PERFECT

Heb echt een hele leuke leerzame les gehad! Echt een aanrader!

Fantastiche rijschool met behalen van alles in 1 keer !

Ik heb afgelopen 2 maanden Hans van Ran als instructeur gehad voor de moter, als iemand je een leuke en informatieve les kan geven is hij het wel, legt alles duidelijk uit en kan altijd een mooie demo laten zien. Al snel voelde het vertrouwd waardoor ik zekerder de weg op ging. Tijdens me AVD examen is Bas met mij mee geweest, die mij moest begeleiden tijdens het examen bij het CBR. Ik heb alles in 1 keer gehaald. Ze zijn allemaal toppers bij van Bemmel. Top ervaring. Als ik het kantoor moest bellen waren ze altijd behulpzaam en aardig. Ik zou de rijschool zeker aanraden.

Mijn ervaring met de rijschool is zeer positief!

Ik heb mijn rijlessen gevolgd bij Robin. Ik heb de lessen altijd heel fijn ervaren. Hij gaf duidelijke uitleg en reflecteerde aan het eind van de les altijd de les goed! Robin heeft mij goed voorbereid op het examen door veel examen routes te rijden, waardoor ik in 1 keer geslaagd ben! Ook de rijschool zelf helpt je goed als je vragen of problemen hebt, ze denken goed met je mee.

Super fijne rijlessen!

Ik heb het afgelopen jaar top rijlessen gehad van Roy Fraza. De rijopleiding in stappen vond ik heel fijn. Daardoor had ik het gevoel dat ik niet in 1 keer in het diepe werd gegooid maar door ging naar de volgende stap wanneer ik daar klaar voor was. Bovendien waren de lessen altijd erg gezellig. Als je opzoek bent naar een goede instructeur met wie je kan lachen, vraag dan naar Roy!

Super heldere uitleg!

Erg leerzaam en duidelijk alles uitgelegd! Vandaag in 1x keer geslaagd voor E achter B, nu lekker op pad met de paarden. Bedankt Robin!

Super fijne lessen!

Super leuke lessen en een hele fijne ervaring, zeker aanrader!

Toprijschool en toplesson!

Rond 2 jaar gelest bij van bemmel en het is echt een toprijschool. Goede lessen, alles netjes doorgenomen en uitgelegd. Ik wil Emre en Eric persoonlijk bedanken voor de lessen, echte topgozers! Zeker een aanrader als je wilt beginnen met lessen.

Leuke rijschool

Het is een leuke rijschool de instructeurs zijn aardig en denken goed met je mee. Ik zou hem zeker aanraden voor andere. Ze doen ook goed kijken of je kan afrijden voor je gaat afrijden zodat je daar niet voot niets heen gaat.

Op een leuke manier geleerd

Ik heb het afgelopen jaar Paul Floor als instructeur gehad, als iemand je een leuke en informatieve les kan geven is hij het wel, legt alles duidelijk uit en probeert echte te helpen. Al snel voelde het vertrouwd waardoor ik zekerder de weg op ging. Ik heb ook bij meerdere instructeurs in de auto gezeten en ze zijn allemaal toppers. Top ervaring. Als ik het kantoor moest bellen waren ze altijd behulpzaam en aardig. Ik zou de rijschool zeker aanraden

een fijne en leerzame ervaring

Ik heb met de fantastische motor rijlessen van Hans van Ran in één keer mijn motorrijbewijs gehaald. Hans geeft op een fijne en prettige manier les waardoor je alles direct goed oppakt. Elke les was een feestje en heb er elke keer van genoten! Kortom, een aanrader!

Super gelest

Het was super om van Hans motorrijles te krijgen. De begeleiding is top en er wordt goede feedback gegeven waar je op moet letten!

Prettig en goed leren autorijden.

Ik had mijn rijlessen bij Robin van Merode en die waren altijd erg prettig. Hij gaf erg goed les en maakte goede kritiekpunten op een prettige manier waardoor ik in één keer mijn rij-examen heb gehaald. Ik heb de lessen super fijn ervaren!

Goede communicatie

De instructeurs waar ik naast heb gezeten, waren rustig en duidelijk. Er word gekeken naar wat voor jou als leerling de beste manier is om je uitleg te krijgen.

geweldige ervaring

2021 begonnen met motor rijlessen.nooit gedacht op mijn leeftijd (63) er nog eens aan te beginnen. maar op aandringen van mijn beide zoons toch gedaan en geen spijt van. heb bij rijinstructeur Hans van Ran de nodige lessen mogen ervaren. en heb deze lessen als zeer leerzaam mogen ervaren.heb na mn avb en theorie examen. nu dus ook mn avd mogen doen op 14 juli 2022. en in 1 keer geslaagd. heel hartelijk dank Hans en rijschool; van bemmel voor de goede zorgen en lessen.

