Laden reviews...
Laden reviews...
221 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reacties tonen vaak een vriendelijke benadering door de instructeurs en heldere uitleg. Een prettige sfeer en duidelijke communicatie komen terug in meerdere reviews. De lessen worden als leerzaam en plezierig ervaren met verbetering van rijvaardigheden als gevolg. De algehele ervaring wordt als zeer positief beoordeeld.
I took lessons with Emre and he had patience with me . Although It took me a year to get my license and 3 trials . Sooo happy with the rijschool and Emre teaching. He would come pick me up from home very convenient for me. Aswering all my questions and great suggesTions.
Beveelt aan
24 March 2026
Sudha
Nieuwegein
Altijd goede lessen en een fijne rijinstructeur
Beveelt aan
20 March 2026
Tygo
Hoef en Haag
Ik ben van een andere rijschool naar Van Bemmel overgestapt, en ik heb bij Leyla automaatles gevolgd (ongeveer 9 uur les gehad). Ik ben vandaag geslaagd. Ik heb nu zo veel meer zelfvertrouwen, Leyla was een ontzettend goede instructrice, heel vriendelijk en heel goed in het uitleggen hoe ik mijn autorijden kon verbeteren. Ik zal Leyla / van Bemmel aanbevelen aan iemand die wat zenuwachtig is, want je voelt je echt op je gemak, en je wordt niet gehaast of geduwd. Alles werd heel duidelijk uitgelegd (Nederlands is mijn tweede taal maar het ging toch goed). 10/10, geen minpunten! --English-- Really enjoyed my driving lessons with Leyla with van Bemmel rijschool. I had a negative experience with a different driving school, but here I felt that I was given a lot of good feedback about not only the quirks in the exam but also how to be a better driver. The exam went great with the information I received after about ~9 hours of lessons, and I passed right away. I didn't feel pressured or rushed at any point, and the exam went smoothly. I can honestly say it was a great experience, Leyla gave me a lot of confidence, when at one point I felt like giving up. I recommend her as an instructor. She's really clear in how and why to make certain changes, and she's also really nice :) 10/10, a great experience
Beveelt aan
19 March 2026
Michaela
IJsselstein
Heel goed geholpen door Erik top instructeur
Beveelt aan
18 March 2026
Randy
Remie
Ik heb fijne rijlessen gehad met Paul Floor. Een goede instructeur waar ik genoeg mee gelachen heb.
Beveelt aan
17 March 2026
Jesper
IJsselstein
Goede en duidelijke uitleg
Beveelt aan
16 March 2026
Max van Driel
Nieuwegein
Vanaf dag 1 heb ik les gehad van Hans van Ran, hij laat je helemaal op je gemak voelen en is een motorrijder in hart en nieren, dit merk je in alles! Het is een fijne rijschool en het materiaal is goed op orde.
Beveelt aan
14 March 2026
Jimmy Buijserd
Lopik
Heb bij Emre gereden, goeie rijinstructeur die op een fijne manier feedback en les geeft. Rijlessen waren erg gezellig en leerzaam.
Beveelt aan
13 March 2026
Matthias
Nieuwegein
Het was een fijne en leerzame ervaring die mij rust en meer zelfvertrouwen heeft gegeven tijdens het rijden.
Beveelt aan
13 March 2026
Annelot
Leutscher
Ik had Edwin als rij instructeur. Rustige man met veel ervaring. Heeft ook mijn vrienden laten slagen en ik heb het in 1 keer gehaald. Dus top!!
Beveelt aan
10 March 2026
Casper
Vleuten
Voor ik begon met lessen was ik bang gemaakt door horrorverhalen van vrienden die allerlei slechte ervaringen hadden met super strenge instructeurs, veel stress achter het stuur en eindeloos examen doen. Niets van dat al bleek gelukkig waar. Ik keek uit naar de rijlessen, kreeg duidelijke instructies zonder dat er een onprettige sfeer in de auto hing en heb vooral veel lol gemaakt. Het examen zonder problemen gehaald dankzij de fijne lessen. Dankje Leyla!
Beveelt aan
6 March 2026
JIlles Oom
Nieuwegein
Yari echt een top instructeur!!!
Beveelt aan
6 March 2026
Teun
IJsselstein
Helemaal topp!
Beveelt aan
5 March 2026
Ismaya
Nieuwegein
Werd op een hele fijne manier gecommuniceerd. Erg aardige rij-instructeur en kreeg goede uitleg.
Beveelt aan
5 March 2026
stijn van der ploeg
IJsselstein
Duidelijke uitleg, eerlijke feedback en veiligheid altijd voorop.
Beveelt aan
4 March 2026
Ted
Utrecht
Recent heb ik mijn motorrijbewijs gehaald bij van Bemmel. Hans van Ran was mijn instructeur en deed het heel erg goed. Hij leert je om echt veilig motor te rijden. De lessen van hem zijn echt heel erg goed. Ik zou iedereen aanraden om bij Hans te gaan lessen. De motoren zijn netjes en verzorgt. Ze staan altijd netjes klaar voor de les. Al met al heel erg tevreden!
Beveelt aan
2 March 2026
Davy
IJsselstein
Mijn rijinstructeur was edwin de kuijer in 1x geslaagd top lessen gehaald veel geleerd en veel gelachen als ik het nog een keer moest halen zou ik 100% terug komen bij edwin.
Beveelt aan
27 February 2026
Luca
De meern
Terence, top instructeur bedankt voor de inzet
Beveelt aan
27 February 2026
Ruben
IJsselstein
Fijne en rustige rijlessen, alles werd goed en geduldig uitgelegd René gaf me het vertrouwen dat ik nodig had om te slagen. Superblij met het resultaat!
Beveelt aan
26 February 2026
Sander
Houten
Ik heb elke les als heel goed ervaren. Yari legt alles goed uit en neemt echt de tijd met je. Buiten de goede lessen om was het altijd super gezellig. Ik had geen andere instructeur willen hebben. Ik zou Yari zeker aanraden!
Beveelt aan
26 February 2026
Charlotte
IJsselstein
Met Hans (als basis instructeur) en Bas leuke en leerzame lessen gehad. Blij dat ik het papiertje heb, maar ook weer jammer dat de ervaringen van de met gedrevenheid van het lesgeven voorbij is. Hoop op vele veilige kilometers, want dat is hetgeen zij mij geleerd hebben. Bedankt mannen!
Beveelt aan
25 February 2026
Derwy
IJSSELSTEIN
Goede rijlessen, zeker aanbevolen
Beveelt aan
25 February 2026
Loraine
Lopik
Zeker aan te raden, altijd lachen met Terence en heel leerzame lessen.
Beveelt aan
24 February 2026
Bastiaan van Aken
Lopik
Yari is de beste rij instructeur
Beveelt aan
24 February 2026
Mick
Nieuwegein
Fijne rijschool en in een keer geslaagd. Hans van Ran is een ervaren instructeur en je weet goed wat je aan hem hebt. Hij helpt je goed en past zich aan op jou niveau. Ook is Hans eerlijk als je er nog niet aan toe bent om af te rijden. Bedankt Hans het was zeer prettig om bij jou te lessen.
Beveelt aan
17 February 2026
Jochem
Benschop
Edisonweg 20
3404 LC Ijsselstein
Branch
Automotive
Specializations
Rijles, Rijschool
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit