Vlot en top uitleg!

Ik kon snel beginnen en makkelijk in te plannen! Goede uitleg, fijne instructeur en alles in één keer behaald!

Leuke en leerzame tijd.

Leuke man, gezellig om mee te praten. Geeft goede feedback, regelt alles netjes voor je. Erg enthousiast en vaak een goed eind resultaat. Voor mij zeker wel!

Erg goede lessen en een goede instructeur

De lessen waren altijd goed, er werd erg duidelijk uitgelegd. Naast de duidelijke uitleg en de goede lessen is het ook leuk om met Dewi in de auto te zitten

Fijne lessen met dezelfde instructeur.

Ik had steeds mijn rij instructeur Peter, een goede instructeur met geduld. Bedankt!

Goede rijschool, vriendelijke rijinstructeur. Ze werken met een fijne, overzichtelijke app waarin je je eigen voortgang kan volgen. Ik kwam precies uit met mijn lessenpakket en ben dus ook zeer tevreden over deze rijschool.

Zeer vriendelijke instructeur met oog voor de leerling

Goedkoop, aardige instructeur , duidelijke uitleg en goede voorbereiding op examen

proffesioneel en persoonlijk

Dewi is aardig, grappig maar ook professioneel. Je merkt dat hij het zelf goed kent en weet en zorgt ervoor dat je dat zelf ook leert. Fijne tijd gehad en in 1x geslaagd dankzij Dewi.

Goede uitleg duidelijk direct en goed.

Super!

Altijd duidelijke uitleg en goede begeleiding. Er wordt veel aandacht besteed aan punten waar nog aan gewerkt moet worden. Daarbij altijd vriendelijk en gezellig! Een aanrader dus!

Top service

Superfijne rijlessen gehad met een perfecte planning waardoor je goed uitkomt met lessen en praktijk.

Prima!

Duidelijke uitleg, gerichte informatie die to-the-point is voor het examen.

top!

goede en heldere rijlessen en de communicatie met de instructeur verloopt altijd goed!

Super fijne rijschool

Erg aangename ervaring gehad bij deze rijschool. Lessen worden goed en duidelijk gegeven. Hele aardige rij-instructeur. Echt een aanrader!!

Maar 2 lessen opfriscursus en van mijn angst af

Ik ben dik tevreden, ik kwam voor een opfriscursus. Al 10 jaar niet meer auto gereden. 2 lessen gehad en ik was van mijn angst af. + punten vriendelijk/duidelijk

Uitmuntend

Dewi is een fantastische instructeur. Legt alles kalm en geduldig uit. Heel strikt tijdens het rijden op wat je doet. Zit continu op de kleine foutjes die je maakt. Heeft me enorm geholpen tijdens het examen. Ben echt zeer tevreden en raad rijschool de Haas dan ook zeker aan.

Uitstekende rijschool met duidelijke en vriendelijke instructeur

Goede sfeer en altijd duidelijke aanwijzingen. Voelde me altijd veilig en vertrouwd in de auto. Niks op aan te merken en dus zeker aan te raden!!

fijne rijschool zeker aan te bevelen

fijne, goede lessen

Bekwamen en ontspannen sfeer.

Ik heb mijn rijbewijs in een keer gehaald. De haas heeft me begeleid en met de hulp van video’s, camera’s en advies laten slagen. De ervaring van deze autorijschool heeft mij enorm geholpen. Ik raad het aan.

Veel geleerd.

Goeie opbouw van leertraject. Extra aandacht besteed waar nodig en over het algemeen goed voorbereid voor het praktijkexamen.

Rustige en duidelijke rijlessen

Rustige en duidelijke rijlessen die flexibel te plannen zijn

Een hele fijne ervaring om te lessen bij de Haas. Duidelijke fijne manier van uitleggen en altijd gezellig. Vandaag in 1x geslaagd. Aanrader voor iedereen!

Georganiseerd

Ik wist elke keer waar ik aan toe was. Er werd op een duidelijke manier nieuwe lessen gepland. Ik heb steeds voor de rijles mogen zeggen wat ik nog zou willen oefenen. De begeleiding tijdens het rijden is ook erg goed. Door het gebruik van de app kon ik steeds mijn aandachtspunten bekijken.

Goede en ontspannen manier van lesgeven.

Door de ontspannen manier van lesgeven pik je het makkelijk op. Ook is er alle tijd om de dingen te oefenen waar je zelf vind dat dit nodig is.

Top rijschool

Altijd goed verzorgde lessen en met een duidelijk plan richting je examen

Uitstekende begeleiding!!

Ik heb met veel plezier de rijlessen mogen volgen bij Rijschool de Haas. Dewi (de rij-instructeur) heeft mij onzettend goed geholpen bij het halen van mijn rijbewijs. Ik adviseer deze rijschool enorm.