Duidelijke en leerzame rijlessen!

De rijlessen waren altijd er leerzaam en duidelijk. Dewi nam de tijd om alles rustig uit te leggen. Daarnaast waren de rijlessen ook altijd gezellig!

Top rijschool!

Een hele goede rijschool die weten waar ze het over hebben. Dewi is een goede intructeur, legt goed uit en is duidelijk. Ook geeft hij complimenten als ik iets goed deed. Zeker een aanrader!!

Duidelijk, vlot en gezellig

De lessen zijn leerzaam, het is duidelijk wat je te doen staat en wat je sterke en/of zwakke punten zijn. Dit zonder al te serieuze gesprekken en gewoon een beetje te kunnen kloten.

Topp rijlessen!!

Rijlessen van Dewi waren top! Ik heb altijd fijne en duidelijke uitleg gekregen. En het was altijd erg gezellig in de auto. Ik raad autorijschool de haas, dus ook zeker aan!

Ik heb een hele goede tijd gehad bij rijschool De Haas.

Ik heb het altijd naar mijn zin gehad met Dewi in de auto, hij is hartstikke gezellig en geeft je ruimte om fouten te maken en geeft vervolgens duidelijk aan wat je nog beter kan doen. Ik heb me altijd comfortabel gevoeld tijdens het rijden en keek altijd erg uit naar de rijlessen.

Super goeie rijschool!

Rijlessen van dewi waren top! Door de goeie uitleg en de handige filmpjes waren de rijlessen duidelijk en leerzaam. Ook was de sfeer in de auto altijd gezellig, zeker een aanrader als je nog een rijschool zoekt.

Hele leerzame, leuke en bovenal gezellige lessen!

Top rijlessen gehad van Dewi!! Naast de goede uitleg van Dewi zelf, maakt hij ook gebruik van uitleg filmpjes, en helpen zijn tiktoks bij het herkennen van opmerkelijke situaties in het verkeer. Het is altijd gezellig in de auto, maar kritisch waar nodig. Ik raad iedereen autorijschool De Haas aan!

Top rijlessen

In 1 keer geslaagd door de goede rijlessen van dewi! De lessen waren altijd super leerzaam en duidelijk, door dewi zijn uitleg en video’s. Het was ook nooit saai in de auto en altijd gezellig.

Beste rijschool van Arnhem!

Rijlessen van dewi waren top. Er was voor de les een duidelijk plan wat ik kon verwachten. Dat vond ik erg fijn. Ook was het gezellig in de auto. Kon gezellig kletsen maar ook goed kunnen focussen waar nodig was. Dus autorijschool de haas is zeker aan aanrader!

Hele fijne rijschool!

De lessen met Dewi waren echt top. Het was het altijd heel duidelijk wat we gingen doen en aan het einde van de les was er een goede evaluatie. Het was ook altijd heel gezellig met Dewi in de auto en hierdoor had ik altijd zin in de rijlessen!

Erg leuke rijlessen en proffesioneel

Rijles met Dewi was altijd erg leuk en grappig. Kon altijd goed opweg met Dewi en er was altijd wel een grappig verhaal wat er verteld kon worden in de auto. Zeer professioneel en heel flexibel met inplannen van rijlessen!

toppppp

goeie instructies en gezellige lessen

een hele prettige ervaring

Voor mijn BE rijbewijs heb ik een dagcursus gevolgd bij Autorijschool de Haas. Ik heb dit als zeer prettig ervaren. de uitleg was duidelijk en de instructeur wist mij goed en geduldig uit te leggen waar ik de foutjes maakte en hoe ik dit kon tackelen. Ook legde hij duidelijk uit waar ze naar zouden kijken tijdens het examen en samen werkten we hier aan. Dankzij deze cursus ging ik met veel zelfvertrouwen het examen in en dit heeft goed uitgepakt. Het lekkere broodje tijdens de lunch was de kers op de taart.

Uitstekend en leuke rijschool waarmee je je examen kan halen

Ik heb super leuke lessen gehad van Peter. Elke les leerde je wel wat nieuws. Met deze rijschool haal je je rijbewijs op een snelle en leuke manier!

Efficient

Elke rijles met Dewi was duidelijk en gezellig. Van tevoren wordt alles netjes uitgelegd, en daarna de hele rijles toegepast. Met de app kan je goed bijhouden hoe ver je bent in je opleiding, en waar je aan moet werken. Ook moet er elke rijles even bijgekletst worden over het weekend, en stap je toch wat vrolijker de auto uit.

Fantastische rijlessen

Hele duidelijke en goede lessen, daarnaast kritisch wanneer nodig is. en natuurlijk altijd gezellig in de auto!

Een uitstekende rijschool

De rijlessen zijn altijd gezellig, super leerzaam en vooral leuk. Er wordt echt de tijd genomen om je skills te verbeteren, dit komt omdat de uitleg die je krijgt erg duidelijk en informatief is. Ik raad daarom deze rijschool aan iedereen aan.

Perfecte rij instructeur

Fijne instructeur rustig en weet hoe die het over moet brengen was gezellig in de auto

Gezellige en leerzame lessen

Ik zou rijschool de Haas aan iedereen aanraden! Ik zat altijd met plezier in de auto en keek dus nooit tegen het autorijden op. Er wordt duidelijk uitleg gegeven en er werd tijd genomen voor goeie feedback. Kortom een hele goeie rijschool!

Leerzaam

De sfeer bij rijschool de Haas is al een reden genoeg om daar je lessen te volgen. Ik heb hiervoor 2x examen gedaan bij een andere rijschool en hem niet gehaald maar bij rijschool de Haas heb ik hem in 1x gehaald dat zegt al genoeg over hoe leerzaam de lessen zijn naar mijn mening.

Super rijschool!

De lessen zijn goed gestructureerd, er wordt niet te veel informatie in één keer gegeven maar rustig doorgebouwd op de voorgaande kennis. Elke les weer een logisch stapje verder richting het examen! Dewi is altijd eerlijk, helder en duidelijk over wat er niet goed gaat en hoe het dan wel moet maar er worden ook complimenten gegeven wanneer situaties goed opgelost worden. Ook is Dewi heel flexibel in het plannen van lessen en in het ophalen of wegbrengen naar verschillende locaties. In 1x mijn examen gehaald dus meer dan tevreden!!

Beste rijschool

In 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs bij Rijschool de haas, instructeur was duidelijk qua instructies en je kan leuk lachen met hem. Dewi, bedankt.

Een uitstekende ervaring, resulterend in de beste uitkomst

Autorijschool de haas bestaat uit begripvolle, flexibele en vooral enthousiaste rij-instructeurs. De rijlessen zijn altijd een goede en vooral leerzame ervaringen geweest en zorgde ervoor dat ik met plezier in de auto zat. Vertrouwen in het kunnen besturen van de auto, zowel praktijk als theorie ga je bij de autorijschool de haas absoluut leren!

Super fijn!!

Hele fijne rijschool, was altijd ontzettend gezellig en werd altijd goed rekening gehouden met je planning waardoor ik mijn rijbewijs ook binnen 6 maanden heb kunnen halen.

Erg uitstekende ervaring

Goede rijschool, want er wordt in een logishe wijze les gegeven en er wordt goed aan het begin van de les uitgelegd wat we gaan doen. Ook is vragen stellen geen probleem en je merkt dat hij jou het beste wilt opleiden om zo in een keer te kunnen slagen.