Zeer tevreden!

Ontzettend fijne rijschool! Ze doen er alles aan om je te laten slagen en je het vertrouwen te geven op de weg! Daarnaast had ik ook een fantastische rij-instructeur (Ellie) die me heel veel vertrouwen heeft gegeven en waar ik een fijne band mee heb opgebouwd! Door haar altijd met plezier de lessen gevolgd en in 1x geslaagd! Heel erg tevreden!

Het was uitdagend maar wel leuk

Ik had er in het begin veel moeite mee om naar de rijles te gaan. Maar later werden de rijlessen wel steeds leuker.

Chaotisch maar leerzaam.

Mijn ervaring bij Van Bemmel was chaotisch maar leerzaam. Aan het begin van mijn pakket had ik een niet ervaren rij instructeur waar ik weinig van heb geleerd. Dit heb ik gemerkt toen ik werd overgeplaatst naar een andere instructeur, die mij heel goed heeft geholpen en duidelijke uitleg heeft gegeven. De rijlessen van mijn oude rij instructeur waren eigenlijk weggegooide lessen. Hierover hebben ik en mijn moeder vaker naar de rijschool gebeld, maar helaas is hier weinig aan gedaan. Dit zou ik wel als een minpunt omschrijven, aangezien ikzelf duidelijk bewijs was van de slechte lessen van de vorige rij instructeur en ook andere rij instructeuren om mij heen hadden het over hem en zijn acties die nadelen aan leerlingen hebben gebracht. Dit vond ik wel jammer. Echter heeft mijn nieuwe rij instructeur mij heel goed geholpen, waardoor ik in korte tijd heel veel geleerd heb. Dit was Ellie Bogdany, en ik wil haar nogmaals bedanken. Mijn ervaring bij Van Bemmel is over het algemeen dus goed, alleen er kan nog meer rekening gehouden worden met de behoeften en opmerkingen van de leerlingen, vooral als deze wat minder positieve dingen betreffen.

Leuke rijschool!

Rijbewijs e achter b in één keer geslaagd. Vriendelijke rij instructeur geef goed en duidelijk instructies.

Leuke rijschool

Ik heb erg leuk les gehad van Hans, Ookal had ik veel spanning ben ik in 1 keer geslaagd. De theori les die bij m’n pakket zat was erg handig en fijn Elze legde het goed uit.

Top rijschool

Top in 1 keer geslaagd voor scooterrijbewijs Goeie lessen gehad van hans en een top cursus van elze.

Ik heb leuke goede rijlessen gehad. Dankzij mijn instructeur, Paul, in 1x mijn praktijkexamen gehaald!

Beste rijschool met beste instructeurs

Beste instructeurs, altijd juiste advies en duidelijke informatie. Had al veel ervaring met motor rijden maar dankzij Hans heb ik mijn ervaring verser uit kunnen breiden om echt als motorrijder te rijden. Zeker een aanrader!

Helemaal top!

Eric heeft me heel rustig door alle lessen heen geholpen! Was een super goede sfeer in de auto en ga nu lekker van mijn rijbewijs genieten!

Hele fijne rijschool

Ik ben vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs dankzij de geduldigste rijinstructeur die van Bemmel heeft en dat is René ik beveel iedereen die onzeker is over het rijlessen aan Dankjewel voor alles toppertje Je bent de beste

Persoonlijke lessen en fijne ondersteuning

Ik heb 2 jaar geleden motorlessen bij een andere rijschool gevolgd, daar voelde ik me meer een nummertje. Bij van Bemmel heb ik erg fijne motorles gehad, waar ik zeker Hans van Ran wil bedanken voor de lessen altijd gevuld met positiviteit en enthousiasme. Door de kleinere opzet word je gezien en krijg je goede aanwijzingen. Aanrader!

Leuke en leerzame lessen

In een keer geslaagd voor mijn motor rijbewijs. Leuke en leerzame lessen gehad van hans. Hoop gelachen en veel geleerd.

Duidelijk en meedenkend

Zeer goed ze zorgen dat je scherp wordt op de weg en je alle details mee pakt

Van Bemmel is dé rijschool die écht voor je klaar staat!

