Goede ervaring met het bedrijf

Ik had op internet een auto bij Anne Bouman zien staan en we zijn er toen heen gereden om deze vrijblijvend te bekijken. Toen wij aankwamen bleek de auto helemaal achterin het hoekje te staan. Direct werd ruimte gemaakt om de deze te bekijken en een proefrit te maken. Dit was goed bevallen en na een goed gesprek bij een kop koffie hebben we de koop gesloten. Anne heeft verstand van zaken en is prettig in de omgang.

Vakkundig

Heel plezierig gesprek gehad met Anne. Hierna de aankoop van de BMW X5 afgerond.. Zoals afgesproken stond de auto de week daarop klaar om opgehaald te worden. Kortom een man en een bedrijf waar je proffessioneel en met kennis van zaken op een klantvriendelijke manier te woord wordt gestaan.. Gr.

Deskundig en eerlijk!

Helemaal blij met mijn gekochte auto bij Bouman auto’s. Bij het ophalen van de auto, zag de auto er helemaal als nieuw uit en de accu was opgeladen. We sloten af met een heerlijk kopje koffie en een stroopwafel.

afspraken netjes nagekomen,

Prima ervaring. Anne is betrouwbaar en kundig.

Goed bedrijf met gedreven eigenaar en altijd mooie auto’s

Na lang zoeken vond ik bij Anne mijn huidige auto een BMW X5 uit 2016. Een zeer fraai exemplaar in zeer goede staat. Wat kleine aanpassingen in overleg weren snel geregeld. Anne is een serieuze en gedreven autoliefhebber en zakenman waar je prima je auto kunt kopen!

Bij aankomst direct het vertrouwen gekregen door spontaan een proefrit te maken. Ondertussen een taxatie van de "oude" auto. Klantvriendelijk!

Duidelijk en vriendelijk contact

Mijn ervaring is positief. Het contact verliep op duidelijke en vriendelijke wijze. Tevens een betrouwbare indruk.

Super fijne dealer!

İk als vrouw zijnde had niet veel ervaring bij een aankoop van een auto:) De dealer heeft mij hierbij heel goed geholpen en duidelijke uitleg gegeven over de auto tot aan kleine details.

Waar de klant echt koning is.

Onze auto een Volvo xc 60 twin Engine via internet gekocht. Anne klinkt vertrouwt door de telefoon en is het ook. Hij gaat voor een oplossing bij een probleem . Vervangend vervoer geen punt. Gelijkwaardige auto staat voor je klaar. Een aanrader . Anne maakt waar wat hij zegt . Je voelt geen klant maar koning.

Ik vond het een hele leuke ervaring om een auto te kopen bij Anne!

Vanaf de eerste contact was het hele aankoop traject duidelijk en deeglijk. Alles was rustig uitgelegd en ik had alle tijd om de auto te bekijken/rijden. Ik zou morgen weer opnieuw een auto bij Anne kopen.

Uitstekend en een zeer goede service

Vanaf het eerste contact moment een goed gevoel. Gesproken met Anne hij heeft overal de tijd voor genomen om alles goed uit te leggen. Komt zijn woord en afspraken na , houd je goed op de hoogte van de gang van zaken. Ben blij dat ik me auto bij Anne heb mogen kopen zeker in deze tijd is het goed om ergens terecht te kunnen waar iemand zijn woord nakomt en volledig op kan vertrouwen. Als je een auto zoekt is dit bedrijf echt een aanrader !!

Uitermate tevreden!

Anne van Bouman Auto's heeft ons prima geholpen bij de aanschaf van onze auto. We kregen de gelegenheid om op ons gemak de auto te bekijken, een proefrit te maken en vragen werden keurig beantwoord. Dit alles in een professionele en ongedwongen sfeer. Bij de aflevering van de auto nam Anne wederom alle tijd om de functionaliteiten van de auto uit te leggen. Dit alles op een prettige en vakkundige manier. Kortom: een aanrader!!

