Uitstekend!!

Edwin was een prettige instructeur die altijd kalm bleef. En mij weer het vertrouwen gaf dat ik het kon!

TOP

Onze zoon heeft de rijlessen als heel leerzaam en prettig ervaren. Zijn instructrice Ellie was heel geduldig, gaf duidelijke uitleg en heeft op deze manier veel zelfvertrouwen gegeven.

Fijne sfeer in de auto!

Ik heb hele goede lessen gehad van Paul Floor, waarbij het ook fijn was om mee samen in de auto te zitten. Een erg leuke en leerzame tijd gehad en ben in 1x geslaagd.

Gemixt

Ik ben op sommige momenten erg teleurgesteld in wat mij is aangeboden bij van Bemmel. Op sommige momenten kreeg ik niet het idee dat het hoofddoel slagen was voor de instructeur/instructrice. Ik had vanuit van Bemmel verwacht dat er meer meegedacht werd, zo vond ik de communicatie naar de instructeurs ook erg slecht. Ik kwam bij mijn tussentijdse toets aan, die niet als normale les kon worden, waar de rijinstructeur geen enkel idee had dat ik mijn vrijstelling al had terwijl ik dit nog telefonisch gezegd heb. Ik vond het dus ook erg jammer dat dit niet gewoon bij een les opgeteld kon worden, zo kreeg ik het gevoel dat het vooral om het geld ging en niet het leren slagen. Verder vond ik dan wel dat Eric het erg goed oppakte!

Leuke en leerzame lessen

Mijn instructeur was paulus floortje. Super leuke en gezellige tijd in de auto gehad. Veel geleerd en in 1x geslaagd!

In 1 keer geslaagd

Ik ben bij rijschool van Bemmel gekomen en heb goede lessen gehad waarbij kijken een groot focuspunt is en daardoor ben ik nu in 1 keer geslaagd

Wisselend

Ik kwam bij van Bemmel op aanrader van veel mensen. Echter was mijn ervaring niet altijd positief. Ik begon bij een rij instructeur die het volgens mij altijd goed deed en heel gezellig was. Deze rijinstructeur is tijdens mijn opleiding gestopt en ik kreeg een nieuwe rij instructrice. Ook dit was een hele fijne en gezellig rijinstructeur. Echter bleek wel dat mijn eerste rijinstructeur niet alles op de juiste manier had aangeleerd waardoor ik veel extra lessen heb moeten nemen.  De rijschool was hierin niet heel meelevend we hebben telefonisch veel contact moeten hebben. Uiteindelijk heeft de rijschool ervoor kunnen zorgen dat mijn examen naar voren is geschoven om te compenseren, graag hadden wij gezien dat een aantal lessen werden vergoed omdat ik deze opnieuw heb moeten doen. Positief: Ellie is een hele fijne rijinstructeur Negatief: Vevelend dat er lessen per uur worden verkocht en dat de lessen per 1,5 uur zijn, je moet dan vrij snel lessen weer bij kopen. Je moet er voor zorgen dat je het pakket op maakt (zoals de steden trip, de Ris deel toets) voordat je slaagt deze mag je anders als nog volgen nadat je geslaagd bent, geld krijg je niet terug.

Op een hele fijne en duidelijke manier rijlessen gevolgd.

Altijd met een fijn gevoel in de auto gestapt met Monique als instructrice. Fijne sfeer in de auto en duidelijke aanwijzingen. Ik wil Monique en de rijschool heel erg bedanken voor deze positieve ervaring.

top rijschool

gezellige en goeie rijlessen gehad met Hans den Haan!

Met plezier motor leren rijden

Ik kreeg les van Hans van Ran, een echte motorrijder in hart en nieren. Ik heb de lessen met veel plezier ervaren en kan zeggen dat ik veilig en zelfverzekerd de weg op kan. Bedankt Hans!

Geweldige instructeur

Ik heb een Try The Bike gedaan ik werdt met volle enthousiasme ontvangen en we gingen gelijk aan de slag hij heeft me goed geholpen en heeft me netjes tewoord gestaan ook gingen er natuurlijk een paar dingen fout met oefeningen maar hij gaf elke keer een goede tip om het beter te doen ik zou het iedereen aanraden en ook em bij naam genoemd Bas ik heb genoten van de les je ziet me gouw bij je langs komen om me motor rijbewijs te halen

TOP!

Vandaag geslaagd voor mijn E achter B mede dankzij de fijne lessen van Edwin!

Fijne rijschool

Edwin heeft mij goed door mij E achter B gecoacht. Goede aanwijzingen en instructies. Bedankt :)

Goede sfeer en duidelijke uitleg.

Helemaal goed!

Mijn instructeur Edwin heb ik als prettig ervaren. Geduldig, stelt je op je gemak, no nonsens.

Zeer tevreden over de les en het behaalde resultaat. In 1 keer geslaagd!

Helemaal top,

In juni 2022 begonnen met lessen bij Bas de Kruijer. Heel erg fijn begeleid door Bas door alles heen. Ik wil bas en de rijschool heel erg bedanken voor dit succes. Bas dankjewel !!

Erg leuke lessen gehad en hierbij goeie uitleg!

Leerzaam en super blij dat ik in 1x ben geslaagd!

top rijschool

hele leuke, leerzame rijlessen met leuke instructeurs gehad! In 1 keer geslaagd!

Duidelijke en leuke lessen met Eric gehad!!

Altijd gelachen in de auto. Lessen waren duidelijk. Eric was een superaardige kerel.

Veel rijlessen gehad bij een andere rijschool. Ik heb bij van Bemmel maar 8 lessen gehad en veel meer geleerd! Nu ben ik eindelijk geslaagd! Bedankt aan Bas, Emre en Paul voor jullie fijne lessen en adviezen! Super rijschool!

Hele goede lessen

Na bij een andere rijschool problemen gehad te hebben met het behalen van mijn AVD examen ben ik overgestapt naar rijschool van Bemmel. Hier heb ik samen met Hans van Ran gewerkt om mijn AVD examen te behalen. Hierbij heeft Hans goed gekeken naar wat bij mij beter moest. Hans als instructeur is serieus tijdens het lesgeven soms is hij wat streng als dat nodig is maar dat is wel uiteindelijk wat voor mij heeft geholpen om mijn AVD examen uiteindelijk te behalen. Wat ik vooral positief heb ervaren is de feedback tijdens het rijden maar vooral de feedback na de les en de tijd die daarvoor werd genomen om goed de situaties te evalueren en te beoordelen waar aan gewerkt moet worden. Ik kijk hier ook dan op ook op terug als een goede, leerzame maar ook leuke periode!

Top, fijne rijlessen gehad van Edwin

Heb top lessen gehad, alles wat goed en duidelijk, fijn en overzichtelijk uitleg gehad

Goede flexibele rijschool

Ik kijk terug op een leuk en leerzaam traject om uiteindelijk mijn rijbewijs te halen. Met dank aan de goede begeleiding van Edwin de Kuijer heb ik in 27 lessen mijn rijbewijs in een keer gehaald.

Top rijschool!

Ik heb een hele leuke tijd gehad bij van Bemmel. Ik was mega zenuwachtig de eerste lessen, maar ik werd erg op mijn gemak gesteld. Ik ben ook in 1 keer geslaagd!

Jan David Zocherstraat 26

3404 AS Ijsselstein