Bekwamen en ontspannen sfeer.

Ik heb mijn rijbewijs in een keer gehaald. De haas heeft me begeleid en met de hulp van video’s, camera’s en advies laten slagen. De ervaring van deze autorijschool heeft mij enorm geholpen. Ik raad het aan.

Veel geleerd.

Goeie opbouw van leertraject. Extra aandacht besteed waar nodig en over het algemeen goed voorbereid voor het praktijkexamen.

Rustige en duidelijke rijlessen

Rustige en duidelijke rijlessen die flexibel te plannen zijn

Een hele fijne ervaring om te lessen bij de Haas. Duidelijke fijne manier van uitleggen en altijd gezellig. Vandaag in 1x geslaagd. Aanrader voor iedereen!

Georganiseerd

Ik wist elke keer waar ik aan toe was. Er werd op een duidelijke manier nieuwe lessen gepland. Ik heb steeds voor de rijles mogen zeggen wat ik nog zou willen oefenen. De begeleiding tijdens het rijden is ook erg goed. Door het gebruik van de app kon ik steeds mijn aandachtspunten bekijken.

Goede en ontspannen manier van lesgeven.

Door de ontspannen manier van lesgeven pik je het makkelijk op. Ook is er alle tijd om de dingen te oefenen waar je zelf vind dat dit nodig is.

Top rijschool

Altijd goed verzorgde lessen en met een duidelijk plan richting je examen

Uitstekende begeleiding!!

Ik heb met veel plezier de rijlessen mogen volgen bij Rijschool de Haas. Dewi (de rij-instructeur) heeft mij onzettend goed geholpen bij het halen van mijn rijbewijs. Ik adviseer deze rijschool enorm.

Uitstekende rijschool

De instructeur geeft duidelijke uitleg en is fijn om naast te zitten tijdens de lessen, je kan er een goed praatje mee houden maar als het er op aan komt zegt ie waar het op staat en waar verbetering nodig is. Je krijgt een hele goeie voorbereiding op je examen waardoor je met vertrouwen het examen in gaat.

Op een gezellige leerzame manier goed zelfstandig leren rijden in het verkeer

Alle regels zitten er goed in met behulp van handige ezelsbruggetjes, voorbeeld situaties en instructie filmpjes. Ook is de app heel fijn om je vooruitgang en verbeterpunten te zien. Aan het begin van de les even een kort terugblik naar de vorige les en aan het einde van de les een evaluatie van de les zelf. Instructeur ook altijd op tijd en had gevarieerde lesroutes.

Top rijschool!

Goeie rijinstructeur die mij naar mijn rijbewijs heeft begeleid. Leuke en leerzame lessen!

Leuke prettige instrecteur. Duidelijke aanwijzingen tijdens het rijden, Arnhem prettige lesomgeving waar genoeg gebeurd en waar je genoeg kan leren.

Goeie rijles met een top instructeur

Het voelde heel vertrouwd aan. Fijne instructeur die je een zelfverzekerd gevoel geeft. Kortom een geweldige rijschool

Rijbewijs in 1 x gehaald. Top

Fijne manier van uitleggen. D.m.v eerst een video laten zien over het onderwerp - mondeling het onderwerp bespreken - en daarna uitvoeren. Wat heel aangenaam werken is.

Goede begeleiding

De instructeur communiceert duidelijk en is niet bang om strenge, maar terechte feedback te geven.

Autorijschool de Haas is een goede rijschool met vriendelijke begeleiding

Ik ben op een relaxte manier klaar gestoomd voor het examen. Je kan heel flexibel lessen inplannen. De begeleiding is erg fijn. Je mag fouten maken en hij benadert je fouten op een positieve manier. Daardoor leer je goed van je fouten.

Heel fijne rij-instructeur.

Ik heb rijlessen genomen bij de haas met als rij-instructeur Dewi. Wat ik zo fijn vond was dat Dewi heel geduldig was en de tijd nam om alles goed en duidelijk uit te leggen. Dit zorgde voor een fijne en relaxte sfeer tijdens de lessen.

Top rijschool

Rijschoolhouder is vakkundig en rustig in zijn uitleg. Kan het iedereen aanraden om bij Dewi te gaan lessen.

Fijne rijschool!

Goede begeleiding

Top rijschool, mega veel geleerd!

Super fijne leerzame lessen gehad, met als resultaat dat ik super zelfverzekerd achter het stuur ben gaan zitten! Top rijschool!

Moeizaam traject, maar een uitstekende rij-instructeur

Na een paar keer te zijn gezakt, is het uiteindelijk toch gelukt om mijn rijbewijs te halen. Ondanks dat ik de eerste paar keer was gezakt, bleef Dewi alles goed evalueren en bleef hij mij op positieve wijze les geven. Dit heeft heeft hij tevens het hele traject door gedaan. Het is een gezellige rijschool, en tegelijkertijd kwalitatief erg goed.

Blij mee

Ik vond de instructeur een aardige man die veel geduld voor je heeft en duidelijk kan uitleggen. Het was erg fijn dat de rijlessen zo flexibel konden worden ingepland. Fijne auto om in te rijden met onder andere de achteruit kijk camera. Verder niet al te duur. In 1 x geslaagd!

Prettige rijschool en instructeur

Rijschool de Haas is een fijne rijschool met Dewi als rij instructeur die alles op een prettige en rustige manier uit kan leggen om jou klaar te stomen voor het examen om daarna in een keer te slagen voor jou aanhanger rijbewijs

Super fijne rijschool!

Altijd met veel plezier mijn rijlessen gevolgd en met succes het traject afgerond. Dankjewel Dewi!

zeer goede rijlessen met een geduldige instructeur

Hele fijne lessen gehad waarbij alles gestructureerd uitgelegd werd.