Hele prettige overdracht en transparantie over de auto

Erg tevreden Goed geholpen heldere informatie en communicatie Tot nu toe een geweldig bedrijf met kundige en sympathieke medewerkers Anne weet duidelijk waarover hij het heeft en houd zich aan zijn afspraken

Zeer goed rustig en ongedwongen, keurig goede service

Vertrouwd, en een fijn gevoel gehad bij de aankoop van mijn BMW 530 E deze garage heeft schitterende auto’s op voorraad en ik raad iedereen aan om met deze garage zaken te doen

Fijn geholpen , snel met leveren een goede inruil prijs en goed bereikbaar voor informatie ook in de avond!!

Persoonlijke service en mooi assortiment!

Bouman Auto’s biedt hele persoonlijke service bij hun mooie occasion assortiment

Geweldig bedrijf met uitstekende service ook na aankoop.

Eén mooie VoLVO XC 60 gekocht.Mooie auto goed opgeleverd. Poosje na aankoop bleek er geluid uit de vooras te komen. Volvo specialist en Volvo dealer hebben er in Assen na gekeken en kwamen met oplossingen.Anne,zei breng maar hier in Genderen.Twee week erna was het heel goed opgelost.Met geluids apparatuur hebben ze de locatie vastgesteld.En..opgelost!! Aangeboden werd dat zij de auto in Assen zouden afleveren.Wij hebben zelf de auto gehaald.Kregen in de tussentijd een mooie A.M.C.diesel van Mercedes mee.Met Anne een goede proefrit gemaakt,na oplevering.De Volvo werd afgetankt voordat wij naar Assen gingen op kosten van Bouwman Autos!! Wij noemen dit TOP...SERVICES.!!!! Anne bedankt, Henny en Jaap Spithoff Assen. van Mercedes

Kwaliteit in een mooie rustieke omgeving. Rust!

Een fijne omgeving waar volop tijd wordt genomen. Rustig uitleg met vrijheid van keuzes waarin vertrouwen in en van de klant centraal staat. Weg van grote auto showrooms maar volop in het groen. Na de aankoop een fijne begeleiding naar met moment van overdracht. Voor de aflevering van de auto alle rust, prima uitleg en nadien benaderbaar voor reacties.

Echt hele goede service

Meneer Bouman is een hele vriendelijke man. Hij heeft ons heel netjes geholpen en de auto in hele mooie staat onderhouden. We hebben een hele mooie inruil waarde gekregen voor mijn oude auto. Alle opties zijn door meneer Bouman goed uitgelegd. Ik ben erg tevreden over de gehele aankoop van de A klasse 200!

zeer professioneel en prettig geholpen bij aankoop en inruil van auto

Een ontvangst en uitleg door adviseur Patrick zoals je dat altijd zou wensen bij het kopen van een auto. Deskundig en prettig in de communicatie. Keuze uit veel mooie en goede auto's van topmerken. Ook bij de aflevering door Anne Bouman zelf alle tijd genomen voor duidelijke uitleg en beantwoording van vragen.

Persoonlijk, snel in reactie en meedenkend

Een fijn contact waarbij je niet het gevoel hebt dat de auto aan je verkocht ‘moet’ worden.

Uitstekend adres Bouman Auto’s

Wij hebben een BMW 420 gekocht bij Bouman Auto’s. Op de dag dat wij onze “oude” auto wilde inruilen stonden wij ineens met autopech. Wat een domper, hadden zo’n zin in om naar Genderen te rijden, voor ons 160 km verderop, om de nieuwe BMW op te halen. Wij zijn heel goed geholpen door Bouman Auto’s en hebben onze oude auto toch kunnen inruilen. Bouman Auto’s heeft zelf transport geregeld om de oude auto op te halen. ( 160km). Fantastisch. Telefonisch ook fijn contact. Wij zijn zeer tevreden!

Zeer goede betrouwbare service

Al een aantal maanden opzoek naar een dikke BMW Z4 M40i. Mijn keuze was snel gemaakt bij deze dealer. Super vriendelijk en alle tijd hadden ze voor mij genomen. Ook na de koop mag ik altijd contact opnemen, mocht ik nog vragen hebben.

Super betrouwbaar en fijne aankoop

Zeer welkom ontvangen en alle ruimte om te mogen kijken en vragen te stellen. Uiteindelijk een mooie Volvo mogen kopen en zeer tevreden.