Top service

Professioneel, eerlijk en betrouwbaar, prima uitleg gehad, duidelijk overzicht vd kosten en prijzen. Wij hopen dan ook veel plezier te hebben van onze Ram 1500 (2020) Limited.

Eerste indruk is goed

Recent mijn Ram 1500 limited gekocht bij van leersum. Ik ben geholpen door Sander, deze heeft voor mijn gevoel lekker veel de tijd genomen om mij alles te vertellen over de modellen. Tevens worden al je vragen goed en eerlijk beantwoord. En word je tijdens het aankoop proces goed geadviseerd. Tot nu toe een goede ervaring met van leersum in naaldwijk en ik hoop dat ik over een aantal jaar nog de zelfde mening heb.

super bediening

super bediening

Wij zijn uiterst tevreden.

Heel tevreden, vooral dat de auto opgehaald en gebracht wordt.

Zeer goed van begin tot eind

Ik ben uitermate goed geholpen toen ik ging kijken wist ik helemaal niets over de diverse uitvoeringen er werd alle tijd genomen om alle verschillen tussen de diverse uitvoeringen te laten zien nadat er een offerte was gemaakt werd er gelijk een proefrit aangeboden weekje later pas beslist en besteld uiteindelijk (zonder dat ik tig keer gebeld werd of ik het al wist) tussentijds nog goed mailcontact gehad over wat extra opties ook allemaal prima geregeld en uiteindelijk vandaag afgeleverd met goede uitleg van de auto dus allemaal top bedankt

Super service

Prima zaak met eerlijke prijzen! Alles volgens afspraak en prima service.

Tweede auto alweer van van Leersum, goede service en nette inruil voor mijn oude auto gekregen.

Na vijf jaar met plezier te hebben gereden in mijn oude Dodge ben ik zeer tevreden met de levering van nu twee jaar oude Dodge Ram. Prima service

Zeer goed geholpen op alle vlakken

Na een aantal jaren geleden hier toch niet gekozen voor een nieuwe Dodge omdat ik voor een gebruikte Ford via andere kanalen ging. Afgelopen week naar van Leersum gegaan omdat een Audi mijn interesse wekte. Ik had van tevoren gebeld en toen ik later arriveerde stond de auto zoals gevraagd klaar voor een proefrit. Dit maak ik nog wel eens anders mee bij autobedrijven. We hadden wat kritische vragen maar er werd overal op geantwoord zonder een rare blik. Tijdens het hele proces alle informatie gekregen, overal inzicht in en de auto werd beter dan verwacht afgeleverd (gepoetst binnen en buiten, service). Ik dacht een garantieklusje te hebben en daar mailde ik over, was allemaal geen probleem. achteraf bleek het toch niet nodig maar het feit dat de reactie was: kom maar langs, wij fixen het! was, was voor mij al helemaal prima. Ik ben niet vaak zo (consequent ook) netjes geholpen als hier.

Zeer tevreden zoals altijd

Excellent

UItstekend ontvangen en dat de aankoopbegeleiding werd voortgezet na sluitingstijd waardeer ik heel erg.

Super bedrijf

Me eerste Dodge gekocht ik werd goed en super vriendelijk geholpen nu ook bij de eerste onderhoudsbeurt kon er o wachten echt top een aanrader voor de Dodge mensen

TOp

Snelle service voelt als thuis komen!

Altijd goed en wordt snel en deskundig behandeld! Top zaak!

top bedrijf. koop er ook mijn derde ram

ben super tevreden. koop daarom ook mijn derde ram bij jullie. service, prijs, kwaliteit alles klopt. jongens bedankt.

Super geholpen

Afspraken nagekomen

Uitstekend service. Correcte behandeling

Als professioneel geef ik autobedrijf Van Leersum 100 op 10)). Het beste adres voor een Amerikaanse auto aan te schaffen in heel Europa.

Eerlijk bedrijf

Kom er al jaren

Op en top klasse

Ik had een afspraak op zaterdag aanstaande, maar ben vroeger gegaan dan verwacht. Ben met open armen ontvangen door de receptioniste, kreeg een koffie aangeboden, ben door de zaakvoerder zelf verder geholpen, zeer professionele uitleg, testrit mogen maken, alle papieren in orde gebracht en ZEER vriendelijk behandeld geweest. Kortom, een aanrader om U tegen te zeggen! Bedankt allemaal.

Top service

Goed geholpen

Leuk bedrijf

Vandaag onze nieuwe auto opgehaald en helemaal blij mee.

Mooi bedrijf alles onder een dak

Ben goed te woord gestaan en bij aflevering van de nieuwe auto duidelijk mondelinge uitleg Er is voldoende tijd genomen voor de klant Dankjuli wel voor de nieuwe ram 1500

Zeer vriendelijke medewerkers, vakkundig en professioneel.

Erg goed geholpen. Mooi bedrijf, goed ontvangen. Professioneel en op een nette manier. Zeker niet opdringerig.

Zeer vriendelijk ontvangen

Zeer goeden Adviezen gehad Ook met de leas Daar werd ik heel goed meegeholpen ja echt top. Ja ik vind Sander een top gozer hij heb mij het echt Goed uitgelegd laten we het zo zeggen hij heb het in een bouwvakkers taal verteld dat is echt super geen koetjes en kalfjes gewoon Zoals het is. Ik ben zelf wat minder enthousiast over het LPG installatie omdat het geen prince is Daar heb ik ervaring mee zodoende maar Sander gaf aan dat dit ook zeer zeker goed is maar dit is eigelijk wel mij grootste angst dat het juist wel tegen val. Diepst in mijn hartje heb ik toch liever een prince. Maar verder echt top geholpen en nog steeds als ik vragen heb. Nogmaals Sander is een top gozer

prima geregeld

ok