• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en nazorg. Zou hier zo weer terug komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bette service en goede nazorg na verkoop. Zou zo weer dens terug komen (en dat is uit Friesland niet om de Hoekema).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mooie en kwaliteit auto\'s. keurige en heldere communicatie. neemt uitgebreid de tijd voor uitleg en toelichting.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch mooi wagenpark. Jammer dat we niet zijn geslaagd, hier had ik best een auto willen kopen. \r\nGastvrij ontvangen en vakkundig advies gekregen.\r\nKunnen veel zaken een voorbeeld aan nemen. Ga zo door!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb anne bouman leren kennen als een kundig betrouwbaar en prettig persoon.Hij heeft mijn droom auto netjes gereserveerd tot dat de financiering rond was en dat terwijl de interesse voor deze auto zo groot was dat hij hem makkelijk aan een ander had kunnen verkopen (alle lof hiervoor)Ik kan een ieder dit adres aan bevelen en zal hierzelf bij een volgende auto ook zeker weer een kijkje gaan nemen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf netjes behandeld door Anne, vriendelijk en deskundig.\r\nHelemaal tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het eerste telefonische contact maakte ons al enthousiast en nieuwsgierig naar dit bedrijf. Proefrit afgesproken en bij aankomst in Genderen bleek onze eerste indruk te kloppen. Klantvriendelijk, persoonlijk en deskundig advies. We hebben onze eerste Volvo C70 met vol vertrouwen gekocht. Aflevering en nazorg uitstekend. Wat ons betreft is dit bedrijf een aanrader voor de aanschaf van een goede auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ervaring met Anne Bouman, zeer nette en goed aangeklede 2e hands auto\'s.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf met een woord:SUPER!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top, kan niets anders zeggen geweldege Mercedes 180 gekocht.\r\nGeholpen door een geweldige verkoper Anne. Wat een fijne kerel.\r\nWij raden deze garage zeker aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en prettige communicatie. Uitstekende service waarbij aangeschafte auto zondercextra kosten wordt thuis gebracht en de inruil auto meegenomen. Ideaal!\r\n\r\nAbsolute aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettige ervaring om een auto bij Bouman te kopen. Er worden reeele prijzen gehanteerd en geboden voor de inruilauto. Ook niet het gebruikelijke gedoe over de minpuntjes van de in te ruilen auto. Anne Bouman is alles behalve de typische ‘tweedehands autoverkoper’.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring met Bouman auto’s. Mooie auto’s, duidelijke afspraken tijdens de onderhandeling en geen onzinverhalen. Ook bij de aflevering alles prima verzorgd en duidelijk betrokkenheid bij het product dat verkocht wordt en bereidheid tot een hoog serviceniveau.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heerlijk bedrijf om zaken mee te doen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke/ professioneel personeel en erg betrokken met het helpen van een goeie keuze voor een nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een betrouwbaar overkomend bedrijf, waar we ons snel op ons gemak voelden. Ze nemen ruim de tijd voor de klant. Het maakt niet uit voor welke prijsklasse je komt de klant is hier koning. Erg fijn geholpen, wat zeker meegespeeld heeft in onze beslissing om de auto te kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie auto gekocht. Goede service en overdracht van de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ongedwongen sfeer, prachtige presentatie van de auto\'s op de site.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hebben afgelopen maand bij garage Bouman onze Toyota gekocht. Erg tevreden over het geheel van de aankoop van de auto. Kleinschalig bedrijf met hoge klantvriendelijkheid, goede uitleg en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De Klant is Koning bij deze garage!\r\nEen auto kopen via deze mooie site is niet mijn dagelijkse bezigheid. Na telefonisch contact was het vertrouwen van beide kanten gelijk goed. Afspraken worden nagekomen en de auto rijdt prima. \r\n \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ontvangst, uitstekende informatie en communicatie, afspraak = afspraak, aflevering aan huis. Top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hele goede ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met Bouman auto\'s is tot nu toe zeer goed bevallen. Een keurig bedrijf die mee denk om h et de klant zo aangenaam mogelijk te maken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettige ontvangst, deskundig advies en niet opdringerig en reel. dit bedrijf straalt vertrouwen uit, beter als mijn eerste indruk. Tijdens aflevering werd ruim de tijd genomen om alle functies goed uit te leggen zelfs na de aankoop heeft men nog 2 extra nieuwe banden gemonteerd om de auto in goede staat af te leveren.