Goede rijlessen

Ik heb goede en vooral duidelijke lessen gehad bij Edwin in de auto.

Niet kort maar krachtig

Ik ben zeer tevreden over de positieve en geduldige begeleiding door mijn rij-instructeur, Bas. Ook al was het niet in een keer gelukt, toch wist hij mij positief te houden over het doel, slagen. Oftewel, zeker aanbevolen door mij.

Een goede en fijne opleiding

Ik had les van Robin. Is een goede instructeur die alles op een fijne en rustige manier uitlegt. Hierdoor ben ik in 1 keer geslaagd!

Fantastische tijd!!

Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald!! De tijd van lessen bij Hans van Ran waren fantastisch! We hebben heel veel meegemaakt, van spannende acties van mij uit tot heerlijk toeren op de motor. Het waren goede, leerzame en mooie lessen. Voor mij was het niet alleen rijles maar ook genieten en het zien van een manier van leven van motorrijders Het vertrouwen dat Hans in mij had, de eerlijkheid waarmee de les gegeven werd en waarbij Hans altijd van het positieve uitging. De liefde voor motorrijden heb ik gezien en geleerd. Met daarbij ook vriendschap. Super bedankt Hans van Ran!!

Fantastisch

Onwijs fijne, leuke en leerzame motorrijlessen gehad bij Hans van Ran. Hans neemt de tijd om dingen uit te leggen en te laten zien, je krijgt duidelijke feedback en zijn enthousiasme en humor zijn aanstekelijk! Dankzij Hans zal ik met heel veel plezier de weg op gaan

Top rijschool!

Fijne en rustige lessen gehad van Hans. In 1x geslaagd!

Geweldige rijschool!

Ontzettend goede rijles gehad van Hans den Haan

Lessen met een lach.

Mijn traject van het behalen van mijn rijbewijs heb ik van begin tot eind bij Rijschool van Bemmel gedaan, en met heel veel plezier. Tijdens de lessen krijg je zorgvuldige begeleiding en aandacht, er wordt op persoonlijk niveau gekeken wat de beste aanpak is voor jouw lessen en je krijgt de tijd die je nodig hebt. Veiligheid is ook een van de dingen die voorop staat en dat voel je wanneer je de weg op gaat. Er is geen een les geweest waar er niet hardop gelachen is en dat is zeker iets wat ik mee neem in mijn herinneringen. Ik heb genoten van mijn rijlessen en heb alle onderdelen in 1x mogen halen. Mijn dank gaat uit naar alle instructeurs (ook die in opleiding ;) ), want ook van de gesprekken die voor of na de les met iedereen plaatsvinden leer je veel, maar natuurlijk vooral aan degene die elke les met mij de weg op is geweest: Hans van Ran. We hebben het veel over 'Legends' gehad, maar jij staat in het rijtje van de mijne ;) Op naar veel veilige kilometers, en wellicht treffen we elkaar een keer op de weg!

Superfijne Rijschool

Fijne mensen, persoonlijke aandacht, mooie frisse voertuigen en kleding om te gebruiken. Ik raad deze rijschool van harte aan!

Top rijschool!

Echt een geweldige rijschool! Mijn instructeur was robin en door zijn leuke en leerzame lessen ben ik in 1 keer geslaagd! Deze rijschool kan ik zeker aanbevelen. Het zijn fijne, leerzame en gezellig lessen. Bedankt Robin!

Leuke rijschool

Leuke les gehad van Hans.

Top rijschool, leuke les gehad en duidelijk!

Les gehad van Hans den Haan, super les in 1x geslaagd!

Top rijschool!!

Leuk les gehad van Hans den haan en geslaagd!! Echt een aanrader

Excellent!!!

Vandaag mijn motorrijbewijs gehaald via rijschool Van Bemmel!! Super tevreden over de instructeurs, ze leggen alles goed uit, nemen de tijd, communiceren goed. Makkelijk les inplannen en krijg je overzicht via de app (voortgang) Geweldige tijd gehad, super bedankt Sjoerd & rijschool Van Bemmel

Met Paul Floor als instructeur heb ik veel geleerd en ben ik in een keer geslaagd.

Prettige begeleiding door Edwin

Gisteren mijn E-rijbewijs in 1x gehaald na een rijtest + 2 lesblokken bij Edwin. Waar ik vooral positief over ben is de rust en nuchterheid waarmee hij je het opnieuw laat proberen wanneer iets nog niet lukt. Op de dag van het examen heeft hij heel gericht tips en aanwijzingen gegeven, die absoluut hebben gemaakt dat ik ben geslaagd ondanks dat niet alles vlekkeloos ging. Bedankt Edwin,

Top begeleiding bij het behalen van mijn aanhangerrijbewijs, bedankt Edwin!

Goede begeleiding met duidelijke uitleg gehad van Edwin. Vooraf aan het afrijden veel geoefend en alle belangrijke informatie is meerdere malen verteld.

Top rijschool

Top les gehad van Hans den haan in een keer geslaagd!

Prima rijschool

Op een paar dingetjes na een goede rijschool. Goede instructeurs. Ben helemaal te spreken over instructeur Paul. Hij heeft echt het verschil voor mij gemaakt.

Fantastisch

Mijn ervaring bij rijschool van Bemmel was erg leerzaam, Paul was de Rijinstructeur die mij naar het eind heeft geholpen. Samen met andere Rijinstructeurs die een steentje bij hebben gedragen. Rijschool van Bemmel raad ik iedereen aan. Paul is heel goed in zijn vak en gaat voor je tot het uiterste. Hij doet er alles aan om je te slagen. Ik ben van Bemmel erg dankbaar voor alles, en Paul natuurlijk helemaal.

Geweldig!

Wat een fijne rijschool! Mijn rij instructeur was Monique Tuinstra, ik ben in 1x geslaagd voor mijn examen met de hulp van haar! Ik heb een goede ervaring gehad met haar en de rijschool, zeker een aanrader.

Fantastische rijschool!

Leerzame maar vooral ook leuke lessen gevolgd waardoor ik in 1x heb kunnen slagen!

Heel erg leuk

Mijn ervaringen waren heel goed netals de rij-instructeur edwin. Ik werd duidelijk geholpen en hij lette duidelijk op hetgeen je niet zo goed in ben en gaat dat goed maken. Dus overall vond ik het heel prettig.

Proffesioneel, vriendelijk en flexibel.

Als oudere vrouw die lang niet had gereden melde ik me bij autorijschool van Bemmel. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en behoeften. Men dacht echt met mij mee. Ik werd gekoppeld aan een heel proffesionele, rustige en gemoedelijke instructeur. Precies wat ik nodig had. Door zijn begeleiding is mijn zelfvertrouwen op de weg flink toegenomen!

Gewoon top!

Ik heb een spoedpakket gevolgd bij Nick en ben vandaag in 1x geslaagd!! Nick is een hele fijne rij-instructeur die alles goed kan uitleggen en geduldig is. Bedankt Nicky!