• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettige ontvangst, deskundig advies en niet opdringerig en reel. dit bedrijf straalt vertrouwen uit, beter als mijn eerste indruk. Tijdens aflevering werd ruim de tijd genomen om alle functies goed uit te leggen zelfs na de aankoop heeft men nog 2 extra nieuwe banden gemonteerd om de auto in goede staat af te leveren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Excellent service and nice to do business with you!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf open gesprek gehad met Ann over de auto en de inruil, goede voorlichting gekregen, eerlijke deal gemaakt voor wat betreft inruil ... ik beveel Bouman auto\'s van harte aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een geweldig betrouwbaar bedrijf. Ondanks dat wij geen BOVAG garantie hadden heeft de heer Anne Bouman , na wat problemen, alles aan gedaan om de auto in orde te maken. Wij willen hem heel hartelijk bedanken voor de goede service. \r\nTies en Rani\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens de aanschaf van mijn auto goede uitleg gekregen hoe alles werkt, niets werd overhaast gedaan en naar mijn idee eerlijke informatie over de aankoop gekregen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan niets anders zeggen dan dat het een zeer prettige ervaring is geweest. Anne Bouman straalt uit dat hij plezier heeft in en hart heeft voor zijn werk en dat hij daarbij zijn klanten voorop stelt. Ik omschrijf Bouman Auto\'s als deskundig en betrouwbaar.\r\n\r\nEnige tip: alhoewel ik mij goed voor kan stellen dat het erbij hoort in de branche, is het wel prettig als er tijdens een afspraak niet veel tussenkomt. Tijdens mijn afspraak was er ook een afspraak met een andere klant. Daardoor was er soms (kort!) oponthoud.\r\n\r\nAl met al, zeker een aanrader en Bouman Auto\'s is de eerste tot wie ik mij wend als ik uiteindelijk een andere auto wil aanschaffen. Erg prettig zaken met Bouman gedaan te hebben; waar voor mijn geld!! :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de aankoop, vriendelijk, het gevoel hebben van een eerlijke en betrouwbare handel.\r\nBij aflevering, een uit gebreide uitleg van de techniek van de auto en de elektronica.\r\nIk zal Bouwman auto,s zeker bij anderen aan bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder betrouwbaar adres, ze hebben nette auto\'s en bovenal is de service echt van hoge kwaliteit. Ik heb een nette auto aangeschaft, de opvolging was buitengewoon en een onderhavig probleempje wat naar voren kwam is keurig netjes opgelost. Man aan man is woord aan woord bij bouwman auto\'s. Mijn volgende auto zal ik ook graag bij Anne halen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben hier terecht gekomen door de positieve aanbevelingen eerst grondig gelezen te hebben .Na 4 nieuwe auto s gereden te hebben was ik klaar met die duure afschrijvingen en zocht op gebruikte auto s .Door alles wat ik hier gelezen heb durfde ik het wel aan om hier een auto te kopen Mooi bedrijf met vriendelijke mensen ,wij hebben in januari een zeer mooie gebruikte BMW GT aangeschaft goede uitleg over de auto ,met Bovag garantie wat een fantastische auto ,geweldige service wat kleine mankementjes keurig opgelost .Ik zou zeker nog eens terug komen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf aangenaam en eerlijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, zeer vriendelijk geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Anne was erg behulpzaam. Hij gaf alle details over de auto. Hij hielp met registratie. De auto was ook in een geweldige staat. Ik ben er erg blij mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hallo, ik heb in september 2017 een super strakke, mooie Audi a5 gekocht en met pijn in mijn hart mijn BMW 325i xdrive ingeruild (deze was te klein achterin).Op de dag van aflevering was de auto tip-top in orde en tot in de puntjes verzorgd. Een week na aflevering kregen we nog een telefoontje of alles naar wens was, super. Nu zijn we ondertussen een half jaar verder en ik kan niets anders zeggen dan wat een top bedrijf dit is. Ondanks nog 2 jaar Audi garantie toch nog enkele mankementen op zeer professionele manier opgelost, dat maak je niet vaak meer mee. Dus Anne en collega\'s ga zo door en ik raad iedereen jullie autobedrijf aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb bij Anne een Mercedes c classe gekocht vriendelijke geholpen en mee denken ik kan niet anders zeggen dat het een goed en betrouwbaar garage is een aanrader en de volgende gaan we gewoon weer terug mvg frank van den broek

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf, kennis van auto’s en mochten er evt. gebreken zijn dan worden deze altijd opgelost. Inmiddels diverse auto’s gekocht en ook voor de volgende zullen we eerst bij Bouman kijken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf BMW Z4 2.2ltr. 6 cylinder uit 2005 gekocht en een BMW Z3 ingeruild bij Bouman auto\'s.\r\nAlles perfect geregeld.\r\nEr zit een hardtop bij de Z4.......geen moeite om deze meerdere malen te monteren en demonteren.\r\nOok bij het ophalen speciale sleutels hiervoor besteld en meegeleverd.\r\nOngevraagd, buiten de beurt en keuring, ook nog nieuwe bougies gemonteerd. Top toch ???\r\nDus alles prima geregeld. En ook veel vertrouwen dat als er onverhoopt iets met de auto zou zijn dat ook goed opgelost wordt.\r\nBouman auto\'s ??????? Een dikke aanrader !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens de eerste kennismaking voelde ik mij gelijk op mij gemak. Geen gedwongen sfeer. Anne weet waarover hij praat. Niets is te veel. Probleem afhandeling professioneel en goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn inmiddels tweede auto aangeschaft bij Bouman auto\'s.\r\n\r\nWederom zeer plezierige en professionele afwikkeling van zaken in een betrouwbare omgeving waarbij de klant centraal staat

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf BMW 118d van Anne overgenomen. Fijn dat er nog autoverkopers zijn die op een niet te formele manier met hun klanten om gaan, gewoon van man tot man. Goede proefrit kunnen rijden om gevoel voor de auto te kunnen krijgen. Ivm afwachting van contract gevraagd om de auto een paar dagen vast te houden. Dit was geen probleem. Bedankt voor de service!