Top ervaring met Hans van Ran!

Hans van Ran is altijd erg vrolijk! Wanneer mogelijk maakt hij een grapje, maar kan ook zeker serieus zijn. Hans wil je leren motor rijden, hij wil niet allleen naar denken aan het papiertje. Al met al een top ervaring.

Uitstekende rijschool en instructeur

Mijn ervaring met rijschool van Bemmel is uitstekend, de communicatie was perfect alles duidelijk zijn er om je te helpen met het regelen van examens en er word naar je geluisterd, mijn rijinstructeur was Bas en daar heb ik een geweldig traject mee gevolgd en alles duidelijk uitgelegd gekregen en na besproken. Echt een top rijschool!

Waar voor je geld

Na ontevredenheid bij andere rijschool overgestapt naar van bemmel. Hier alles goed verlopen. Na aantal lessen bij Bas heb ik daarna in 1 keer examen gehaald. Helemaal prima

TOP rijschool

Goede begeleiding. Juiste uitleg, ruimte voor vragen en nadere uitleg. In één keer geslaagd voor E achter B. Absolute aanrader om hier les te nemen.

Super fijn!!

Mijn lessen bij Hans van Ran & Bas heb ik als zeer fijn ervaren, leerzaam en vooral met heel veel plezier. Het geduld & passie waar deze mannen hun werk mee doen motiveerde mij enorm met de rij lessen. Kortom, Super fijne ervaring beleefd!! Bedankt Mannen :)

Goed les gegeven

Meneer den haan legde alles goed uit en verbeterde mij goed wanneer nodig. Ben in een keer geslaagd.

Prima en fijne begeleiding

Hans van Ran is een vriendelijke instructeur die heldere aanwijzingen geeft. Niet praten om te praten maar to the point. Deze instructeur gun je iedere cursist helemaal top. Helaas past een pakket niet helemaal in planning tot een examen en brengt in mijn mening onnodige kosten met zich mee. Bij een herexamen verwacht ik van een rijschool een meer op maat pakket danwel een voorstel. Helaas mis ik een pakket of voorstel richting een 2e examen. Uurtje factuurtje. Pakket koste 1850 euro Herexamen met aantal lessen bijna 900 euro. Ik kan absoluut aanbevelen.

Leuke rijschool

Ik heb leuke rijlessen gehad

Super goede rijlessen gehad met Hans van Ran

Na een try the bike les van Hans doorgegaan met lessen. Na het avb examen en een avd examen rit die bij het cbr de geschiedenisboeken ingaat mijn motorrijbewijs gehaald. Bedankt Hans voor de lessen.

Top rijschool

Ik raad iedereen rijschool van Bemmel aan, zelf kreeg ik les van Emre. Emre is een top rij-instructeur. Vanaf het moment dat ik instapte, voelde ik mij meteen op mijn gemak. Zijn lessen zijn onwijs gezellig, leuk en hij geeft heldere instructies. Het was geen enkel moment saai en ik keek steeds weer uit naar de volgende les. Met zijn rustige aanpak en duidelijke uitleg (die hij zelf ook steeds voor deed) ben ik in no-time geslaagd. Zonder twijfel raad ik rijschool van Bemmel en Emre iedereen aan.

Wat een fijne rijschool

Na een slechte ervaring bij een andere rijschool bij Van Bemmel gaan lessen voor mijn E. Wat een verschil in lessen en instructies geven. Edwin, de instructeur, had veel geduld en legde alles goed en duidelijk uit. Ik weet nu al waar mijn kinderen over een paar jaar gaan lessen.

Geweldige Rijervaring met Hans van Ran!

Ik heb onlangs mijn rijlessen afgerond bij rijschool van Bemmel, waar ik de eer had om les te krijgen van instructeur Hans van Ran. Mijn ervaring met Hans was buitengewoon positief, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat hij een uitstekende leraar is. Hans is niet alleen een zeer bekwame instructeur, maar ook een vriendelijke en vrolijke persoonlijkheid. Zijn kritische maar rechtvaardige aanpak heeft mijn leerproces echt verrijkt. Hij weet hoe hij je op je gemak kan stellen, terwijl hij tegelijkertijd de nodige uitdagingen biedt om je vaardigheden te verbeteren. Een van de meest memorabele momenten tijdens mijn rijlessen was toen Hans tijdens de AVB-lessen de vogels brood gaf. Dit toonde niet alleen zijn zorgzaamheid, maar voegde ook een vleugje lichtheid en plezier toe aan de lessen. Het was geweldig om te zien dat hij niet alleen aandacht besteedt aan de praktische aspecten van het motorrijden, maar ook aan het creëren van een positieve en plezierige leeromgeving. Ik ben dankbaar voor de waardevolle ervaringen en kennis die ik heb opgedaan tijdens mijn tijd bij rijschool van Bemmel, en dit alles dankzij de uitstekende begeleiding van Hans van Ran. Ik beveel hem van harte aan aan iedereen die op zoek is naar een professionele, vriendelijke en deskundige rij-instructeur.

Superleuke lessen!

Was altijd lachen gieren en brullen met monique tijdens rijlessen. Veel geleerd en in een keer geslaagd. Hartelijk bedankt!

Top rijschool

De rij ervaring was fantastisch en goed begeleid.

Wat een toffe en fijne rijschool!

Altijd met plezier gereden. Ging altijd met een lach de lesauto in en voelde mij enorm op mijn gemak. Met dank aan mijn geweldige, gezellige en soms drukke rijinstructeur Paul Floor. Dank voor alle lessen die ik mocht rijden bij jou.

Goede rijschool fijne les gehad

Ik ben in een keer geslaagd voor mijn praktijk door de fijne les van hans en ook boor mijn theorie in een keer geslaagd door de theoriecursus van elze

Super ervaring

Alles was inbegrepen in het pakket en werd allemaal door van Bemmel geregeld. Hoeften zelf nergens zorgen om te maken. In 1x geslaagd voor zowel mijn theorie en praktijk!

Fijne en gezellige lessen gehad bij Paul, en in een keer mijn praktijk gehaald in de sneeuw!

Hans topper!

Door hans uiteindelijk toch mn rijbewijs gehaald! Bedankt voor je vertrouwen en gezellige rijlessen <3

Fantastisch gezellige leuke instructeur! (Paul F)

....

Heb van Bas rijlessen gehad en kan maar 1 ding zeggen super. Goede en aardige begeleiding. Zal het zeker aanraden.

Leuke rijles!

Geslaagd!

Goede ervaringen

Wat kan ik zeggen ben geslaagd :)

Heel leerzaam en gezellig

Ik vond het leerzaam en hulpvol om hier rijlessen te nemen. Paul was heel duidelijk, maar ook gezellig.

Goede rijles gehad

Heb een goede rijles gehad alles werd goed uitgelegd en gelijk aangegeven als er is iets mis was