Super tevreden over de service.

Enkele weken geleden heb ik mijn Volvo xc90 aangeschaft bij Bouman auto´s. Anne is erg vriendelijk en vakkundig. Ik ben erg blij dat ik mijn auto hier heb gekocht. Er was een klein probleempje met de klep in de bagageruimte, dit is gelijk opgelost.

Keurig bedrijf

Vriendelijk te woord gestaan prima advies auto gekocht voor nette prijs.

Perfect bedrijf, je krijgt meer dan je verwacht.

Auto gekocht zoals hij er bij stond. Daags na de aankoop werd ik gebeld dat er 4 nieuwe banden op gelegd werden , welke banden dat ik wilde? Ook werd er nog een nieuwe sierplaat besteld en geplaatst zonder dat ik er om gevraagd had. Was namelijk een beetje beschadigd. Jongens, jullie zijn een KANJER !! Ga zo door !! Ook nog bedankt voor de koffie.

Service met een hoofdletter.

Mooie x5 gekocht van Anne en een keurige prijs gekregen voor de inruil. Eerlijk adres en zeer fijn en professioneel geholpen. Daar kan de officiële BMW dealer een voorbeeld aan nemen!!! De volgende auto kopen we zeker weer bij Bouman auto’s.

Top geholpen in aankoop en service dik in orde!

Wij hebben onze BMW X5 bij Anne gekocht. We zijn goed geholpen en geïnformeerd in het aankoopproces. Geen druk of vervelende verkooppraatjes. Veel kennis aanwezig in huis alle vragen beantwoord worden. Na 5 maanden klein defect aan de auto. Na contact met Anne is de auto in onze eigen woonplaats gerepareerd en is de factuur betaald door Bouman. Geen discussies, garantie is garantie. Dat zie je ook wel eens anders. Kortom zeer tevreden over onze aankoop en Bouman als verkoper, wij komen hier graag weer terug!

Snel, adequaat, professioneel.

Vakmanschap en deskundigheid samen met Brabantse vriendelijkheid.

Anne Bouman heeft alle tijd genomen om ons zowel theoretisch als praktisch wegwijs te maken, met alle “ ins en outs “ van de auto die onze belangstelling had. Optische veranderingen die wij in gedachten hadden, werden kosteloos uitgevoerd. Dank voor de prettige manier waarbij je ons geholpen hebt met de aanschaf van deze prachtige auto.

Ze zijn zeer behulpzaam

Alles word goed uitgelegd en leveren de ato zeer netjes af

Zeer vriendelijk correct super mooi bedrijf

Kwam bij auto Bouwwman via een advertentie op internet. Afspraak gemaakt om de mercedes te bekijken. Ontvangen door een vriendelijke medewerker die ons op ons gemak de auto liet bekijken. We maakten een proefrit en bij terugkomst werd de deal gesloten en alles op papier gezet, afspraak gemaakt voor de aflevering. Door mijn agenda vroeg ik dhr Bouwman of we de auto 1 dag eerder konden halen dit was geen probleem. Na 2 weken een probleempje met een parkeersensor Bouwman gebeld en er werd meteen een afspraak gemaakt en er stond al een gratis leen auto voor ons klaar. Zeer tevreden met deze aankoop en zeer goede service. Voor onze volgende auto gaan we zeker weer naar AUTO BOUWMAN te Genderen.

Geweldige service

In april 2021 een fijne Audi Q2 gekocht met weinig km en veel opties. De inruil en overdracht verliepen zeer aangenaam. Ik ben nog steeds heel blij met deze auto. In oktober 2021 lekte de auto enige koelvloeistof. Bij de lokale Audidealer kon ik pas na ruim 2 weken terecht voor reparatie. Contact opgenomen met Anne Bouman van Bouman auto's. Hij bood aan de auto met een autoambulance op te laten halen en op basis van garantie te repareren. De volgende dag kwam de autoambulance en de dag erna belde hij al dat de auto gerepareerd was. Waar vind je nog zulke goede service. Een hele fijne ervaring met dit bedrijf. Chapeau!