Het begint al bij de communicatie van de rijschool. Via mail of telefonisch altijd iemand die voor je klaar staat en er alles aan doet het naar jouw wensen in te plannen. Dan had ik het geluk Hans den Haan als leraar te hebben. Iemand die door middel van rustige communicatie, mij heel veel kon leren. Het gevoel hebben samen voor een uitdaging te staan en niet alleen. Als er punten waren waar aan gewerkt moest worden, werkten we daar samen tot in de perfectie aan. Helaas twee keer bij het praktijk examen gezakt, maar gingen we er weer samen voor om de volgende keer te slagen. Lang verhaal kort: van begin tot eind een hele fijne ervaring. Mijn rijbewijs is gehaald, maar wat ga ik alle van bemmeltjes missen!!

Zeer goede rijschool

Goede rijschool met fijne sfeer !

Vandaag in 1 x geslaagd voor mijn rijbewijs voor de auto. Super fijne ervaring gehad bij Veronica in de auto! Kritisch maar wel altijd op een leuke manier, bleef altijd positief als er fouten gemaakt werden. Ik kijk terug op een heerlijk rijles avontuur!

Fijne gezellige ervaring.

Alle lessen bij hoofdinstructeur Hans van Ran gehad. Dit is zeer goed bevallen. Alle lessen waren zeer gezellig, leerzaam en duidelijk. Je krijgt ruime mogelijkheden om de lessen in te plannen en er wordt ook altijd met je mee gedacht. Hans geeft duidelijk aan hoeveel lessen je nodig hebt en is ook altijd eerlijk in hoe je het hebt gedaan. Ik beveel deze rijschool daarom ook zeer aan!

Goede rijschool in Ijsselstein met een gezellige instructeur.

Tijdens het lessen heb ik altijd gezellig gepraat met mijn instructeur. Daarnaast bleef die altijd positief, ook als je iets fout deed.

Hele fijne begeleiding! Alles is mij duidelijk geleerd, geen opmerkingen voor

Als ik terug zou blikken op mijn rijles avontuur, kan ik zeggen dat ik er ontzettend van genoten heb! Eric was een hele duidelijke instructeur die niet te weinig, en niet te veel uitlegde. Ik vind zelf dat ik voldoende was klaargestoomd voor het examen. De stedentrip en de RIS toets hebben mij hier ook ontzettend goed bij geholpen. Ik ben hartstikke tevreden! Groetjes, Robin van Nieuwamerongen

Leerzame, maar ook zeker leuke motorrijlessen.

Bij Hans van Ran leer je motor rijden van iemand die er zelf veel ervaring maar zeker ook een passie voor heeft. Bij de prettige lessen krijg je als individu meer dan genoeg aandacht voor leerpunten, vragen en verhalen uit de praktijk. Zeer vriendelijk en geduldige instructeur die je helemaal klaarstoomt om veilig de weg op te kunnen. Alle onderdelen in 1 keer gehaald.

Leuke lessen! Een zeer fijne sfeer en in 1 keer geslaagd voor me rijbewijs.

Topp!!!!

Leuke les, mooie rijschool, fijne sfeer, in een keer geslaagd voor BE

Ik heb een hele leuke middag gehad, en daarnaast ook nog eens heel veel geleerd. Daarna examen gedaan en in 1 keer geslaagd! Echt een aanrader.

Prettig

De zweer in de auto was goed en ik voelde me heel erg op me gemak bij Erik

Niet alleen motor rijbewijs halen maar leren motorrijden!

Ik heb na een ‘try-the-bike’ bij een andere rijschool en een tip van een goede vriend gekozen om bij Hans van Ran van Van Bemmel te starten met motorrijlessen. Dit was zeker een goede keus. Hans is recht voor z’n raap en leert je echt motorrijden en niet alleen je rijbewijs halen. Het plannen van de lessen ging makkelijk en via de app kon ik goed mijn vorderingen en rijlessen inzien. Hans super bedankt voor alle leerzame lessen!