Goede instructeurs en gezellige lessen

Goede lessen gehad waardoor ik in 1x geslaagd ben

Een super ervaring!!!

Na al 20 jaar rijervaring achter me had ik B-E nodig voor persoonlijke redenen. Ik had weinig ervaring hierin. Mijn rij-instructeur gaf tijdens het lessen veel uitleg en met veel geduld. Bij de tweede examen voelde ik me zelfverzekerder en ik ben geslaagd. Ik kan iedereen aanraden om hier te gaan lessen. Ik vond het ook heel fijn om voor de examen nog 4 uur lang te kunnen lessen. Dat was goed georganiseerd. PS ook was het voor mij goed geweest om mijn verloren vaardigheden en inzichten weer op te krikken. Super rijschool!

Fijn

Paul is een hele fijne rij instructeur, dankzij zijn goede uitleg heb ik mijn rijbewijs in een keer gehaald en ben ik zelfverzekerd op de weg!

Gezellige, leuke, maar vooral educatieve lessen gehad!

Erg naar mijn zin gehad bij Hans van Ran. Goeie instructeur en duidelijke en leuke lessen gehad. En gezelligheid heeft ook zeker een plaats bij Hans van Ran!

geweldig

Rene is erg duidelijk, je krijgt niet het idee dat wat je vraagt te veel is, De uitleg is duidelijk,en voor een persoon als ik die veel twijfelt blijft Rene rustig en legt het uit zodat je het begrijpt. Wat ik persoonlijk fijn vind is het herhalen van lesstof waar ik minder sterk in ben geweest, en nu geen twijfels meer heb. ik kan van Bemmel aan een ieder aanraden, zeker Rene rijinstructeur.

Betrouwbaar en direct

Mijn rijlessen heb ik gevolgd bij Sjoerd. Hij is een fijne instructeur en een toffe gast! Hij legt alles goed uit en oefent extra op je zwakke punten qua rijden. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen aan andere mensen van mijn leeftijd. Ik ben in één keer geslaagd en dat heb ik mede te danken aan de goede lessen van Sjoerd. Groetjes van Dennis Pouw

Veel geleerd in een korte tijd!

Les gehad van Bas de kuijer. Gezellig en goede instructies gehad. Heeft me geleerd zelfverzekerd en veilig te rijden. Is het bedrag meer dan waard geweest. Ga zo door!

Betrouwbare, prettige en veilige leeromgeving

Na een slechte start bij een andere rijschool kwam ik na ongeveer 40 lesuren bij Van Bemmel. Ik werd opgevangen in een veilige omgeving waar ik mijzelf goed kon ontwikkelen. Fouten werden rustig doorgenomen en langzaamaan werd ik voorbereid om mijn rijexamen. De instructeur wist precies wat ik nodig had en luisterde naar mijn wensen en aanbevelingen. Hierdoor heb ik mijn rijexamen in één keer kunnen halen. Ik raad deze rijschool daarom zeker aan!

Een fijne, veilige en vrolijke sfeer.

Van Bemmel heeft allemaal toppers, maar toch wel de grootste topper is mijn instructeur Bas. Hij heeft mij altijd met veel passie, geduld, grapjes en pep talks erdoorheen gesleept. En hij staat altijd klaar voor zijn leerlingen. Kortom, een aanrader dus. Verder heb ik mijn stedentrip en Ris-toets als erg fijn (en gezellig ) ervaren, dank daarvoor. En Jennifer, heeft mij aan de telefoon altijd onwijs geholpen met het regelen van dingen als een theorie examen. Ik ga jullie missen, maar ben ook blij nu eindelijk de weg op te mogen ;)

Fijne sfeer en professionele begeleiding

Een hele fijne rijschool met top begeleiding van Sjoerd Weustenraad! Verder ben ik geen lange dame (155cm), gelukkig biedt deze rijschool verlaagde motors aan die geschikt zijn om op af te rijden.

Een zeer solide basis!

Het afgelopen jaar les gehad van Hans van Ran. Bijzonder blij en dankbaar voor zijn instructie en coaching. Niet alleen op de weg maar ook naast de motor wist Hans “de juiste snaar” te raken om mij voldoende zelfvertrouwen te geven en toch kritisch te blijven op het continue verbeteren van mijn skills. Had het niet beter kunnen treffen!

Altijd een fijne, veilige en super gezellige sfeer in en om de auto!

