Zeer goed, mooi bedrijf, nette auto's

Wij werden goed geholpen, duidelijke uitleg / service. Mooie auto's en een net bedrijf. Veel plezier van onze nieuwe auto.

Prima ervaring

Netjes vakkundig geholpen, auto is tip top afgeleverd..

Top service!

Ik ben vriendelijk en kundig geholpen.

Empathic and correct treatment

I bought a Tesla in July, and the treatment was really good. All clear, and all help necesary for to close the import operation. Highly recommended.

• Would you recommend us? Yes

Onze ervaring met Bouman auto’s is zeer positief

Alles verliep naar ons idee prima. De auto stond klaar toen wij voor een proefrit kwamen en daar konden wij ook de tijd voor nemen. Bij aflevering werd ruim de tijd genomen om de auto uit leggen. Al met al een positieve ervaring

Super fijn en goed geholpen. Auto is super netjes afgeleverd.

Super fijn en goed geholpen. Auto is super netjes afgeleverd. Heel vriendelijk snel geholpen.

Top ervaringen, al 2x een auto gekocht

aantal jaar geleden een 2de hands Audi A5 gekocht, top auto. Nu wilde ik deze weer inruilen en dat is weer top gegaan. Inkoopprijs keurig en de nieuwe(re) auto is weer tip/top afgeleverd. Gewoon super en helaas zie je dit veel te weinig. bedankt Anne weer voor een top behandeling!

Dit bedrijf verdient 5 sterren!

Heel prettige verkoop en nog belangrijker ook na de verkoop met verschillende dingen opnieuw heel fijn geholpen. Aanrader om hier je auto te kopen.

Prima bedrijf en service ook na aankoop auto

Na aankoop auto trad er een storing op dit werd direct verholpen en auto werd keurig gemaakt en afgeleverd bij ons aan huis (200km) ook bij problemen denken ze met je mee en zeer klant vriendelijk .

Ophalen auto is een feest!

Een auto ophalen is natuurlijk altijd leuk, maar Anne Bouman neemt de tijd en heeft ook de rust om alles uit te leggen. Dat was al bij de proefrit en dat is het ook als de auto wordt gekocht. Ook de communicatie met Bouman is prettig en helder. Informeer vrijblijvend bij Bouman of ze iets van uw gading hebben staan, ongetwijfeld dat u slaagt.

Fijn en professioneel geholpen

Hele mooie auto gekocht met prima service en fijn contact. Ook na de koop en aflevering nog prima hulp gehad bij het oplossen van een openstaande zaak. De onderhandelingen over de verkoop- en inruilprijs verliepen fair en prettig. Een aanrader!

Heel hartelijk, vriendelijk en professioneel

Anne is een sympathieke professionele persoon. De service was zeer goed en de auto is zeer goed opgeleverd. Ben heel erg tevreden.

wat een fijn ontvangst. Zeer relaxt geen opdringerige verkopers. Veel verstand van de auto's. Ook een zeer eerlijke teruggave op de inruil auto.

Uitstekend servicegericht bedrijf, dat ik aan kan bevelen om auto te kopen.

Duidelijke en goede informatie, goede kennis van de auto´s en oog voor details. Niet alleen oog voor details wat de auto´s betreft, maar ook aandacht voor details wat service en advies voor aankoop van auto betreft. Korte lijntjes in de communicatie, goed bereikbaar en servicegericht meedenken, zodat klant tevreden is en blijft. Ik raad dit bedrijf aan om een auto te kopen en zal in toekomst zeker terugkomen.

Goede ontvangst en de nodige tijd voor tekst en uitleg.

Mijn bedoeling was om in eerste instantie een indruk te krijgen van de BMW. Anne gaf aan dat ik ook een proefrit kon maken maar twijfelde nog i.v.m. de onbekende omgeving. Anne stelde voor mee te rijden wel achterin ivm de Corona perikelen hetgeen me gerust stelde en ik zeer waardeerde. De beslissing tot aankoop was dan ook snel gemaakt.

