Prima service en altijd een goede prijsopgave

Kom al 5 jaar bij All-In en altijd met goede service weer naar buiten. De prijs kwaliteit en service zijn bovengemiddeld. Het vriendelijke personeel en Appie in het bijzonder zijn mensen waar je een goed gevoel bij krijgt.

Snelle service en klantvriendelijk

Altijd bereikbaar, meteen geholpen of binnen 2 dagen afspraak. Geen onnodige kosten.

Uitstekend!

Zoals de vorige keer, super geholpen, snel en vakkundig. Aardige eigenaar en de prijzen zijn schappelijker dan bij onze vorige garage.

Ondanks drkte tijd genomen en er werd geluistert!

Ik kwam met een kapotte auto, die was rijp voor de sloop. Eerlijk advies gekregen. Vervolgens een andere auto daar genomen tot volle tevredenheid. Fijne mensen, prima service! Een echte aanrader dus!

Vakkundig

Mensen met vakkennis. Snel en goed.

Prima garage!

De garage is prima! Kwalitatief en prijstechnisch dik in orde!

Snelle goede sevice!

Grote beurt+ uitgevoerd; vandaag gebeld volgende dag uitgevoed.

Geweldige service en snelheid

Wat fijn dat ze er alles aan doen om te helpen en het ook nog met nieuwe onderdelen binnen een middag regelen. Ik ben ontzettend blij dat ze op mijn pad kwamen. Ze hebben me echt uit de brand geholpen. Ik kan weer rijden…..

Garage All in Tilburg is absoluut een aanrader!

Ik heb onlangs mijn auto laten repareren bij Garage All In in Tilburg. Ze hebben de distributieriem vervangen en twee aandrijfassen gerepareerd. De service was uitstekend, en de prijzen waren zeer redelijk. Wat me echt onder de indruk bracht, was dat toen ik een lekkage ontdekte na de reparatie van de distributieriem, ze dezelfde dag nog naar mijn adres kwamen om het te verhelpen. Dat noem ik pas professioneel en klantvriendelijk! Ik ben zeer tevreden met hun diensten en raad Garage All In ten zeerste aan.

Vriedelijk en vakkundig

Goede en snelle service

Ik kon snel terecht en ben goed geholpen

Ik had een probleem met de auto dat direct gemaakt moest worden. Bij All-IN kon ik meteen terecht. Daar ben ik vriendelijk en goed geholpen. Ik ben op de hoogte gehouden van de voortgang en kon snel weer onderweg. Echt fijn dat je gewoon goede service krijgt en aan alles voelt dat je als klant echt geholpen wordt.

Vriendelijk, houdt zich aan de afspraken.

Vriendelijke man, die zich aan de afspraken houdt. Vantevoren belt hij nog op om door te geven wat er aan de auto moet gebeuren en of we akkoord gaan. Ik kom zeker terug!

Prettige en kundige service!!

SUPER SNEL!!

Ik ben zeer tevreden over de service en het contact. Ik voel me altijd welkom en er wordt altijd even gekeken als ik met iets kom. Voor mij geen andere garage meer. Dank je wel!

netjes en op tijd uitgevoerde werkzaamheden

ik blijf maar terugkomen bij ALL-In...... APK, beurt, reparaties, alles ...

Korte lijnen en snel en betaalbaar geholpen!!

Prima ontvangst, zeer schone garage! Prima bedrijf!

Uitstekend!

Makkelijk contact, goede afspraken en communicatie voordat men begint met repareren. Opgave kosten ook fijn, zodat je weet waar je aan toe bent.

Tevreden vaste klant

Ik kom al jaren met mijn auto voor mijn APK keuring en als er iets mis is met mijn auto. Super tevreden. Hartelijk dank Abdul voor de goede en betrouwbare service :-)

prima en vlotte service

Altijd behulpzaam, goed advies, goed werk en een redelijke prijs

Eerlijke en goede service

Goede ervaring

Meteen geholpen, klantgericht advies

Keigoed

hartstikke goed

vriendelijk en ervaren personeel

Zeer goede service

Duidelijk en eerlijk advies Correcte reparatie

Altijd correct behandelt

De vriendelijke doch zeer deskundige mensen zorgen er voor dat de klant uiterst tevreden is en blijft.

Geweldige garage en 100% service

Kan niet anders zeggen als dat ik deze garage geweldig vind in service, bellen ook netjes op als er een onvoorziene reparatie nodig is.

J. Asselbergsweg 7 5026 RP Tilburg