Top rij school

Ik heb leuke lessen gehad bij Hans den Haan En in een keer mijn rijbewijs gehaald

Hele goede rijschool!

Na een mindere tijd bij een andere rijschool in een keer geslaagd bij Van Bemmel met dank aan Hans!

Fantastische rijlessen met in een keer slagen tot gevolg

Ik heb bij Robin gereden, hele chille rustige rijlessen en alles word je goed uitgelegd. Er hing altijd een goede sfeer in de auto waardoor het rijden ook makkelijker ging. Tips en aanwijzingen werden altijd normaal over gebracht waardoor je niet stressend in de auto zit. Echt een aanrader! Tussentijdse toets en praktijk hierdoor beide in een keer gehaald.

Top rijschool, echt een aanrader

Ik heb altijd hele leuke, gezellige en vooral leerzame lessen gehad bij Hans. Ze nemen echt de tijd voor je.

Super leuke en gezellige rijschool!

Ik heb genoten van de rijlessen, ik had een leuke instructeur, Hans den Haan, die me heeft geholpen om in 1x mijn tussentijdse toets en in 1x mijn rijexamen te halen! Ik ben tevreden!

Supper rijschool.

In corona tijd was ik opzoek naar een rijschool waar ik motor rijles kon krijgen. Aangezien iedere rijschool vol zat met leerlingen. Wees een kennis mij op rijschool van bemmel. Na een korte mail wisseling kon ik binnen 3 weken al beginnen met mij eerste rijles. (Wacht tijden bij andere rijscholen waren minimaal 4 maanden). Ik werd in gedeelt bij bij Hans Van Ran. Dit heb ik als erg prettig ervaren. Zelf kom ik uit de motorcross wereld waardoor ik veel zelf aan geleerde dingen weer moest afleren. Hans begreep dit en heeft daar ook zeker de tijd voor genomen. Soms op een strenge manier en soms door me bepaalde dingen wel 30x over te laten doen zodat ik het begreep. Hans heeft dan ook geruime ervaring en dit merk je erg goed in het les geven. Ik heb altijd met plezier naar hem geluisterd en veel geleerd van Hans. Begreep je iets niet dan vertelde die het nog een keer. Of hij deed het voor met de motor. Ik heb veel mooie rijlessen mogen volgen bij Hans over dijken heen rijden door mooie dorpen. Hans laat je het echte motor rijden zien zoals je na je rijlessen waarschijnlijk ook zult gaan rijden. Waardoor je er nog meer plezier uit haalt. Hans Van Ran hartstikke bedankt voor alles en wie weet komen we elkaar in Duitsland nog tegen.

Top service en op mijn gemak

Aan de hand van goede communicatie heb ik mijn rijbewijs gehaald

fijne lessen gevolgd en snel geslaagd voor mijn rijbweijs

Bij Hans van Ran lessen gevolgd voor mijn motorrijbewijs. Duidelijke en persoonlijke tips en uitleg gekregen en zo in korte tijd mijn motorrijbewijs kunnen halen. Alle 3 mijn examens in één keer gehaald, Bedankt Hans!

Goede en fijne rijschool

Ik heb mijn motor rijlessen gevolgd bij van rijschool van Bemmel. De rijschool heeft een goed en netjes onderhouden motorpark, goede kwaliteit kleding en materiaal die je kunt lenen gedurende de rijlessen. De communicatie vanuit de administratie en de inhoud van de lespakketten zijn duidelijk. De status van je voortgang, rijlessen en rekeningen zijn overzichtelijk middels een app. Hans van Ran was mijn motor rij-instructeur. Hans is een zeer ervaren en gedreven instructeur en begeleider. Zijn rijlessen begeleid hij met schetsen/instructies voor en/of na de rijlessen en ook film/foto materiaal die hij heeft opgezet voor de rijopleiding. Hans van Ran maakt voor elke leerling een persoonlijk lesplan om je zo goed mogelijk te kunnen begeleiden. Hans is duidelijk en helder in zijn communicatie en is prettig in de omgang. Soms even streng wanneer dat nodig is om je goed bij de les te houden. Tot slot bedankt voor alles Hans(& ook vanBemmel)! Het zal gek zijn om je niet meer te horen tijdens het rijden op de motor de eerste tijd. ;)

In 1 keer geslaagd

Maandag 16 mei in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs auto. Mijn instructeur was Robin. Hij heeft mij alle fijne kneepjes van het rijden geleerd en mij voor 130% voorbereid op het praktijkexamen. Bij Robin wordt je uitgedaagd om je rijkunsten te verbeteren, ik heb veel van hem geleerd. Daarnaast was elke rijles weer gezellig. Ik heb een fantastische tijd gehad bij Robin!

Leuke en leerzame rijlessen

Ik heb door de lessen heen veel gezelligheid gehad, veel geleerd en verbeterd