Ik heb altijd met veel plezier gereden bij van Bemmel, door de fijne sfeer en een goede begeleiding. Bas (mijn instructeur) , wist er altijd voor te zorgen dat ik met een goed gevoel de auto uit kwam wat er ook gebeurde. Hierdoor ben ik met volle vertrouwen blijven autorijden en leverde dit ook een goed resultaat op. Na mijn slagen grapte ik al dat ik een TomTom wil met Bas zijn aanwijzingen omdat ik de gezelligheid stiekem toch ga missen. Andere instructeurs en medewerkers ben ik dankbaar, na een super gezellige rit in Amsterdam en actieve telefoongesprekken met de rijschool. Kortom zeker een aanrader!! :)

Goede rijlessen

Ik heb goede en vooral duidelijke lessen gehad bij Edwin in de auto.

Niet kort maar krachtig

Ik ben zeer tevreden over de positieve en geduldige begeleiding door mijn rij-instructeur, Bas. Ook al was het niet in een keer gelukt, toch wist hij mij positief te houden over het doel, slagen. Oftewel, zeker aanbevolen door mij.

Een goede en fijne opleiding

Ik had les van Robin. Is een goede instructeur die alles op een fijne en rustige manier uitlegt. Hierdoor ben ik in 1 keer geslaagd!

Fantastische tijd!!

Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald!! De tijd van lessen bij Hans van Ran waren fantastisch! We hebben heel veel meegemaakt, van spannende acties van mij uit tot heerlijk toeren op de motor. Het waren goede, leerzame en mooie lessen. Voor mij was het niet alleen rijles maar ook genieten en het zien van een manier van leven van motorrijders Het vertrouwen dat Hans in mij had, de eerlijkheid waarmee de les gegeven werd en waarbij Hans altijd van het positieve uitging. De liefde voor motorrijden heb ik gezien en geleerd. Met daarbij ook vriendschap. Super bedankt Hans van Ran!!

Fantastisch

Onwijs fijne, leuke en leerzame motorrijlessen gehad bij Hans van Ran. Hans neemt de tijd om dingen uit te leggen en te laten zien, je krijgt duidelijke feedback en zijn enthousiasme en humor zijn aanstekelijk! Dankzij Hans zal ik met heel veel plezier de weg op gaan

Top rijschool!

Fijne en rustige lessen gehad van Hans. In 1x geslaagd!

Geweldige rijschool!

Ontzettend goede rijles gehad van Hans den Haan

Lessen met een lach.

Mijn traject van het behalen van mijn rijbewijs heb ik van begin tot eind bij Rijschool van Bemmel gedaan, en met heel veel plezier. Tijdens de lessen krijg je zorgvuldige begeleiding en aandacht, er wordt op persoonlijk niveau gekeken wat de beste aanpak is voor jouw lessen en je krijgt de tijd die je nodig hebt. Veiligheid is ook een van de dingen die voorop staat en dat voel je wanneer je de weg op gaat. Er is geen een les geweest waar er niet hardop gelachen is en dat is zeker iets wat ik mee neem in mijn herinneringen. Ik heb genoten van mijn rijlessen en heb alle onderdelen in 1x mogen halen. Mijn dank gaat uit naar alle instructeurs (ook die in opleiding ;) ), want ook van de gesprekken die voor of na de les met iedereen plaatsvinden leer je veel, maar natuurlijk vooral aan degene die elke les met mij de weg op is geweest: Hans van Ran. We hebben het veel over 'Legends' gehad, maar jij staat in het rijtje van de mijne ;) Op naar veel veilige kilometers, en wellicht treffen we elkaar een keer op de weg!

Superfijne Rijschool

Fijne mensen, persoonlijke aandacht, mooie frisse voertuigen en kleding om te gebruiken. Ik raad deze rijschool van harte aan!

Top rijschool!

Echt een geweldige rijschool! Mijn instructeur was robin en door zijn leuke en leerzame lessen ben ik in 1 keer geslaagd! Deze rijschool kan ik zeker aanbevelen. Het zijn fijne, leerzame en gezellig lessen. Bedankt Robin!

Leuke rijschool

Leuke les gehad van Hans.

Top rijschool, leuke les gehad en duidelijk!

Les gehad van Hans den Haan, super les in 1x geslaagd!

Top rijschool!!

Leuk les gehad van Hans den haan en geslaagd!! Echt een aanrader