Wat een fijne rijschool

Na een slechte ervaring bij een andere rijschool bij Van Bemmel gaan lessen voor mijn E. Wat een verschil in lessen en instructies geven. Edwin, de instructeur, had veel geduld en legde alles goed en duidelijk uit. Ik weet nu al waar mijn kinderen over een paar jaar gaan lessen.

Geweldige Rijervaring met Hans van Ran!

Ik heb onlangs mijn rijlessen afgerond bij rijschool van Bemmel, waar ik de eer had om les te krijgen van instructeur Hans van Ran. Mijn ervaring met Hans was buitengewoon positief, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat hij een uitstekende leraar is. Hans is niet alleen een zeer bekwame instructeur, maar ook een vriendelijke en vrolijke persoonlijkheid. Zijn kritische maar rechtvaardige aanpak heeft mijn leerproces echt verrijkt. Hij weet hoe hij je op je gemak kan stellen, terwijl hij tegelijkertijd de nodige uitdagingen biedt om je vaardigheden te verbeteren. Een van de meest memorabele momenten tijdens mijn rijlessen was toen Hans tijdens de AVB-lessen de vogels brood gaf. Dit toonde niet alleen zijn zorgzaamheid, maar voegde ook een vleugje lichtheid en plezier toe aan de lessen. Het was geweldig om te zien dat hij niet alleen aandacht besteedt aan de praktische aspecten van het motorrijden, maar ook aan het creëren van een positieve en plezierige leeromgeving. Ik ben dankbaar voor de waardevolle ervaringen en kennis die ik heb opgedaan tijdens mijn tijd bij rijschool van Bemmel, en dit alles dankzij de uitstekende begeleiding van Hans van Ran. Ik beveel hem van harte aan aan iedereen die op zoek is naar een professionele, vriendelijke en deskundige rij-instructeur.

Superleuke lessen!

Was altijd lachen gieren en brullen met monique tijdens rijlessen. Veel geleerd en in een keer geslaagd. Hartelijk bedankt!

Top rijschool

De rij ervaring was fantastisch en goed begeleid.

Wat een toffe en fijne rijschool!

Altijd met plezier gereden. Ging altijd met een lach de lesauto in en voelde mij enorm op mijn gemak. Met dank aan mijn geweldige, gezellige en soms drukke rijinstructeur Paul Floor. Dank voor alle lessen die ik mocht rijden bij jou.

Goede rijschool fijne les gehad

Ik ben in een keer geslaagd voor mijn praktijk door de fijne les van hans en ook boor mijn theorie in een keer geslaagd door de theoriecursus van elze

Super ervaring

Alles was inbegrepen in het pakket en werd allemaal door van Bemmel geregeld. Hoeften zelf nergens zorgen om te maken. In 1x geslaagd voor zowel mijn theorie en praktijk!

Fijne en gezellige lessen gehad bij Paul, en in een keer mijn praktijk gehaald in de sneeuw!

Hans topper!

Door hans uiteindelijk toch mn rijbewijs gehaald! Bedankt voor je vertrouwen en gezellige rijlessen <3

Fantastisch gezellige leuke instructeur! (Paul F)

....

Heb van Bas rijlessen gehad en kan maar 1 ding zeggen super. Goede en aardige begeleiding. Zal het zeker aanraden.

Leuke rijles!

Geslaagd!

Goede ervaringen

Wat kan ik zeggen ben geslaagd :)

Heel leerzaam en gezellig

Ik vond het leerzaam en hulpvol om hier rijlessen te nemen. Paul was heel duidelijk, maar ook gezellig.

Goede rijles gehad

Heb een goede rijles gehad alles werd goed uitgelegd en gelijk aangegeven als er is iets mis was

Erg leuk, gezellig en leerzaam

Het was erg gezellig en leerzaam. Heb veel geleerd en in 1x mijn examen gehaald!

top rijschool

In 1x praktijk gehaald. Gezellige en leerzame lessen gehad. Aanrader voor iedereen.

Zeer tevreden!

Ontzettend fijne rijschool! Ze doen er alles aan om je te laten slagen en je het vertrouwen te geven op de weg! Daarnaast had ik ook een fantastische rij-instructeur (Ellie) die me heel veel vertrouwen heeft gegeven en waar ik een fijne band mee heb opgebouwd! Door haar altijd met plezier de lessen gevolgd en in 1x geslaagd! Heel erg tevreden!

Het was uitdagend maar wel leuk

Ik had er in het begin veel moeite mee om naar de rijles te gaan. Maar later werden de rijlessen wel steeds leuker.

Chaotisch maar leerzaam.

Mijn ervaring bij Van Bemmel was chaotisch maar leerzaam. Aan het begin van mijn pakket had ik een niet ervaren rij instructeur waar ik weinig van heb geleerd. Dit heb ik gemerkt toen ik werd overgeplaatst naar een andere instructeur, die mij heel goed heeft geholpen en duidelijke uitleg heeft gegeven. De rijlessen van mijn oude rij instructeur waren eigenlijk weggegooide lessen. Hierover hebben ik en mijn moeder vaker naar de rijschool gebeld, maar helaas is hier weinig aan gedaan. Dit zou ik wel als een minpunt omschrijven, aangezien ikzelf duidelijk bewijs was van de slechte lessen van de vorige rij instructeur en ook andere rij instructeuren om mij heen hadden het over hem en zijn acties die nadelen aan leerlingen hebben gebracht. Dit vond ik wel jammer. Echter heeft mijn nieuwe rij instructeur mij heel goed geholpen, waardoor ik in korte tijd heel veel geleerd heb. Dit was Ellie Bogdany, en ik wil haar nogmaals bedanken. Mijn ervaring bij Van Bemmel is over het algemeen dus goed, alleen er kan nog meer rekening gehouden worden met de behoeften en opmerkingen van de leerlingen, vooral als deze wat minder positieve dingen betreffen.

Leuke rijschool!

Rijbewijs e achter b in één keer geslaagd. Vriendelijke rij instructeur geef goed en duidelijk instructies.

Leuke rijschool

Ik heb erg leuk les gehad van Hans, Ookal had ik veel spanning ben ik in 1 keer geslaagd. De theori les die bij m’n pakket zat was erg handig en fijn Elze legde het goed uit.

Top rijschool

Top in 1 keer geslaagd voor scooterrijbewijs Goeie lessen gehad van hans en een top cursus van elze.

Ik heb leuke goede rijlessen gehad. Dankzij mijn instructeur, Paul, in 1x mijn praktijkexamen gehaald!

Beste rijschool met beste instructeurs

Beste instructeurs, altijd juiste advies en duidelijke informatie. Had al veel ervaring met motor rijden maar dankzij Hans heb ik mijn ervaring verser uit kunnen breiden om echt als motorrijder te rijden. Zeker een aanrader!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.