel en alles top geregeld, auto witjes heeft goed geholpen. Ik ben heel er blij van. Bedankt auto wetjes

Industrieweg 26

6662 PA Elst