Hele fijne rijinstructeur

Het is een hele fijne rijschool. Ik had een hele goede rijinstructeur genaamd Edwin. Hij heeft alles op een fijne manier uitgelegd en begeleid tijdens het rijden. Blijft rustig maar kan ook streng zijn als het nodig is. Hij legt altijd uit wat goed ging en wat nog verbetering nodig heeft zodat je de week erna daar op kan oefenen. Ik zou hem iedereen aanraden.

Veiligheid voorop!

Mijn motorbeheersing gedaan bij Bas. Hij neemt de tijd voor je, heeft geduld en denkt in oplossingen. Bas kijkt met je mee naar individuele behoeften. Het grootste gedeelte van motordeelname bij Hans gedaan. Door zijn ervaring waarborgt hij je veiligheid wat zelfvertrouwen geeft, veiligheid heeft prioriteit! Hans benaderd je motiverend en aanmoedigend om door te blijven zetten, zelfs als het moeilijk wordt. Beide geven feedback op constructieve en begrijpelijke manier. Ik heb daar een veilige en leuke tijd mogen meemaken!

Goede ervaring gehad met de rijschool

Lessen als fijn en goed beschouwen, mede daardoor in 1x geslaagd!

Goede fijne rijschool

Ik heb mijn rijles gehad bij Robin van Merode, Altijd erg gezellig en duidelijk in de lessen, veel geleerd en nu ook in 1x mijn praktijk examen gehaald. Ik wil Robin bedanken voor de fijne lessen, heb het erg naar mijn zin gehad en wie weet spreken we elkaar ooit nog wel! Groetjes Tim!

Een mooie (motor)reis naar de mijn rijbewijs!

Altijd gezegd motor rijden is niks voor mij joh. Totdat ik een proefles deed bij Hans van Ran. Hij maakte mij enthousiast en voor je het wist had ik een pakket afgesloten en zijn wij samen het avontuur aangegaan. Van 2 uur lang in 32 graden of vol in de regen met 2 graden. Alles kwam voorbij in de afgelopen maanden. Nu het rijbewijs in de pocket is voel ik mij ook veilig op de motor en Hans heeft hier aan meegedragen! Hans bedankt voor alles! Zoveel passie, enthousiastme en altijd een lach. Fijne man! At your service en natuurlijk Yes sir, deze woorden zal ik niet vergeten! Thanks! Berry

Leuke leerzame lessen

Ik heb leuke en leerzame lessen gehad bij van bemmel, de instructeurs nemen de tijd voor je en blijven rustig zeker een aanrader!

Onvergetelijk

Ik heb ondanks af en toe spanning enorm genoten van mijn rijlessen. Altijd gezellig bij Jolanda in de auto en ik heb heel erg veel van haar geleerd. Ik zal dus ook iedereen aanraden om lekker bij Jolanda te lessen ;) Kortom iets om nooit te vergeten. Dankjewel Jolanda en de medewerkers van Van Bemmel.

Een hele goede ervaring

Ik had les van Emre Orman, een goede en gezellige rijinstructeur met duidelijke instructies. Alles werd duidelijk uitgelegd en ook voorgedaan, waardoor je het snel leert. Ik ben in 1x geslaagd, echt een aanrader!

Goede rijschool en rij instructeur

Ik had een goede rij instructeur Eric, waar ik gezellige en leerzame rijlessen mee had. Daarnaast vond ik het een fijne rijschool.

Lessen met een aardige maar no nonsense instructeur

Van Bemmel werd aangeraden door een vriend van mij, ik heb de eer mogen hebben om Paul Floor als mijn instructeur mogen hebben, Paul is altijd vrolijk maar op de momenten die gelden is hij serieus en zeer kennisvol. Verder is de rijschool zelf bemand met hele aardige administratieve medewerkers. Ik heb in 1 keer mijn rijbewijs mogen halen met dank aan Paul en van Bemmel. Zeker een aanrader voor iemand die een rijschool zoekt!

Goede rijschool hele mooie ervaring

De rijschool is professioneel en de rijlessen zijn goed gestructureerd. De instructeur weet wanneer je klaar bent voor je eindexamen en is gezellig!

Edwin is een aantal jaar geleden ook mijn instructeur geweest bij het halen van mijn auto rijbewijs. Hierdoor was het halen van mijn aanhanger rijbewijs een fluitje van een cent.

Super gezellig in de auto altijd

Altijd op mijn gemak gesteld en super gezellig. Duidelijk verteld wanneer ik iets goed of fout deed.

Top rijschool

In 1x geslaagd voor mijn examen.

Nou geslaagd, dus helemaal top!

Erwin was relaxed en legde alles goed uit tussen een gezellig praatje door. Examen gehaald, dus wat wil je nog meer

Perfect!

Hele fijne ervaring. Overgestapt naar Eric, super fijne ervaring en hele fijne les techniek. Ik zou van Bemmel aan iedereen aanraden!

Goede rijschool en fijne instructeurs

Ik heb gelest bij Robin van merode. Een erg fijne instructeur en niet iemand die bang is om je oren ervan af te lullen als je van een praatje houd. Ik heb mijn examen de 2de keer gehaald met behulp van zijn lessen en ik zal hem zeker aanraden aan mensen als je snel en soepel je rijbewijs wilt halen. En erg vriendelijk en fijne instructeur die altijd precies op tijd is en zijn afspraken en beloftes na komt. 10/10

Goed geholpen en fijne mensen

Fijne rijschool. Ik heb veel gezeur gehad bij het CBR maar ze helpen je goed.

Uiteindelijk gelaagd

Na maanden elke week in de auto hebben gestapt bij Eric is het dan eindelijk gelukt. We hebben een leuke tijd gehad en ik heb veel geleerd. Eric was altijd duidelijk, maar nooit streng.

top rijschool

goede lessen gehad en veel geleerd!!

Rustige en leuke rijlessen

De RIS leer module is een erg fijne manier om je rustig kennis te laten maken met alle aspecten van het autorijden. Mijn instructeur Arnold zorgde er altijd voor dat je je als leerling begrepen voelde en ook de aandacht kreeg die je nodig heb. Ik zou Rijschool van Bemmel zeker aanraden en heb dat ook al gedaan, simpelweg omdat ik iedereen deze ervaring gun!

Perfecte rijschool

Vandaag mijn rijbewijs gehaald met dank aan ellie. Ik ben altijd met veel plezier naar me rijlessen gegaan.

Leerzaam en duidelijk

BE gehaald via van Bemmel. Goed en duidelijke les gehad met een positief resultaat!

Super fijne rijschool, ze hebben aandacht voor je. Passen zich aan aan jou, de instructeurs hartstikke aardig en leggen duidelijk en stap voor stap uit. Als je onderdeel niet begrijp leggen ze dat nog is uit. En met eindresultaat in 1x geslaagd! Dank jullie wel!

SUPER rijschool

Van mijn top instructrice Ellie fijne rijlessen gekregen! Goede ervaring en erg blij dat ik geslaagd ben.