Fijne zaak, goeie service, netjes te woord gestaan live en via de app.

Bedrijf liggend in een zeer mooie omgeving

Positief en professioneel

Een mooie Tesla gekocht bij Bouman. Plezierige ervaring. Positief en professioneel.

uitstekend bedrijf !

Eerlijke prijzen, ook voor inruil. Hij neemt de tijd voor je, legt alles goed uit, geeft tips en communiceert open en eerlijk.

Mijn ervaringen met Bouman auto's is positief.

Mensen zijn behulpzaam, ter zake kundig en zijn goed bereikbaar. De lokatie is mooi en de aflevering is prima, auto ziet er top uit en men neemt de tijd om alles goed uit te leggen. Dik tevreden dus.

Uitstekende ervaring bij het kopen van een bmw x5 bij Anne Bouwman

Anne is zeer servicegericht en heeft mij goed geholpen bij het kopen van een bmw x5 bij hem en heb mijn audi bij hem in kunnen ruilen. Allemaal heel vlot gegaan en Anne is heel aardig maar vooral servicegericht. Ik kan Anne Bouwman van harte aanbevelen bij het kopen van een auto, een echte vakman en zorgt voor een soepel proces. Dankjewel Anne!

Top service!

Ik kan een ieder aanraden om een auto te kopen bij Bouman. Veel kennis van elk type auto en de juiste prijs.

Geweldige ervaring bij het kopen van een auto.

Via één van de auto verkoopsites een mooie BMW X1 2.0 X-Drive zien staan bij Bouwman Auto's in Genderen. Tijdens het aankoopproces een zeer goed luisterend oor voor onze wensen en geweldig meedenken in oplossingen. Na de aankoop en enkele weken gebruik een verrasssend telefoontje met de vraag of alles naar verwachting functioneerd. Zeer atent! Nu, bijna 3 maanden verder, nog steeds zeer tevreden en kunnen wij op basis van onze ervaringen Bouwman Auto's in Genderen ten zeerste aanbevelen.

Ik werd netjes geholpen en goed te woord gestaan. ik wou zelf graag wat aanpassingen op mijn auto die ik kocht. Deze aanpassingen zijn er netjes op gezet en alles is super strak afgewerkt. ook is de aflevering netjes afgehandeld, ze nemen de tijd voor je en zijn eerlijk. een dikke 10!!

Fijn professioneel contact

Enorm vriendelijk maar zeker een professioneel bedrijf. Ruime keuze aan zeer mooie auto’s.

Ook netjes geholpen ook na aankoop van mijn auto.

Goede service net en betrouwbaar bedrijf, verstand van zaken. Komt afspraken na.

Uitstekend en netjes geholpen.

Erg fijn, service gericht en met geduld geholpen.

Professioneel en zeer klantvriendelijk geholpen.

Meer dan 25 jaar ben ik vaste klant bij Bouman auto's. Ook al ben ik een uur onderweg, om de afstand tussen mijn woonplaats en de garage te Genderen te kunnen bereiken, speelt de afstand geen enkele rol! De reden hiervoor is; -deskundigheid -professionaliteit -betrouwbaarheid -klantvriendelijk en persoonlijke aandacht.

Top service en goede aflevering!

Bij de proefrit had ik een paar kleine puntjes en wensen. Deze zijn allemaal voor aflevering keurig in orde gemaakt! Ook had ik best wat vragen tussendoor en die werden via de mail en soms zelf al in de avond beantwoordt. Erg fijn dat ze geduldig en niet pushen. Ik kan het iedereen aanbevelen bij Bouman auto's

Reparatie onder Bovag garantie uitgevoerd.

Naar aanleiding van scheurtjes in de koplampen is reparatie naar tevredenheid uitgevoerd. Ik ben tevreden met de oplossing door reparatie.

Perfekt

Prettige ontvangst Duidelijke uitleg Afspraken goed nagekomen Een bedrijf om anderen naar te verwijzen Blij met dit bedrijf in zee te zijn gegaan