• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top, kan niets anders zeggen geweldege Mercedes 180 gekocht.\r\nGeholpen door een geweldige verkoper Anne. Wat een fijne kerel.\r\nWij raden deze garage zeker aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en prettige communicatie. Uitstekende service waarbij aangeschafte auto zondercextra kosten wordt thuis gebracht en de inruil auto meegenomen. Ideaal!\r\n\r\nAbsolute aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettige ervaring om een auto bij Bouman te kopen. Er worden reeele prijzen gehanteerd en geboden voor de inruilauto. Ook niet het gebruikelijke gedoe over de minpuntjes van de in te ruilen auto. Anne Bouman is alles behalve de typische ‘tweedehands autoverkoper’.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring met Bouman auto’s. Mooie auto’s, duidelijke afspraken tijdens de onderhandeling en geen onzinverhalen. Ook bij de aflevering alles prima verzorgd en duidelijk betrokkenheid bij het product dat verkocht wordt en bereidheid tot een hoog serviceniveau.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heerlijk bedrijf om zaken mee te doen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke/ professioneel personeel en erg betrokken met het helpen van een goeie keuze voor een nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een betrouwbaar overkomend bedrijf, waar we ons snel op ons gemak voelden. Ze nemen ruim de tijd voor de klant. Het maakt niet uit voor welke prijsklasse je komt de klant is hier koning. Erg fijn geholpen, wat zeker meegespeeld heeft in onze beslissing om de auto te kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie auto gekocht. Goede service en overdracht van de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ongedwongen sfeer, prachtige presentatie van de auto\'s op de site.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hebben afgelopen maand bij garage Bouman onze Toyota gekocht. Erg tevreden over het geheel van de aankoop van de auto. Kleinschalig bedrijf met hoge klantvriendelijkheid, goede uitleg en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De Klant is Koning bij deze garage!\r\nEen auto kopen via deze mooie site is niet mijn dagelijkse bezigheid. Na telefonisch contact was het vertrouwen van beide kanten gelijk goed. Afspraken worden nagekomen en de auto rijdt prima. \r\n \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ontvangst, uitstekende informatie en communicatie, afspraak = afspraak, aflevering aan huis. Top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hele goede ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met Bouman auto\'s is tot nu toe zeer goed bevallen. Een keurig bedrijf die mee denk om h et de klant zo aangenaam mogelijk te maken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettige ontvangst, deskundig advies en niet opdringerig en reel. dit bedrijf straalt vertrouwen uit, beter als mijn eerste indruk. Tijdens aflevering werd ruim de tijd genomen om alle functies goed uit te leggen zelfs na de aankoop heeft men nog 2 extra nieuwe banden gemonteerd om de auto in goede staat af te leveren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Excellent service and nice to do business with you!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf open gesprek gehad met Ann over de auto en de inruil, goede voorlichting gekregen, eerlijke deal gemaakt voor wat betreft inruil ... ik beveel Bouman auto\'s van harte aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een geweldig betrouwbaar bedrijf. Ondanks dat wij geen BOVAG garantie hadden heeft de heer Anne Bouman , na wat problemen, alles aan gedaan om de auto in orde te maken. Wij willen hem heel hartelijk bedanken voor de goede service. \r\nTies en Rani\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens de aanschaf van mijn auto goede uitleg gekregen hoe alles werkt, niets werd overhaast gedaan en naar mijn idee eerlijke informatie over de aankoop gekregen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan niets anders zeggen dan dat het een zeer prettige ervaring is geweest. Anne Bouman straalt uit dat hij plezier heeft in en hart heeft voor zijn werk en dat hij daarbij zijn klanten voorop stelt. Ik omschrijf Bouman Auto\'s als deskundig en betrouwbaar.\r\n\r\nEnige tip: alhoewel ik mij goed voor kan stellen dat het erbij hoort in de branche, is het wel prettig als er tijdens een afspraak niet veel tussenkomt. Tijdens mijn afspraak was er ook een afspraak met een andere klant. Daardoor was er soms (kort!) oponthoud.\r\n\r\nAl met al, zeker een aanrader en Bouman Auto\'s is de eerste tot wie ik mij wend als ik uiteindelijk een andere auto wil aanschaffen. Erg prettig zaken met Bouman gedaan te hebben; waar voor mijn geld!! :)