Beter kan niet

Met behulp van Jorrit heb ik in één keer mijn B rijbewijs behaald. In Augustus vorig jaar was ik één van Jorrit zijn eerste leerlingen en vanaf de eerste les klikte het meteen, ik had mezelf geen betere instructeur kunnen bedenken. Hij was duidelijk en direct wanneer het nodig was maar ook redelijk en meelevend wanneer ik de fout in ging. Jorrit echt heel erg bedankt voor de gezellige tijd en ik hoop dat je een leuke vervanging kan vinden voor de dinsdag ochtend!

Prima rijschool bedankt

Super, met heel veel zenuwen mijn BE rijbewijs gehaald

De rij instructeur heeft me van mijn zenuwen afgeholpen. Leren rijden met een aanhanger wat ik heel spannend vond. In een keer mijn BE rijbewijs gehaald!

Met veel plezier alles in 1 keer gehaald! :)

Ik ben afgelopen september begonnen met rijlessen bij Gayal Chay en keek elke week weer uit naar mijn rijles, doordat ik ze zo fijn ervaarde! Begin deze maand in april heb ik in mijn eerste poging mijn rijbewijs gehaald :D

Fijne rijschool!

Vooral complimenten voor de twee dames op kantoor! Na een informatieve proefles ben ik bij de juiste instructeur geplaatst die overeenkomt met mijn beschikbaarheid en wensen. De dames waren altijd goed bereikbaar en dachten goed mee, waardoor ik vlot al mijn lessen en het examen kon inplannen! De lessen bij mijn instructeur Mark heb ik als prettig ervaren!

Ik heb met plezier gelest bij Dekker, de rijles voelde persoonlijk en de instructrice heeft me les gegeven op de manier die ik nodig had. Ik ben in 1 keer geslaagd.

Beste rijschool van regio 040

Een fijne instructeur gehad met een prettige manier van uitleg. Verder ook zeer tevreden over de andere medewerkers met voorname de dames achter de balie. Erg vriendelijk en hebben mij uitmuntend geholpen betreft het inplannen van de lessen en examens.

Very nice experience

Frank helped me pass the exam in one go.

Flexibele en fijne rijschool

Ondanks wisseling van rijinstructeur halverwege dacht mijn nieuwe instructeur goed met mij mee.

Frank make me to be a good driver

Girls from the office of dekker are all sweet, Frank is a very experienced instructor, If there must be grade,Frank is the Ferrari of instructors.

• Would you recommend us? Yes

als moeilijke leerling toch mijn rijbewijs door excellente docent.

Na veel 5en en 6en, toch mijn rijbewijs door de moeite van Daniëlle!

Lessen van hoge kwaliteit op fijne manier

Ik heb gelest bij Roland - hij is heel kundig en paste duidelijk zijn uitleg aan op hoe de student het beste leert. Zo kreeg ik niet alleen de regels, maar ook de uitleg waaróm iets nou zo is en hoe het in mogelijke andere situaties zou zijn. Het leerproces van autorijden kon me op momenten best frustreren, maar door de lessen van Roland heb ik het altijd leuk blijven vinden en rij ik nu met plezier en zelfverzekerd auto. De rijschool is iets duurder dan gemiddeld, maar dat vond ik de kwaliteit waard.

Top begeleiding naar een motorrijbewijs

Bedankt!

Super snel alles geregeld en erg fijne lessen gehad!

Ik heb de lessen als erg fijn ervaren. Het lessen zelf gaat allemaal in één stuk door en binnen 2,5 maand al je rijbewijs kan niet beter. Enige puntje van feedback zou ik geven op communicatie soms! Maar niks te klagen super ervaring verder.

I really like Roland as a very experienced instructor. Super recommended!

I tried different instructors from Dekker but I would always recommend Roland since he is very experienced and key to the point.

