Goede flexibele rijschool

Ik kijk terug op een leuk en leerzaam traject om uiteindelijk mijn rijbewijs te halen. Met dank aan de goede begeleiding van Edwin de Kuijer heb ik in 27 lessen mijn rijbewijs in een keer gehaald.

Top rijschool!

Ik heb een hele leuke tijd gehad bij van Bemmel. Ik was mega zenuwachtig de eerste lessen, maar ik werd erg op mijn gemak gesteld. Ik ben ook in 1 keer geslaagd!

Geweldige tijd

Ik deed mijn lessen bij Hans Van Ran. Het waren leuke maar ook hele leerzame lessen als ik iets niet wist kon ik het vragen of hij een demo wou geven en dat deed ie dan ook. Na al me lessen gehad te hebben en me avb gehaald te hebben was het tijd om af te rijden zelf had ik in de ochtend een beetje spanning of het nou wel of niet in een keer zou gaan lukken waarbij Hans mij een paar goeie tips gaf. 1: Rustig blijven en 2: Gewoon motor rijden deze 2 tips hielpen mij vooral om rustig te blijven en uiteindelijk gewoon me eigen rit te gaan rijden. Ik ben Hans hartstikke dankbaar voor de leuke tijd

Fantastische persoonlijke begeleiding

Mijn autorijbewijs heb ik destijds pas na 4x afrijden gehaald maar vandaag ben ik in 1x geslaagd voor mijn motorrijbewijs! Dit absoluut dankzij de lessen van Hans van Ran welke een op mij persoonlijk toegespitste aanpak had en mij optimaal heeft voorbereid voor het doen van mijn examen. Hans super bedankt en ik raad toekomstige motorrijders dan ook aan hier te gaan lessen.

Ging prima

Makkelijk om lessen en examens in te plannen. Goede aanwijzingen tijdens de lessen.

Echt gezellige en leerzame rijlessen!

Ik heb gelest bij Eric en we hadden het altijd gezellig tijdens de lessen. Daarnaast hield hij mij gemotiveerd om mijn rijbewijs te halen!

Top leuk gehad

Top gehad leuke instructie gekregen leuke roetens

Heel goed!

Kreeg erg goeie hulp hier en heb mijn theoriecursus ook hier gedaan en mijn theorie examen via van bemmel ook. Ben er blij dat ik hier mijn examens deed! Ben Geslaagd dankzij de goede hulp die ik kreeg van van bemmel!

Super top, goede hulp

Ik heb hier ook voor mijn theorie een cursus gevolgd en alles word heel goed uitgelegd. Voor mijn praktijk had ik eerst een keer les en daarna nog een dagcursus, ze helpen je met alles wat je moet weten en leggen elke verkeerssituatie uit. Ik ben hier door in een keer geslaagd.

geweldig

hele geweldige tijd gehad samen met Veronica, in het begin al een goeie click meteen en altijd kunnen lachen en gieren om de domste dingen en de manier van les geven is iets om te onthouden

Top Rijschool! Altijd met veel plezier gereden

Ik heb mijn rijlessen met Veronica altijd met veel plezier ervaren. Ze legt goed uit en je kan altijd met haar lachen

Fijne rijschool

Ik heb dankzij deze rijschool met een goede opbouw geleerd om op een goede en veilige manier auto te kunnen rijden. Dit aan de hand van een eigen theorieboekje, met daarin duidelijke beschrijvingen van het uitvoeren van o.a. bijzondere verichtingen, en mijn rijinstructeur Edwin. Deze rijschool raad ik zeker aan.

Toppe rijschool met kundige instructeurs.

Ik wil mijn instructeur Hans heel erg bedanken. Hij heeft mij goed kunnen helpen en door hem ben ik ervan verzekerd dat ik nog heel veel veilige kilometers kan gaan maken in de toekomst. Hans heel erg bedankt!

Hele fijne lessen gehad bij zowel Hans en Bas. Goed contact gehad met de instructeur en goede uitleg. Ben heel blij met de ervaring en nu met het rijbewijs. Bedankt heren

Zeer prettig

Alle lessen als zeer prettig ervaren. Vaak met een lach en een dolletje maakte het super leuk.

Fantastisch begeleid

rijlessen van Eric Kiel gehad, lessen waren duidelijk, vanaf het begin vertrouwen in mij gehad. 100% aan te raden

Goede lessen en fijne sfeer van Paul floor

Goede lessen en fijne sfeer van Paul floor

Een leuke ervaring, waarvan ik veel heb geleerd.

Ik heb een heel leuk traject afgerond met Rene. Ik had vanaf het begin een goed gevoel erbij, waardoor ik ook 1 keer kon slagen met mijn praktijk. Echt een top ervaring!

Leerzame rijschool

Mijn ervaring bij van bemmel dat hun mij echt op mijn gemak stellen ik was heel zenuwachtig in het begin maar hans mijn praktijk begeleider die had me echt goed geholpen en we bleven het herhalen tot dat het goed in mijn hoofd zat dus zeker een aanrader!!!

Heel erg fijn

De lessen met Ellie waren erg leuk. Ik heb alles natuurlijk van haar geleerd en hoe zij alles uitlegde was erg prettig en in een fijne omgeving. Ook al had ze een keer vrij maakte ze toch tijd voor mijn rijles omdat het anders niet kon. Ik ben haar en van bemmel erg dankbaar voor het in 1 keer halen van mijn rijbewijs.

Super goede, en persoonlijke rijles

Ik heb hier motorrijles gevolgd bij Hans van Ran. Hij kan super goed les geven op een leuke en leerzame manier. Door zijn jarenlange ervaring van motorrijden, ziet hij alles en kan hij ook andere weggebruikers goed voorspellen. En daar waarschuwt hij je dan ook voor. Aan het einde van elke rijles wanneer je weer terug bij de rijschool bent, word de les nog even besproken van dingen die goed zijn gegaan of wat minder goed. Maar hij blijft altijd positief en erg vrolijk. Ook heb ik niks gemerkt dat na het lessen haast was om verder te gaan en nam hij alle tijd om al je vragen uit te leggen en te beantwoorden. Ik was ook erg tevreden met alle kleding die je kon lenen voor tijdens het lessen. Ik ben hier door Hans van Ran in een keer voor AVB en AVD geslaagd!

Leuke rijschool!

Na goede hulp van Hans den Haan geslaagd voor mijn scooterrijbewijs! Volgende keer gaan we voor de auto!

Top school !

Heb leuke lessen gehad en veel dingen geleerd van meerdere mensen, nu eindelijk geslaagd !

Top rijschool

Super leuke lessen. Na ontevredenheid bij een andere rijschool bij Van Bemmel terecht gekomen. Echte toppers!

Goede en prettige rijschool

Lessen gevolgd voor de aanhanger. Eerlijk advies na een proefrit een goede en rustige begeleiding tijdens en voor het examen!