Fijn zaken doen met dit bedrijf

Het bedrijf en met namen manager Anne is erg fijn om zaken mee te doen. Ze leven zich goed in in de klant doen een mooi aanbod en zeggen wat ze doen en doen wat zeggen. Super service. Ik hoop veel plezier te hebben van deze auto en de volgende ga ik zeker weer opzoek bij autobedrijf Bouman

Zeer goed autobedrijf

2019 een BMW gekocht bij Anne Bouwman. Bij aanschaf positieve ervaringen over contact en aflevering van de BMW. Na een klein jaar was er een technisch probleem met de auto. Maar Anne Bouwman staat achter zijn zaak. Het technisch probleem werd zonder mits en maar opgelost, kreeg gedurende de reparatie periode vervangende auto. Dit is Bouwman auto niet verplicht. Kort om een bedrijf waar je zonder twijfel aan oprechtheid een auto kan kopen. Bedankt voor de perfecte en prettige afwikkeling van het probleem Anne. Johan K

zeer gastvrije ontvangst en vriendelijke kundige medewerkers

Na telefonisch contact vooraf stond keurig de auto klaar voor een proefritje. De ontvangst was hartelijk en na het ritje de aankoop afgerond. Een weekje later konden we de auto ophalen en die stond er echt schitterend bij. Alle afgesproken punten waren opgepakt naar volle tevredenheid. Als ik weer toe ben aan een nieuwe auto ga ik hier zeker eerst even kijken.

Op een prettige klantvriendelijke manier geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe auto.

Een prettig contact vanaf het eerste moment dat ik via AutoScout24 een berichtje stuurde over de auto. Snel en adequaat contact met Anne hebben er snel voor gezorgd dat ik een proefrit kon maken. Vooraf had ik via de mail foto’s gestuurd van de inruilauto en een positief bod was het gevolg. Met de afspraak voor de proefrit was het ontvangst hartelijk en goed voorbereid. De auto stond keurig op tijd klaar en Anne nam alle tijd om de auto uit te leggen. Na de proefrit was het uiteindelijk snel geregeld en was de deal gesloten. Een week later kon ik al de auto ophalen en alle zaken waren volgens afspraak geregeld. Keurig netjes. De auto bevalt en we gaan er vanuit er nog lang plezier van te hebben.

Prettige ervaring

Van ontvangst tot aflevering is alles vlot en prettig verlopen met duidelijke communicatie en uitgebreide instructie bij aflevering.

Grote Klasse

Geweldige garage. Heel goede service en meer dan dat. Alles netjes geregeld en vriendelijke bediening. Alles wordt zonder moeilijk doen heel goed geregeld. Zelden meegemaakt. Zelfs het ontbrekende instructieboekje werd nieuw besteld en zonder kosten gratis nagestuurd Yop

Fantastisch bedrijf met top mensen

Vorig jaar een mooie zwarte mini coöperatie gekocht, zo onwijs tof geholpen en zo aardig met overheerlijke koffie. Vandaag weer mini opgehaald omdat ik nog garantie heb en ik een paar dingetjes wilde na late kijken. Goeie leenauto mee gekregen en vandaag mini opgehaald alle punten nagekeken andere ruitenwissers erop Bosch wat wil je nog meer. Een uurtje rijden maar dan heb je ook wat en vertrouwd.

Zeer goede service en verstand van zaken en dienstverlenend.

Anne is een fijne man waar je blindelings op kan vertrouwen en denkt met de consument mee. Een top bedrijf en zeker aan te raden om zaken mee te doen.

Super fijn en eerlijk bedrijf .

Heel eerlijk was ik een beetje sceptisch toen wij naar Bouman auto’s gingen, dit was echter heel snel over. Een laagdrempelig familie bedrijf met een zeer gemoedelijke sfeer. Anne die ons kundig en vriendelijk te woord stond zonder mooie verkoop praatjes en we mochten gelijk een proefrit maken . Kon er nog rustig over nadenken, lang was dit niet nodig en we hebben de volgende dag de deal gesloten. Vijf dagen stond onze Mercedes keurig klaar, waarbij Anne heel geduldig alle opties heeft uitgelegd. De auto rijd perfect, we zijn er super blij mee. Ik raad een ieder dit auto bedrijf aan, wij komen er zeker terug voor de eerstvolgende auto. Het was de rit van Oud-Beijerland naar Genderen zeker waard .

Goede service en zeer klantvriendelijk

Gelijk bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Daarnaast onze oude auto ingeruild en de afhandeling was super.