Vriendelijke directie én medewerkers

De Heer Abdull Körkoca is een bijzonder vriendelijke man, die graag ziet dat zijn klanten tevreden naar huis gaan, maar óók zijn medewerkers helpen daar waar zij kunnen. En de kosten vallen meestal mee. Dus voor mij een NO NONSENS garage waar ik graag mijn voertuig laat keuren. En tijd voor een praatje is er altijd. Aanbevelens waardig +++++

Super snel en vriendelijk

Onderweg naar werk begon er een lampje te branden, ik heb geen verstand van auto's dus vroeg bij garage All-IN in Tilburg of ze ernaar wilden kijken. De koppaking bleek kapot.. een flinke reparatie maar binnen 2 dagen was hij weer gemaakt. Er werd met me meegedacht en alles werd stap voor stap uitgelegd. Dik tevreden en hij rijdt weer als nieuw.

Beste Lisa, Wij zijn erg blij met deze mooie reactie. En erg fijn om te horen dat je tevreden over ons bent. Heel veel rij plezier! En graag tot ziens.

je wordt keurig geholpen

prima advies, deskundig, vriendelijk

Keurig autoreparatie bedrijf!

Na één telefoontje kon ik direct komen, de monteur begon meteen met de demontage van het defecte onderdeel. Onderdelen zijn direct besteld en mijn auto was diezelfde dag nog gereed en 1 jaar garantie op de reparatie (alles netjes in overleg gebeurd) Ik ga hier zeker vaker komen en zal het aanbevelen bij vrienden familie en kennissen. Ook nette prijs.

Beste John, Harstikke bedankt voor deze mooie reactie. Een goede service verlenen staat bij ons hoog in het vaandel. Vandaar ook onze mooie slogan. De uitblinkers in service!! Nogmaals bedankt en graag tot ziens.

Gewoon Super !

Altijd goede service , ze staan voor je klaar . En kunnen je altijd helpen en goed !

Top service! Snel, vakkundig en voor een goede prijs

Top service! Snel, vakkundig en voor een goede prijs

Uitblinkers

Bij problemen met auto onderhoud of Apk , bel of ga langs u wordt z.s.m. geholpen om snel weer op weg te zijn, uitgevoerd door vakkundige opgeleide monteurs en keurmeesters Absolute UITBLINKERS IN SERVICE !!!

Goed, ik werd meteen geholpen

Netjes, ik was snel geholpen! Bedankt!

Fantastisch zeer

Zeer kundige mensen zorgen dat je bij reparatie weer snel opweg bent.

Vriendelijk en servicegericht

Kan er altijd terechtals er iets is

Prima service en kennis van zaken.

Apk en bandenwissel. Ieder jaar verloopt dit prima. Kan er altijd terecht en wordt snel en goed geholpen.

Prima service!

Prima service!

Super goed

Heel erg goed

Snelle service

Gemakkelijk af te spreken; op korte termijn te regelen

We zijn uiterst tevreden

Goed geregeld . Vriendelijke mensen.

altyd uitstekend

goede service altyd vriendelijk ik zou all in aan iedereen aanbevelen

wij danken u zeer! voor uw reactie bedankt!!! en graag tot ziens

aardige mensen, goed werk en ook niet al te duur!

Prima!

Prima service, zelfs aan huis toen mijn auto niet wilde starten! Complimenten!

Vlotte service

APK laten doen. Snel geholpen. Kom er al jaren

Levert goede en snelle service!

All-in is een zeer goede garagebedrijf, levert goede en snelle service en komt afspraken altijd na.

Vriendelijk en duidelijk

Ik kwam langs voor een APK en ik werd meteen geholpen. Service was vriendelijk en duidelijk .

Snel en goed geholpen. Netjes gedaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super geregeld!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf All-in heeft mijn Astra van 2012 twee keer gerepareerd: éénmaal bobine vervangen en later ook de waterpomp.