Geweldige rij-instructeur met goeie en gezellige lessen

Tijdens mijn tijd bij dekker had ik de rij-instructeur Danielle van Bussel. De lessen met haar waren altijd heel gezellig en op de momenten wanneer het wat serieuzer moest was het dat ook. Dat vond ik juist fijn, want hierdoor leer je wel sneller. Ik had daardoor ook mijn tussentijdse toets en praktijk examen in 1x gehaald. Het ging sneller dan dat ik van te voren had gedacht. Dus ik raad rijschool dekker zeker aan.

Zeer ervaren instructeur, flexibele lesplanning, en leuke lessen!

Ronald weet precies hoe je het beste leert motorrijden, denkt goed mee om met je beschikbaarheid in te plannen, en rijdt leuke routes in de omgeving!

In 1x geslaagd door de goede lessen en begeleiding

My experience was great

My experience with dekker was great, they thought me everything i needed to know

Hele fijne rijschool

Ik heb enorm fijn les gehad van Jorrit. In het begin vond ik het erg spannend en vond ik rijden moeilijk. Ik heb mijn rijbewijs binnen een keer gehaald en voel me nu veilig in de auto. Toprijschool!

Fijne lessen heel leerzaam.

Goede uitleg gehad en altijd fijne sfeer tijdens de lessen.

Prima organisatie met zeer kundige instructeurs

Na wat rond bellen een mogelijkheid gevonden om bij rijschool Dekker op korte termijn E achter B te halen. Significant korter dan bij de concurrentie. Uiteindelijk geen seconde spijt van gehad. Door de duidelijke tips van Richard Esser heb ik in 3 uur mijn rijbewijs voor het rijden met aanhanger weten te halen. De wisselwerking tussen mij en instructeur was direct en dat heb ik als zeer prettig ervaren. Daarnaast verliep de communicatie met het bedrijf vlotjes en duidelijk. Al met al een positieve ervaring.

Super fijne rijschool!

Ik heb een hele fijne tijd gehad bij Rijschool Dekker, alles werd goed geregeld! Er word goed naar je wensen en behoeften geluisterd en het personeel/de instructeurs zijn beleefd.

Vakkennis die ze heel goed weten over te brengen met een topinstructeur

Opleiding voor rijbewijs C. Na helder en goed overleg met kantoor van Rijschool Dekker werd een planning doorgegeven met daarbij direct het praktijkexamen. In 6 weken tijd met iedere week twee lessen een hoge intensiteit. Je raakt vertrouwd met de Scania en zeker vertrouwd met de instructeur Richard. Een man die zuinig is op zijn truck. Hij is iemand met veel ervaring en zal je allerlei tips en aanwijzingen geven. Hij zal je ook duidelijk op de gevolgen wijzen die er kunnen ontstaan na een beslissing van mijzelf Hij weet dit in een ontspannen manier te doen. Soms een wat strengere toon maar ook dit in een hele goede manier. Zo leer je het het beste en blijft het ook goed hangen. Na fouten van mijzelf blijft de sfeer gewoon top. Ieder keer met veel plezier in de truck gestapt Ik denk met veel plezier terug aan deze intensieve en leuke periode. Richard super bedankt voor je (vak)kennis, je grappen en je vertrouwen, Rijschool Dekker bedankt. Zeker een aanbeveling voor anderen De eerste keer geslaagd

Top rijschool!

Vrijdag 01-03-2024 geslaagd voor mijn motorrijbewijs (A)! Bij aanmelden mijn theorie al in bezit. Mijn AVB en AVD, door de goede begeleiding van intructeur Ronald, beide in 1x gehaald! Ronald is een motorrijder/instructeur in hart en nieren. En verstaat het "vak" motor rijden als geen ander! Zijn jarenlange ervaring en kennis zorgt ervoor dat je niet alleen het "kunstje" leert, maar ook echt inziet en leert wat er allemaal bij komt kijken om zo'n motor goed en veilig te kunnen besturen en deel te nemen aan het verkeer.