Dewi kan duidelijk en rustig uitleggen. Hij weet verbeterpunten te ontdekken en gaat hier vervolgens mee aan de slag. Ook heeft hij een proffesionele houding, maar er kan ook zeker gelachen worden! Ik ben erg tevreden en heb vrijwel geen -op of aanmerkingen. Ik zou Dewi zeker aanraden bij vrienden en kennissen.

Fijne rijschool!

Goede ervaring gehad bij deze rijschool. Zeker aan te raden!

Top rijschool!

Denkt met je mee, flexibel in tijden en het plannen van rijlessen. Altijd leerzame en gezellige rijlessen. Top service, rustige en duidelijke uitleg. Ik zou deze rijschool zeker aanraden!

Een leuke rijschool om in 1x je rijbewijs te halen

Ik heb altijd veel plezier gehad in de rijlessen. Kreeg altijd goede en duidelijke uitleg en het was niet erg om één foutje te maken. Heb daarom ook in 1x mijn rijbewijs kunnen halen!

Leuk en leerzaam!

Ik vond de rijlessen altijd leuk en leerzaam, wel beetje jammer dat ik er 4x over heb gedaan (maar dat lag meer aan mezelf). Je zang- en beatboxpraktijken en het kauwgom knallen droegen zeker bij aan de sfeer!

Fijne rijles en instructeur

Top rijschool!!! Heb in 1 keer mijn rijbewijs gehaald en heb er heel fijn kunnen rijden

Professioneel en persoonlijk

Ik heb bij autorijschool De Haas met plezier mijn rijexamen gehaald! De instructeur behandelt elke les afzonderlijk en neemt altijd met je door wat de verbeterpunten zijn voor de volgende keer. Hierdoor blijf je voortbouwen op wat je al weet en leer je alles tot in de fijne puntjes. Al met al is het een professionele setting waarin je ruimte krijgt om te groeien.

Heel erg goed

Legt goed uit. Leert je ook slimme trucjes om te slagen

Zeer prettige instructeur die de stof goed doorneemt en het leerpoces van het rijden goed begeleidt.

Zeer fijn.

Ik heb mijn rijbewijs gehaald dus ik ben tevreden!

Ik vond het een goeie rijschool. Heb op veel verschillende plekken gereden en kreeg na elke les verbeterpunten te horen waar ik de volgende les asn kon werken.

Moderne en professionele rijschool met een top instructeur!

Mijn eerste rijles weet ik nog goed. Met tegenzin en de nodige angst zat ik voor het eerst achter het stuur. Wat een verschrikking! Maar dankzij Dewi heb ik toch doorgezet en mijn angsten overwonnen. Inmiddels bespeur ik zelfs een sprankje plezier als ik weer achter het stuur mag. De rijlessen waren erg gezellig en professioneel. Dankzij moderne snufjes zoals een lescam en een iPad krijg je niet alleen verbale feedback maar kun je jezelf daadwerkelijk terugzien wanneer je wel en niet goed om je heen kijkt. In een woord: top! Dewi, bedankt!

Top rijschool

Geeft goed les en heeft geduld als iets niet goed gaat. Ook een hele aardige rij instructeur en is niet verlegen om te praten.

Zeer professioneel en in 1x geslaagd

Rijschool de Haas, raad ik zeer zeker aan. Dewi heeft super veel geduld en zorgt ervoor dat je alles goed onder controle krijgt. Je moet er zelf hard voor werken maar daardoor slaag je wel in 1 keer met de begeleiding van Dewi zelf.

Ik vond de lessen altijd leuk gezellig maar ook zeer leerzaam

Heb erg genoten met Dewi!

Dewi maakte me altijd goed duidelijk waar ik nog op moest letten. Heb het door hem erg goed en snel geleerd. Top vent 👌🏽

Uitstekende begeleiding

Ik heb hier mijn rijbewijs gehaald en ik heb de lessen als goed en prettig ervaren. De lesstof wordt goed op jou eigen niveau aangepast en je wordt erg goed begeleid!

Goede lessenserie gehad met een duidelijke opbouw en goede inhoud.

Ik heb op een fijne manier les gekregen met goede tips en aandachtspunten. De lessen waren onderling goed op elkaar afgesteld en technieken binnen een les werden duidelijk uitgelegd op verschillende manieren.

Rustig en zeer goede rijinstructeur

Geweldige rijschool. Hele aardige maar ook zeer goede rijinstructeur. Echt een aanrader. Ik zeg doen!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top autorijschool! Je leert snel, altijd eerlijk, weten wat je goeie en slechte kanten zijn, kans op in 1 keer slagen zeer groot!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel goed bedrijf, helpt je er makkelijk doorheen\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autorijschool de Haas is een zeer professionele, gestructureerde en gezellige rijschool. Men wordt volgens een overzichtelijk stappenplan opgeleid waardoor men zijn of haar progressie goed kan bijhouden. Daarnaast zorgt Dewi voor een prettige sfeer in de auto en haalt hij het maximale uit de les. Kortom, werkelijk waar in elk opzicht een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd erg goede rijlessen gehad. En dat resulteerde in 1x slagen.