Laden reviews...
Laden reviews...
221 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reacties tonen vaak een vriendelijke benadering door de instructeurs en heldere uitleg. Een prettige sfeer en duidelijke communicatie komen terug in meerdere reviews. De lessen worden als leerzaam en plezierig ervaren met verbetering van rijvaardigheden als gevolg. De algehele ervaring wordt als zeer positief beoordeeld.
Ik heb echt super fijne rijlessen gehad bij Yari, altijd gezellig in de auto en duidelijke uitleg gekregen. Zeker een aanrader!
Beveelt aan
14 February 2026
Sanne
Ijsselstein
Heb het super erg naar mijn zin gehad en in 1x geslaagd!
Beveelt aan
13 February 2026
Demi
Ijsselstein
Ik heb les gehad van Yari, enorm fijne ervaring. Yari is een rustige rijinstructeur. Ik persoonlijk had erg last van spanningen tijdens rijden en ook mij is het dankzij Yari gelukt. Hij legt alles rustig uit en als je iets lastig vind oefend hij net zolang tot je het onder de knie hebt. Ik ben Yari enorm dankbaar!
Beveelt aan
12 February 2026
Latoya
Nieuwegein
Ik heb goede ervaringen gemaakt met deze Rijschool. Ik had een behulpzame, aardige, geduldig en competente rijinstructeur. Echt een groot verschil met de Rijschool waar ik hiervoor was. Dus een aanrader.
Beveelt aan
7 February 2026
Lotta
Houten
Ik heb bij Eric gelest, wat heb ik een leuke tijd bij hem in de auto gehad. Het was serieus, gezellig en heel erg leerzaam.
Beveelt aan
4 February 2026
Femke
IJsselstein
Mijn rijinstructeur was heel geduldig met mij. Heeft me veel geleerd en mijn angst weggenomen die ik had door de vorige rijschool. Samen hebben we veel tijd doorgebracht om mij het een en ander te leren . Resultaat is dat ik miin rijbewijs eindelijk heb gehaald . Dankzij Veronica
Beveelt aan
4 February 2026
Fadoua
Hoef en Haag
Ik vond het geweldig om met Lelya te leren. Ze was zo geduldig en deskundig, maar tegelijkertijd ook leuk. Dat was de perfecte balans voor een docent. Ik zou haar van harte aanbevelen.
Beveelt aan
3 February 2026
Preethi
Utrecht
De lessen met Paul (Pull ter Gunne) waren erg leerzaam en ontspannen. Een leuke bijkomst was dat het altijd heel gezellig was! Ik kan nu met een goed gevoel de weg op. Bedankt!
Beveelt aan
30 January 2026
Joy
IJsselstein
Er hing altijd een goede sfeer in de auto waarbij je goed kon leren maar het toch gezellig was.
Beveelt aan
29 January 2026
Kaj
Bunnik
Leerzaam
Beveelt aan
29 January 2026
Floris
Nieuwegein
Ik heb met Paul Floor gereden ik heb van hem super veel geleerd en uiteindelijk het rijbewijs weten te behalen
Beveelt aan
28 January 2026
Mark van Gessel
meteren
Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad met ellie en veel gelachen met haar en ik heb veel van haar geleerd
Beveelt aan
27 January 2026
Thomas
Ijsselstein
Ik ben heel goed begeleid door Edwin tijdens mij lessen.
Beveelt aan
27 January 2026
Sharon
Ammerstol
De lessen met Edwin waren altijd erg leuk en hij helpt je altijd op een fijne manier. Edwin zorgt voor een fijne sfeer en ik zal hem zeker aanraden.
Beveelt aan
27 January 2026
Pieter
Vleuten
Gezellig
Beveelt aan
27 January 2026
Phuc
Panfluithof, 5
Bij rijschool van Bemmel ben ik in een keer geslaagd wegens mijn top instructeurs Paul Floor en Ellie Bogandy, Door hun wist ik precies wat er nodig was om te slagen voor mijn rijexamen en hebben we stap voor stap gewerkt zodat ik klaar was voor mijn examen. Ook werd er nuttige feedback gegeven waardoor ik echt merkte dat ik aan het verbeteren was. Erg bedankt
Beveelt aan
25 January 2026
Nova
Nieuwegein
Goeie rijlessen gehad bij Yari. Leuk gehad en in 1x geslaagd
Beveelt aan
21 January 2026
Mick
IJsselstein
René helped me to feel relaxed on the road and encouraged me with his knowledge, skills and humour. He is a trustworthy and solid driving instructor who is really passionate about the success of his students. I would highly recommend him.
Beveelt aan
20 January 2026
Seema
Ijsselstein
Het zelfvertrouwen achter het stuur terug gekregen, met plezier gereden en mijn rijbewijs gehaald. Ook duidelijk en fijn contact met de rijschool voor administratie.
Beveelt aan
16 January 2026
Joanne
Zeist
Fijne sfeer in de auto, waardoor je makkelijk leert autorijden!
Beveelt aan
13 January 2026
Thomas
Ijsselstein
Hele fijne ervaring gehad met deze rijschool en met mijn instructeur Edwin!! Meer dan tevreden.
Beveelt aan
30 December 2025
Roos
IJsselstein
Fijne, goed bereikbare rijschool en goede instructeurs. Ik reed bij Edwin en hij is erg fijn omdat hij direct is en zegt hoe het is. Als iemand die ADHD en Autisme heeft was dat erg prettig omdat alles gewoon super duidelijk maar rustig wordt uitgelegd. Het was ook leuk om praatjes met hem te hebben tijdens het rijden. Verder waren de instructeurs tijdens mijn stedentrip en RIS toetsen ook gezellig en duidelijk. Al met al dus een goede ervaring.
Beveelt aan
23 December 2025
Maarit
IJsselstein
Super ervaring bij deze rijschool. Mijn instructeur Hans van Ran legde alles goed uit, was vriendelijk en gaf goede tips. Lessen zijn goed georganiseerd en afgestemd op je eigen tempo. Echt een aanrader voor iedereen die veilig en met plezier wil motorrijden.
Beveelt aan
20 December 2025
Javon
IJsselstein
Eric heeft me super goed geholpen. Hele fijne lessen en duidelijke instructies. De rust van Eric is heel fijn en helpt je zelf ook rustig te blijven. Hele goeie ervaring met Eric, en vooral veel leuke gesprekken!
Beveelt aan
19 December 2025
Mike
IJsselstein
Edwin was mijn instructeur voor E achter de B. Hij is erg duidelijk, zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt en is over het algemeen lekker relaxed. Hij neemt de tijd voor je en helpt je goed terwijl hij je ook dingen zelf uit laat vogelen. Een goede en fijne combinatie. De transit bus rijdt overigens geweldig!
Beveelt aan
18 December 2025
Luc
Lopik
Edisonweg 20
3404 LC Ijsselstein
Branch
Automotive
Specializations
Rijles, Rijschool
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit