Super fijn en eerlijk bedrijf .

Heel eerlijk was ik een beetje sceptisch toen wij naar Bouman auto’s gingen, dit was echter heel snel over. Een laagdrempelig familie bedrijf met een zeer gemoedelijke sfeer. Anne die ons kundig en vriendelijk te woord stond zonder mooie verkoop praatjes en we mochten gelijk een proefrit maken . Kon er nog rustig over nadenken, lang was dit niet nodig en we hebben de volgende dag de deal gesloten. Vijf dagen stond onze Mercedes keurig klaar, waarbij Anne heel geduldig alle opties heeft uitgelegd. De auto rijd perfect, we zijn er super blij mee. Ik raad een ieder dit auto bedrijf aan, wij komen er zeker terug voor de eerstvolgende auto. Het was de rit van Oud-Beijerland naar Genderen zeker waard .

Goede service en zeer klantvriendelijk

Gelijk bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Daarnaast onze oude auto ingeruild en de afhandeling was super.

goed geholpen

wij hebben de aankoop als prettig ervaren, de medewerkers waren vriendelijk, betrouwbaar en deskundig. Thomas dank voor de uitleen auto en de service.

Betrouwbaar vriendelijk en top service

Begin 2019 een prachtige occasion gekocht voor een nette prijs. Vriendelijk en deskundig geholpen. Na 2 maand ontstond een klein defect. Dit is zeer correct, snel en naar volle tevredenheid verholpen (binnen garantiepakket). Na opnieuw 2 maand ontdekte ik nog een klein defect waarvan ik twijfelde of dit binnen de garantie zou vallen. Toch maar contact opgenomen. Opnieuw heel schappelijk geholpen. Klanttevredenheid staat bewezen hoog in het vaandel.

Aankoop met een goed gevoel

De aankoop van onze auto, was een prettige ervaring. Rustig, betrouwbaar en zelfverzekerd mochten we kennis maken met onze nieuwe auto. Alles klopte zoals was aangegeven.

Top bedrijf

Het moet ons van het hart maar wat is dit een top bedrijf. Wij hebben sinds juni 2019 Mercedes ML 350 cdi van jullie met garantie gekocht. Er waren twee dingetjes aan de ML maar is gelijk verholpen zonder ook maar iets van discussie. Dus alleen daarom kopen wij zeker de volgende auto weer. Dus zeker aanrader voor de aankoop van een auto. Wij komen zeker terug bij Bouwman

Echt een super net bedrijf

Mijn ervaring met deze mensen is echt aan te bevelen Ze zijn alle afspraken nagekomen en zelfs nog meer dan dat. Ook het afleveren daarvoor wordt echt tijd genoeg aan besteed. Echt een super net bedrijf waar ik iedereen naar toe zou sturen.

Heb hier onlangs een mooi VW Tiguan gekocht. Bij aankomst stond de auto al klaar voor een proefrit. Ik kan niet anders zeggen dat ik Super goed geholpen. Na aankoop kon ik hem al snel ophalen. Na een paar dagen rijden, hadden we wat probleempjes met de parkeersensoren van de auto, door de montage van de trekhaak. Ook dat is netjes en correct verholpen Zeker een aanrader, ze hebben mooi auto’s staan, ze zijn allemaal vriendelijk en behulpzaam dat geeft je vertrouwen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en nazorg. Zou hier zo weer terug komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bette service en goede nazorg na verkoop. Zou zo weer dens terug komen (en dat is uit Friesland niet om de Hoekema).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mooie en kwaliteit auto\'s. keurige en heldere communicatie. neemt uitgebreid de tijd voor uitleg en toelichting.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch mooi wagenpark. Jammer dat we niet zijn geslaagd, hier had ik best een auto willen kopen. \r\nGastvrij ontvangen en vakkundig advies gekregen.\r\nKunnen veel zaken een voorbeeld aan nemen. Ga zo door!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb anne bouman leren kennen als een kundig betrouwbaar en prettig persoon.Hij heeft mijn droom auto netjes gereserveerd tot dat de financiering rond was en dat terwijl de interesse voor deze auto zo groot was dat hij hem makkelijk aan een ander had kunnen verkopen (alle lof hiervoor)Ik kan een ieder dit adres aan bevelen en zal hierzelf bij een volgende auto ook zeker weer een kijkje gaan nemen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf netjes behandeld door Anne, vriendelijk en deskundig.\r\nHelemaal tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het eerste telefonische contact maakte ons al enthousiast en nieuwsgierig naar dit bedrijf. Proefrit afgesproken en bij aankomst in Genderen bleek onze eerste indruk te kloppen. Klantvriendelijk, persoonlijk en deskundig advies. We hebben onze eerste Volvo C70 met vol vertrouwen gekocht. Aflevering en nazorg uitstekend. Wat ons betreft is dit bedrijf een aanrader voor de aanschaf van een goede auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ervaring met Anne Bouman, zeer nette en goed aangeklede 2e hands auto\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf met een woord:SUPER!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top, kan niets anders zeggen geweldege Mercedes 180 gekocht.\r\nGeholpen door een geweldige verkoper Anne. Wat een fijne kerel.\r\nWij raden deze garage zeker aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en prettige communicatie. Uitstekende service waarbij aangeschafte auto zondercextra kosten wordt thuis gebracht en de inruil auto meegenomen. Ideaal!\r\n\r\nAbsolute aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettige ervaring om een auto bij Bouman te kopen. Er worden reeele prijzen gehanteerd en geboden voor de inruilauto. Ook niet het gebruikelijke gedoe over de minpuntjes van de in te ruilen auto. Anne Bouman is alles behalve de typische ‘tweedehands autoverkoper’.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring met Bouman auto’s. Mooie auto’s, duidelijke afspraken tijdens de onderhandeling en geen onzinverhalen. Ook bij de aflevering alles prima verzorgd en duidelijk betrokkenheid bij het product dat verkocht wordt en bereidheid tot een hoog serviceniveau.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heerlijk bedrijf om zaken mee te doen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke/ professioneel personeel en erg betrokken met het helpen van een goeie keuze voor een nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een betrouwbaar overkomend bedrijf, waar we ons snel op ons gemak voelden. Ze nemen ruim de tijd voor de klant. Het maakt niet uit voor welke prijsklasse je komt de klant is hier koning. Erg fijn geholpen, wat zeker meegespeeld heeft in onze beslissing om de auto te kopen.